Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 178065 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #450 på: Juni 05, 2010, 00:34:25 »
Ser på flere nettsteder at Robbie Blake blir linket til Leeds.

Håper og tror at ryktene er feil!
Blir feil å ta en spiller "på hell" tilbake i den situasjonen vi er i nå.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #451 på: Juni 05, 2010, 00:52:12 »
04 Jun 2010 19:50:42
Are the bookies very often wrong!
just look at the betting:
Gary Hooper odds 2–1 he will join Leeds united.
Latest rumours he has been seen at Elland road with Ken Bates.
Linked with all the rumours he will be with Leeds in the coming season
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973




Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #455 på: Juni 05, 2010, 12:44:51 »
Synes dette er helt herligt xD Florerer jo mer rykter om mulige spillerkjøp for Leeds enn noen andre lag. Snoddys kompis tror jeg blir en enorm signering for klubben, miljøet og supporterne. Når det gjelder de fleste andre ryktene: løp og kjøp :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #456 på: Juni 05, 2010, 14:47:38 »
Håper virkelig på McArthur, har ikke sett ham men høres jo veldig lovende ut. Kan bli en ny Charlie Adam, Snoddy eller Dorrans? (Selv om snoddy har vært noe skuffende denne sesongen).
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Same

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #457 på: Juni 05, 2010, 15:45:59 »
Håper virkelig på McArthur, har ikke sett ham men høres jo veldig lovende ut. Kan bli en ny Charlie Adam, Snoddy eller Dorrans? (Selv om snoddy har vært noe skuffende denne sesongen).
Uenig i at Snoddy har skuffet i år. Var ikke god de siste kampene. Men overall en god sesong synes jeg.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #458 på: Juni 05, 2010, 18:23:29 »
Håper virkelig på McArthur, har ikke sett ham men høres jo veldig lovende ut. Kan bli en ny Charlie Adam, Snoddy eller Dorrans? (Selv om snoddy har vært noe skuffende denne sesongen).
Uenig i at Snoddy har skuffet i år. Var ikke god de siste kampene. Men overall en god sesong synes jeg.

Han har skuffa stort,uten tvil!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #459 på: Juni 05, 2010, 18:30:00 »
Håper virkelig på McArthur, har ikke sett ham men høres jo veldig lovende ut. Kan bli en ny Charlie Adam, Snoddy eller Dorrans? (Selv om snoddy har vært noe skuffende denne sesongen).
Uenig i at Snoddy har skuffet i år. Var ikke god de siste kampene. Men overall en god sesong synes jeg.

Han har skuffa stort,uten tvil!!

T.o.m 3/1 brukbar og heldig som resten av laget, etter 3/1 skuff skuff skuff som resten av laget!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #460 på: Juni 05, 2010, 22:35:53 »
Ser på flere nettsteder at Robbie Blake blir linket til Leeds.

Håper og tror at ryktene er feil!
Blir feil å ta en spiller "på hell" tilbake i den situasjonen vi er i nå.
för gammal och för skadebenägen
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #461 på: Juni 06, 2010, 10:29:17 »
Jo flere kokker jo mere søl, jo flere rykter jo mere møl. Tror dog at dette illustrerer (forhåpentligvis) at klubben er mer aktiv enn på veldig lenge m.h.t nye spillere som skal forsterke laget, og det er UDELT POSITIVT. David Nugent tror jeg forøvrig hadde vært en kanonsignering. Og hvorfor  ikke Marcus Pedersen. Daglig leder i SIF Jostein Flo  er Leedsfan. SIF er økonomisk presset. Leeds hadde vært en perfekt klubb for Marcus Pedersen og videreutvikle seg i . Tror at om Leeds hadde lagt 1.million pund på bordet(Hard to belive) samt lagt inn en klausul om 25% ved videresalg, så kunne dette vært en mulighet og gjort et scooooooooooopfor laget vårt.

Ønsker alle på forumet en fin Søndag.

LeedsU878

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #462 på: Juni 06, 2010, 11:20:22 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=200937

Grei oppsumering av de forskjellige ryktene.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Kian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #463 på: Juni 06, 2010, 12:47:29 »
Jeg har lest litt om ulike rykter, og håper noen kan hjelpe meg med å bekrefte eller ubekrefte disse. Som Auren, har jeg funnet det meste på Waccoe.
Det svirrer rykter om at Leeds skal være interessert i Sharp og Hooper. For meg virker det som om Sharp kommer, og det ryktes vi ville bla opp £1 million for Hooper, men Scunthorpe ville ha 2, og Leeds vil ikke øke tilbudet.
Går også veldig mange rykter om at Smith skal komme tilbake, og at han er sur fordi han ikke får forlate Newcastle for å komme tilbake til oss. Fleip eller fakta? Personlig syns jeg han vil være en kjempesignering, selv om det er mange som ikke vil se han tilbake i Leeds drakt, men det er nok en del som ikke kjenner hele historien bak hans klubb bytte til Man U.
Hører at Watt og Doyle kommer til bake, sistnevnte permanent, mens Watt på lån, og det kan jeg leve med. Hører også at Carlos Vela skal komme på 1 års lån, men den er jeg mer skeptisk til er sant.
Becchio skal også visstnok være klar for Norwich, Killkenny for Blacpool. Og N. Forest er villig å betale Leeds for Snodgrass itillegg til å gi oss en spiss i en eventuell handel, og som jeg har forstått er det en spiss som heter Tyson, eller noe. Noen som vet noe om dette? Håper iallefall det ikke er noe sannhet i at disse spillerene vil forlate klubben. Men som sagt, det er jo sillyseason, og merker jeg har hjerte i halsen. Vil ikke se noen etablerte spillere gå, og vil ikke ha dårlige spillere inn. Tror likevel Payntner kan overraske, men må ha inn en spiss til, kanskje 2 på midten og en del bak.

