Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704139 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

oivindh

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2430 på: August 05, 2018, 10:24:28 »
Dagens lagoppstilling har nok klare mangler. Ett av fjorårets klare mangler var fraværet av høye spillere, gjerne med en del pondus. Vi trenger åpenbart en Gordon McQueen, en Vinnie Jones og en Joe Jordan. Dersom det ikke handles inn minst en eller gjerne 2 av denne typen spillere(alle 3 er vel utopi), kommer vi til å slite like mye i år som i fjor på cornere og lange innkast imot. Dette fant jo motstanderne ut etter 7-8 kamper i fjor, og da var det gjort..

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2431 på: August 05, 2018, 11:10:47 »
Dagens lagoppstilling har nok klare mangler. Ett av fjorårets klare mangler var fraværet av høye spillere, gjerne med en del pondus. Vi trenger åpenbart en Gordon McQueen, en Vinnie Jones og en Joe Jordan. Dersom det ikke handles inn minst en eller gjerne 2 av denne typen spillere(alle 3 er vel utopi), kommer vi til å slite like mye i år som i fjor på cornere og lange innkast imot. Dette fant jo motstanderne ut etter 7-8 kamper i fjor, og da var det gjort..

Helt enig. Mange poeng blir tapt/vunnet på slike situasjoner. Under Monk var vi vel blandt de beste i ligaen, anført av Barkley.
Hvis vi ser for oss at en av disse nye høye spillerne er spiss kan han også byttes inn som en ‘game changer’ når det trengs.
Ala Fellaini/Karadas.

Torpe-do

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2432 på: August 05, 2018, 13:58:50 »
Dagens lagoppstilling har nok klare mangler. Ett av fjorårets klare mangler var fraværet av høye spillere, gjerne med en del pondus. Vi trenger åpenbart en Gordon McQueen, en Vinnie Jones og en Joe Jordan. Dersom det ikke handles inn minst en eller gjerne 2 av denne typen spillere(alle 3 er vel utopi), kommer vi til å slite like mye i år som i fjor på cornere og lange innkast imot. Dette fant jo motstanderne ut etter 7-8 kamper i fjor, og da var det gjort..

Helt enig. Mange poeng blir tapt/vunnet på slike situasjoner. Under Monk var vi vel blandt de beste i ligaen, anført av Barkley.
Hvis vi ser for oss at en av disse nye høye spillerne er spiss kan han også byttes inn som en ‘game changer’ når det trengs.
Ala Fellaini/Karadas.

Bartley, Wood og Pontus utgjorde ei temmelig duellsterk kjerne både offansivt og defansivt. To av dei er vekke, utan å ha blitt erstatta, tilsynelatande.
Eller er det nokon som veit korleis Bamford er i hovudduellar? Han skal då vere brukande?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2433 på: August 05, 2018, 14:50:15 »
Dagens lagoppstilling har nok klare mangler. Ett av fjorårets klare mangler var fraværet av høye spillere, gjerne med en del pondus. Vi trenger åpenbart en Gordon McQueen, en Vinnie Jones og en Joe Jordan. Dersom det ikke handles inn minst en eller gjerne 2 av denne typen spillere(alle 3 er vel utopi), kommer vi til å slite like mye i år som i fjor på cornere og lange innkast imot. Dette fant jo motstanderne ut etter 7-8 kamper i fjor, og da var det gjort..

Helt enig. Mange poeng blir tapt/vunnet på slike situasjoner. Under Monk var vi vel blandt de beste i ligaen, anført av Barkley.
Hvis vi ser for oss at en av disse nye høye spillerne er spiss kan han også byttes inn som en ‘game changer’ når det trengs.
Ala Fellaini/Karadas.

Bartley, Wood og Pontus utgjorde ei temmelig duellsterk kjerne både offansivt og defansivt. To av dei er vekke, utan å ha blitt erstatta, tilsynelatande.
Eller er det nokon som veit korleis Bamford er i hovudduellar? Han skal då vere brukande?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han er en smart header (skårer presist med hodet), men om han er duellsterk har vi bare hans egen bedømmelse av!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2434 på: August 08, 2018, 17:03:34 »
24 t til vinduet stenger. Hadde jeg fått bestemme hadde jeg hentet Kalas og Norwood. Jeg hadde terminert kontrakten/lånt ut Anita, De Bock, O'Kane og Ekuban om ingen kjøper dem. Samtidig hadde jeg byttet Dallas +cash mot Maddison.

