RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15

Started by Asbjørn, May 09, 2010, 13:16:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Leechap

Han var nok mest interessert selv - Leeds driver så absolutt ikke noe hospits. Free agents er det som gjelder hos oss, da får vi leve med at noen av disse blir stallfyll.

For øvrig enormt mange free agents i disse tider, noen også noen av virkelig kvalitet. Ønsker de å bli med oss er det opp til dem, vi ønsker spillere "med hjartet på rette stad", jfr. Hartbeat . . .

Tror SG er på rett spor når det gjelder å skaffe forsterkninger uten å måtte kaste ut millioner i første omgang. Tre direkte kjøp må vel til likevel i forsvar - på midtbane og i angrep?

fmtj

Jeg venter på at Grayson en gang for alle henter dirigenten, sjefen, innpiskeren, motivatoren, inspiratoren, teknikeren, pasningsleggeren, avslutteren og lagspilleren over alle lagspillere inn på midtbanen i løpet av sommeren.

Her snakker vi om ei potet mao.
Yeboahs vitne

Masinga

Quote from: fmtj on June 03, 2010, 12:50:00
Potet? Nei, bare en ny Bremner eller Strachan.
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

Quote from: Masinga on June 03, 2010, 13:18:37

...som jeg sa potet, kan brukes til det meste!!!  :)  Bremner og Strachan er jo en grei lest å bygge på...!!!
Yeboahs vitne

Masinga

Quote from: fmtj on June 03, 2010, 13:28:26
Quote from: Masinga on June 03, 2010, 13:18:37

...som jeg sa potet, kan brukes til det meste!!!  :)  Bremner og Strachan er jo en grei lest å bygge på...!!!
Har de sluttet å spille fotball oppe i Skottland? Det er plass til flere i Hall of Fame.
Og nå er det en alle tiders mulighet til å bli en levende legende i Leeds.
Masinga, medl.nr. 1250

J.N

Jeg venter på at Grayson en gang for alle henter dirigenten, sjefen, innpiskeren, motivatoren, inspiratoren, teknikeren, pasningsleggeren, avslutteren og lagspilleren over alle lagspillere inn på midtbanen i løpet av sommeren.

Eller en Martin Andresen  ;D

4ever arcticwhite

Quote from: Nikolaos on June 03, 2010, 13:59:03

I forhold til Marit Andersen glemte du trener, manager, hovedsponsor....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Trulsaren

Quote from: 4ever arcticwhite on June 03, 2010, 14:14:55
Quote from: Nikolaos on June 03, 2010, 13:59:03

I forhold til Marit Andersen glemte du trener, manager, hovedsponsor....
kaptein, landslagskaptein, motivator var vel et fåtall av tileggsroller han hadde? Kunne trengt han i Bergen for tiden.. Daglig leder, styreleder, hovedtrener, keeper, forsvar, midtbane, spiss, reserve. Trolig ville han dekket samtlige roller :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

stian94

SJ

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Quote from: Sydhagen on June 03, 2010, 20:18:21
Quote from: stian94 on June 03, 2010, 15:48:48
http://www.fansfc.com/story/21551.html

Kan dette være midtbanesjefen som vi trenger?

Det virker mere som en offensiv spiller enn en ryddegutt ut fra det jeg har hørt, men jeg har aldri sett han spille så sjansen er stor for at jeg tar feil.

Promotion 2010

Grayson:
United manager Simon Grayson, back from a short break, has been deluged with calls from agents offering him players for next season but says some of those offered have let him down and gone elsewhere.

:o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

United closing in on Connolly
3:42pm Thursday 3rd June 2010

Leeds are poised to complete the signing of Derby defender Paul Connolly on a three-year contract.

The 26-year-old right back started his career at Plymouth but moved to County two years ago on a free transfer when his contract ran out.

Connolly lost his regular first-team place at Pride Park last season and had a spell on loan at Sheffield United, who have also shown interest in signing him.

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Leeds United to stun Latics with McArthur capture
09:30 AM 03 June, 2010
Leeds United Football Club hope to win the race for James McArthur’s signature.

The young Scottish midfielder has been tracked by Wigan Athletic for some time, and Roberto Martinez had been confident of landing his signature this summer.

However, reports claim the Whites, back in the Championship next season, are to steal a march on the Latics by landing McArthur for £1million.

