RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15

Started by Asbjørn, May 09, 2010, 13:16:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

fmtj

Quote from: Duncan McKenzie on June 02, 2010, 13:39:12
Quote from: auren on June 02, 2010, 13:27:53
Quote from: B-m on June 02, 2010, 13:12:35
Seneste rykte om eustace: failed medical

Og nå mister vi visstnok også Montgomery:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-set-to.6335688.jp

Da blir det vel noe rask som kommer inn. Forhåpentligvis ikke.

auren

Og jaggu røk Dickov for oss også, snappet opp av Oldham. Svarte og

Nei, det var trist!!!
Yeboahs vitne

Tjalla

Quote from: fmtj on June 02, 2010, 13:39:53
Quote from: Duncan McKenzie on June 02, 2010, 13:39:12
Quote from: auren on June 02, 2010, 13:27:53
Quote from: B-m on June 02, 2010, 13:12:35
Seneste rykte om eustace: failed medical

Og nå mister vi visstnok også Montgomery:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-set-to.6335688.jp

Da blir det vel noe rask som kommer inn. Forhåpentligvis ikke.

auren

Og jaggu røk Dickov for oss også, snappet opp av Oldham. Svarte og

Nei, det var trist!!!

Først Beckford, så Dickov... Eller, de er kanskje ikke sidestilte de..?  ::)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

berlin

Nok ironi, gutter!  ;D ;D ;D

Over til rykter igjen........?

Ferre

jackbauer68

vielljaa

Quote from: 4ever arcticwhite on June 01, 2010, 12:33:23
Quote from: auren on June 01, 2010, 11:48:51
Mer rykter om James McArthur:

http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/127208-wigan-athletic-set-to-lose-hamilton-midfielder-mcarthur-to-leeds-united.html

Hvis dette stemmer er det jo noe overraskende - at Leeds skal slå Wigan med et bud på 1 million pund. Tydeligvis en talentfull spiller, men jeg kjenner ikke til ham. Håper han er sentral midtbanespiller. Noen som vet?

auren
Midtbanespiller.
Her er litt fra Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/James_McArthur

Han er visst en liten tekniker og har en god pasningsfot. Ikke store karen da, 1,68 på strømpelesten :) Sikkert "up and coming".
There is only one United

4ever arcticwhite

Quote from: vielljaa on June 02, 2010, 15:31:25

http://www.clicklancashire.com/sport/wigan-athletic-fc/127208-wigan-athletic-set-to-lose-hamilton-midfielder-mcarthur-to-leeds-united.html

Hvis dette stemmer er det jo noe overraskende - at Leeds skal slå Wigan med et bud på 1 million pund. Tydeligvis en talentfull spiller, men jeg kjenner ikke til ham. Håper han er sentral midtbanespiller. Noen som vet?

auren
Midtbanespiller.

Han er visst en liten tekniker og har en god pasningsfot. Ikke store karen da, 1,68 på strømpelesten :) Sikkert "up and coming".

Uff, nei. Kortvokste skotske midtbanespillere kan jeg vanskelig forestille meg kan bli noen suksess i Leedsdrakten.  ;D
han skulle vel aldri ha en antydning til rødskjær i håret i tillegg?

Men i min søken etter et bilde av karen ramlet jeg borti at han er 1,78 og ikke en 1,68. Søren også...
The future's so White I've got to wear shades 8)

GeirO

Var dette en dårlig dag?
Tror vi har mistet de aller fleste spillerne som "nesten var klare for" Leeds.
Hmmm, hvem skal vi kjøpe da?
MOT

auren

Quote from: GeirO on June 02, 2010, 16:11:48
Var dette en dårlig dag?

Blir vel til at vi henter Micael Doyle tilbake...  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Quote from: auren on June 02, 2010, 16:24:25
Quote from: GeirO on June 02, 2010, 16:11:48
Var dette en dårlig dag?

Blir vel til at vi henter Micael Doyle tilbake...  ::)

auren
Hurraaaaa  ::)

auren

Kickthemdown

Flott.. Ender vi opp med Doyle så sier det litt om satsingen ..  :-[

Leechap

Billy Paynter er klar, signert og vår i tre sesonger . . .

Lund93

Hadde ønsket Grayson hadde hentet inn en klasse spiss, Mark Viduka står vel for øyeblikket uten kontrakt så han ville vært ett perfekt kjøp for min del ;) en av mine favoritter i Leeds drakten
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

vielljaa

Quote from: 4ever arcticwhite on June 02, 2010, 15:42:38
Quote from: vielljaa on June 02, 2010, 15:31:25

auren
Midtbanespiller.

Uff, nei. Kortvokste skotske midtbanespillere kan jeg vanskelig forestille meg kan bli noen suksess i Leedsdrakten.  ;D
han skulle vel aldri ha en antydning til rødskjær i håret i tillegg?

Men i min søken etter et bilde av karen ramlet jeg borti at han er 1,78 og ikke en 1,68. Søren også...

Wikipedia påstår 1,78...leste 1,68 på FM10...Var ikke Delph ganske kortvokst han også? ;)
There is only one United

Leechap

Billy Bremner og Gordon Strachan  - ingen fyrtårn, men arbeidsjern som gjorde andre gode. Skotten som nå er i kikkerten har også teknikk og blikk for spillet iflg. rapportene . . .

testo

Quote from: Lund93 on June 02, 2010, 16:52:37
Hadde ønsket Grayson hadde hentet inn en klasse spiss, Mark Viduka står vel for øyeblikket uten kontrakt så han ville vært ett perfekt kjøp for min del ;) en av mine favoritter i Leeds drakten

Satt ikke han på benken for et lag i Australia i fjor....Har han ikke blitt feitere med åra så er han en goal getter av rang...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Har begynt å lese litt på waccoe, og her er en bruker som tydeligvis endel inside information. Han virker å ha peiling. Her er hva han skriver om Montgomery og Eustace:

"You may be right for some of the stuff that gets put on here and the football rumours websites, but Leeds talk to lots of players, we have about 3 or 4 players lined up for EVERY position we need to fill. Leeds are, and were, interested in Nick Montgommery, he got offered a contract and stalled, we kept our options open by talking to Eustace and X amount of other players who can fill the defensive midfield role.

Montgomery has decided to stick with Sheffield United on MORE MONEY, so Eustace got a call yesterday asking him to come up and sign, he came up agreed terms and failed his medical. This is what Grayson says, until players sign on the dotted line and pass their medical, everything is speculation, there are many permitations and twists and turns before a transfer can be completed. We can get gazumped, we can gazump other clubs, players can change their mind, players can fail medicals.

We WERE in for the Arsenal keeper and then the club got a call from Kasper Schmeichel's agent stating the player wanted to agree the terms he was offered, so we signed him - it's as simple as that, people like myself who find out information do so and put it on here in an honest fashion, if something doesn't come off then it's not my fault, things can change dramatically in the space of a few hours in football!

At the end of the day this is a discussion forum, it wouldn't be interesting if nobody debated potential signings, tip-offs, inside information, rumours and speculation - thats what pulls people in, in their thousands, to this forum, lets not change it!"

auren

sportcarl1

Quote from: Mr Kaizer on June 02, 2010, 10:43:41
Quote from: Kato on June 02, 2010, 10:21:04
Hvis det stemmer at Eustace og Paynter er på tur inn viser det et par ting:
1. Vi er relativt tidlig ute, et godt tegn synes jeg. I august er det vel bare 3. sorterings og moneyhunters igjen.

Enig! Syns Grayson tydelig viser at Leeds har ambisjoner om å være med å kjempe i denne divisjonen, på tross av de konservative uttalelsene fra blant annet Snodin. Dette underbygger bare at Leeds lar signeringene bli klare før ting deles i media; en meget ryddig og sunn transferpolitikk.

Quote from: Kato on June 02, 2010, 10:21:04
2. Det vil være tre signeringer uten transfer-fee. Positivt at vi henter såpass kvalitet uten å betale for det, men vil gjerne at vi knaller inn en storing til 2-3mill pund for å vise at ambisjonsnivået er der.

Om Grayson henter fire-fem spillere uten overgangssum, ser jeg på det som utelukkende positivt (gitt at de er gode nok, selvsagt). Banalt sett: En spiller som er på en £15.000 i uka kontrakt i 12 mnd, koster £780.000 + sign on fee. Eventuell overgangssum vil komme i tillegg.

Om Grayson klarer å snappe flest mulig Kisnorboer, Beckforder eller Schmeicheler gratis, vil jeg tippe det åpner muligheten for å ha en bredere stall, kontra å betale £2-2.500.000 for Gary Hooper.

Når det er sagt, Beckford erstattes - og gode spillere under kontrakt koster penger, selv om enkelte misforstår oppfattelsen min av det  ;) - og jeg er lunken til ideen om at Billy Paynter er løsningen. Likevel tror jeg ikke han blir den eneste spissen som eventuell kommer inn, skal man tro at det ikke er røyk uten ild, har Leeds forespurt seg flere plasser og jeg velger å tro at det ikke er kun er fordi første-, andre- og tredjevalget var utilgjengelig.

Jeg tror Grayson har handlet raskt med tanke på spillere som går ut av kontrakt, så vil han evaluere og bruke de pengene (antakelig ikke mye) som er tilgjengelig der det trengs senere.

ett plus är om spelarna lyckas som vi inte gett något för, och tex en stor PL-klubb vill köpa schmeichel om ett år så kan vi säkert få någon miljon pund

p0ndus

Welcome Mr Paynter. May you be famous.MOT

fmtj

Quote from: Lund93 on June 02, 2010, 16:52:37

Viduka var i sin tid også min favoritt!!! Jeg husker imidlertid med gru kampen mot Bolton på våren i nedrykssesongen fra PL da han presterte å fremprovosere en utvisning av seg selv og alt gikk til helvete med oss....joda jeg ser smileyen og alt det der, men Viduka gikk fra å være helten min til.....ja, jeg kan nesten ikke sette det på trykk!!!
Yeboahs vitne

ArneS

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1283515/Leeds-sign-Swindons-Billy-Paynter-want-Ipswich-defender-David-Wright.html

Har dette med David Wright også fra en Ipswich supporter jeg kjenner.  Han er meget positiv til backen Wright.  En supporterfavoritt som er en klasse over Naylor (som jo også kom fra Ipswich).  Har visstnok falt i unåde hos Keane og fristilt til fansens fortvilelse.
Den 17. mann

auren

Darel Russell fra Norwich linkes på waccoe-forumet.

auren

Masinga

Nå har vi hentet en keeper og en spiss. Det store, store spørsmålet for meg er hva Grayson gjør med midtbaneleddet. Dette er det svake punktet i dagens Leedslag.

Jeg venter på at Grayson en gang for alle henter dirigenten, sjefen, innpiskeren, motivatoren, inspiratoren, teknikeren, pasningsleggeren, avslutteren og lagspilleren over alle lagspillere inn på midtbanen i løpet av sommeren.

Men hvor er han???
Masinga, medl.nr. 1250

auren

readysteady

Går nå hete rykter om at Paul Connolly fra Derby blir neste signering.
http://no.wikipedia.org/wiki/Paul_Connolly

jackbauer68

Quote from: Masinga on June 03, 2010, 09:23:20
Nå har vi hentet en keeper og en spiss. Det store, store spørsmålet for meg er hva Grayson gjør med midtbaneleddet. Dette er det svake punktet i dagens Leedslag.

Jeg venter på at Grayson en gang for alle henter dirigenten, sjefen, innpiskeren, motivatoren, inspiratoren, teknikeren, pasningsleggeren, avslutteren og lagspilleren over alle lagspillere inn på midtbanen i løpet av sommeren.

Men hvor er han???

Han driver for det meste med motorsport dessverre 8)

h.b

Venter i spenning på en signing av en spiller med klasse. Hittil har vi signa fra lavere divisjoner. Vi er ute etter spillere som spiller på lag som kjempet mot nedrykk fra CCC sist sesong.
Så når kommer det en signing fra et premier league lag, eller fra et lag som kjempet i toppen av CCC i sesongen som var. Og da spillere som var faste på de respektive lagene.
Og hent gjerne spillere fra andre land hvis de er på sitt lands landslag for den sakens skyld

torivar

Quote from: h.b on June 03, 2010, 10:57:11
Venter i spenning på en signing av en spiller med klasse. Hittil har vi signa fra lavere divisjoner. Vi er ute etter spillere som spiller på lag som kjempet mot nedrykk fra CCC sist sesong.
Så når kommer det en signing fra et premier league lag, eller fra et lag som kjempet i toppen av CCC i sesongen som var. Og da spillere som var faste på de respektive lagene.
Og hent gjerne spillere fra andre land hvis de er på sitt lands landslag for den sakens skyld

Vi har det vel alle med i aftenbønnen, forutsatt at de spiller på landslag fra vårt kontinent. Om vi skulle kjempe om opprykk eller det unevnelige er det særdeles lite gøy å sende de på en måneds africans cup eller landskamper i oceania.

Jeg hørte forleden at til og med et blått pl lag har henta spiller fra lavere divisjoner. Visstnok gratis, dvs signing uten mål, mening og ambisjoner.

4ever arcticwhite

BOGDANOVIC: A STATEMENT
Striker not offered chance to join Leeds...

http://www.leedsunited.com/news/20100603/bogdanovic-a-statement_2247585_2063892

Bogdanovic hevder han kunne gått til Leeds - Leeds hevder det aldri var aktuelt.

Tror nok at det er mange spillere nå i CCC og League 1 som bruker Leeds som et kort i kontraktsforhandlingene.

Alle vet at Leeds skal hente inn en god del spillere, og Alle vet at Leeds ikke kommenterer rykter. Derfor blir det enkelt å antyde at "Jeg har mulighetet til å gå til en storklubb i CCC, men vil ikke si hvem det er....", og på den måten forsøke å bruke Leeds som en brekkstang for å få bedre betingelser.

Noen av disse vil nok også slippe små hint til media om det samme, og Vips så er spilleren linket, og når han da ikke signer for oss, så har vi "Gått glipp av" en spiller, "Mislyktes i transfermarkedet.... Sannsynligvis en spiller vi ikke engang har vurdert seriøst å gi kontrakt.
The future's so White I've got to wear shades 8)