Da hadde vi hatt bra bredde og dobbeldekning med kvalitet. Bielsa sa på pressekonferansen at han har to spille på hver posisjon, dette for at alle skal ha en sjans til spilletid.

Ca slik- Med Bielsa fotball og ny giv så ville dette tatt oss høyt opp  ;D

BPF/Blackman

Ayling/Berardi
Kalas/Conor
Cooper/Pontus
Douglas/Perarce

Phillips/Norwood

Hernandez/Harrison
Klich/Forshaw
Saiz/Baker
Alioski/Maddison

Bamford/Roofe/Roberts

+ u23 gutta.

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2435 på: August 10, 2018, 16:25:28 »
Vi mangler fortsatt forsterkning på midtstopperplass. Kan utgående (?) Jenkinson fra Arsenal være et alternativ i lånevinduet, mon tro?
https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/leeds-must-pounce-on-jenkinson-as-arsenal-boss-confirms-likely-exit/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2436 på: August 12, 2018, 16:35:16 »
Ser at Martin Ødegaard skal til Championship, linket til Derby og Aston Villa.

Han må jo være midt i blinken for oss og vice versa? Helt siden han styrte showet for Godset så har han jo hatt en rivende utvikling og kunne vært moden for CC spill?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2437 på: August 12, 2018, 18:46:08 »
Vi mangler fortsatt forsterkning på midtstopperplass. Kan utgående (?) Jenkinson fra Arsenal være et alternativ i lånevinduet, mon tro?
https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/leeds-must-pounce-on-jenkinson-as-arsenal-boss-confirms-likely-exit/

Jenkinson kan være genial. Godt cover på høyreback. I tillegg kan Ayling covre stopperplass.
Høy påle..Ganske offensiv om jeg husker riktig?

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2438 på: August 15, 2018, 01:05:54 »
Ønsker meg Alex Mowatt tilbake. Bielsa hadde fått bort valpefettet og sørget for at han hadde fått ut potensialet.Byram inn, Ayling stopper og Shackleton  frem. Bielsa hadde tryllet Byram tilbake i debutsesong form  ;D

Ekstremt gøy å se utskjelte Cooper, Berardi og Phillips herjer samt bomkjøpet Klich.

Særiøst så trenger vi et cover for Phillips. Mulig Shaughnessy er det når han er 100% igjen. Men ønsker en som kan avlaste Phillips og samtidig gi Klich, Baker, Saiz og Forshaw kamp på midten!

Har hengt meg opp i Maddison. Strøkent om han ble lånt inn. Best som venstre ving og kan spille offensiv midtbane. Syk venstrefot, løpssterk, mange assist og målfarlig. Roberts backup på spiss. Harrison har spilt mest kamper som høyreving.Bra dekning på begge sider!

Det er mine ønsker før 31 august! Da rykker vi opp. Sykt!
« Siste redigering: August 15, 2018, 01:08:04 av eriksen55 »

TK20

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2439 på: August 15, 2018, 08:32:10 »
Ønsker meg Alex Mowatt tilbake. Bielsa hadde fått bort valpefettet og sørget for at han hadde fått ut potensialet.Byram inn, Ayling stopper og Shackleton  frem. Bielsa hadde tryllet Byram tilbake i debutsesong form  ;D

Ekstremt gøy å se utskjelte Cooper, Berardi og Phillips herjer samt bomkjøpet Klich.

Særiøst så trenger vi et cover for Phillips. Mulig Shaughnessy er det når han er 100% igjen. Men ønsker en som kan avlaste Phillips og samtidig gi Klich, Baker, Saiz og Forshaw kamp på midten!

Har hengt meg opp i Maddison. Strøkent om han ble lånt inn. Best som venstre ving og kan spille offensiv midtbane. Syk venstrefot, løpssterk, mange assist og målfarlig. Roberts backup på spiss. Harrison har spilt mest kamper som høyreving.Bra dekning på begge sider!

Det er mine ønsker før 31 august! Da rykker vi opp. Sykt!

Ayling er ligaens beste høyreback og må bli i den posisjonen.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2440 på: August 15, 2018, 08:43:59 »
Ønsker meg Alex Mowatt tilbake. Bielsa hadde fått bort valpefettet og sørget for at han hadde fått ut potensialet.Byram inn, Ayling stopper og Shackleton  frem. Bielsa hadde tryllet Byram tilbake i debutsesong form  ;D

Ekstremt gøy å se utskjelte Cooper, Berardi og Phillips herjer samt bomkjøpet Klich.

Særiøst så trenger vi et cover for Phillips. Mulig Shaughnessy er det når han er 100% igjen. Men ønsker en som kan avlaste Phillips og samtidig gi Klich, Baker, Saiz og Forshaw kamp på midten!

Har hengt meg opp i Maddison. Strøkent om han ble lånt inn. Best som venstre ving og kan spille offensiv midtbane. Syk venstrefot, løpssterk, mange assist og målfarlig. Roberts backup på spiss. Harrison har spilt mest kamper som høyreving.Bra dekning på begge sider!

Det er mine ønsker før 31 august! Da rykker vi opp. Sykt!

Ayling er ligaens beste høyreback og må bli i den posisjonen.

Mowatt. nei takk

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2441 på: August 15, 2018, 09:19:19 »
Ønsker meg Alex Mowatt tilbake. Bielsa hadde fått bort valpefettet og sørget for at han hadde fått ut potensialet.Byram inn, Ayling stopper og Shackleton  frem. Bielsa hadde tryllet Byram tilbake i debutsesong form  ;D

Ekstremt gøy å se utskjelte Cooper, Berardi og Phillips herjer samt bomkjøpet Klich.

Særiøst så trenger vi et cover for Phillips. Mulig Shaughnessy er det når han er 100% igjen. Men ønsker en som kan avlaste Phillips og samtidig gi Klich, Baker, Saiz og Forshaw kamp på midten!

Har hengt meg opp i Maddison. Strøkent om han ble lånt inn. Best som venstre ving og kan spille offensiv midtbane. Syk venstrefot, løpssterk, mange assist og målfarlig. Roberts backup på spiss. Harrison har spilt mest kamper som høyreving.Bra dekning på begge sider!

Det er mine ønsker før 31 august! Da rykker vi opp. Sykt!

Ayling er ligaens beste høyreback og må bli i den posisjonen.

Mowatt. nei takk

Enig, det var en spøk!

moty

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2442 på: August 15, 2018, 13:23:58 »
Jeg tror desverre at vi må få inn en litt mere rutinert keeper,synes rett og slett de to vi har er for usikre i felt arbeidet :-\
 

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2443 på: August 15, 2018, 14:08:00 »
Jeg tror desverre at vi må få inn en litt mere rutinert keeper,synes rett og slett de to vi har er for usikre i felt arbeidet :-\

Mhm. Jeg er der jeg også.
 

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2444 på: August 15, 2018, 14:20:45 »
Ser at Martin Ødegaard skal til Championship, linket til Derby og Aston Villa.

Han må jo være midt i blinken for oss og vice versa? Helt siden han styrte showet for Godset så har han jo hatt en rivende utvikling og kunne vært moden for CC spill?
Han er for pinglete, hadde heller ønsket meg Sander Berge (19), flere spanske klubber som er ete etter han nå kan jeg lese.

Xern

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2445 på: August 15, 2018, 16:22:08 »
Jeg tror desverre at vi må få inn en litt mere rutinert keeper,synes rett og slett de to vi har er for usikre i felt arbeidet :-\

Mhm. Jeg er der jeg også.
Jeg er uenig. Vi har to relativt gode keepere, og jeg syns BPF blir bedre for hver bidige match. Målet imot mot Derby gjentar seg nok ikke, selv om der så klart kan komme andre uhell. Men hjelpes - BPF er knallgod på å sette igang spill, virker god på kommunikasjon med resten av laget med mer - og Blackman har vi da ikke sett noe til egentlig. Bielsa har nok kontroll!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2446 på: August 30, 2018, 21:55:06 »
Svi av 3-4 millioner pund i januar på André Hansen!

auren

Står nå sin livs kamp for Rosenborg. Redder to straffer og er bunnsolid i alt han foretar seg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2447 på: August 30, 2018, 23:20:04 »
Ja, han ville vært en god investering i januar 2018
 

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2448 på: September 02, 2018, 13:43:38 »
Kristoffer Ajer. Har alt.. T.o.m en bra pasningsfot.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2449 på: September 02, 2018, 19:59:45 »
Berardi ut på krykker leser jeg.
Steven Caulker er free agent....
 

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2450 på: September 02, 2018, 20:25:29 »
Kristoffer Ajer. Har alt.. T.o.m en bra pasningsfot.

Ajer ville vært en perfekt stopper i Bielsa-systemet, men tviler på at han ser championship som sitt neste karrieretrinn. Et Leeds i PL med Bielsa ved roret, derimot...

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2451 på: September 02, 2018, 21:45:21 »
Kristoffer Ajer. Har alt.. T.o.m en bra pasningsfot.

Ajer ville vært en perfekt stopper i Bielsa-systemet, men tviler på at han ser championship som sitt neste karrieretrinn. Et Leeds i PL med Bielsa ved roret, derimot...

Funket for Stefan Johansen. Tror ikke de beste CC lagene hadde gjort seg bort i ligaen. Men Celtic er et storlag. Ajer er bra, blir fryktelig bra. Det hadde vært sinnsykt gøy. Ajer og Berra hadde tettet igjen!

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2452 på: September 03, 2018, 08:47:41 »
Kristoffer Ajer. Har alt.. T.o.m en bra pasningsfot.

Ajer ville vært en perfekt stopper i Bielsa-systemet, men tviler på at han ser championship som sitt neste karrieretrinn. Et Leeds i PL med Bielsa ved roret, derimot...

Funket for Stefan Johansen. Tror ikke de beste CC lagene hadde gjort seg bort i ligaen. Men Celtic er et storlag. Ajer er bra, blir fryktelig bra. Det hadde vært sinnsykt gøy. Ajer og Berra hadde tettet igjen!

Johansen dro vel til Championship for å restarte karrieren, mens pilene peker oppover for Ajer. Men uansett er det nok mange engelske klubber i toppen av CC og nedre halvdel av PL som følger med på Ajer. Virker som om Ajer har gode rådgivere og velger sine steg med omhu med tanke på å få mye spilletid i en klubb med en god manager. Velkommen til Leeds i januarvinduet når vi leder ligaen med 15 poeng!

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2453 på: September 03, 2018, 10:36:32 »
Kristoffer Ajer. Har alt.. T.o.m en bra pasningsfot.

Ajer ville vært en perfekt stopper i Bielsa-systemet, men tviler på at han ser championship som sitt neste karrieretrinn. Et Leeds i PL med Bielsa ved roret, derimot...

Funket for Stefan Johansen. Tror ikke de beste CC lagene hadde gjort seg bort i ligaen. Men Celtic er et storlag. Ajer er bra, blir fryktelig bra. Det hadde vært sinnsykt gøy. Ajer og Berra hadde tettet igjen!

Johansen dro vel til Championship for å restarte karrieren, mens pilene peker oppover for Ajer. Men uansett er det nok mange engelske klubber i toppen av CC og nedre halvdel av PL som følger med på Ajer. Virker som om Ajer har gode rådgivere og velger sine steg med omhu med tanke på å få mye spilletid i en klubb med en god manager. Velkommen til Leeds i januarvinduet når vi leder ligaen med 15 poeng!
Er det ikke Leedsfan Tore P som er agenten hans? Taler til vår fordel ;)

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2454 på: Desember 30, 2018, 12:58:11 »
Jeg hadde lånt Alexander Sørloth fra Crystal Palace. Ser ut som Loy foretrekker Wickham og Ayew på benken foran Alex.

Sørloth hadde passet Leeds sin spillestil helt perfekt. Han er god på hodet og med ballen i beina samtidig som han er sterk som en okse. Skal ikke si at han er en ung Llorente, men han kan bli det. En spillende spiss som også vet hvor målet står. SCUM har fått sin nordmann la oss få vår.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2455 på: Desember 30, 2018, 13:52:22 »
Jeg hadde lånt Alexander Sørloth fra Crystal Palace. Ser ut som Loy foretrekker Wickham og Ayew på benken foran Alex.

Sørloth hadde passet Leeds sin spillestil helt perfekt. Han er god på hodet og med ballen i beina samtidig som han er sterk som en okse. Skal ikke si at han er en ung Llorente, men han kan bli det. En spillende spiss som også vet hvor målet står. SCUM har fått sin nordmann la oss få vår.

Meh. Ikke overbevist om at Sørloth er god nok for Championship.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2456 på: Desember 30, 2018, 14:05:40 »
Jeg hadde lånt Alexander Sørloth fra Crystal Palace. Ser ut som Loy foretrekker Wickham og Ayew på benken foran Alex.

Sørloth hadde passet Leeds sin spillestil helt perfekt. Han er god på hodet og med ballen i beina samtidig som han er sterk som en okse. Skal ikke si at han er en ung Llorente, men han kan bli det. En spillende spiss som også vet hvor målet står. SCUM har fått sin nordmann la oss få vår.

Meh. Ikke overbevist om at Sørloth er god nok for Championship.

Når jeg så han plagde vettet ut av Gareth McAuley og Jonny Evans i lufta når Norge spilte mot Nord-Irland så tenkte jeg at han hadde passet perfekt i Championship. Han er jo god med beina, visste før hvor målet stod og så andre slik at det ble mange assist også!

22-23 år, høy og kjekk samt en meget god fotballspiller som er ute i kulden i Palace hadde vært gull for oss!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2457 på: Desember 30, 2018, 16:43:02 »
Jeg ønsker Heaton fra Burnley inn som keeper. Prestons ving/angrepsspiller Callum Robinson, 9 mål og 3 assist i år. Wigans Nick Powel, 4 mål og 5 assist. Når ikke Harrison og Baker er bedre må vi ha inn folk som kan bidra. Begge kan spille i flere posisjoner. Bielsa vil ha 18 seniorspillere. Da er vi avhengige av at de 18 holder et visst nivå. Det gjør ikke Harrison spesielt og Baker og jeg ønsker sterkt å se dem reise.

Aller helst ønsker jeg Bradley Dack inn. Kult om Rads hadde klasket 12-15 mill pund i bordet for han og det det koster å hente Moi Gomez fra Huesca.


Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2458 på: Desember 30, 2018, 18:40:31 »
Jeg hadde lånt Alexander Sørloth fra Crystal Palace. Ser ut som Loy foretrekker Wickham og Ayew på benken foran Alex.

Sørloth hadde passet Leeds sin spillestil helt perfekt. Han er god på hodet og med ballen i beina samtidig som han er sterk som en okse. Skal ikke si at han er en ung Llorente, men han kan bli det. En spillende spiss som også vet hvor målet står. SCUM har fått sin nordmann la oss få vår.

Meh. Ikke overbevist om at Sørloth er god nok for Championship.

Når jeg så han plagde vettet ut av Gareth McAuley og Jonny Evans i lufta når Norge spilte mot Nord-Irland så tenkte jeg at han hadde passet perfekt i Championship. Han er jo god med beina, visste før hvor målet stod og så andre slik at det ble mange assist også!

22-23 år, høy og kjekk samt en meget god fotballspiller som er ute i kulden i Palace hadde vært gull for oss!
En utolmodig suttrete trønder, trenger vi ikke.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2459 på: Desember 30, 2018, 19:33:28 »
Denne karen tror jeg kunne vært gull i vårt lag. En fantastisk fjorårssesongen. Gått litt tråere denne sesongen, med 1 mål og 7 assists på 20 kamper. Tror han dog var skadet i begynnelsen av sesongen. Mener kontrakten hans går ut til sommeren, så da burde vi kunne få ham for et par millioner pund. Tidligere lagkompis Marriott har gjort sakene sine bra i Derby.

https://m.youtube.com/watch?v=uN1uBGnIOK4


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.