This would be some coup for manager Simon Grayson, who hopes for a comfortable 2010-2011 campaign before plotting a return to the Premier League.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Watford's new captain says claims he failed Leeds United medical is 'total rubbish'
5:30pm Thursday 3rd June 2010

Newly-appointed Watford captain John Eustace says rumours he failed a medical at Leeds United is “total rubbish”.

The Hornets have this evening confirmed Eustace will be club captain next season following the departure of USA international Jay DeMerit.

Eustace looked set to join Leeds on Friday after travelling to United’s training ground for a medical and agree personal terms.

But the 30-year-old changed his mind and opted to remain with the Hornets, who he appeared for 45 times last season.

Eustace said: “I had always hoped to stay with Watford because I’ve really enjoyed the last year. We have an incredible spirit amongst the players and staff and it wasn’t something that I wanted to give up lightly.

“Having said that, there were also a number of other clubs interested in me and I felt it was right to listen to what they had to say. After doing that, I was then very happy to commit to stay with Watford and agreed in principle to extend my contract for two more years.”

Eustace had been set to sign a two-year extension with Watford on Wednesday morning of last week but Leeds came in with a last-minute offer.

He explained: “Leeds made me a good offer and I owed it to myself and my family to meet them and hear what they had to say.

“I called Malky and kept him totally in the picture and he was disappointed but understood my situation. I travelled up to Yorkshire on Friday and met some Leeds officials at their training ground.”

Rumours started circulating early this week that Eustace’s move to Leeds had fallen through because he failed a medical but the former Coventry City man categorically denies that was the case.

He said: “People have been suggesting that I had failed a medical at Elland Road. That is total rubbish. I did a full and thorough medical and simply had a change of heart and decided not to sign. The whole move up there didn’t feel right to me at this time.

“Watford would not have made me a two-year offer if they had any doubts about my physical condition and don’t forget I played 45 matches last season. I feel like I am in the best condition of my career and that is due in no small part to the medical and conditioning staff here.

Eustace added: “I called the gaffer to ask if his original offer was still on the table. I was delighted when he said it was and even more pleased when he asked if I would like to captain the side next season. Captaincy is a role I take very seriously so I was honoured and I can’t wait to lead the side out in August.”

Malky Mackay stated he did not use the captaincy as a bargaining tool to make Eustace stay and said the matter had been discussed weeks before the season finished.

Eustace’s Watford career appeared to be over last season when Brendan Rodgers loaned him out Derby County.

But the midfielder agreed to restructure his contract in the summer to enable him to play and went on to win the Players’ Player of the Year award.

Eustace concluded: “I chose to stay at Watford because I felt it was the right place for me at this stage of my career. I really enjoy it here and felt that there was too much to turn my back on in exchange for a move to Leeds. It’s as simple as that really.”
Min første Leeds-kamp:

GeirO

Da er vel høyrebacken Connolly på vei inn.

Da mangler vi bare en haug med gode sentrale midtbanespillere og midtstoppere......

Og en spiss til!
MOT

fmtj

Denne Conolly fyren må jeg tilstå ikke skaper den helt store jubelen hos undertegnede, men MacArthur ser spennende ut. Kan det være tilfelle?
Yeboahs vitne

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Trulsaren

Quote from: Promotion 2010 on June 04, 2010, 09:45:00
Eustace added: “I called the gaffer to ask if his original offer was still on the table. I was delighted when he said it was and even more pleased when he asked if I would like to captain the side next season. Captaincy is a role I take very seriously so I was honoured and I can’t wait to lead the side out in August.”

Malky Mackay stated he did not use the captaincy as a bargaining tool to make Eustace stay and said the matter had been discussed weeks before the season finished.
Virker for meg som de la kapteinsbindet på bordet for å få tungen på vektskålen og få han til å bli :)

Hørt lite om Conolly, men MacArthur ville vært en kanonsignering av Grayson!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Sander

Tom Kennedy ser nå ut til å være klar for Doncaster.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6190633,00.html

Lest endel lovende ord om backen fra Rochdale, og hadde et lite håp om at vi skulle signere han. Regner med Grayson har andre (og bedre) alternativer på blokka  :)

Dennis

Ser ikke helt hvorfor Leeds skulle påstå at Eustace ikke strøk på den medisinske testen, om dette ikke var sant. Kunne de ikke like gått si "Eustace har forandret mening og ønsker heller å skrive under ny kontrakt for Watford"? Hva vinner Leeds ved en slik dekkhistorie?

Virker for meg som om Eustace forsøker å redde ansikt ved eventuelle spørsmål fra Watford-fansen om å skrive ny kontrakt med en spiller som ikke bestod testen i en annen klubb.

