Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 703975 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #120 på: Mai 18, 2010, 18:25:45 »
Koren er en strålende spiller i CCC, det har han bevist for WBA. Eneste grunnen til at WBA ikke signerer ny kontrakt med han må være at lønnskravet hans er for stort?! Aldri i livet om vi har råd til det isåfall ..

Ser for meg Koren i Birmingham eller Fulham, ikke i Leeds dessverre  :-\

Evig Pint

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #121 på: Mai 18, 2010, 18:49:11 »
Flere PL-klubber skal visstnok være interesserte i Koren ja..
Marching on together

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #122 på: Mai 18, 2010, 18:57:45 »
In med Jason Roberts
 

Borge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #123 på: Mai 18, 2010, 20:14:14 »
Tore Reginiussen må vel være interessert i å spille oss opp en divisjon:-)
Borge

Evig Pint

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #124 på: Mai 18, 2010, 21:00:57 »
Kjedelig på Newcastleforumet Gambi?
Marching on together

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #125 på: Mai 18, 2010, 21:16:38 »
Teamtalk:

romano (Leeds United): Please... no more play-offs, the stress is more than I can handle... Realistically, I'll just be glad if we manage to consolidate a position in the league at the moment. Having only just won promotion, we're in no position to assume what we'll be aiming for - all depends on what we do in the transfer market. I'd personally love to see the likes of Finnan, Montgomerry and Koren arriving on frees along with Sharp to bolster the frontline, all of whom could go straight into the first team, but who knows whether we'll manage such a squad that could compete at the very top. For the time being I'm just over the moon that we're back in the Championship!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #126 på: Mai 18, 2010, 21:23:27 »
Teamtalk:

romano (Leeds United): Please... no more play-offs, the stress is more than I can handle... Realistically, I'll just be glad if we manage to consolidate a position in the league at the moment. Having only just won promotion, we're in no position to assume what we'll be aiming for - all depends on what we do in the transfer market. I'd personally love to see the likes of Finnan, Montgomerry and Koren arriving on frees along with Sharp to bolster the frontline, all of whom could go straight into the first team, but who knows whether we'll manage such a squad that could compete at the very top. For the time being I'm just over the moon that we're back in the Championship!

Hadde vært fornøyd med de 4 der...


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Pinter

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #127 på: Mai 18, 2010, 23:28:54 »
Hva med Daniel M. Fernandes mellom stengene neste år?
Hans klubb Bochum rykket ned fra bundesliga...og må nok slippe han. Han var på lån til Irakelis siste halvår denne sesongen og bidro til at de gikk fra nedrykkstriden til å ende konfortabelt midt på tabellen. Dette ble han belønnet for i form av tur til VM for Portugal. Gutten er 26 år, 195 cm og prater flytende engelsk(halvt canadisk, oppvokst i Vancover).  8)
I tillegg ser jeg gjerne Tom Høgli som høyreba

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #128 på: Mai 19, 2010, 08:07:54 »
Rart at ingen har nevnt Hulse ???

Jeg  ønsker Hulse og Hooper/Sharp som spisspar.  Kevin Phillips hadde vært også vært et lure kjøp.   

Samtidig må Watt bli leid inn for whole season.

Vi trenger også en sterk midtstopper som er "kult" figur i sin klubb.  Gjerne en som KISH.

Midtbanen kan forsterkes med Montgomery ? (Sheff.U) eller Tonge fra Stoke.
 

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #129 på: Mai 19, 2010, 11:34:44 »
Jeg fikk også sansen for Watt, men beviste han egentlig SÃ… mye?

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #130 på: Mai 21, 2010, 22:38:36 »
Målstoggar Szczesny på veg inn på lån frå Arsenal:
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/loan_deal_for_international_keeper_528129/index.shtml

Tek Sanchez Watt også ein sesong i Leeds?

Eriksen55

« Siste redigering: Mai 23, 2010, 14:28:50 av eriksen55 »

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #132 på: Mai 23, 2010, 14:50:14 »
Ikke spesielt god plan å handle Lee Hughes nå mener jeg. I fjor ja, men ikke nå.

Han Bournemouth spilleren vet jeg ingenting om.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #133 på: Mai 23, 2010, 15:03:26 »
Hadde vi hatt en plan om å ta heisen videre, så hadde vi hentet Michael Chopra.
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #134 på: Mai 23, 2010, 17:50:49 »
Hadde vi hatt en plan om å ta heisen videre, så hadde vi hentet Michael Chopra.

Tror Chopra hadde blitt en god del dyrere enn både Sharp og Hooper, og jeg tviler på at kvaliteten er noe særlig større.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #135 på: Mai 23, 2010, 18:01:49 »
Tore Reginiussen må vel være interessert i å spille oss opp en divisjon:-)
Det er han nok ikke dessverre. Scum fan som han er ..  ::)

Rasmussen7

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #136 på: Mai 23, 2010, 18:29:22 »
Kan jo hente bråkebøtta Sead Ramovic fra TIL ;D

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #137 på: Mai 23, 2010, 18:55:41 »
Hadde vi hatt en plan om å ta heisen videre, så hadde vi hentet Michael Chopra.

