Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 708295 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #480 på: Januar 18, 2011, 08:29:29 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate
felles for disse to, er vel at en overgang synes å være usannsynlig. Ihvertfall for Annan. Smith har sikkert ikke lavere lønnskrav han heller...

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #481 på: Januar 18, 2011, 11:33:16 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate
felles for disse to, er vel at en overgang synes å være usannsynlig. Ihvertfall for Annan. Smith har sikkert ikke lavere lønnskrav han heller...

Det er jeg enig i. Men, i tilfellet Annan tror jeg man får mye for penga i øyeblikket, og han er vel akkurat en slik type vi skulle hatt på midten. Vi vet dessuten at han leverer, også internasjonalt, han er i riktig alder, og sulten på utlandet.
Smith er overvurdert, overpriset og over-the-top synes jeg.

flynn

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #482 på: Januar 18, 2011, 12:24:47 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate

Ser du er utrolig glad i Annan.  Når så Rosenborg skal ha det dobbelte av 15 mill for den vesle tusseladden så sier det seg selv at dette er galskap.  Vær vennlig å legg den ballen(mannen) død og ikke link den fyren til klubben jeg elsker mest !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #483 på: Januar 18, 2011, 13:39:59 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate

Ser du er utrolig glad i Annan.  Når så Rosenborg skal ha det dobbelte av 15 mill for den vesle tusseladden så sier det seg selv at dette er galskap.  Vær vennlig å legg den ballen(mannen) død og ikke link den fyren til klubben jeg elsker mest !!!

ok.


Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #484 på: Januar 18, 2011, 13:45:35 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate

Ser du er utrolig glad i Annan.  Når så Rosenborg skal ha det dobbelte av 15 mill for den vesle tusseladden så sier det seg selv at dette er galskap.  Vær vennlig å legg den ballen(mannen) død og ikke link den fyren til klubben jeg elsker mest !!!

Dette er en tråd for spillere man ønsker til klubben!
Og da må jo folk få lov til å skrive at de ønsker Annan til klubben??
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #485 på: Januar 18, 2011, 14:32:01 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate

Ser du er utrolig glad i Annan.  Når så Rosenborg skal ha det dobbelte av 15 mill for den vesle tusseladden så sier det seg selv at dette er galskap.  Vær vennlig å legg den ballen(mannen) død og ikke link den fyren til klubben jeg elsker mest !!!

Dette er en tråd for spillere man ønsker til klubben!
Og da må jo folk få lov til å skrive at de ønsker Annan til klubben??

Sett slikt! Her legger jeg meg langflat, og så oppdager jeg plutselig at jeg alievel var i min full rett til å skrive det jeg gjorde  ;)


J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #486 på: Januar 18, 2011, 16:19:41 »
Annan: Mer enn gjerne
Smith: No thanks mate

Ser du er utrolig glad i Annan.  Når så Rosenborg skal ha det dobbelte av 15 mill for den vesle tusseladden så sier det seg selv at dette er galskap.  Vær vennlig å legg den ballen(mannen) død og ikke link den fyren til klubben jeg elsker mest !!!

Dette er en tråd for spillere man ønsker til klubben!
Og da må jo folk få lov til å skrive at de ønsker Annan til klubben??

Bra skrevet. Jeg også ønsker meg Annan, uten at jeg på noen som helst måte tror det er realistisk å få han til Leeds..

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #487 på: Januar 18, 2011, 20:44:59 »
Charlie Austin i Swindon har lag inn transfer request. Bytte han mot Paynter?  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

newsome

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #488 på: Januar 18, 2011, 21:44:35 »

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #489 på: Januar 18, 2011, 21:51:03 »
Ja O'Hara ville være god!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #490 på: Januar 21, 2011, 21:36:46 »
Vores konkurrenter opruster!

