Skrevet av Emne: Ken Bates, full som en dupp :)  (Lest 8670 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pleinar

Ken Bates, full som en dupp :)
« på: Mai 09, 2010, 19:44:32 »
I warn you Jermaine, when we play Everton in the Premiership, we are gonna kick the shit out of you.

Bates, full men moro

http://www.youtube.com/user/scottnewton1982#p/u/0/ao75hilmLtA
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

raggen

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #1 på: Mai 09, 2010, 19:52:40 »
WTF??? :D :D
Forever Leeds United!!!!!!!!

svenrune

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 52
  • Total likes: 0
  • If they are big, the harder they fall
    • Vis profil
    • www.horkam.com
Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #2 på: Mai 09, 2010, 19:58:33 »
He he, denne var stor!
UPS AND DOWNS!!!!!

Papi

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #3 på: Mai 09, 2010, 20:00:57 »
*ler*

Dette var jo nesten litt vittig.
Har tydligvis ikkje spyttet i glasset før på kvelden ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #4 på: Mai 09, 2010, 20:05:49 »
OMG ;D

FredRaw

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #5 på: Mai 09, 2010, 20:10:06 »
Haha!! Hadde gitt mye for å få vært med på den festen!!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Here we go again

  • Gjest
Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #6 på: Mai 09, 2010, 20:10:23 »
 ;D ;D ;D

auren

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #7 på: Mai 09, 2010, 20:15:06 »
Er det virkelig Ken Bates, eller er det en parodi? Skjønner jo ikke et kvekk av det han sier...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #8 på: Mai 09, 2010, 20:19:53 »
Vanskelig nok å forstå Kenneth når han er edru....

 :o

 :D :D :D
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #9 på: Mai 09, 2010, 20:20:05 »
Det er faktisk Kenneth ! Full som faen virker det som  :D

Ble det delt ut flyers på festen?  :-\

Torpe-do

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #10 på: Mai 09, 2010, 21:02:52 »
Haha, genialt :)


Adis

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #11 på: Mai 09, 2010, 21:44:05 »
Han er og blir en nisse! Trenger ikke slenge dritt om Bristol Rovers ved en sånn anledning, eller noen annen for den saks skyld. Klassekommentar til Jermaine Beckford men jevnt over.. hjælp for en klovn som styrer Leeds. Krise!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

jarle

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #12 på: Mai 09, 2010, 22:03:47 »
Engelsk humor er konge..

Bates i form... herlig!
Fikk 1 plusspoeng av meg der...


Eriksen55

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #13 på: Mai 09, 2010, 22:44:34 »
Syntes det er helt Konge av Bates :) Både fint og morsomt det han sa om Becks.

Han virket jo veldig lei seg for å rykke opp.... Go Bates :)

auren

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #14 på: Mai 09, 2010, 22:52:43 »
I warn you Jermaine, when we play Everton in the Premiership, we are gonna kick the shit out of you.

Bates, full men moro

http://www.youtube.com/user/scottnewton1982#p/u/0/ao75hilmLtA

Jeg har hørt videoen tre ganger nå, men har ikke hørt han si dette om Beckford.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #15 på: Mai 09, 2010, 22:56:21 »
Hehe, genialt.
Endre

svenrune

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 52
  • Total likes: 0
  • If they are big, the harder they fall
    • Vis profil
    • www.horkam.com
Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #16 på: Mai 09, 2010, 23:24:22 »
UPS AND DOWNS!!!!!

veteranen

  • Gjest
Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #17 på: Mai 09, 2010, 23:30:34 »
Han er og blir en nisse! Trenger ikke slenge dritt om Bristol Rovers ved en sånn anledning, eller noen annen for den saks skyld. Klassekommentar til Jermaine Beckford men jevnt over.. hjælp for en klovn som styrer Leeds. Krise!

Enig med deg, Adis, men vi er tydeligvis i klart mindretall her.
Når en 78 år gammel klubbeier står på scenen snøvler ut av seg gjentatte «f**k off» og «piss off», så er dette alt annet enn morsomt – det er kun patetisk og pinlig. Ken Bates eier ikke klasse.

auren

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #18 på: Mai 09, 2010, 23:43:55 »
Han er og blir en nisse! Trenger ikke slenge dritt om Bristol Rovers ved en sånn anledning, eller noen annen for den saks skyld. Klassekommentar til Jermaine Beckford men jevnt over.. hjælp for en klovn som styrer Leeds. Krise!

Enig med deg, Adis, men vi er tydeligvis i klart mindretall her.
Når en 78 år gammel klubbeier står på scenen snøvler ut av seg gjentatte «f**k off» og «piss off», så er dette alt annet enn morsomt – det er kun patetisk og pinlig. Ken Bates eier ikke klasse.

Helt enig vettisen! En nokså sjokkerende oppførsel. Hvordan jarle kan gi mannen + poeng etter denne "skandalen" er for meg uforståelig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian94

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #19 på: Mai 09, 2010, 23:46:56 »
SJ

B-m

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #20 på: Mai 10, 2010, 00:03:21 »
Dere må se situasjonen litt ut i fra settingen, alle var visst kanon fulle og ved godt humør, og Grayson hadde visst dissa blant annet Max Gradel noe sykt pga det røde kortet.
 
Dette er et opprykksparty, og personlig syntes jeg det var hilarious når Bates sa: at vi visste Bristol Rovers var et elendig ræva lag, så vi fikk en mann utvist for å gjøre det spennende!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

  • Gjest
Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #21 på: Mai 10, 2010, 00:15:18 »
Dere må se situasjonen litt ut i fra settingen, alle var visst kanon fulle og ved godt humør, og Grayson hadde visst dissa blant annet Max Gradel noe sykt pga det røde kortet.
 
