RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15

Started by Asbjørn, May 09, 2010, 13:16:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Quote from: auren on May 31, 2010, 11:26:44
Quote from: Svend Anders on May 31, 2010, 09:31:13
Velinformert hold forteller at Leeds høyst sannsynlig signer en spiss idag. Spent på hvem!

SA

Mitt tips: Billy Paynter

auren

Har ikke sett mye av Paynter. Håper det er en mer kjent, en storscorer fra Championship :)!
Rogaland Whites

auren

Quote from: nellejr on May 31, 2010, 01:02:16
Middelsborogh med et bud på Hooper på £2,5 mill. Er det tilfelle så kan nok vi glemme ham.

http://www.teamtalk.com/wolverhampton-wanderers/6181687/Boro-start-bidding-war-for-hitman-Hooper

Eneste positive ift Hooper er visstnok at han kunne tenke seg å gå til Leeds:

"Hooper has, in the past, indicated his desire to join Leeds when previous speculation forced the striker to respond. He told the press that he’d be reluctant to drop a division, but some teams were too big and it’d be hard to resist."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Velinformert hold forteller at Leeds høyst sannsynlig signer en spiss idag. Spent på hvem!

SA

auren
Tips: Rob Hulse
The future's so White I've got to wear shades 8)

Frode

Quote from: 4ever arcticwhite on May 31, 2010, 11:59:46

SA

auren
Tips: Rob Hulse

Tror dessverre du har rett.

Promotion 2010

SA

Håper på ungt og spennede, men frykter Rob Hulse. Han var liksom en Viduka-kopi som aldri ble noe annet enn det. For meg er han mer Sheffieldspiller enn Leeds. Da mye heller Billy Paynter eller unge Charlie Austin (kontraktsløs?), men håper på Billy Sharp eller Gary Hooper.

Her er Hulse:
http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Hulse

Years Team Apps† (Gls)†
1999â€"2003 Crewe Alexandra 116 (45)
1999â€"2000 â†' Hyde United (loan) 8 (9)
2003â€"2005 West Bromwich Albion 38 (10)
2005 â†' Leeds United (loan) 13 (6)
2005â€"2006 Leeds United 39 (12)
2006â€"2008 Sheffield United 50 (8)
2008â€" Derby County 81 (35)

Her er Hooper:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Hooper

Years Team Apps† (Gls)†
2004â€"2006 Grays Athletic 69 (20)
2006â€"2008 Southend United 32 (2)
2007 â†' Leyton Orient (loan) 4 (2)
2008 â†' Hereford United (loan) 19 (11)
2008â€" Scunthorpe United 80 (43)

Her er Sharp:
http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Sharp

Years Team Apps† (Gls)†
2002â€"2005 Sheffield United 2 (0)
2005 â†' Rushden & Diamonds (loan) 16 (9)
2005â€"2007 Scunthorpe United 82 (53)
2007â€" Sheffield United 51 (8)
2009â€"2010 â†' Doncaster Rovers (loan) 33 (15)

Her er Paynter:
http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Paynter

Years Team Apps† (Gls)†
2000â€"2006 Port Vale 144 (30)
2005â€"2006 â†' Hull City (loan) 9 (3)
2006 Hull City 13 (0)
2006 â†' Southend United (loan) 1 (0)
2006â€"2007 Southend United 8 (0)
2007 â†' Bradford City (loan) 15 (4)
2007â€" Swindon Town 121 (45)

Her er Austin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Austin

Years Team Apps† (Gls)†
2004â€"2006 Thatcham Town 59 (73)
2006â€"2007 Kintbury Rangers[1] 27 (20)
2007â€"2008 Hungerford Town[2] 30 (5)
2008â€"2009 Poole Town 43 (48)
2009â€" Swindon Town 33 (19)

Gi oss Gary Hooper!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kilgallon

Quote from: hobberst on May 31, 2010, 11:32:20

SA

auren

Har ikke sett mye av Paynter. Håper det er en mer kjent, en storscorer fra Championship :)!

...eller aller helst en storscorer fra Champions League  :D

kimaa

Evig Pint

Vil ha både Sharp og Hooper! Håper på en av dem idag
Marching on together

Kickthemdown

Mitt tips er : Ingen

Har vi ikke lekt denne leken før?

Om noen skulle finne på å komme så bør det bare være Hooper :-*

SupALeedS

Spennende å se utviklingen i denne saken, og jeg mener vi har gjort et godt kjøp når det gjelder siste skanse, Kasper Schmeichel er lovende ung keeper, men jeg mener at når man mister klubbens storscorer, så bør man legge lista høyt å prioritere en mål garantist, for ingen lag overlever i CC uten en god keeper og en spiss som scorer over 20 mål, så nå får vi se hva målssettningen med sesongen 2010/2011 er , navn som er nevnt som hooper, sharp, hulse, healy, er alle gode spillere på dette nivået, så får vi en av dem så skal vi si oss fornøyd.