Tror Chopra hadde blitt en god del dyrere enn både Sharp og Hooper, og jeg tviler på at kvaliteten er noe særlig større.
auren

Tror du bommer her. Chopra er topp CCC/svak Premierklasse
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #138 på: Mai 23, 2010, 19:15:36 »
Hadde vi hatt en plan om å ta heisen videre, så hadde vi hentet Michael Chopra.

Tror Chopra hadde blitt en god del dyrere enn både Sharp og Hooper, og jeg tviler på at kvaliteten er noe særlig større.
auren

Tror du bommer her. Chopra er topp CCC/svak Premierklasse

Sharp hadde vel ca. like mange mål som Chopra i år, og spilte på et dårligere lag. Men nå må jeg jo innrømme at jeg kun baserer mine uttalelser nettopp på dette - antall scorede mål.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #139 på: Mai 23, 2010, 19:25:54 »
någon av jason robert, ebanks-blake eller chopra vore ju inte fel
 

MOT

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #140 på: Mai 24, 2010, 23:02:30 »
Vil ha inn daniel nannskog så han i stabæk idag han spillte helt fanntastisk så det virker litt usannsynnlig at han kommer... Men det er lov å prøve!!  ;)

Trulsaren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #141 på: Mai 24, 2010, 23:20:28 »
Vil ha inn daniel nannskog så han i stabæk idag han spillte helt fanntastisk så det virker litt usannsynnlig at han kommer... Men det er lov å prøve!!  ;)
Sammen med Roar Strand og Riseth? :D
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #142 på: Mai 24, 2010, 23:34:25 »
Vil ha inn daniel nannskog så han i stabæk idag han spillte helt fanntastisk så det virker litt usannsynnlig at han kommer... Men det er lov å prøve!!  ;)
Sammen med Roar Strand og Riseth? :D
Og Håvard Flo er kun 40 og kan komme helt gratis.... 8)
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #143 på: Mai 25, 2010, 05:43:44 »
Vil ha inn daniel nannskog så han i stabæk idag han spillte helt fanntastisk så det virker litt usannsynnlig at han kommer... Men det er lov å prøve!!  ;)
naj naj naj, han håller inte på denna nivån, då tror jag mer på Guidetti som jag ser det är för bra för brommapojkarna men inte kommer klara av att slå sig in i Manchester citys anfall
 

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #144 på: Mai 25, 2010, 11:31:47 »
Merkelig at det ønskes kun en angriper inn av mange når vi vet at Beckford er "gone".

Feil fra årets sesong var at vi kun hadde en ordentlig målscorer og nesten ingen scoringer fra midtbane spillerne.

Det var dette som gjorde at vi kom i uføre samt at vi var avhengig av KISH bak.

 Alt stod å falt på at Beckford skulle score og man vet at i løpet av en hel sesong så kommer slike toppscorere inn i en måltørke.   Etter hvert ble han satt på benken og man scorer ikke mye mål derfra. ;)

Vi hadde INGEN som kunne gå inn i den rollen og vår midtbane scorer for sjeldent.

Doyle er jo vaksinert og bør få egen trening hvis han skal være med videre.  Han bør MAKS bli innbytter.

Derfor jeg ønsker meg to topp målscorere som Hooper,Sharp eller en av dem og Kevin Philips.

Watt fra Arsenal MÃ… lånes igjen for hele neste sesong og han kan gjerne ta med en til.  Fint med tett samarbeid med Arsenal.
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #145 på: Mai 26, 2010, 18:32:01 »
Hva med Kara fra Tromsø? Kunne nok vært det defansive ankeret vi har sett etter de siste årene. Men han blir nok fryktelig dyr.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #146 på: Mai 26, 2010, 18:42:35 »
Eller hva med Jan Vennegoor of Hesselink? Han har vel et av fotballens tøffeste navn, men krever nok alt for mye i lønn - var linket til Bristol City i følge wikipedia, men de kunne bare tilby 1/3 av det han hadde i lønn (har vel 50-60 000 pund i uka).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J-R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #147 på: Mai 26, 2010, 19:43:09 »
Joey Barton.. ;)

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #148 på: Mai 26, 2010, 19:44:21 »
Hva med Kara fra Tromsø? Kunne nok vært det defansive ankeret vi har sett etter de siste årene. Men han blir nok fryktelig dyr.

auren

Kara fra Tromsø? Er det hele laget du mener?  ;D ;D
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #149 på: Mai 26, 2010, 21:05:12 »
Eller hva med Jan Vennegoor of Hesselink? Han har vel et av fotballens tøffeste navn, men krever nok alt for mye i lønn - var linket til Bristol City i følge wikipedia, men de kunne bare tilby 1/3 av det han hadde i lønn (har vel 50-60 000 pund i uka).

auren

 Ja, får vi han må vi ha ny størrelse på overdeler for å få plass for navnet. Ser for meg XXXXXXL.... ::)
Super Leeds since 1968