Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 700080 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Frode

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #30 på: Mai 11, 2010, 08:28:51 »
Spar oss for Daniel Braaten. Han er en typisk av/på spiller, og dessverre for han 90% av og kun 10% på.  ;)
+ at han scorer mål annet hvert skuddår. Styr unna!
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #31 på: Mai 11, 2010, 09:13:36 »

Ny ankermann: ?? Ein på 190-200 cm på sokkelesten som kan spele ballen framover i lengderetning og osar av vinnerviljeo og liker å takle.


Enig med deg der. Kanskje en mann som Tromsø's Kara hadde vært noe??

Olofinjana?  :-\

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

torivar

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #32 på: Mai 11, 2010, 09:51:26 »

Ny ankermann: ?? Ein på 190-200 cm på sokkelesten som kan spele ballen framover i lengderetning og osar av vinnerviljeo og liker å takle.


Enig med deg der. Kanskje en mann som Tromsø's Kara hadde vært noe??

Olofinjana?  :-\

auren

Eller Paul Scharner. Har en drøm om å ha lest at hans kontrakt er ute nå. Det er iallefall en ærlig spiller

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #33 på: Mai 11, 2010, 10:16:12 »
Paul Scharner. Har en drøm om å ha lest at hans kontrakt er ute nå. Det er iallefall en ærlig spiller.

Rett og slett eit godt forslag! Meiner å hugse at Scharner uttalte at han ønskte å dra til ein klubb der han får spele på sentral midtbane - primært i Premier League.

Cbas10an

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #34 på: Mai 11, 2010, 10:28:49 »
Ingen benkevarmere fra PL som duger da?

Har sett noen har nevnt Annan, Lustig, og Thione, men der snakker vi 100 mill til sammen. Så det skjer nok ikke uansett..

Har en drøm om å se Alan Smith i trøya igjen, men det skjer vel heller ikke..

Hva med Mads Stokkelien, er han god nok?

Demidov er jeg sikker på hoder mål, men han vil nok ikke til CCC..
MOT


Joachim

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #35 på: Mai 11, 2010, 10:58:53 »
Vil gjerne se Alan Smith i den hvite drakta igjen.
Det samme med Kilgallon.

Demidov og Lustig derimot vil jeg helst ikke se i Leeds drakt.

Ellers blir det uansett utrolig spennende å følge med på silly season i sommer. Lurer på hvor mye vi får å rutte med på overgangsmarkedet. Og jeg håper i det lengste at Beckford fortsetter! (selv om jeg tviler).....

Kisnorbo og Collins håper jeg danner stopperpar til neste år!
MOT!! We are Leeds!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #36 på: Mai 11, 2010, 10:59:17 »
Paul Scharner er ett meget godt forslag,tror han hadde hoppet på sjansen til å spille på en storklubb som Leeds,og han kan bli med opp i Premier League 8)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #37 på: Mai 11, 2010, 11:01:09 »
Og kan vi vennligst slutte å spekulere i norske middelmådigheter? det er det som spiller i tippeligaen,og de 2-3 som er brukbare er for dyr 8)

LeifMorten

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #38 på: Mai 11, 2010, 11:15:42 »
Tror dessverre at Leeds ikke har råd til å hente Tromsøs Kara. 20-årig. Utrolig god og fire år igjen av kontrakten. Det høres dyrt ut!
Allerede etter den første matchen for Tromsø fikk fr dpøtdmål fra en russisk klubb hva de skulle ha for Kara!
 

Frode

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #39 på: Mai 11, 2010, 11:34:25 »
Og kan vi vennligst slutte å spekulere i norske middelmådigheter? det er det som spiller i tippeligaen,og de 2-3 som er brukbare er for dyr 8)
Kunne ikke ha vært mer enig.
 

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #40 på: Mai 11, 2010, 12:52:19 »
Og kan vi vennligst slutte å spekulere i norske middelmådigheter? det er det som spiller i tippeligaen,og de 2-3 som er brukbare er for dyr 8)
Vi kan være uenige om mange ting JB, men her banka du jammen spikeren direkte og tungt på hodet.