Lehmann


Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #465 på: Juni 06, 2010, 21:05:45 »
Håper vi får Billy Sharp! Rutinert og blandt de bedre spissene utenfor PL  :) Er ikke så sikker på O'Brien, men Grayson vet vel hva han driver med  ;)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #466 på: Juni 06, 2010, 21:19:31 »
Jeg har lest litt om ulike rykter, og håper noen kan hjelpe meg med å bekrefte eller ubekrefte disse. Som Auren, har jeg funnet det meste på Waccoe.
Det svirrer rykter om at Leeds skal være interessert i Sharp og Hooper. For meg virker det som om Sharp kommer, og det ryktes vi ville bla opp £1 million for Hooper, men Scunthorpe ville ha 2, og Leeds vil ikke øke tilbudet.
Går også veldig mange rykter om at Smith skal komme tilbake, og at han er sur fordi han ikke får forlate Newcastle for å komme tilbake til oss. Fleip eller fakta? Personlig syns jeg han vil være en kjempesignering, selv om det er mange som ikke vil se han tilbake i Leeds drakt, men det er nok en del som ikke kjenner hele historien bak hans klubb bytte til Man U.
Hører at Watt og Doyle kommer til bake, sistnevnte permanent, mens Watt på lån, og det kan jeg leve med. Hører også at Carlos Vela skal komme på 1 års lån, men den er jeg mer skeptisk til er sant.
Becchio skal også visstnok være klar for Norwich, Killkenny for Blacpool. Og N. Forest er villig å betale Leeds for Snodgrass itillegg til å gi oss en spiss i en eventuell handel, og som jeg har forstått er det en spiss som heter Tyson, eller noe. Noen som vet noe om dette? Håper iallefall det ikke er noe sannhet i at disse spillerene vil forlate klubben. Men som sagt, det er jo sillyseason, og merker jeg har hjerte i halsen. Vil ikke se noen etablerte spillere gå, og vil ikke ha dårlige spillere inn. Tror likevel Payntner kan overraske, men må ha inn en spiss til, kanskje 2 på midten og en del bak.

Lehmann

Dersom du ønsker å få en bekreftelse på hvilke rykter som er sanne eller usanne tror jeg du må ta en prat med Simon Grayson  :)
marching on together,
derudaf forever...

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #467 på: Juni 06, 2010, 21:37:20 »
Håper vi får Billy Sharp! Rutinert og blandt de bedre spissene utenfor PL  :) Er ikke så sikker på O'Brien, men Grayson vet vel hva han driver med  ;)

Andy O'Brien var en meget habil stopper når han spilte i Newcastle og har fleire kamper for Irland. Eg har ikkje fulgt med så mykje i PL de siste årene så er usikker på kva han står for i dag, men ser ikkje vekk frå at han kan gjere manns jobb for oss i championship og han er (truleg) bedre enn Naylor.
Minus er vel at han begynner å trekke på årene?
COME ON LEEDS !!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #468 på: Juni 06, 2010, 22:15:31 »
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Signerer på den. ;)

Smudge17

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #469 på: Juni 07, 2010, 01:44:43 »
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Signerer på den. ;)

Hva om man i alderen 13-17 var Man Utd supporter? :P

Barba

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #470 på: Juni 07, 2010, 02:04:57 »
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Signerer på den. ;)

Hva om man i alderen 13-17 var Man Utd supporter? :P

Alle kan ha en mørk fortid, men det var da voldsomt da. Men dette handler ikke om å bytte lag. Det handler om å komme til fornuft, å bli voksen.

Barba - som er spent på hva som skjer i sommer.
Barba - MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #471 på: Juni 07, 2010, 09:20:17 »
Ifølge YEP kommer Larry her med klare hint om at også flere spisser vil ankomme :)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Grayson-drops-hint.6344491.jp

Sitat
Leeds United manager Simon Grayson has given a strong hint that at least one more striker will arrive at Elland Road this summer following the acquisition of Billy Paynter

Sitat
Grayson said: "Billy coming here doesn't mean to say that other strikers won't be coming in as well.

"It's all a matter of what's best for the squad and who is out there. If I see an option that I think will take us forward then we'll look to get it done.