Ah, well...
Marching on together!

Promotion 2010

Quote from: Mr Kaizer on June 04, 2010, 13:51:06
Ser ikke helt hvorfor Leeds skulle påstå at Eustace ikke strøk på den medisinske testen, om dette ikke var sant. Kunne de ikke like gått si "Eustace har forandret mening og ønsker heller å skrive under ny kontrakt for Watford"? Hva vinner Leeds ved en slik dekkhistorie?

Virker for meg som om Eustace forsøker å redde ansikt ved eventuelle spørsmål fra Watford-fansen om å skrive ny kontrakt med en spiller som ikke bestod testen i en annen klubb.

Ah, well...

Kanskje du kan finne sitatet fra offisielt Leedshold!

Jeg merket med den først fra en på Waccoe, som hadde sakset den fra Football-roumers-siten.
Min første Leeds-kamp:

Dennis

Sant det, promo, det kommer jo ikke fra offisielt hold fra Leeds.

Marching on together!

Promotion 2010

Ny spiller på vei inn, ifølge Bates. Men agenten er på ferie i Spania og dealen som er "agreed in principle" må vente på ham.

På Malta-konferansen for The Football League blir det også litt dealing, sier Bates.

http://www.leedsunited.com/news/20100604/player-search-on-going_2247585_2064597

Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on June 04, 2010, 14:17:24
Ny spiller på vei inn, ifølge Bates. Men agenten er på ferie i Spania og dealen som er "agreed in principle" må vente på ham.

På Malta-konferansen for The Football League blir det også litt dealing, sier Bates.

http://www.leedsunited.com/news/20100604/player-search-on-going_2247585_2064597

Ikke rart det går litt trådt med å komme til enighet med nye spillere...
...to steder i den artikkelen er Leeds veldig opptatt av å finne en scene der de kan forhandle med spillere.  :o
Og ikke nok med det, når de så har funnet frem til denne scenen der man kan holde forhandlinger, skal man jaggu meg absolutt  forhandle bak scenen???

Er det noen som kan shine a light på hvorfor det er sånn? Er det Bates som er så keen på å være i scenelyset, prøver man å føre spillerne bak lyset på scenen??? Eller er det Bates sine penger som ikke tåler dagens lys?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Darrel Russell

I was told this evening from someone connected to Norwich that Russell has been in talks with Leeds this afternoon and has informed Norwich he would like to move to Leeds. Hope it comes off. 

:)
Min første Leeds-kamp:

Sydhagen

Quote from: Promotion 2010 on June 04, 2010, 16:06:59
Darrel Russell

I was told this evening from someone connected to Norwich that Russell has been in talks with Leeds this afternoon and has informed Norwich he would like to move to Leeds. Hope it comes off. 

:)

Er dette en bra spiller?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

vielljaa

Litt skravling fra waccoe igjen:

Just had a call off my ex boss. He's a Burnley season ticket holder and always talks the talk that he knows all the inside goss from there and has contacts in the board room.

Anyhow, he seems to think that they had agreed a fee with Portsmouth for David Nugent who they had on loan last season, but that Nugent's agent has told them he's not interested in going back there and that Leeds are currently in talks with Pompey to agree a fee. Says that Nugent wants to come back to the North and specifically wants to play for Leeds.

Hvis det er noe som helst sannhet i dette så synes jeg det er meget spennende :)
There is only one United

Leechap

Connolly fra Derby er nærmest klar for Leeds. Kaptein for Derby sesongen 2008-09, men ut i kulden da ny manager overtok. Det er kort vei fra Capitol til den Tarpeiske klippe . . .
Solid som back inntil han mistet tillit, men Connolly er faktisk enda bedre som midtstopper - stor og sterk - ikke en typisk sideback. Det er vel rollen som midtstopper han er tenkt til kanskje? SG har trolig en plan?
For øvrig mye skitkasting fra Derby sine supportere som ikke akkurat ønsker Connolly lykke til i Leeds og spår nedrykk med ham på laget. Da er det opp til Connolly og Leeds å ta opp hansken og motbevise "elendigheten".
Til slutt - er det Hooper som skal bekle trøye nummer ni? Bookmakerne har 2-1 på at Leeds er neste arbeidsgiver. Spekulasjoner fortsatt også vedrørende midtbane med Russel og McArthur som hete navn på ryktebørsen.
NB: Smith og Smule har også dukket opp som kandidater til retur i Leedsdrakten . . .