Opp av hatten tror jeg at jeg kan trekke (tenker på de "etablerte" nå, vet jo aldri hva som kan skje med ymse talenter rundt omkring) 3-4 spillere fra TL som kunne hjulpet Leeds up, up, up and away;

Huseklepp, kanskje Vadim Demidov uten primadonnanykkene, Rade Prica... Faktisk Litj'Ivers som targetman muligens. Om han klarer å holde seg skadefri over en lenger periode, men han har vel vist at engelsk kampprogram ikke holder i så måte... Litt frista til å si Magne Hoseth, men han er litt sånn Daniel Braathen type, mye av og litt på, men når han først er på så ...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

readysteady

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #41 på: Mai 11, 2010, 12:57:35 »
Foreslår at de som drar inn Tippeliga-spillere (og spesielt Demidov) i denne tråden kan få sin egen tråd i stedet.

Cbas10an

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #42 på: Mai 11, 2010, 13:09:07 »
Foreslår at de som drar inn Tippeliga-spillere (og spesielt Demidov) i denne tråden kan få sin egen tråd i stedet.


Fordi?

Sist jeg sjekka var tittel på emnet her "Ønskeliste: Nye Spelarar", og ikke "Readysteady's ønskeliste"...

Om du har problemer med innholdet i tråden foreslår jeg heller at du lager deg en tråd med "Readysteady's ønskeliste"..!!     :-\ :-\
« Siste redigering: Mai 11, 2010, 13:49:27 av Cbas10an »
MOT


Joachim

trondt

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #43 på: Mai 11, 2010, 13:10:09 »
Foreslår at de som drar inn Tippeliga-spillere (og spesielt Demidov) i denne tråden kan få sin egen tråd i stedet.
Støttes, det samme gjelder for hoseth, huseklepp og andre som ville bli feid av banen, for så å bli sittende med tresmak i baken resten av kontraktstida. CCC er for folk med hår på brøstet. Primadonnaer som har problemer med å runde frode kippe duger IKKE.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #44 på: Mai 11, 2010, 13:50:18 »
No føler jeg vi overvurder CCC litt - Jeg husker godt hvor forferdelig nivået var sist vi var der.

Siden det var jeg som slengte ut Daniel Braaten så kan jeg godt forsvare den vurdering. HURTIGHET og styrke, som spiss (spiller høyremidtbane i frankrike) mot CCC stoppere vil være grunnlaget for å komme seg på øvre halvdel. At Braaten har mange mangler som ikke er forenelig med CCC kan sikkert stemme, jeg personlig er helt overbevist om at han blitt en suksess og et stort uro moment for ulike CCC forsvar. Det er ikke en stopper i hele CCC som hadde matchet Braaten.

Tippeligaen er vel pr. da rangert som 22. beste ligaen i europa, ikke akkurat et kvalitetstempel, allikevel så finnes det brukbare prestasjoner internasjonalt for vårt landslag og 07/08 i europacupen. Jeg nevnte en spiller som Traore i RBK som en spiller med et spennende potensiale og faktisk med CL kamper som et mulig billig transfer objekt. Vi må variere mellom etablerte CCC spillere og spillere som har potensialet og kapasitet til å generer inntekter såvel som kunne ta det neste nivået.

Nasjon eller nåværende klubb/nivå skal ikke være en automatiske diskvalifikasjon for noen spillere, ei heller i forhold til TL eller Allsvenskan. Ambisjonen må være at vi klarer å hente spillere som har noe positivt å bidra med og har ferdigheter som er et opprykksjagende lag verdig.

Ellers så ser jeg ikke for meg at TL spillere med landslagsambisjoner vil til Leeds, derfor så er nok navn som Hoset/Demidov å sikte litt høyt. På en annen side som kommer det litt an på spillertypen, en Bugge Pettersen kunne sikkert beholdt landslagsambisjonene sine i CCC for Leeds.
 