http://www.bold.dk/nyt/Cardiff-laaner-Arsenal-talent-i-en-maaned

Synes det er frustrerende at vi slet ikke er aktive på transfer-fronten!!! Savner dagene, da vi var med om de gode spillere  :-[
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Andersen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #491 på: Januar 24, 2011, 17:59:02 »
Bjørn Helge Riise skal vist fristilles fra Fulham om kort tid . Hadde dette vært mannen som kunne gjøre midtbanen vår mere stabil ? Han er en skikkelig terrier på midtbanen ! Hadde vi hatt råd til å betale lønna hans ? Og hadde han mon tro kunne tenkt seg å spille for Leeds. Tenk om tenk om........ slenger ut noen ønsketenkninger. LEEDS4EVER

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #492 på: Januar 24, 2011, 18:33:33 »
Det verserer noen løse rykter om midtbanespilleren Jonathan Greening fra Fulham..

Det blir sikkert slaktet, men hadde vi hentet en spiller som var (mer eller mindre) realistisk fra Fulham, ville jeg faktisk vurdert Bjørn Helge Riise. Vanvittig løpssterk, ærlig og ikke så dårlig med ballen som ryktet tilsier.

Drillo vurderer han som god nok for landslaget, selv som reserve (inntil videre) og jeg tror nPC hadde vært en liga som hadde passet han bra.
Marching on together!

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #493 på: Januar 24, 2011, 18:39:09 »
Noen som husker overgangssummen som ble betalt for Riise og hva skulle prisen blitt idag?
Noen kunne sendt et tips til mr G om spilleren, for han tror jeg også hadde kunnet funnet seg til rette i Leeds.(om han ikke skal ha med morra si da)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

brenaldo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #494 på: Januar 24, 2011, 18:47:11 »
Noen som husker overgangssummen som ble betalt for Riise og hva skulle prisen blitt idag?
Noen kunne sendt et tips til mr G om spilleren, for han tror jeg også hadde kunnet funnet seg til rette i Leeds.(om han ikke skal ha med morra si da)


B.H.Riise, nei takk!
Vi trenger en kriger, ikke en sytpeis!
Medlem nr. 850

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #495 på: Januar 24, 2011, 20:31:37 »
Det verserer noen løse rykter om midtbanespilleren Jonathan Greening fra Fulham..

Det blir sikkert slaktet, men hadde vi hentet en spiller som var (mer eller mindre) realistisk fra Fulham, ville jeg faktisk vurdert Bjørn Helge Riise. Vanvittig løpssterk, ærlig og ikke så dårlig med ballen som ryktet tilsier.

Drillo vurderer han som god nok for landslaget, selv som reserve (inntil videre) og jeg tror nPC hadde vært en liga som hadde passet han bra.

Kunne muligens blitt en ny Alf Inge Håland. ( uten å være i nærheten av å matche personligheten Alfie, selvfølgelig) Har vel spilt i omtrent de samme posisjonene og har mange av de samme egenskapene, styrke/svakheter som Haaland.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #496 på: Januar 24, 2011, 20:35:25 »
Noen som husker overgangssummen som ble betalt for Riise og hva skulle prisen blitt idag?
Noen kunne sendt et tips til mr G om spilleren, for han tror jeg også hadde kunnet funnet seg til rette i Leeds.(om han ikke skal ha med morra si da)


B.H.Riise, nei takk!
Vi trenger en kriger, ikke en sytpeis!

DEt er B. Riise vi ikke vil ha, B.H.Riise er sikkert allright han  ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #497 på: Januar 24, 2011, 20:53:38 »
ser at tore pedersen er agent for riise. han burde vel fikse han til leeds? :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #498 på: Januar 24, 2011, 22:02:56 »
Sier nok en gang: Michael Brown! Vi får han for en billig penge og vil være et perfekt rivjern på sentral midtbane. Har vært en av Portsmouths beste spillere denne sesongen og har rutine all mass.

