Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 708296 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #870 på: November 02, 2011, 10:20:32 »
2 spørsmål ang. Alan Smith:
Når spilte han sist en hel kamp ?
Når spilte han sist en god kamp ?

i forrige sesong spilte han en hel kamp...eller noe sånt? Denne sesongen har han vært på banen i en(1) kamp som innbytter i 4 minutter :o og klarte jo som vanlig å få gult kort...siste gode kampen var vel mot Lazio for Leeds i CL? ;)
Og da får de som ønsker AS tilbake til Leeds, begrunne hvorfor vi skal bruke penger på han ?
Hvis vi trenger en "legende" inn i stallen og tilbake på treningsfeltet så kan jo David Batty gjøre samme nytten etter min mening. Ser på en eventuell signering av AS som rent pengesløseri.

Fordi Leedsfansen visstnok ikke har blinklys på bilene sine. Ã… få AS til klubben vil nemlig være å sende et SIGNAL til alle Leedsfans som de vel da kan montere på bilen og bruke inn i og ut av rundkjøringer, for eksempel.  ;D
- Leif Olav

trondt

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #871 på: November 02, 2011, 11:01:11 »
2 spørsmål ang. Alan Smith:
Når spilte han sist en hel kamp ?
Når spilte han sist en god kamp ?

i forrige sesong spilte han en hel kamp...eller noe sånt? Denne sesongen har han vært på banen i en(1) kamp som innbytter i 4 minutter :o og klarte jo som vanlig å få gult kort...siste gode kampen var vel mot Lazio for Leeds i CL? ;)
Og da får de som ønsker AS tilbake til Leeds, begrunne hvorfor vi skal bruke penger på han ?
Hvis vi trenger en "legende" inn i stallen og tilbake på treningsfeltet så kan jo David Batty gjøre samme nytten etter min mening. Ser på en eventuell signering av AS som rent pengesløseri.

Fordi Leedsfansen visstnok ikke har blinklys på bilene sine. Ã… få AS til klubben vil nemlig være å sende et SIGNAL til alle Leedsfans som de vel da kan montere på bilen og bruke inn i og ut av rundkjøringer, for eksempel.  ;D
Dette er selvfølgelig et argument man ikke skal kimse av, trafikksikkerhet er jo noe vi alle er opptatt av. Og da får vi kanskje si at avsporingen av debatten er kommet langt nok ut på jordet ;D ;D

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #872 på: November 02, 2011, 11:44:30 »
Billy Sharp har jo vært en omtalt mann tidligere. Og gårsdagens hendelse var sterk lesing:

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10023495

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #873 på: November 02, 2011, 11:51:24 »
Billy Sharp har jo vært en omtalt mann tidligere. Og gårsdagens hendelse var sterk lesing:

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10023495

auren

Kondolerer til Billy!  :'(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #874 på: November 02, 2011, 14:13:27 »
Lurer på om DHY fortsatt ønsker ham tilbake...?

auren
Ja, jeg ønsker ham fortsatt tilbake ;)
Dette er nok mest av psykologiske grunner og ikke foppalmessige...jeg tror nemlig dette ville gitt et boost innad i klubben og blant supporterne.En annen ting er at jeg nå er så dritlei at hver spiller som kommer til denne klubben er en "grå" spiller de færreste har hørt om, bortsett fra de som følger engelsk foppal tett.Til og med bruttern (som forøvrig driter i foppal) har jo hørt om Alan Smith...
Men dette skjer jo ikke uansett,lønna ligger sikkert langt over hva kjeltringen vil betale :(

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #875 på: November 02, 2011, 14:19:30 »
Jeg også tror det ville blitt en boost for klubben og supporterne. Tror faktisk også at det ville blitt en boost for Smith å komme hjem.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

trondt

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #876 på: November 02, 2011, 14:25:54 »
Lurer på om DHY fortsatt ønsker ham tilbake...?

