Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 177737 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #510 på: Juni 08, 2010, 14:07:15 »
Tilby Scunthorpe Kandol og Michalik + at vi får Hooper for 2 millioner pund. Det kunne vært en OK deal. Så er spørsmålet om Scunthorpe i det hele tatt er interessert i Kandol og Michalik.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #511 på: Juni 08, 2010, 14:34:13 »
Jeg har lest litt om ulike rykter, og håper noen kan hjelpe meg med å bekrefte eller ubekrefte disse. Som Auren, har jeg funnet det meste på Waccoe.
(...)
Lehmann

Det nok ikke mange her som kan "bekrefte eller ubekrefte" navene som linkes - det er og forblir rykter inntil det er en annonsert "done deal". Det er vel i beste fall bare en håndfull her inne som i noen tilfeller kan sitte på innside-info.

Jeg har fremdeles litt vanskelig for å forholde meg til ryktebørsen, all den tid enhver spiss med ti tær linkes til oss, mens vi i verste fall ikke en gang har noen spesifike på blokka med det første som vi går for. Grayson jaktet allerede i januar en spiss, og ville signet en om han hadde funnet den ideelle kandidaten. Derfor tror jeg han er svært møysommelig i scoutingen sin - eventuelt veldig tålmodig i forhandlingene - for spiss nummer to denne sommeren.

Når jeg nevner alle spissene som linkes inn, eller i det minste offensive spillere, er det samtidig påfallende hvor få forsvarsspillere som kobles inn når vi skal ha fire stykk av dem. O'Brien har dukket opp på ryktebørsen, og Conolly ser ut til å være ganske klar, men ikke mye utover det. Hvem blir vår nye venstreback? Jeg blir ikke overrasket om vi har en helt ny forsvarsfirer å skimte med til ligastart.

Vi har tydeligvis misset på Eustace - og kanskje Montgommery - så da blir spørsmålet hvem vi går for istedet for å fylle de to sentrale midtbaneplassene?

Det ser jo ut til å bli vanskelig å kvitte seg med Kandol og Michalik, men kanskje deales de bort i Malta?

Venter spent på neste trekk fra Elland Road...

SA

bmoen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #512 på: Juni 08, 2010, 14:35:13 »
OK, da er Wikipedia svært lite å holde seg til i slike sammenhenger; egentlig ikke til å stole på i noen sammenhenger.
 :(

Det sto på samme side...men nå var det endret til leeds igjen :D Hvem som helst kan legge til/endre faktasider på wikipedia.
BMo - Leeds-fan siden 1964

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #513 på: Juni 08, 2010, 14:42:39 »
Nigel Adkins has said at a managers course that Hooper has signed/signing for a big Yorkshire club



Massive rumour going about that Gary Hooper is signing for Leeds today for �1.5m on a 3-year-contract.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #514 på: Juni 08, 2010, 14:50:46 »
Nigel Adkins has said at a managers course that Hooper has signed/signing for a big Yorkshire club



Massive rumour going about that Gary Hooper is signing for Leeds today for �1.5m on a 3-year-contract.

 Denne håper jeg går i orden!
Super Leeds since 1968

Same

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #515 på: Juni 08, 2010, 14:57:24 »
Nigel Adkins has said at a managers course that Hooper has signed/signing for a big Yorkshire club



Massive rumour going about that Gary Hooper is signing for Leeds today for �1.5m on a 3-year-contract.

Kilde?

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #516 på: Juni 08, 2010, 14:59:36 »
Nigel Adkins has said at a managers course that Hooper has signed/signing for a big Yorkshire club



Massive rumour going about that Gary Hooper is signing for Leeds today for �1.5m on a 3-year-contract.

Kilde?

Når begynte vi med kilder i ryktetråden?

Waccoe seff. Som er annenrangs kilde.... Er selvfølgelig høyst usikkert, men dette er ryktetråden sant?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #517 på: Juni 08, 2010, 15:14:46 »
Sakset fra Wikipedia i dag:

Born in Glasgow, McArthur joined Hamilton Academical as a youth in 2003. He made his debut in January 2005 against Ross County. He established himself in the Hamilton team the following season and scored his first goal in April 2006 against St. Johnstone.

Such was his progress that he was given the captaincy against Aberdeen in February 2008 for a Scottish Cup tie[1] and nominated for the First Division Player of the Year for the 2007–08 season.[2] In May 2008 after helping his side to the Scottish Premier League, McArthur was awarded with a new three-year contract.

In the 2009–10 campaign English clubs including West Bromwich Albion, Sheffield United and Sunderland FC have shown an interest in McArthur. From 5 April, McArthur will go on a three day visit to Premier League Club Wigan Athletic with a view to a permanent £2million summer transfer. His former Hamilton team-mate James McCarthy transferred there at the beginning of the 2009–2010 season. McCarthur signed for new Championship side Leeds United on Monday June 7th for a fee believed to be in the region of £1million. Simon Grayson was quoted as saying "James brings with him real quality and I am confident he will be an integral part of the squad in the coming season."
Tirsdag 8...er han signert nå??
« Siste redigering: Juni 08, 2010, 15:16:31 av baste »



DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #520 på: Juni 08, 2010, 17:15:32 »
http://www.thisisscunthorpe.co.uk/sport/Hooper-fee-big-problem/article-2276484-detail/article.html
så lenge det er snakk om kjøp over £500.000 vil det aldri bli noe av. :(
Jeg er så pessimist at jeg tror det ikke blir noe kjøp av en god spiller fra en konkurrerende klubb i ccc.bare hvis hans kontrakt er ferdig...kanskje :(
Og vi skal visst kjempe om opprykk...javel ???

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #521 på: Juni 08, 2010, 17:58:45 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6197000,00.html

Da ser det dessverre ut til at Boro blir neste stopp for Hooper  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #522 på: Juni 08, 2010, 18:39:44 »
Klarer ikke å si at jeg er lei meg for det egentlig, har aldri helt tatt av i forhold til Hooper-ryktene, vet ikke helt hvorfor egentlig, men har liksom ikke fått god-følelsen for han.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #523 på: Juni 08, 2010, 18:52:30 »
Han er ikke klar for Boro før han faktisk er klar for Boro..  :-\

Er vel litt for godt til å være sant at Ken Bates skal bruke så mye penger på en eneste spiller. Hadde passet oss heeelt perfekt i spann med Becchio / Paynter .


eggus

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #524 på: Juni 08, 2010, 19:46:50 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6197000,00.html

Da ser det dessverre ut til at Boro blir neste stopp for Hooper  :(

auren

Merker meg at vi ikke er blant klubban som nevnes å ha interesse for Hooper. Betyr det at vi er for ubetydelige til å tas med blant sluggere som Derby og Middelsbrough, eller at vi ikke egentlig har vært særlig tungt inne i bildet?
« Siste redigering: Juni 08, 2010, 19:48:50 av eggus »
 

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #525 på: Juni 08, 2010, 21:00:04 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6197000,00.html

Da ser det dessverre ut til at Boro blir neste stopp for Hooper  :(

auren

Merker meg at vi ikke er blant klubban som nevnes å ha interesse for Hooper. Betyr det at vi er for ubetydelige til å tas med blant sluggere som Derby og Middelsbrough, eller at vi ikke egentlig har vært særlig tungt inne i bildet?

Nå virker det som om vi kjører en stille taktikk når det gjelder kjøp av nye spillere. Kommer ingen uttalelser fra klubben før spilleren faktisk har signert.

Lucas_Radebe

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #526 på: Juni 08, 2010, 21:00:50 »
Andy Keogh signing this week from Wolves.

Rob Hulse wants to join but Grayson prefers Billy Sharp. Hulse will come in only as second choice for £250k.

O'Brien wants a Leeds move but the club won't get into a bidding war with Toon or anyone.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #527 på: Juni 08, 2010, 21:22:51 »
Andy Keogh signing this week from Wolves.

Rob Hulse wants to join but Grayson prefers Billy Sharp. Hulse will come in only as second choice for £250k.

O'Brien wants a Leeds move but the club won't get into a bidding war with Toon or anyone.
Oh yes please let this be true !  :-* Strålende spiller som aldri skulle vært sendt på dør.. Var det Blackwell som gjorde det?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #528 på: Juni 08, 2010, 21:51:18 »
Andy Keogh signing this week from Wolves.

Rob Hulse wants to join but Grayson prefers Billy Sharp. Hulse will come in only as second choice for £250k.

O'Brien wants a Leeds move but the club won't get into a bidding war with Toon or anyone.
Oh yes please let this be true !  :-* Strålende spiller som aldri skulle vært sendt på dør.. Var det Blackwell som gjorde det?

God tilrettelegger, men ingen goalgetter dessverre... 19 mål på 115 kamper for Wolves skremmer ingen. Vi bør sikte høyere enn dette!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #529 på: Juni 08, 2010, 22:00:14 »
Andy Keogh signing this week from Wolves.

Rob Hulse wants to join but Grayson prefers Billy Sharp. Hulse will come in only as second choice for £250k.

O'Brien wants a Leeds move but the club won't get into a bidding war with Toon or anyone.


uff. jeg liker ikke retur av gamle spillere. hulse kan bli en annen plass
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #530 på: Juni 08, 2010, 22:08:34 »
Andy Keogh signing this week from Wolves.

Rob Hulse wants to join but Grayson prefers Billy Sharp. Hulse will come in only as second choice for £250k.

O'Brien wants a Leeds move but the club won't get into a bidding war with Toon or anyone.
Oh yes please let this be true !  :-* Strålende spiller som aldri skulle vært sendt på dør.. Var det Blackwell som gjorde det?

God tilrettelegger, men ingen goalgetter dessverre... 19 mål på 115 kamper for Wolves skremmer ingen. Vi bør sikte høyere enn dette!

auren

Har spilt mange av disse kampene som kantspiller. Men er enig det er ingen imponerende statistikk og han er heller ingen "killer" i boksen. Men jeg har sett han spille mange kamper og det er en kvalitetsspiller som jeg tror hadde passet oss. Han er god i link-up spillet, gode ferdigheter og en herlig innstilling. Startet PL sesongen for Wolves veldig sterkt, men ble alvorlig skadet. Jeg bare håper at skaden hans ikke har satt han tilbake som fotballspiller.

Passer kanskje best ved en hurtig makker og.
 

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #531 på: Juni 08, 2010, 22:47:43 »
Tror neppe Hulse eller Keogh kommer. Grayson etterlyste fart forrige sesong (ved kjøpet av Gradel), og nå når Beckford er dratt (og vi har Becchio og Paynter) så tror jeg det kommer en litt hurtigere spiss.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lucas_Radebe

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #532 på: Juni 08, 2010, 23:00:34 »
Kopierte inn dette fra et annet forum fra en som ikke akkurat pleier å slenge om seg av rykter som ikke stemmer. Tror det er mer hold i disse ryktene enn mange andre, vi får se utover uka.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #533 på: Juni 08, 2010, 23:47:37 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #534 på: Juni 09, 2010, 00:23:41 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA
høres fint ut det  ;D
SJ

TK20

RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #535 på: Juni 09, 2010, 08:52:11 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Noe sånt sa du forrige uke også :p

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #536 på: Juni 09, 2010, 08:58:21 »
I følge de på Malta "Leeds on the Road" bekrefter Bates der at neste signing offentliggjøres iløpet av neste 48 timene. Dvs på torsdag.

SA

Noe sånt sa du forrige uke også :p

Da fikk han vel rett? Paynter ble jo signa i forrige uke.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #537 på: Juni 09, 2010, 09:02:39 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-No-Whites-move.6349329.jp

McArthurs agent sier at Leeds ikke har vist interesse rundt spilleren. Sikkert bare rykter fordi Snoddy og McArthur er gode venner.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #538 på: Juni 09, 2010, 09:27:45 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-No-Whites-move.6349329.jp

McArthurs agent sier at Leeds ikke har vist interesse rundt spilleren. Sikkert bare rykter fordi Snoddy og McArthur er gode venner.

auren

Synd, fekk ein god magefølelse på denne McArthur.
COME ON LEEDS !!

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #539 på: Juni 09, 2010, 10:23:22 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-No-Whites-move.6349329.jp

McArthurs agent sier at Leeds ikke har vist interesse rundt spilleren. Sikkert bare rykter fordi Snoddy og McArthur er gode venner.

auren

Synd, fekk ein god magefølelse på denne McArthur.


Men en heftig reklamekampanje fra agenten var det. Sannsynligvis ingen som har lagt penger på bordet til verken klubb eller spiller ennå.