BH Riise / Billy Jones kan være en fin erstatter for Andy Hughes, men må nok belage seg på en benketilværelse.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

torivar

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #499 på: Januar 24, 2011, 22:13:07 »
Noen som husker overgangssummen som ble betalt for Riise og hva skulle prisen blitt idag?
Noen kunne sendt et tips til mr G om spilleren, for han tror jeg også hadde kunnet funnet seg til rette i Leeds.(om han ikke skal ha med morra si da)


B.H.Riise, nei takk!
Vi trenger en kriger, ikke en sytpeis!

DEt er B. Riise vi ikke vil ha, B.H.Riise er sikkert allright han  ;D

 ;D ;D ;D

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #500 på: Januar 24, 2011, 23:24:09 »
Tror B. H. Riise kunne gjort en god jobb for Leeds, men de sa på TV i dag at han hadde byttet agent til samme som storebror Riise og Gerrard har, så uten Tore P. er vel sjansen mindre
 

Ankerjon15

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #501 på: Januar 25, 2011, 02:24:18 »
utrolig att noen vil att riise skal spille for LEEDS,han burde ikke spilt på landslaget heller. >:( >:(

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #502 på: Januar 25, 2011, 08:27:59 »
Ser det er flere som ønsker seg midtbanespillere her, og det finner jeg høyst merkverdig.  Vi er supportere av et lag som har sluppet inn 45 mål på 28 kamper !!!  Alle skriker opp om hvor mye som renner inn, men allikevel skal vi ha oss flere midtbanespillere ????   Jeg fatter ikke logikken, eller ser dere ikke samme problemet ??

1. Forsvarsrekka MÃ… styrkes (1 midtstopper, kanskje 2 backer)
2. Skader i bakre firer (må ha solide erstattere på benken)
3. Fremover er vi godt forsynt med offensive fibre
4. Killa er snart tilbake igjen

Please, og værsåsnill :  be heller om at Grayson fikser noen forbedringer defensivt for oss innen 1.februar...........
MFLU - Miracles For Leeds United

arneg

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #503 på: Januar 25, 2011, 08:45:28 »
Ser det er flere som ønsker seg midtbanespillere her, og det finner jeg høyst merkverdig.  Vi er supportere av et lag som har sluppet inn 45 mål på 28 kamper !!!  Alle skriker opp om hvor mye som renner inn, men allikevel skal vi ha oss flere midtbanespillere ????   Jeg fatter ikke logikken, eller ser dere ikke samme problemet ??

1. Forsvarsrekka MÃ… styrkes (1 midtstopper, kanskje 2 backer)
2. Skader i bakre firer (må ha solide erstattere på benken)
3. Fremover er vi godt forsynt med offensive fibre
4. Killa er snart tilbake igjen

Please, og værsåsnill :  be heller om at Grayson fikser noen forbedringer defensivt for oss innen 1.februar...........

Det viktigste defensive vi kan gjøre er å skaffe en defensiv ryddegutt på midtbanen.  Ideelt sett så ville jeg også gitt Connolly konkurranse.  På midtstopper så har vi mange like gode spillere.  Blir for dyrt å skaffe en så god spiller som faktisk er klart bedre enn alle de vi har.
 

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #504 på: Januar 25, 2011, 08:51:25 »
Ser det er flere som ønsker seg midtbanespillere her, og det finner jeg høyst merkverdig.  Vi er supportere av et lag som har sluppet inn 45 mål på 28 kamper !!!  Alle skriker opp om hvor mye som renner inn, men allikevel skal vi ha oss flere midtbanespillere ????   Jeg fatter ikke logikken, eller ser dere ikke samme problemet ??

1. Forsvarsrekka MÃ… styrkes (1 midtstopper, kanskje 2 backer)
2. Skader i bakre firer (må ha solide erstattere på benken)
3. Fremover er vi godt forsynt med offensive fibre
4. Killa er snart tilbake igjen

Please, og værsåsnill :  be heller om at Grayson fikser noen forbedringer defensivt for oss innen 1.februar...........

Viss du har sett noen Leeds kamper denne sesongen så har du vel lagt merke til at motstanderen glir gjennom midtbanen til Leeds som en kniv i varmt smør? Vi har ingen på midtbanen som kan gi støtte til forsvaret vårt. Dette gjør jobben for gutta i forsvaret dobbelt så vanskelig.

En (to?) defensiv ryddegutt er akkurat det vi trenger for å gi en defensiv trygghet. Jeg tror også at dette vil luke ut en del av de personlige feilene som blir gjort i forsvaret pga de vil føle en større trygghet.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #505 på: Januar 25, 2011, 09:00:17 »
Tror SG heller burde omdisponere våre midtbanespillere, og se på BJ og Kilkenny som mulige defensive ankere isteden. Howson bør ikke ha den rollen, han har altfor gode offensive kvaliteter og må brukes lenger frem.
Som nevnt, så ville jeg prioritert styrking av det bakre ledd med flere backer og mulig også en låneløsning på stopperplass til forhåpentligvis Kisnorbo er tilbake.
MFLU - Miracles For Leeds United

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #506 på: Januar 25, 2011, 09:06:00 »
En (to?) defensiv ryddegutt er akkurat det vi trenger for å gi en defensiv trygghet. Jeg tror også at dette vil luke ut en del av de personlige feilene som blir gjort i forsvaret pga de vil føle en større trygghet.

Helt uenig.  Det handler om struktur og taktisk disponering av midtbanen og hvilken formasjon vi skal ha.  Det er ikke noe problem å demme opp med spillerne vi har tilgjengelige idag.  Mange av målene vi slipper inn er ofte personlige feil i forsvarsrekka som får stor betydning.  Tempomessig klarer våre folk på midtbanen å gjøre defensive oppgaver, men det er de taktiske disponeringene SG må vurdere annerledes.
MFLU - Miracles For Leeds United

kongsmo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #507 på: Januar 25, 2011, 09:41:56 »
Tror SG heller burde omdisponere våre midtbanespillere, og se på BJ og Kilkenny som mulige defensive ankere isteden. Howson bør ikke ha den rollen, han har altfor gode offensive kvaliteter og må brukes lenger frem.
Som nevnt, så ville jeg prioritert styrking av det bakre ledd med flere backer og mulig også en låneløsning på stopperplass til forhåpentligvis Kisnorbo er tilbake.

Med den formasjonen vi spiller nå, 4-2-3-1, som har passet oss veldig bra, så har vi bare BJ og Kilkenny som passer inn i rollen som defensive ankre. Howson blir brukt der akkurat på grunn av at vi ikke har noe annet alternativ nå som Kilkenny er borte. Og det er jo ganske tydelig at vi savner et rivjern, en bryter, en råtass av en defensiv midtbanespiller + at vi børr jo helst ha mere enn 2 spillere(BJ og Kilkenny) som kjemper om 2 plasser??
"SNIFFER"

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #508 på: Januar 25, 2011, 11:47:23 »
En (to?) defensiv ryddegutt er akkurat det vi trenger for å gi en defensiv trygghet. Jeg tror også at dette vil luke ut en del av de personlige feilene som blir gjort i forsvaret pga de vil føle en større trygghet.

Helt uenig.  Det handler om struktur og taktisk disponering av midtbanen og hvilken formasjon vi skal ha.  Det er ikke noe problem å demme opp med spillerne vi har tilgjengelige idag.  Mange av målene vi slipper inn er ofte personlige feil i forsvarsrekka som får stor betydning.  Tempomessig klarer våre folk på midtbanen å gjøre defensive oppgaver, men det er de taktiske disponeringene SG må vurdere annerledes.

Haddi vi kjøpt en knallgod sentral midtbanespiller med defensive fiber kunne vi ha spilt med en spiss til. Det er sentral midtbane som tvinger oss å spille med kun en spiss. Det er også sentral midtbane midtbane som er skyld i mange baklengs.

Vi trenger et skikkelig rivjern på midtbanen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #509 på: Januar 25, 2011, 12:02:39 »
Det er og den sentralemidtbanen som er skyld i mange av målene vi scorer. Midtbanen har scoret MYE flere mål i år