Dette er et opprykksparty, og personlig syntes jeg det var hilarious når Bates sa: at vi visste Bristol Rovers var et elendig ræva lag, så vi fikk en mann utvist for å gjøre det spennende!

Joda, det er viktig å vurdere ting ut fra settingen, du har utvilsomt et poeng der. Men samtidig har jeg sett opptak av en snøvlende Bates på scenen i andre sammenhenger, og det er mye av det samme primitive vrøvlet hver eneste gang.

(Dessuten er du mye morsommere enn Bates, B-m. Enten du nå er full eller edru!  :D)

Dennis

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #22 på: Mai 10, 2010, 00:32:44 »
Syns det var småartig jeg da. Sikkert morsomt for spillere å se sjefen løsne på slipset, etter en fantastisk herlig kamp med påfølgende festligheter. Hadde det vært noe morsommere med en konfirmasjonstale fra et ark, kontra skuespill med telefonoppringninger? Virket som publikum likte det i alle fall.  :D

Som B-m sier, det bør ikke tas ut av settingen.

Nisse eller ikke, denne var vel ikke noe å "ta'n" på?
« Siste redigering: Mai 10, 2010, 00:35:30 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Maxopowers

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #23 på: Mai 10, 2010, 01:07:49 »
Jeg syns det var morsomt!
Genialt av Mr. Bates.

Hvem bryr seg om klasse? Syns det er klasse i seg selv av Bates å stå å si det han sier. Respekt fra meg! Det er jo en fest for faen! En oppryksfest ;D
Måtte flere dressmenn være like chill som han.

Milou

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #24 på: Mai 10, 2010, 07:44:57 »
Er ingen Bates-fan, men har vanskeleg med å finne så mykje å kritisere han for i denne talen. Var faktisk litt overraska over at han viser storsinn nok til å takke Beckford for opprykket (som var Beckford sin forteneste meir enn nokon annan). Bates er ikkje akkurat kjent for å sjå med blide auge med dei som går han i mot.

berlin

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #25 på: Mai 10, 2010, 08:34:44 »
Morsomt!  :)


Tipper en opprykksfest kan sammenlignes med et standard norske julebord, hva alkohol og tullball angår.

Dertil hører taler i samme stil. Tenk hvor lettet hele gjengen er, staff, spillere etc. Dette opprykket er større enn et CL-trofe eller annet cup-trofe, simpelthen fordi man aldri ville
byttet opprykket mot et slikt trofe.


TK20

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #26 på: Mai 10, 2010, 08:45:24 »
Herlige klipp. Stort av ham å ønske Becks lykke til videre, og kult at han disser han litt også, med glimt i øyet.

Veldig fin gest å gi en "award" til Ben Parker også, som har hatt en "shit season". Fikk nesten litt tårer i øynene.

jarle

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #27 på: Mai 10, 2010, 09:30:23 »
Han er og blir en nisse! Trenger ikke slenge dritt om Bristol Rovers ved en sånn anledning, eller noen annen for den saks skyld. Klassekommentar til Jermaine Beckford men jevnt over.. hjælp for en klovn som styrer Leeds. Krise!

Enig med deg, Adis, men vi er tydeligvis i klart mindretall her.
Når en 78 år gammel klubbeier står på scenen snøvler ut av seg gjentatte «f**k off» og «piss off», så er dette alt annet enn morsomt – det er kun patetisk og pinlig. Ken Bates eier ikke klasse.

Helt enig vettisen! En nokså sjokkerende oppførsel. Hvordan jarle kan gi mannen + poeng etter denne "skandalen" er for meg uforståelig.

auren


Dette er Leeds sin egen opprykksfest... ikke noe offentlig TV program..
Bates hadde en pint for mye og dro vel et stand up show på begynnelsen der.

Etterpå viste han storsinn mot Beckford og viste meg en side jeg ikke trodde han hadde.

Hvis det ikke er lov å ta av på et oppryks party så begynner jeg å lure, hvilke vitser Bates drar på et privat party er vel ikke så mye å bry seg om.



Masinga

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #28 på: Mai 10, 2010, 10:17:35 »
Han er og blir en nisse! Trenger ikke slenge dritt om Bristol Rovers ved en sånn anledning, eller noen annen for den saks skyld. Klassekommentar til Jermaine Beckford men jevnt over.. hjælp for en klovn som styrer Leeds. Krise!

Enig med deg, Adis, men vi er tydeligvis i klart mindretall her.
Når en 78 år gammel klubbeier står på scenen snøvler ut av seg gjentatte «f**k off» og «piss off», så er dette alt annet enn morsomt – det er kun patetisk og pinlig. Ken Bates eier ikke klasse.

Helt enig vettisen! En nokså sjokkerende oppførsel. Hvordan jarle kan gi mannen + poeng etter denne "skandalen" er for meg uforståelig.

auren
Enig med dere. Dette er lavmål. Trodde faktisk fyren hadde litt mer klasse enn dette. Har for så vidt forstått at han ikke er en Obama på talerstolen.
Dette var ingen tale, bare fyllerør. Da burde noen slått av mikrofonen, men det var det vel ingen som turte. Hvordan kan en slik mann være samlende?
Masinga, medl.nr. 1250

samadhi

Sv: Ken Bates, full som en dupp :)
« Svar #29 på: Mai 10, 2010, 10:22:17 »
Har ikke sett videoen, men dersom han ønsker Beckford lykke til videre kan vi sikkert glemme alle forhåpninger om at han signerer ny kontrakt.
marching on together,
derudaf forever...