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #45 på: Mai 11, 2010, 14:21:09 »
No føler jeg vi overvurder CCC litt - Jeg husker godt hvor forferdelig nivået var sist vi var der.

Siden det var jeg som slengte ut Daniel Braaten så kan jeg godt forsvare den vurdering. HURTIGHET og styrke, som spiss (spiller høyremidtbane i frankrike) mot CCC stoppere vil være grunnlaget for å komme seg på øvre halvdel. At Braaten har mange mangler som ikke er forenelig med CCC kan sikkert stemme, jeg personlig er helt overbevist om at han blitt en suksess og et stort uro moment for ulike CCC forsvar. Det er ikke en stopper i hele CCC som hadde matchet Braaten.

Tippeligaen er vel pr. da rangert som 22. beste ligaen i europa, ikke akkurat et kvalitetstempel, allikevel så finnes det brukbare prestasjoner internasjonalt for vårt landslag og 07/08 i europacupen. Jeg nevnte en spiller som Traore i RBK som en spiller med et spennende potensiale og faktisk med CL kamper som et mulig billig transfer objekt. Vi må variere mellom etablerte CCC spillere og spillere som har potensialet og kapasitet til å generer inntekter såvel som kunne ta det neste nivået.

Nasjon eller nåværende klubb/nivå skal ikke være en automatiske diskvalifikasjon for noen spillere, ei heller i forhold til TL eller Allsvenskan. Ambisjonen må være at vi klarer å hente spillere som har noe positivt å bidra med og har ferdigheter som er et opprykksjagende lag verdig.

Ellers så ser jeg ikke for meg at TL spillere med landslagsambisjoner vil til Leeds, derfor så er nok navn som Hoset/Demidov å sikte litt høyt. På en annen side som kommer det litt an på spillertypen, en Bugge Pettersen kunne sikkert beholdt landslagsambisjonene sine i CCC for Leeds.

Det hadde vært spennende å fått prøvd seg mot lag i tippeligaen. Jeg tror at Leeds per dags dato ville vært et topp 3 lag i tippeligaen. Dere må huske på at de siste 10 åra så har Premier league eksplodert med utenlandske spillere, og de fleste talenter og squad-players drar ned til CCC og league one.. Championship holder et meget bra nivå, og tror de fleste tippeliga lagene ville hatt problemer med å holde seg oppe.

Tippeliga er dessverre overvurdert og overpriset, det sier jo alle utenlandske managere.

dem som foreslår Scharner, hva får dere til å tro at han vil forlate premier league fordel CCC? Han er jo fast på laget til Wigan. Men akkurat den type spiller vi trenger.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #46 på: Mai 11, 2010, 14:22:28 »
Foreslår at de som drar inn Tippeliga-spillere (og spesielt Demidov) i denne tråden kan få sin egen tråd i stedet.
Støttes, det samme gjelder for hoseth, huseklepp og andre som ville bli feid av banen, for så å bli sittende med tresmak i baken resten av kontraktstida. CCC er for folk med hår på brøstet. Primadonnaer som har problemer med å runde frode kippe duger IKKE.

Enig, jeg vil heller ikke se primadonnaer ala Demidov, Lustig etc. i den hvite Leeds drakta.
 
MOT!! We are Leeds!

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #47 på: Mai 11, 2010, 14:32:20 »
No føler jeg vi overvurder CCC litt - Jeg husker godt hvor forferdelig nivået var sist vi var der.

Siden det var jeg som slengte ut Daniel Braaten så kan jeg godt forsvare den vurdering. HURTIGHET og styrke, som spiss (spiller høyremidtbane i frankrike) mot CCC stoppere vil være grunnlaget for å komme seg på øvre halvdel. At Braaten har mange mangler som ikke er forenelig med CCC kan sikkert stemme, jeg personlig er helt overbevist om at han blitt en suksess og et stort uro moment for ulike CCC forsvar. Det er ikke en stopper i hele CCC som hadde matchet Braaten.

Tippeligaen er vel pr. da rangert som 22. beste ligaen i europa, ikke akkurat et kvalitetstempel, allikevel så finnes det brukbare prestasjoner internasjonalt for vårt landslag og 07/08 i europacupen. Jeg nevnte en spiller som Traore i RBK som en spiller med et spennende potensiale og faktisk med CL kamper som et mulig billig transfer objekt. Vi må variere mellom etablerte CCC spillere og spillere som har potensialet og kapasitet til å generer inntekter såvel som kunne ta det neste nivået.

Nasjon eller nåværende klubb/nivå skal ikke være en automatiske diskvalifikasjon for noen spillere, ei heller i forhold til TL eller Allsvenskan. Ambisjonen må være at vi klarer å hente spillere som har noe positivt å bidra med og har ferdigheter som er et opprykksjagende lag verdig.

Ellers så ser jeg ikke for meg at TL spillere med landslagsambisjoner vil til Leeds, derfor så er nok navn som Hoset/Demidov å sikte litt høyt. På en annen side som kommer det litt an på spillertypen, en Bugge Pettersen kunne sikkert beholdt landslagsambisjonene sine i CCC for Leeds.

Det hadde vært spennende å fått prøvd seg mot lag i tippeligaen. Jeg tror at Leeds per dags dato ville vært et topp 3 lag i tippeligaen. Dere må huske på at de siste 10 åra så har Premier league eksplodert med utenlandske spillere, og de fleste talenter og squad-players drar ned til CCC og league one.. Championship holder et meget bra nivå, og tror de fleste tippeliga lagene ville hatt problemer med å holde seg oppe.

Tippeliga er dessverre overvurdert og overpriset, det sier jo alle utenlandske managere.

dem som foreslår Scharner, hva får dere til å tro at han vil forlate premier league fordel CCC? Han er jo fast på laget til Wigan. Men akkurat den type spiller vi trenger.



Hva da med Seyi Olofinjana? Han spiller på Hull som rykket ned. Jeg vet intet om hans kontrakt, men han kom jo til klubben i fjor, så han har nok noen år igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

torivar

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #48 på: Mai 11, 2010, 14:33:40 »



dem som foreslår Scharner, hva får dere til å tro at han vil forlate premier league fordel CCC? Han er jo fast på laget til Wigan. Men akkurat den type spiller vi trenger.

[/quote]

Hvorfor kom Kishnorbo? Hvorfor bruker vi voksne kvinner og menn så uendelig med tid på Leeds United? Hvorfor ikke?

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #49 på: Mai 11, 2010, 14:55:05 »



dem som foreslår Scharner, hva får dere til å tro at han vil forlate premier league fordel CCC? Han er jo fast på laget til Wigan. Men akkurat den type spiller vi trenger.


Hvorfor kom Kishnorbo? Hvorfor bruker vi voksne kvinner og menn så uendelig med tid på Leeds United? Hvorfor ikke?
[/quote]

http://www.guardian.co.uk/football/2010/may/04/paul-scharner-wigan-athletic-future

Han har nå i alle fall sagt at han ikke kommer til å fortsette i Wigan. Han ser etter en ny PL-outfit, men om Leeds kunne satt et sportslig grunnlag for å kjempe om opprykk fra CCC, så skal du ikke se bort fra at Paul kunne tenkt seg å skrive under en kontrakt.

Leeds er tross alt en EKTE fotballklubb! MOT!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

kilgallon

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #50 på: Mai 11, 2010, 15:15:53 »
På en annen side som kommer det litt an på spillertypen, en Bugge Pettersen kunne sikkert beholdt landslagsambisjonene sine i CCC for Leeds.
Bugge Pettersen!?!?! Jeg håper virkelig Leeds styrer langt utenom en norsk keeper... Det er ikke en eneste keeper i Norge som har klasse til CCC!!