Jeg ser også frem til at vi styrker midtbanen vår, jeg mener vi må ha inn litt mer kvalitet her, og jeg kan se for meg en skadefri Kieron Dyer på midtbanen for oss, eller en Lee bowyer om han fortsatt har motivasjon..hadde heller ikke sagt nei til en Robert Koren på midten..spennende tid fremover, la oss håpe at klubben gjør kloke valg...;)

Håper på Sharp som den nye goalgetteren!
Alex

Ferre

SA

Håper på et spennende navn - kanskje Hooper eller Ebanks-Blake...

Lucas_Radebe

Er det ikke fridag i England i dag, er det sannsynlig at det kommer inn en ny spiller på en helligdag?

Promotion 2010

Leeds step up race for McArthur

There is now more than one top English team chasing the signature of James McArthur
Bert Mitchell

Share   0 comments 31 May 2010

Leeds United may pip Premiership side Wigan for the signature of Hamilton midfielder James McArthur.

The much sought after midfielder looks to be heading for the JJB Stadium after he enjoyed a successful three-day trial with Roberto Martinez’s side in April.

The Latics boss appeared to have reached agreement with Accies’ chief Ronnie MacDonald for a deal worth around £800,000 to grab the former Scotland Under-21 internationalist.

However, SportTimes understands newly-promoted Championship side Leeds see McArthur’s playmaking skills as pivotal to their ability to achieve back-to-back promotions and return to the promised land of the cash-laden Premiership.

The Yorkshire giants are understood to have made contact with Accies chairman MacDonald over the weekend, intimating their intention to hijack the Wigan bid with a fee of close to a £1million plus add-ons.

An Accies source said: “It had appeared James was off to Wigan and the deal was cast in stone.

“James enjoyed his trial down there and was impressed with Roberto Martinez and what he wanted next season.

“James was also delighted at the prospect of playing alongside former Accies team-mate James McCarthy, who has been a major success at Wigan.

“But Leeds have come in and are determined to get James and look like they are prepared to go higher than Wigan.

“Leeds are a massive club and if they can get back up to the Premier-ship, then they are the bigger side.

“Plus, with Robert Snodgrass also at Elland Road, James has a mate from his Scotland Under-21 days.

“But the chairman has always said that James would never end up at a club he did not want to go to, so there are other factors involved rather than just the financial aspects.”

It is also believed West Bromwich Albion have re-affirmed their interest in McArthur.

The Accies star left for a holiday in Mexico earlier today.

It is understood the player is aware of the development and will be kept in touch of the potential tug-of-war for his signature.

The hugely impressive McArthur made his first-team debut for Accies in January, 2005, as a 16-year-old against Ross County.

In May, 2008, after helping his side to SPL promotion, McArthur was rewarded with a three-year contract.

He has also been tracked by Sheffield United and Sunderland this season, with Rangers also credited with an interest.

But with Wigan having earmarked McArthur for a sitting role in the Latics midfield, their determination to bring McArthur to the North West will now be tested.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

WACCOE:

John Eustace, taking up our contract offer it seems

More information for you all, looks like John Eustace will be joining us this week, he's rejected a contract at Watford and is believed to be making arrangements to move up North after agreeing a contract with us. If this comes off I would suspect that we won't go for Doyle. Watch this space!
From my source, we've talked to him, offered him terms and it's in his hands, but it now looks like he's going to accept. Don't know alot about him, but I suspect he will be a step up from Doyle.

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Eustace

Over tredve med en bra sesong!  :o
Min første Leeds-kamp:

B-m

Quote from: Promotion 2010 on May 31, 2010, 14:11:02
WACCOE:

John Eustace, taking up our contract offer it seems

More information for you all, looks like John Eustace will be joining us this week, he's rejected a contract at Watford and is believed to be making arrangements to move up North after agreeing a contract with us. If this comes off I would suspect that we won't go for Doyle. Watch this space!
From my source, we've talked to him, offered him terms and it's in his hands, but it now looks like he's going to accept. Don't know alot about him, but I suspect he will be a step up from Doyle.

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Eustace

Over tredve med en bra sesong!  :o

Spennende med Eustace, har sett ham noen kamper og er en solid kar. Veldig Derry - aktig i spillestilen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Runar

Noe Derry spillere håper jeg ikke vi signerer

Tom S

SA

Når det ikkje har skjedd noko no, er det vel lite truleg at vi ser ein ny spiss inn i dag.
Men, kanskje i morgon!
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Quote from: Tom S on May 31, 2010, 17:33:34

SA

Når det ikkje har skjedd noko no, er det vel lite truleg at vi ser ein ny spiss inn i dag.
Men, kanskje i morgon!
Pleier jo å være i 1800 tia på LUTV?

Trond90

Kjekt og folge med fra ferie i syden hvem vi faar  ;D
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Ove

Kanskje det var en spiss ut som skulle skje i dag ???  Beckford signerte vel en fire års kontrakt med Everton.

Svend Anders

SA

Var visst Bank Holiday der borte idag.

Tror det blir Paynter som blir presentert imorgen eller nærmeste fremtid.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Kickthemdown

Quote from: Alta-White on May 31, 2010, 13:24:35
Mitt tips er : Ingen

Har vi ikke lekt denne leken før?

Om noen skulle finne på å komme så bør det bare være Hooper :-*
Hva er premien?  ::)

Frode

SA

Kanskje Yakubu kommer motsatt vei. Passe bombe, tenker jeg.

auren

Quote from: Svend Anders on June 01, 2010, 00:30:25

SA

SA

Ja, det er noe også jeg frykter litt. Redd han kun blir stallfyll i Championship, i beste fall superreserve.

auren

Promotion 2010

Quote from: Svend Anders on June 01, 2010, 00:30:25

SA

SA

Du sa det akkurat med den gløden jeg legger i det.  ;)
Min første Leeds-kamp:

auren

Mer rykter om James McArthur:

http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/127208-wigan-athletic-set-to-lose-hamilton-midfielder-mcarthur-to-leeds-united.html

Hvis dette stemmer er det jo noe overraskende - at Leeds skal slå Wigan med et bud på 1 million pund. Tydeligvis en talentfull spiller, men jeg kjenner ikke til ham. Håper han er sentral midtbanespiller. Noen som vet?

auren

GeirO

MOT

4ever arcticwhite

Quote from: auren on June 01, 2010, 11:48:51
Mer rykter om James McArthur:

http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/127208-wigan-athletic-set-to-lose-hamilton-midfielder-mcarthur-to-leeds-united.html

Hvis dette stemmer er det jo noe overraskende - at Leeds skal slå Wigan med et bud på 1 million pund. Tydeligvis en talentfull spiller, men jeg kjenner ikke til ham. Håper han er sentral midtbanespiller. Noen som vet?

auren
Midtbanespiller.
Her er litt fra Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/James_McArthur
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Quote from: GeirO on June 01, 2010, 12:10:09
Hvor bliver Paynter Man?

Just looked at Paynters stats over the last 3 seasons for Swindon.

116 Starts (21 subs apps)
51 Goals
18 Assists

Thats not a bad return at all, especially as Swindon were in the bottom half for 2 of those seasons.

Decent signing if it comes true.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Morsomt med litt mer tekst rundt, så kan vi jo vurdere innholdet i ettertid:

31 May 2010 22:58:15
Leeds United

Right i know that most of the stuff on here is a complete lie, but i actually have a source within the club. If people are wandering why i'm posting this on here, i couldn't be botherd to sign up to the main Leeds forum as apparently you can't post on there main disscussion forum :/.

So basically believe what i say don't believe what i say, i just wanted to share my knowlage with fellow Leeds fans because i've seen many fans worrying on several leeds message boards.

John Eustace: This was happening but apparently Burnley have now come in for him also, and he is currently talking to them. Watch this space with that one pretty much.

Forwards
Gary Hooper: Club enquired about his availability and the sort of price Scthorpe would want, the 2 million fee quoted immediatly ended the clubs interest. The player is now likely to sign a contract with Middilesbrough.

Billy Sharpe: Fee close to being agreed, and he should be signing in the next few days providing other clubs don't join the race.

Rafeal Sobis: Scouts have been to watch him several times, not sure what sort of fee we would be looking at to sign him, as he left Betis to join there for 10 million.

Connor Whickham: Scouts were at a couple of the England under 17 games and liked what they saw, a bid is expected by my source.

Andy Keogh: This is happening, possibly even announced tommorow, or the day after.

Bids Recieved
Robert Snodgrass: Bids have been recieved from both Celtic and Notthingham Forrest. Both rejected and Forrest are trying to sweeten the deal with Nathen Tyson. I would imagine that will also be rejected unless the other deals fall through and we start getting desperate for strikers.

Neil Killkenny: Bids recived from Blackpool and Wigan, don't know how much just that they were both rejected (i doubt the player would want to go to either of them anyway) but i just thought i'd publish all my knowlage.

Defence
Kyle Walker: Season long loan, not a clue when this is going through, but were in talks. The other guy is going to reading on loan.

Tom Kennedy: Happening, player would like to join us, and now it's just a matter of agreeing personal terms.

Clint Hill: Was happening, until about 5 other clubs came in for him :/

Midfield:

Dare Vrsic: Happening a fee in the region of 1 million pluss add ons, announced in the next couple of weeks or so.

John Eustace: This was happening but apparently Burnley have now come in for him also, and he is currently talking to them. Watch this space with that one pretty much.
Min første Leeds-kamp: