Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704481 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MrK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1800 på: Juli 26, 2013, 20:45:14 »
Billy Sharp muligens til Doncaster på lån, et scoop
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1801 på: Juli 26, 2013, 20:56:56 »
Billy Sharp muligens til Doncaster på lån, et scoop

+ Shay Given

Hva skjer med Paynter? Han kommer garantert til å putte mot oss, som vanlig.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1802 på: Juli 31, 2013, 21:29:45 »
http://www.footballfancast.com/championship/leeds/five-players-to-return-leeds-united-to-the-big-time/attachment/matt-mills-2

Mye urealistisk her, men de fleste hadde nok hevet oss. Hva med en "gratis" Frimpong?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bjoggis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1803 på: Juli 31, 2013, 21:48:53 »
Vet ikke om han er nevnt her tidligere, men Albert Adomah er vel tilgjengelig, hvertfall nå som BC har rykket ned? Rask kant, no jeg syns vi trenger  :)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1804 på: August 01, 2013, 12:42:01 »
Carlton Cole frigitt av West Ham, stor og sterk, klassespiss på sitt beste. Ellers er det å registrere på VG nett sin oversikt ovefr alle overganger i PL at en rekke spillere går gratis eller for mindre summer til kolleger i Championship. Brimingham, Reading, Yeovil, Nottingham Forest, Millwall og Derby er lag som har fått spillere fra PL.
Yeboahs vitne

4ever arcticwhite

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1805 på: August 01, 2013, 13:14:16 »
Carlton Cole frigitt av West Ham, stor og sterk, klassespiss på sitt beste. Ellers er det å registrere på VG nett sin oversikt ovefr alle overganger i PL at en rekke spillere går gratis eller for mindre summer til kolleger i Championship. Brimingham, Reading, Yeovil, Nottingham Forest, Millwall og Derby er lag som har fått spillere fra PL.
Selv om de går gratis, så skal de sikkert ha sign-on-fee, og tar jeg ikke mye feil så skal de ha lønn også, de griske jæ@#¤%#¤ som ikke skjønner hvilken ære det er å spille for Leeds >:(

Vi må kvitte oss med noen høytlønnede tribuneslitere før vi kan hente inn noen nye.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1807 på: August 01, 2013, 15:17:27 »
Carlton Cole frigitt av West Ham, stor og sterk, klassespiss på sitt beste. Ellers er det å registrere på VG nett sin oversikt ovefr alle overganger i PL at en rekke spillere går gratis eller for mindre summer til kolleger i Championship. Brimingham, Reading, Yeovil, Nottingham Forest, Millwall og Derby er lag som har fått spillere fra PL.

Alle spillere med sine beste år bak seg må en være sikker er motivert å sulten for å signere,gjelder Hunt, Braaten, Cole, Warnock og mange fler i samme situasjon - Er livredd for å hente så dyre spillere med så dyre navn som ikke er motivert for å bli bedre og skape ny suksess.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1808 på: August 04, 2013, 23:26:13 »
Carlton Cole frigitt av West Ham, stor og sterk, klassespiss på sitt beste. Ellers er det å registrere på VG nett sin oversikt ovefr alle overganger i PL at en rekke spillere går gratis eller for mindre summer til kolleger i Championship. Brimingham, Reading, Yeovil, Nottingham Forest, Millwall og Derby er lag som har fått spillere fra PL.

Alle spillere med sine beste år bak seg må en være sikker er motivert å sulten for å signere,gjelder Hunt, Braaten, Cole, Warnock og mange fler i samme situasjon - Er livredd for å hente så dyre spillere med så dyre navn som ikke er motivert for å bli bedre og skape ny suksess.
Legg til Gamsten også på den lista der.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1809 på: August 05, 2013, 00:20:04 »
Carlton Cole frigitt av West Ham, stor og sterk, klassespiss på sitt beste. Ellers er det å registrere på VG nett sin oversikt ovefr alle overganger i PL at en rekke spillere går gratis eller for mindre summer til kolleger i Championship. Brimingham, Reading, Yeovil, Nottingham Forest, Millwall og Derby er lag som har fått spillere fra PL.

Alle spillere med sine beste år bak seg må en være sikker er motivert å sulten for å signere,gjelder Hunt, Braaten, Cole, Warnock og mange fler i samme situasjon - Er livredd for å hente så dyre spillere med så dyre navn som ikke er motivert for å bli bedre og skape ny suksess.
Legg til Gamsten også på den lista der.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10105999


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1810 på: August 12, 2013, 16:19:55 »
Skulle vi signert et par norske så hadde jeg signert Stefan Johansen og Ola Kamara..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1811 på: August 12, 2013, 18:06:35 »
Bangura er fortsatt til salgs for en meget rimelig penge... Selv om han dummet seg veldig ut i helgen og nektet å trene med FKH...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1812 på: August 12, 2013, 20:09:24 »
Skulle vi signert et par norske så hadde jeg signert Stefan Johansen og Ola Kamara..

Stefan Johansen hadde vært en drøm!!

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1813 på: August 12, 2013, 21:40:01 »
Bangura er fortsatt til salgs for en meget rimelig penge... Selv om han dummet seg veldig ut i helgen og nektet å trene med FKH...

auren

Vet du noe om hva summen som skal til ligger på? Crystal Palace skulle vel ha litt å rutte med nå, de kom jo ikke til enighet med Haugesund..

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1814 på: August 13, 2013, 12:14:45 »
Bangura er fortsatt til salgs for en meget rimelig penge... Selv om han dummet seg veldig ut i helgen og nektet å trene med FKH...

auren

Vet du noe om hva summen som skal til ligger på? Crystal Palace skulle vel ha litt å rutte med nå, de kom jo ikke til enighet med Haugesund..

Ryktes at FKH vil ha fem millioner og at CP bare vil by halvparten. Mener uansett at 500K er et kupp, selv om mannen går "gratis" om tre måneder.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1815 på: August 13, 2013, 13:02:41 »
Vet ikke om han er nevnt her tidligere, men Albert Adomah er vel tilgjengelig, hvertfall nå som BC har rykket ned? Rask kant, no jeg syns vi trenger  :)

M`Boro har hentet ham mener jeg.
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1816 på: August 13, 2013, 15:57:15 »
Bangura er fortsatt til salgs for en meget rimelig penge... Selv om han dummet seg veldig ut i helgen og nektet å trene med FKH...

auren

Vet du noe om hva summen som skal til ligger på? Crystal Palace skulle vel ha litt å rutte med nå, de kom jo ikke til enighet med Haugesund..

Ryktes at FKH vil ha fem millioner og at CP bare vil by halvparten. Mener uansett at 500K er et kupp, selv om mannen går "gratis" om tre måneder.

auren

Er han virkelig såååå god?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1817 på: August 13, 2013, 16:33:54 »
Bangura er fortsatt til salgs for en meget rimelig penge... Selv om han dummet seg veldig ut i helgen og nektet å trene med FKH...

auren

Vet du noe om hva summen som skal til ligger på? Crystal Palace skulle vel ha litt å rutte med nå, de kom jo ikke til enighet med Haugesund..

Ryktes at FKH vil ha fem millioner og at CP bare vil by halvparten. Mener uansett at 500K er et kupp, selv om mannen går "gratis" om tre måneder.

auren

Er han virkelig såååå god?

...hvilket nivå Bangura er på skal jeg uttale meg svært lite om - men dette minner meg mye om hva som var den gjengse tonen her på forumet i fjor da Austin ble linket (og ikke minst i tiden før, da her var noen bergensere som ytret seg om at Austin ville gjort seg i Leeds), skepsisen var til å ta og føle på! Jeg motsa ikke, det ville blitt ord mot ord, og først om han ankom ville vi sett resultatet.

I Austins tilfelle har vi vel sett et visst resultat, made captain 13 mnd etter ankomst   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jørn Egil

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1818 på: August 13, 2013, 21:59:05 »
Fredrik Semb Berge ung spiller med stort potensiale. Han er i form og midt i en sesong. Kunne gått rett inn på laget.
Everton og Wba finsikter ham om dagen

Derrick

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1819 på: August 14, 2013, 18:21:58 »
Ja, helt enig. En annen Odd-spiller jeg kunne tenkt meg er Herolind Shala.Virker som en lovende spiller.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1820 på: August 14, 2013, 20:43:04 »
Husker at Braathen ble nevnt her tidligere - Da sa jeg at han vil være mer enn god nok om han viser seg å være sulten. Etter å ha sett en omgang i privatlandskampen ser han absolutt sulten ut. Har litt Rudy Austin "fysikk" og ivareta den i en periode du er uten klubb tyder på at du er seriøs og ikke har "gitt opp" karrieren. Burde være en angriper vi kunne ha stor nytte av. Både som hodespiller slik som Smith samtidig trussel med fart som Poleon.

 

Johrnino

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1821 på: August 14, 2013, 21:03:52 »
Husker at Braathen ble nevnt her tidligere - Da sa jeg at han vil være mer enn god nok om han viser seg å være sulten. Etter å ha sett en omgang i privatlandskampen ser han absolutt sulten ut. Har litt Rudy Austin "fysikk" og ivareta den i en periode du er uten klubb tyder på at du er seriøs og ikke har "gitt opp" karrieren. Burde være en angriper vi kunne ha stor nytte av. Både som hodespiller slik som Smith samtidig trussel med fart som Poleon.


Støtter den.. Braathen i form er en meget god Championship- spiller. Når han ikke er i form er han bånn i bøtta.. Ser for meg at han er en god joker å kaste innpå i kamper vi sliter med å bryte ned forsvaret..
Han kan da vel ikke kreve for mye lønn heller?

 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1822 på: August 14, 2013, 21:22:00 »
Braaten kunne gjort en jobb..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1823 på: August 14, 2013, 21:50:28 »
Braaten kunne gjort en jobb..

Braaten kunne absolutt gjort en jobb.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bjoggis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1824 på: August 14, 2013, 23:43:00 »
Vet ikke om han er nevnt her tidligere, men Albert Adomah er vel tilgjengelig, hvertfall nå som BC har rykket ned? Rask kant, no jeg syns vi trenger  :)

M`Boro har hentet ham mener jeg.
De har det nå ja ;)

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1825 på: August 15, 2013, 08:14:33 »
Braaten kunne gjort en jobb..

Braaten kunne absolutt gjort en jobb.

Enig.
Er klubbløs og kan umulig koste mye å hente inn.
Gi han en ett årskontrakt. Har ikke mye å tape på det.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1826 på: August 15, 2013, 08:24:07 »
Braaten kunne gjort en jobb..

Braaten kunne absolutt gjort en jobb.

Enig.
Er klubbløs og kan umulig koste mye å hente inn.
Gi han en ett årskontrakt. Har ikke mye å tape på det.

Vanligvis vil ikke slike spillere ha 1-årskontrakt, de vil ha 2-3.. Han er jo sikkert ikke et alternativ, men det hadde jo vært litt gøy.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1827 på: August 15, 2013, 08:49:41 »
virker ekstremt på/ av på meg, men hadde han på det jevne spilt som igår, hadde jeg glatt takket ja :-)
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1828 på: August 15, 2013, 10:58:12 »
Sannsynligvis er han ikke aktuell, men når Hunt ble hentet inn så skal jeg være ganske sikker på at Braathen er bedre.

Nå mener jeg ikke at en skal hente alle klubbløse nordmenn med fler enn 4 landskamper, men Demidov er jo en annen spiller som passer vårt behov. Dersom han er motivert og sulten burde han også vært på listen over alternativer.
 

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1829 på: August 15, 2013, 11:00:04 »
Men både Demidov og Braathen er "dyre" signeringer det er jeg helt overbevist om.