Hvis vi snakker norske spillere så har jeg et ønske: Kjetil Wælher. En skadefri Whælher har høy, høy klasse og ville kunne danne et fantastisk stopperpar med Kisnorbo. Problemet ville selvfølgelig være, at vi skulle ha et backup-par som var cirka like gode, da ingen av de to er i stand til at spille mere enn cirka 50-60 prosent av kampene i løpet av en sesong...

MacMurder

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #51 på: Mai 11, 2010, 15:25:18 »
Lindegård i AaFK må vel være god nok!

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #52 på: Mai 11, 2010, 17:37:44 »
Sitat

Hvorfor kom Kishnorbo? Hvorfor bruker vi voksne kvinner og menn så uendelig med tid på Leeds United? Hvorfor ikke?

Kisnorbo var på trial i Derby og en rekke andre CCC klubber men ble ikke funnet god nok om jeg ikke husker feil, så dårlig sammenligning.

Jeg sier ikke dette for å være stemingsdreper, men det er lite sannsynlig at etablerte PL-spillere kommer til Leeds United. Altså spillere som er god nok for Premier league. Men det er stor sannsynlighet vi kjøper spillere som befinner seg i PL.

Nå visste jeg ikke at Scharner ville bort fra Wigan, så hvem vet. Men jeg antar at en spiller som har spilt så mange sesonger i Premier league har en lønn på ca. 15-20 000 pund i uken. Vårt budsjett på ukeslønn per dags dato ligger på maks 7000 pund(Robinson), og blir vel kanskje forhøyet til maks 10 000 pund i CCC..
« Siste redigering: Mai 11, 2010, 17:39:20 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Stephenjazz

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #53 på: Mai 11, 2010, 17:46:54 »
En Fredrik Strøpmstad i god gammel form sentralt hadde ikke vært å forakte, men det blir nok med drømmen. Selv om det lukter fransk 2.divisjon neste sesong
Det blir aldri umoderne å vinne

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #54 på: Mai 11, 2010, 18:06:48 »
Spar oss for Daniel Braaten. Han er en typisk av/på spiller, og dessverre for han 90% av og kun 10% på.  ;)
Men de 10% han er på så er han jo gruelig på og da. Kanskje innpå 120%. Så totalen blir vel 90% av og 12% på da :P

Billy Sharp! :D

Ikke uenig der gitt. Har veeeeldig lenge sagt at jeg kunne ønske å få med enten Sharp eller Lambert når vi nå skal opp i CCC. Sharp er kanskje mer oppnåelig, han er jo tross alt lånt ut til Doncaster. Noen som vet hvor lang kontrakt han har med Sheffield U?

Ikke så leeeeeenge som meg:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,3989.0.html

Har ønsket Sharp til klubben i snart 5 år ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asLeeds

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #55 på: Mai 11, 2010, 22:09:50 »
Jeg synes dere er LITT optimistiske med Demidov, Bullard, Sharp og resten.  ::)

synest du er litt FOR innteressert i Leeds til å vær Tranmere fan
kom igjen Gambi, dei tilgir deg sikkert vist du skifter klubb ;)
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #56 på: Mai 11, 2010, 22:16:17 »
No føler jeg vi overvurder CCC litt - Jeg husker godt hvor forferdelig nivået var sist vi var der.

Siden det var jeg som slengte ut Daniel Braaten så kan jeg godt forsvare den vurdering. HURTIGHET og styrke, som spiss (spiller høyremidtbane i frankrike) mot CCC stoppere vil være grunnlaget for å komme seg på øvre halvdel. At Braaten har mange mangler som ikke er forenelig med CCC kan sikkert stemme, jeg personlig er helt overbevist om at han blitt en suksess og et stort uro moment for ulike CCC forsvar. Det er ikke en stopper i hele CCC som hadde matchet Braaten.

Tippeligaen er vel pr. da rangert som 22. beste ligaen i europa, ikke akkurat et kvalitetstempel, allikevel så finnes det brukbare prestasjoner internasjonalt for vårt landslag og 07/08 i europacupen. Jeg nevnte en spiller som Traore i RBK som en spiller med et spennende potensiale og faktisk med CL kamper som et mulig billig transfer objekt. Vi må variere mellom etablerte CCC spillere og spillere som har potensialet og kapasitet til å generer inntekter såvel som kunne ta det neste nivået.

Nasjon eller nåværende klubb/nivå skal ikke være en automatiske diskvalifikasjon for noen spillere, ei heller i forhold til TL eller Allsvenskan. Ambisjonen må være at vi klarer å hente spillere som har noe positivt å bidra med og har ferdigheter som er et opprykksjagende lag verdig.

Ellers så ser jeg ikke for meg at TL spillere med landslagsambisjoner vil til Leeds, derfor så er nok navn som Hoset/Demidov å sikte litt høyt. På en annen side som kommer det litt an på spillertypen, en Bugge Pettersen kunne sikkert beholdt landslagsambisjonene sine i CCC for Leeds.

Det hadde vært spennende å fått prøvd seg mot lag i tippeligaen. Jeg tror at Leeds per dags dato ville vært et topp 3 lag i tippeligaen. Dere må huske på at de siste 10 åra så har Premier league eksplodert med utenlandske spillere, og de fleste talenter og squad-players drar ned til CCC og league one.. Championship holder et meget bra nivå, og tror de fleste tippeliga lagene ville hatt problemer med å holde seg oppe.

Tippeliga er dessverre overvurdert og overpriset, det sier jo alle utenlandske managere.

dem som foreslår Scharner, hva får dere til å tro at han vil forlate premier league fordel CCC? Han er jo fast på laget til Wigan. Men akkurat den type spiller vi trenger.

Kontrakten med Wigan har gått ut og de vil ikke forhandle ny ..

langva

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #57 på: Mai 11, 2010, 22:33:35 »
hva med nick montgomery sheff utd, vis ikke alan smith kommer tilbake vil jeg ha han, montgomery er en spiller som dekker store rom på midtbanen både foran forsvaret og på midtbanen, samtidig mener jeg at vi trenger en spillende midtbanespiller som kan være spillbar og slå dem riktige pasninga og da håper jeg jimmy bullard kommer til oss han har de kvalitetene samtidig han har målteft, men da blir J Howson benkesliter?  ???
Henrik Høiberg Langva

Sop

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #58 på: Mai 11, 2010, 22:43:18 »
Foreslår at de som drar inn Tippeliga-spillere (og spesielt Demidov) i denne tråden kan få sin egen tråd i stedet.
Støttes, det samme gjelder for hoseth, huseklepp og andre som ville bli feid av banen, for så å bli sittende med tresmak i baken resten av kontraktstida. CCC er for folk med hår på brøstet. Primadonnaer som har problemer med å runde frode kippe duger IKKE.

Enig, jeg vil heller ikke se primadonnaer ala Demidov, Lustig etc. i den hvite Leeds drakta.
 


Jeg forstår at det å se til tippeligaen etter spillere er nok fordi dette er et billig alternativ.Men tror dere ikke Leeds som klubb har ambisjoner om å rykke opp i PL? Da kan ikke jeg se noen spiller i tippeligaen som holder mål.Tror ingen hadde klart tempo som kreves i CCC.Nå er dessverre kampene i England ferdig og da er det å se på norsk fotball.Det er stor forskjell i temo i forhold til engelsk fotball.
Vi må ha inn spiller som har erfaring med den engelske spiller stilen.Håper de tenker seg om denne sesongen og ikke bare tar i mot det som er på billig salg.
Love Leeds

Hobben

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #59 på: Mai 11, 2010, 22:46:32 »
Dudley Campbell i Blackpool kan kanskje være en spennende spiss? Ersatte Beckford..?

Scoret hattrick i PlayOff semien borte mot Forest.
Rogaland Whites