Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704439 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #810 på: September 03, 2011, 14:54:48 »
Her er en liste med PL-spillere som er tilgjengelige. Et par gamle kjente Leedsnavn, og til og med en nordmann. Kan ikke si at jeg fikk særlig puls av å lese denne listen.

http://www.thescratchingshed.com/2011/09/25-man-squads-the-players-that-missed-out/

Hulse og Pugh kunne vert interessante.
COME ON LEEDS !!

Rasmussen7

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #811 på: September 03, 2011, 15:06:19 »
Ønske mitt er at d brukes mere "heimelaga"
Historien t Leeds United sir egentlig alt der...
Sir bare Sprake,Harvey,Robinson, Kelly,Hunter,Lorimer,Bremner,Gray,Yorath,Cooper,Reaney,Harte,Woodgate
Smith,Kewell,og flere som jeg sikkert har glemt.
Med "heimkok" på banen har Leeds større sjangs å
hevde seg enn med kjøpefest.
Med kjøpefest vet du aldri hva du får, mens med egenprodukter
Har du større oversikt. Men så spørss d jo om hvor bra juniorarbeide er i klubben
nå tildags, de som har sluppet til i år virker ihverfall lovende.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #812 på: September 03, 2011, 18:08:02 »
Joey Barton(kan lage et helvete for våre motstandere på midten)
Even Hovland
Brede Hangeland
Holt(Norwichspissen , han har noe i seg som er bra)

Bare rask. Kan vi ikke få noen som er bedre enn Messi, kan vi like godt la det være.
;D

haak-d

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #813 på: September 03, 2011, 18:51:55 »
Har sagt det før og sier et igjen, selv om han er eid av Man******* ******. Vi må prøve å få kloa i Mame Biram Diouf. Han er rask, god på hode og har en enorm arbeidsinnsats og moral. Er tilgjengelig på lån, for penger til å kjøpe har vi ikke uansett. Han kan spille spiss og kant.
 

Vinvagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #814 på: September 03, 2011, 18:55:50 »
Objektivitet, unge HAAK-D  ;D
Marching on together....

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #815 på: September 03, 2011, 19:06:48 »
Hva med Lars Jacobsen. Dansk landslagsback som sannsynligvis starter mot Norge i neste uke. Det virker som om han er ferdig i West Ham. Tror han passer godt i Leeds.

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article208834.ecepå jakt etter han
 

TrJ

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #816 på: September 03, 2011, 20:22:50 »
Keita kunne vært spennende som erstatter for Gradel, men han blir som Nunez. Må ha en sesong på utlån for å tilpasse seg og bli stabil.

http://dt.no/sport/leeds-folger-keita-1.6462374
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #817 på: September 03, 2011, 21:09:05 »
Keita kunne vært spennende som erstatter for Gradel, men han blir som Nunez. Må ha en sesong på utlån for å tilpasse seg og bli stabil.

http://dt.no/sport/leeds-folger-keita-1.6462374


Vil heller ha Borges og/eller Vilsvik inn enn Keita!

peder

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #818 på: September 03, 2011, 22:09:35 »
Vaagan Moen på sesong lån. (Prøver bare åvære littegranne realist)

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #819 på: September 03, 2011, 22:12:26 »
Vaagan Moen på sesong lån. (Prøver bare åvære littegranne realist)

Trur ikkje det er lov med season-long lån no, max 93 dager/3mnd.
Håper på 2-3 gode lån som blir gjort om til kjøp i januar (men, det er vel som å tru på julenissen/Bates ;) )
COME ON LEEDS !!

haak-d

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #820 på: September 04, 2011, 09:10:37 »
 

flynn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #821 på: September 16, 2011, 11:16:18 »
Selv om jeg ikke vil miste ham fra VIF; Fedor Ogude har i år vist at han har klasse, og potensiale til å bli en kanongod midtbanespiller eller stopper. Han er knallsterk (og smågrisete) i spillestilen, og bør takle engelsk fotball på en god måte. Tok etter sigende helt luven av Messi i kampen mot Nigeria (say no more). Dessuten virker han mindre "nykkete" enn en del av de andre importene i tippeligaen.

Blir nok å finne i en større liga snart, først til mølla Grayson?

flynn

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #822 på: September 16, 2011, 11:23:48 »
Selv om jeg ikke vil miste ham fra VIF; Fedor Ogude har i år vist at han har klasse, og potensiale til å bli en kanongod midtbanespiller eller stopper. Han er knallsterk (og smågrisete) i spillestilen, og bør takle engelsk fotball på en god måte. Tok etter sigende helt luven av Messi i kampen mot Nigeria (say no more). Dessuten virker han mindre "nykkete" enn en del av de andre importene i tippeligaen.

Blir nok å finne i en større liga snart, først til mølla Grayson?

flynn

noen mulighet for at han får arbeidstillatelse?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #823 på: September 21, 2011, 11:50:05 »
Kunne vært interessant å fått inn Yann-Erik De Lanlay. Denne karen er meget godt til å utfordre, har god innleggsfot og har blitt bedre og bedre. Hvis han fortsetter å utvikle seg, hadde jeg ønsket at vi hadde hentet denne karen.

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #824 på: September 21, 2011, 11:59:17 »
Jeg vil gerne se Danny Wilson og Danny Pugh signe på lån!
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #825 på: September 21, 2011, 22:43:52 »
Kunne vært interessant å fått inn Yann-Erik De Lanlay. Denne karen er meget godt til å utfordre, har god innleggsfot og har blitt bedre og bedre. Hvis han fortsetter å utvikle seg, hadde jeg ønsket at vi hadde hentet denne karen.
Tror aldri i livet han ville slått gjennom i championsship, league one eller blue square... For liten og veik rett og slett..
Rogaland whites!

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #826 på: September 22, 2011, 08:05:42 »
Kunne vært interessant å fått inn Yann-Erik De Lanlay. Denne karen er meget godt til å utfordre, har god innleggsfot og har blitt bedre og bedre. Hvis han fortsetter å utvikle seg, hadde jeg ønsket at vi hadde hentet denne karen.
Tror aldri i livet han ville slått gjennom i championsship, league one eller blue square... For liten og veik rett og slett..

Jeg trodde det samme om Lennon da han gikk til Tottenham...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #827 på: September 22, 2011, 09:40:18 »
Kunne vært interessant å fått inn Yann-Erik De Lanlay. Denne karen er meget godt til å utfordre, har god innleggsfot og har blitt bedre og bedre. Hvis han fortsetter å utvikle seg, hadde jeg ønsket at vi hadde hentet denne karen.
Tror aldri i livet han ville slått gjennom i championsship, league one eller blue square... For liten og veik rett og slett..
Hvis han utvikler seg, blir litt sterkere i kroppen og enda bedre jevnt over, kan han vel bli god nok. Vi får nå se.

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #828 på: September 22, 2011, 15:16:06 »
Kunne vært interessant å fått inn Yann-Erik De Lanlay. Denne karen er meget godt til å utfordre, har god innleggsfot og har blitt bedre og bedre. Hvis han fortsetter å utvikle seg, hadde jeg ønsket at vi hadde hentet denne karen.
Tror aldri i livet han ville slått gjennom i championsship, league one eller blue square... For liten og veik rett og slett..
Hvis han utvikler seg, blir litt sterkere i kroppen og enda bedre jevnt over, kan han vel bli god nok. Vi får nå se.
Håper jeg tar feil, utvilsomt en spennende spiller! Men har tvil til han på engelsk nivå.
Rogaland whites!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #829 på: September 22, 2011, 23:24:57 »
Kunne vært interessant å fått inn Yann-Erik De Lanlay. Denne karen er meget godt til å utfordre, har god innleggsfot og har blitt bedre og bedre. Hvis han fortsetter å utvikle seg, hadde jeg ønsket at vi hadde hentet denne karen.
Tror aldri i livet han ville slått gjennom i championsship, league one eller blue square... For liten og veik rett og slett..
Hvis han utvikler seg, blir litt sterkere i kroppen og enda bedre jevnt over, kan han vel bli god nok. Vi får nå se.
Håper jeg tar feil, utvilsomt en spennende spiller! Men har tvil til han på engelsk nivå.
For øyeblikket enig, men vi får se!  :)

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #830 på: Oktober 27, 2011, 13:24:14 »
Alan Smith på lån?
Alltid pålitelege Nettavisen melder at Alan Smith kan lånast. Noko for oss?

"Newcastle har åpnet Premier League-sesongen på fantastisk vis og er fortsatt ubeseiret i ligaen. Alan Smith har imidlertid ikke fått være særlig med på moroa og nå vurder klubben å låne ut den tidligere Leeds-spilleren."

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3260262.ece

Imsdal

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #831 på: Oktober 27, 2011, 13:28:50 »
Tror ikke Castle gidder å låne ham ut. Kontrakten går ut neste sommer, og jeg er sikker på at klubben da vil beholde ham ut kontraktstiden med mindre det kommer en klubb som ønsker permanent overgang for Smith så de kan få litt cash for mannen.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #832 på: Oktober 27, 2011, 13:30:57 »
Tror ikke Castle gidder å låne ham ut. Kontrakten går ut neste sommer, og jeg er sikker på at klubben da vil beholde ham ut kontraktstiden med mindre det kommer en klubb som ønsker permanent overgang for Smith så de kan få litt cash for mannen.
Evt. er de fornøyd med et utlån, hvor de slipper å betale all lønnen hans, når han ikke spiller uansett.

Imsdal

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #833 på: Oktober 27, 2011, 13:31:04 »
Han er uansett ikke god nok for et lag som kjemper om opprykk.

Tom S

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #834 på: Oktober 27, 2011, 13:32:43 »
Han er uansett ikke god nok for et lag som kjemper om opprykk.

tja, han var vel kaptein for n'castle når de rykka opp
COME ON LEEDS !!

Imsdal

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #835 på: Oktober 27, 2011, 13:36:37 »
Han er uansett ikke god nok for et lag som kjemper om opprykk.

tja, han var vel kaptein for n'castle når de rykka opp

Tja, det var vel utelukkende pga hans gode holdninger, ikke pga supergode prestasjoner. Han hadde heller ingen konkurranse. Eneste som kunne spille hans posisjon var Guthrie, Barton og Nolan.
Når det er sagt var han god i den sesongen, men han er en ekstremt begrenset spiller.

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #836 på: Oktober 27, 2011, 13:49:26 »
Tror ikke Castle gidder å låne ham ut. Kontrakten går ut neste sommer, og jeg er sikker på at klubben da vil beholde ham ut kontraktstiden med mindre det kommer en klubb som ønsker permanent overgang for Smith så de kan få litt cash for mannen.

Det vil vere betre for ein klubb å låne ut ein spelar som aldri får spele likevel - spesielt med tanke på at klubben vil få "hjelp" til å betale lønna. Eg trur Alan Smith vil passe perfekt i stallen vår og at han kan bidra til å sikre opprykk.

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #837 på: Oktober 27, 2011, 13:58:00 »
og han skal da dytte ut kapteinen vår?
eller clayton?

smith, nei takk
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #838 på: Oktober 27, 2011, 14:09:18 »
og han skal da dytte ut kapteinen vår?
eller clayton?

smith, nei takk

Vi treng god back-up i "verdas tøffaste liga" for verken Clayton, Howson eller andre klarer rundt 50 kampar i strekk utan formsvikt.

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #839 på: Oktober 27, 2011, 14:11:08 »
og han skal da dytte ut kapteinen vår?
eller clayton?

smith, nei takk

Vi treng god back-up i "verdas tøffaste liga" for verken Clayton, Howson eller andre klarer rundt 50 kampar i strekk utan formsvikt.

Enig, Howson og Clayton klarer ikke å holde det gående hele sesongen i toppform.
Få inn Smith viss det er mulig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."