"I said straight away that Billy wasn't a straight swap for Jermaine and we never saw him like that.

"He's a different type of player and we were very keen on signing him regardless of what was happening with Jermaine. But it doesn't necessarily mean that we're going to stop there."

Leeds have a sizeable quota of attacking players already under contract at Elland Road, though Beckford's exit left Grayson with few experienced out-and-out strikers
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #472 på: Juni 07, 2010, 10:57:36 »
Da har det gått en mnd siden vi rykket opp til Championship, og jeg er fornøyd med "kjøpene" vi har gjort. Vi har skaffet oss en meget spennende keeper i Kasper Schmeichel, ungutten har allerede et navn i England, og er en keeper for fremtiden. Personlig håper jeg han får plass i start elleveren, så får vi håpe at han lever opp til forventningene. Jeg synes det er på tide at Leeds igjen satser ungt, ser vi noen år tilbake så stilte  vi i CL med et ungt og talentspekket lag, og det var fremtid i laget.

Men vi trenger nok også noen som kan dra lasset, og som har rutinen som kreves i Championship. Jeg mener stallen vi har i dag har en god stamme, vi har flere spillere som kan takle Championship bra tenker da på spillere som, Richard Naylor, Robert Snodgrass, Neil Kilkenny, Lucianio Becchio, Johnny Howson osv, Vi er en stor klubb og vil nok kunne lokke til oss noen gode spillere utover sommeren.

Det som er viktig tror jeg, er å få inn noen B spillere fra øverste hylle, som har spilt PL, ser at andy o`brien er linket, dette kunne vært en bra spiller å hatt. Ellers håper jeg at ryktene at vi skal hente en klar erstatter på topp stemmer, jeg er litt undrende til paytner, men for all del, lykkes han så er det jo topp, men jeg vil ha inn en som vi vet hva står for. Jeg håper også at midtbanen vår styrkes sentralt, vil ha en som er kreativ og målfarlig, og som kan gå i krigen, vi er litt tynt besatt der.

jeg som er Godset patriot synes Marcus Pedersen hadde vært veldig spennende, men han blir kanskje for dyr?

Vi får være toldmodige folkens, signeringene kommer, er vel flere enn meg som sjekker sidene flittig om dagen etter nye spillere og rykter:P

Ha en god sommer folkens, tenk så deilig at vi rykket opp, hadde ikke orket et år til å looser league!

MOT!!
Alex

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #473 på: Juni 07, 2010, 11:22:06 »


jeg som er Godset patriot synes Marcus Pedersen hadde vært veldig spennende, men han blir kanskje for dyr?


pedersen er spennende, men hva skal vi med han? han hadde hvertfall ikke blitt en klar erstatter til becks og med tanke på at vi har spissreserver som Grella og Somma trengs han absolutt ikke.
Pride of Yorkshire

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #474 på: Juni 07, 2010, 11:49:59 »


jeg som er Godset patriot synes Marcus Pedersen hadde vært veldig spennende, men han blir kanskje for dyr?


pedersen er spennende, men hva skal vi med han? han hadde hvertfall ikke blitt en klar erstatter til becks og med tanke på at vi har spissreserver som Grella og Somma trengs han absolutt ikke.

... og hvorfor skulle han gå til Leeds, når "halve" PL og Bundesliga visstnok har speidere på hver eneste kamp han spiller?
Marching on together!

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #475 på: Juni 07, 2010, 11:50:44 »
Sant nok, men siden jeg er Sif patriot og jeg som alle andre vet at han ikke blir lenge på marienlyst, og da er det greit at han går til mitt engelske favorittlag istedet:P
Alex

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #476 på: Juni 07, 2010, 11:57:08 »
Hvorfor han skulle gå til leeds? I leeds hadde han fått spilletid, det hadde han ikke gjort pr dags dato i pl eller bundesliga tror jeg da! Og Leeds er på vei fremover..og er en stooor klubb i england, bra nok svar? :P
Alex

haak-d

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #477 på: Juni 07, 2010, 12:10:32 »
Hadde gjerne sett Pedersen i LUFC-drakt til høsten ja, men tror han blir dyr! Jeg vil også ha en kreativ midtbanespiller. Hadde likt å sett Magne Hoseth i den rollen. Tror ikke han blir så dyr, men vet ikke om han vil spille i CCC. Men føler meg sikker på at han hadde bidratt med mye på vår midtbane.
 

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #478 på: Juni 07, 2010, 12:15:55 »
Enig i at hoseth er en bra spiller i TL men tror ikke han har noe i Championship å gjøre, vil ha en mer kriger enn hoseth, en som kan krige skikkelig..en spiller som Bowyer var på sitt beste i Leeds..
Alex

Nilz

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #479 på: Juni 07, 2010, 12:26:29 »
Enig i at hoseth er en bra spiller i TL men tror ikke han har noe i Championship å gjøre, vil ha en mer kriger enn hoseth, en som kan krige skikkelig..en spiller som Bowyer var på sitt beste i Leeds..

We want BATTY  ;D
....in my own time.