auren
Ja, jeg ønsker ham fortsatt tilbake ;)
Dette er nok mest av psykologiske grunner og ikke foppalmessige...jeg tror nemlig dette ville gitt et boost innad i klubben og blant supporterne.En annen ting er at jeg nå er så dritlei at hver spiller som kommer til denne klubben er en "grå" spiller de færreste har hørt om, bortsett fra de som følger engelsk foppal tett.Til og med bruttern (som forøvrig driter i foppal) har jo hørt om Alan Smith...
Men dette skjer jo ikke uansett,lønna ligger sikkert langt over hva kjeltringen vil betale :(
Kjeltring eller ei..........
Jeg forlanger også å få noe igjen hvis jeg utbetaler lønn,
sønnen min får ikke ukelønn for ligge på senga å oppdatere facebook, for å si det sånn.
Hadde AS hadde en en annen kamp-/skadehistoriehistorie så skulle jeg forsvart en eventuell investering, men i dagens situasjon synes jeg vi bør bruke de punda vi har på andre.
Austin f.eks.

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #877 på: November 02, 2011, 14:33:01 »
Vi burde hente Jordan Rhodes. Litt smårusk + Paynter bør være grei deal :)
Jepp, bare verdsatt til £5mill. Selvsagt ingenting for oss ! Lets go get him !

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #878 på: November 02, 2011, 14:56:20 »
Lurer på om DHY fortsatt ønsker ham tilbake...?

auren
Ja, jeg ønsker ham fortsatt tilbake ;)
Dette er nok mest av psykologiske grunner og ikke foppalmessige...jeg tror nemlig dette ville gitt et boost innad i klubben og blant supporterne.En annen ting er at jeg nå er så dritlei at hver spiller som kommer til denne klubben er en "grå" spiller de færreste har hørt om, bortsett fra de som følger engelsk foppal tett.Til og med bruttern (som forøvrig driter i foppal) har jo hørt om Alan Smith...
Men dette skjer jo ikke uansett,lønna ligger sikkert langt over hva kjeltringen vil betale :(
Kjeltring eller ei..........
Jeg forlanger også å få noe igjen hvis jeg utbetaler lønn,
sønnen min får ikke ukelønn for ligge på senga å oppdatere facebook, for å si det sånn.
Hadde AS hadde en en annen kamp-/skadehistoriehistorie så skulle jeg forsvart en eventuell investering, men i dagens situasjon synes jeg vi bør bruke de punda vi har på andre.
Austin f.eks.

Enig i dette.Med tanke på skadehistorikk så er det vel ikke så lurt kanskje....Austin hadde vært lurt.Fatter ikke at noen PL eller NpC lag har prøvd å kjøpe ham...Jeg tror Brann lar ham gå for feks £1mill.Hadde vært en kanoninvestering,langt langt bedre enn Pugh.Hvis han skal kjøpes for £500k så er jo transferbudsjettet brukt opp for 5 år >:(

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #879 på: November 02, 2011, 15:24:15 »
Fatter ikke hvorfor 'alle' syns Austin er så vanvittig god. Som du sier, DHY, på en litt annen måte: Det er rart at ingen virkelig har vist konkret interesse for han, om han faktisk er så god som hypen tilsier (dog, lønns- og skademessig er han helt sikkert en bedre investering enn Alan Smith. "Lønna ligger sikkert langt over hva kjeltringen vil betale". Selvsagt gjør den det; den ligger langt over hva noen vil betale).

Legger hodet på stabben og syns heller Leeds bør se til Even Hovland. En spiller som KAN bli en internasjonal suksess og som uansett vil være en økonomisk investering.
Marching on together!

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #880 på: November 02, 2011, 15:41:33 »
Lurer på om DHY fortsatt ønsker ham tilbake...?

auren
Ja, jeg ønsker ham fortsatt tilbake ;)
Dette er nok mest av psykologiske grunner og ikke foppalmessige...jeg tror nemlig dette ville gitt et boost innad i klubben og blant supporterne.En annen ting er at jeg nå er så dritlei at hver spiller som kommer til denne klubben er en "grå" spiller de færreste har hørt om, bortsett fra de som følger engelsk foppal tett.Til og med bruttern (som forøvrig driter i foppal) har jo hørt om Alan Smith...
Men dette skjer jo ikke uansett,lønna ligger sikkert langt over hva kjeltringen vil betale :(
Kjeltring eller ei..........
Jeg forlanger også å få noe igjen hvis jeg utbetaler lønn,
sønnen min får ikke ukelønn for ligge på senga å oppdatere facebook, for å si det sånn.
Hadde AS hadde en en annen kamp-/skadehistoriehistorie så skulle jeg forsvart en eventuell investering, men i dagens situasjon synes jeg vi bør bruke de punda vi har på andre.
Austin f.eks.


Huff da Teigen, så sinna! Dette har vi jo snakket om før. Vi ønsker jo Smithy tilbake :) Ikke for enhver pris vel og merke. Også er det godt at du følger med på Brann og da :)
MOT!! We are Leeds!

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #881 på: November 02, 2011, 16:02:45 »
Fatter ikke hvorfor 'alle' syns Austin er så vanvittig god. Som du sier, DHY, på en litt annen måte: Det er rart at ingen virkelig har vist konkret interesse for han, om han faktisk er så god som hypen tilsier (dog, lønns- og skademessig er han helt sikkert en bedre investering enn Alan Smith. "Lønna ligger sikkert langt over hva kjeltringen vil betale". Selvsagt gjør den det; den ligger langt over hva noen vil betale).

Legger hodet på stabben og syns heller Leeds bør se til Even Hovland. En spiller som KAN bli en internasjonal suksess og som uansett vil være en økonomisk investering.


Nå sier ikke jeg at Austin er den rette spilleren for oss å signere. Men overvurdert? Austin har vært tippeligaens beste midtbanespiller denne sesongen. Selv om tippeligaen ikke er verdens beste, er det et kvalitetsstempel.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #882 på: November 02, 2011, 16:31:15 »
Fatter ikke hvorfor 'alle' syns Austin er så vanvittig god. Som du sier, DHY, på en litt annen måte: Det er rart at ingen virkelig har vist konkret interesse for han, om han faktisk er så god som hypen tilsier (dog, lønns- og skademessig er han helt sikkert en bedre investering enn Alan Smith. "Lønna ligger sikkert langt over hva kjeltringen vil betale". Selvsagt gjør den det; den ligger langt over hva noen vil betale).

Legger hodet på stabben og syns heller Leeds bør se til Even Hovland. En spiller som KAN bli en internasjonal suksess og som uansett vil være en økonomisk investering.


Nå sier ikke jeg at Austin er den rette spilleren for oss å signere. Men overvurdert? Austin har vært tippeligaens beste midtbanespiller denne sesongen. Selv om tippeligaen ikke er verdens beste, er det et kvalitetsstempel.
...nå trenger ikke nødvendigvis Austin å være den beste, men 'der oppe' sammen med Kara, Barrantes, Morrison, to name but a few, det er han såvisst. Og dette nivået har han snart holdt i tre sesonger nå (mener iallefall vi som har sett ham i tre sesonger på Stadion nå). Dessverre har vel Leeds ennå Gylfi-feilinvesteringen i tankene mht norske midtbanespillere, og er skeptisk...
Hovland bør de kjenne til, lagkamerat som han er av Bakke og alltingen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ankerjon15

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #883 på: November 02, 2011, 16:39:20 »
Tror ikke Leeds skal se etter forsterkninger i Norge for å komme seg opp i PL.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #884 på: November 02, 2011, 16:57:27 »
Tror ikke Leeds skal se etter forsterkninger i Norge for å komme seg opp i PL.

Nei for fra Norge så har det jo bare kommet spillere som Hangeland , Solskjær, Ronny Johnsen osv. og De har jo ikke bidratt i det hele tatt. :-\(dette var ironisk ment for de som trenger veiledning).

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #885 på: November 02, 2011, 16:58:22 »
Tror ikke Leeds skal se etter forsterkninger i Norge for å komme seg opp i PL.

Nei for fra Norge så har det jo bare kommet spillere som Hangeland , Solskjær, Ronny Johnsen osv. og De har jo ikke bidratt i det hele tatt. :-\(dette var ironisk ment for de som trenger veiledning).

Kommer ikke så fryktelig mye lenger enn disse altså? 3 spillere? ;)

Andersen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #886 på: November 02, 2011, 17:16:10 »
Vi har vel ikke vært så mange forsvarsspillere over there de siste åra. Er vel kun Hangeland det er klasse over der for tia. Ronny Johnsen blir nevnt her , han ser jeg ofte , holder seg godt selv om det er noen år siden han la opp. Forsvaret vårt lekker ikke så mye lenger, en midtbane som er blitt mere stabil , angripere som scorer mål, tja trenger vi noen nye spillere da? Gradel har ikke blitt det store savnet som vi trodde han ville bli, en ny keeper kanskje synes ikke Ra............. klarer ikke skrive navnet hans engang  :D har vært solid nok. Sluppet inn få mål , men det kan han vel takke de 4foran seg for.

Ankerjon15

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #887 på: November 02, 2011, 18:21:59 »
Tror ikke Leeds skal se etter forsterkninger i Norge for å komme seg opp i PL.

Nei for fra Norge så har det jo bare kommet spillere som Hangeland , Solskjær, Ronny Johnsen osv. og De har jo ikke bidratt i det hele tatt. :-\(dette var ironisk ment for de som trenger veiledning).

    Hangeland og riisebrødrene og hvem andre er gode idag da, kanskje osv

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #888 på: November 02, 2011, 21:28:00 »
Tror ikke Leeds skal se etter forsterkninger i Norge for å komme seg opp i PL.

Nei for fra Norge så har det jo bare kommet spillere som Hangeland , Solskjær, Ronny Johnsen osv. og De har jo ikke bidratt i det hele tatt. :-\(dette var ironisk ment for de som trenger veiledning).

Kommer ikke så fryktelig mye lenger enn disse altså? 3 spillere? ;)

Ikke sant derstoppet det jommen opp, kunne jo tatt med Henning Berg Erik Thorstvedt og Gunnar Halle , mens brødrene Riise, MGP og Carew var desverre ikke i nærheten av og havne på min liste.

Hobben

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #889 på: November 02, 2011, 21:29:27 »
Ny keeper. Vet at Roger Eskeland er ledig, tidligere storkeeper på Bryne som la opp for 1 år siden :)
Rogaland Whites

Imsdal

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #890 på: November 02, 2011, 23:06:08 »
Ny keeper. Vet at Roger Eskeland er ledig, tidligere storkeeper på Bryne som la opp for 1 år siden :)

For et talent! Det er slik vi må handle! Her får vi et ungt, fremadstormende keepertalent med bøtter av potensiale! Her må vi gå fullt inn så raskt så mulig, så vi sikrer ham før Real Madrid og Inter osv begynner å sikle etter ham!

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #891 på: November 03, 2011, 07:10:14 »
HVORFOR tror folk på forumet at spillere som gjør èn god sesong i lottoligaen at dette er godt nok for proffspill i england?

Se på lillebror Riise, Vaagan Moen og Iversen. (de jeg kom på i farten som feiler)

Ellers kan nevnes alanzino, pall gunnarson, siljan skjelbred.

nå trekker jeg selvfølgelig frem de negative jeg kommer på i farten, og ikke parr, moa og hauger, men tror dere virkelig ikke leeds har agenter som har peiling på dette?
det ville vært rart dersom ingen i fotball verden visste austin feks, var blitt en verdensklassespiller og bare the peacock web visste om det?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #892 på: November 03, 2011, 07:21:53 »
Ny keeper. Vet at Roger Eskeland er ledig, tidligere storkeeper på Bryne som la opp for 1 år siden :)

For et talent! Det er slik vi må handle! Her får vi et ungt, fremadstormende keepertalent med bøtter av potensiale! Her må vi gå fullt inn så raskt så mulig, så vi sikrer ham før Real Madrid og Inter osv begynner å sikle etter ham!

For en forståelse for ironi, du er kjapp i hodet  ;D
Rogaland Whites

Imsdal

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #893 på: November 03, 2011, 07:49:02 »
Ny keeper. Vet at Roger Eskeland er ledig, tidligere storkeeper på Bryne som la opp for 1 år siden :)

For et talent! Det er slik vi må handle! Her får vi et ungt, fremadstormende keepertalent med bøtter av potensiale! Her må vi gå fullt inn så raskt så mulig, så vi sikrer ham før Real Madrid og Inter osv begynner å sikle etter ham!

For en forståelse for ironi, du er kjapp i hodet  ;D

 ;)

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #894 på: November 03, 2011, 08:14:50 »

det ville vært rart dersom ingen i fotball verden visste austin feks, var blitt en verdensklassespiller og bare the peacock web visste om det?
Austin var klar for Stoke i 2008....men pga det kreves ett visst antall landskamper hvis du er utenfor eu og landslaget ligger langt nede på rankingen til Fifa fikk Brann leie han i første omgang for så å kjøpe han et år senere. Regner nok med at han blir solgt fo ca 10mil i løpet av sommeren 2012,om ikke til PL så til en annen liga,og ja min mening er at han hadde vært god nok for Leeds sin midtbane i skrivende stun:-)


Ollan
Ollan

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #895 på: November 03, 2011, 08:43:16 »
Tippeligaen har ikke den sportslige tyngden lengre, men den har jo forsatt noen gode spillere... Nivået i NPC er ikke allverden. Det skal ikke MYE til å være bedre enn Pugh, Connoly, Rabarbra osv. Sogndal har priset Hovland til 8 millioner.

Hovland selv om han er smart vet at han må gå gradene, da er det kanskje en ide å ikke gå til reservelaget til en "toppklubb" for å så bli lånt ut, men å gå direkte til NPC (Hvor Parr gjør det ganske så bra).

Vurder spilleren og ikke bare nivået på liagen. Austin har det som skal til for å være en hit i NPC. Det finnes flere potensielle "gode" invisteringer i norge. Mye fordi prisnivået er på vei ned. Når Veigar går for en million så sier det seg selv at det er mulig å gjøre gode handler ;)

De fleste klubber i TL har 2-3 spillere som ganske sikkert ville gått rett inn i startelveren vår.

Gylfi blir ofte nevnt som en spiller som var et bomkjøpt. Jeg var 21 år når han kom og jeg forstå da at dette var risiko. Han hadde prestert en sesong i norge, hans ferdiheter passet ikke inn i Leeds sin måte å spille fotball på. Han hadde klare begrensinger i forhold til det å skulle spille for en "toppklubb"....

Desverre så handler det ofte o kvaliteten på speiderne og managerteamet når det handler om å få utbytte av sine invisteringer...

Altfor ofte går Grayson og andre Leeds managere de siste sesongene i butikken for å kjøpe ingredienser til å lage pannekaker, men ender opp med å kjøpe ferdig tomatsuppe....
 

LeifMorten

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #896 på: November 03, 2011, 08:49:22 »
Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #897 på: November 03, 2011, 08:52:13 »
Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...

Benkeslitere skal ikke til Leeds

LeifMorten

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #898 på: November 03, 2011, 08:56:23 »
Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...

Benkeslitere skal ikke til Leeds

Det er vel kun benkeslitere klubben har hentet de siste årene. Hvorfor ikke en til?
 

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #899 på: November 03, 2011, 09:29:26 »
Kommer med samme forslag som for ett år siden, Sead Ramocic. Spiller i serbiske FK Novi Pazar der han sliter benken etter et mislykket opphold i Tyrkia. God nok for Leeds dersom han ikke har spist for mye kebab der..
Og med en slik mann bakest må forsvaret gi 110 prosent om de ikke skal få seg en uvenn for livet! Dessuten vil mannen bli "hatet" av motstanderne sine supportere i løpet av de første ti minuttene...

Benkeslitere skal ikke til Leeds

Nei for all del. La oss høre om noen vil låne ut førstekeepern sin.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav