Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 708300 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #960 på: Januar 03, 2012, 13:23:50 »
Mange klubber som konkurrerer med Leeds står i fare for å havne i uføret når UEFAs retningslinjer begynner å virke. Er glad for at jeg ikke er Leicester-supporter i disse dager.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #961 på: Januar 03, 2012, 13:45:13 »
Da gjør vel KB noe riktig i klubben da  :P Vifter med UEFAs økonomiske retningslinjer i tryne på SG og sier : klar deg med det du får av penger til spillere. 

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #962 på: Januar 03, 2012, 13:55:09 »
Da gjør vel KB noe riktig i klubben da  :P Vifter med UEFAs økonomiske retningslinjer i tryne på SG og sier : klar deg med det du får av penger til spillere. 
Ser ikke bort i fra at KB gjør mye rett, ja. Synes jeg ser for meg hoveringen hans når den ene konkurrenten etter den andre tryner og blir satt under administrasjon. Hvordan vil f.eks. West Ham takle å ikke rykke opp? Det går bra akkurat nå, men hva om de mister formen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #963 på: Januar 03, 2012, 13:58:55 »
Ryan Bertrand, Billy Sharp og Jimmy Bullard tak! :D
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #964 på: Januar 03, 2012, 20:07:04 »
Eric Lichaj er visstnok tilbake i trening igjen etter fire måneder på sidelinjen med en hofteskade. Han ville vært svaret på høyreback. Kjøp!! Tenk to temposterke backer i White og Lichaj  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #965 på: Januar 03, 2012, 20:56:26 »
Eric Lichaj er visstnok tilbake i trening igjen etter fire måneder på sidelinjen med en hofteskade. Han ville vært svaret på høyreback. Kjøp!! Tenk to temposterke backer i White og Lichaj  :)

auren
Enig!Lichaj ville vært en god investering!

J-R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #966 på: Januar 03, 2012, 22:34:22 »
Sharpe hadde vært såååååå kanon!!!!

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #967 på: Januar 03, 2012, 22:46:53 »
Ollan

kongsmo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #968 på: Januar 03, 2012, 23:09:24 »
Sharpe hadde vært såååååå kanon!!!!

Lee Sharpe??   :o  ::)
"SNIFFER"

testo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #969 på: Januar 03, 2012, 23:24:28 »
Et utkast fra ESPN og West Ham nyheter.
http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1003881/west-ham-planning-january-transfer-swoops?cc=5739

One player who won't be moving to East London is Tottenham outcast Vedran Corluka. The Croatian right-back has been pushed down the pecking order at Spurs by Kyle Walker but ESPNsoccernet can confirm the Hammers have not and will not make a move for him.
Vedran Corluka. Ja takk, så hadde Townsend fått selskap
http://en.wikipedia.org/wiki/Vedran_%C4%86orluka

On Monday, Allardyce revealed the positions he is hoping to fill, saying: "Ideally we will get a forward, a defender and a wide player because we have no natural width in the team. We tried to get Andros Townsend [from Tottenham] but couldn't."  Pussig :D

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #970 på: Januar 03, 2012, 23:46:26 »
Sharpe hadde vært såååååå kanon!!!!

Lee Sharpe??   :o  ::)

Heller han enn Pat.  :)
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #971 på: Januar 04, 2012, 07:26:55 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #972 på: Januar 04, 2012, 07:56:29 »
Med alle skadene i back-rekka, trenger vi minst to nye forsvarsspillere ASAP.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #973 på: Januar 04, 2012, 08:16:48 »
Sharpe hadde vært såååååå kanon!!!!

Lee Sharpe??   :o  ::)

Heller han enn Pat.  :)

postmann pat ruler på vingen i den nye dvden.
han har tilogmed fått seg mobil nå  :o :o :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Hobben

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #974 på: Januar 04, 2012, 08:27:23 »
Ser at Billy Sharp kobles til flere engelske PL-klubber (Fulham, Wiga og Bolton). Jeg vet ikke om spisser er på ønskelisten til Grayson men om Sharp glipper så kanskje vi skulle prøvd oss på Bristol Citys Nicky Maynard. Har gjort det ganske brukbart i årets sesong.
Rogaland Whites

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #975 på: Januar 04, 2012, 09:04:04 »
Scora & avgjorde kamp senest i går kveld......virker giftig han ja! ;)
 

Masinga

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #976 på: Januar 04, 2012, 09:49:19 »
Scora & avgjorde kamp senest i går kveld......virker giftig han ja! ;)
Det gjorde Billy Painter også. De to eneste målene jeg har sett Painter score på Elland Road var for Swindon i påska 2009.
Masinga, medl.nr. 1250

Håkon

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #977 på: Januar 04, 2012, 11:35:02 »

Drømmer om James Milner på midtbanen til Leeds ;D kontrakt til 2014 med MC og tjener
100 000,- pund i uken :P

Han vil så gjerne spille for Leeds i PL at Manchini tillater han å gå på free tranfers sommeren
2012. "Milner attend the Leeds squad in pre-season preparation for PL" ;)

Leeds for alltid

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #978 på: Januar 04, 2012, 11:36:09 »
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #979 på: Januar 04, 2012, 11:56:03 »
Fantastisk..."gratis" ja.....men lønn- skal de ha det? ;)

Aaron Wilbraham kom som trainee til Moss FK for noen år siden- men kom ikke
med på laget.....nå i stallen til Norwich. Surrealistisk.
 

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #980 på: Januar 04, 2012, 12:27:03 »
Hehe det var bare et hint... Der burde være muligheder ved nogle af spillerne ;)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #981 på: Januar 04, 2012, 13:30:59 »
Hehe det var bare et hint... Der burde være muligheder ved nogle af spillerne ;)
Enig. Må vel kunne få noen herfra. Hva med Zatiah Knight fra Fulham?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #982 på: Januar 05, 2012, 13:09:12 »
Zat Knight og Keith Andrews tak! :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #983 på: Januar 05, 2012, 13:21:11 »
Hehe det var bare et hint... Der burde være muligheder ved nogle af spillerne ;)
Enig. Må vel kunne få noen herfra. Hva med Zatiah Knight fra Fulham?

Bolton?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #984 på: Januar 06, 2012, 14:26:53 »
Da har Even Hovland signert for Molde. Overraskende!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #985 på: Januar 06, 2012, 15:30:10 »
Overgangssummen til Hovland skal visst ligge på 7-8 millioner. Det burde jo Leeds hatt råd til. Kan dermed ikke tenke at klubben visste om spilleren... Synd!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #986 på: Januar 06, 2012, 15:38:55 »
Overgangssummen til Hovland skal visst ligge på 7-8 millioner. Det burde jo Leeds hatt råd til. Kan dermed ikke tenke at klubben visste om spilleren... Synd!

auren

I så fall må Leeds ha et elendig speiderapparat. Har ikke klubben mottatt nok tips fra norske fans. Skuffende at Leeds i det minste ikke prøvde å skaffe seg Hovland.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #987 på: Januar 06, 2012, 16:54:34 »
Overgangssummen til Hovland skal visst ligge på 7-8 millioner. Det burde jo Leeds hatt råd til. Kan dermed ikke tenke at klubben visste om spilleren... Synd!

auren

Agenten til Hovland: "Så hva går vi for gutt? Championship med Grayson & Leeds eller Champions League med Solskjær & Molde? "   :-X

Hovland: "Hmmmm. Tenke..tenke....elle-melle......"  ;D
Jon R.

Ferre

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #988 på: Januar 06, 2012, 22:11:47 »
Nevnt tidligere i denne tråden: Jordan Rhodes fra Huddersfield. Scoret fem mål så langt mot Wycombe i kveld.

Flere PL-klubber interessert, så det er vel en budkrig vi taper ganske greit. Ville uansett, til forandring, vært en fantastisk spennende signering.
« Siste redigering: Januar 06, 2012, 22:14:24 av Ferre »

Pheriox

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #989 på: Januar 06, 2012, 22:14:12 »
Nevnt tidligere i denne tråden: Jordan Rhodes fra Huddersfield. Scoret fem så langt mot Wycombe i kveld.

Flere PL-klubber interessert, så det er vel en budkrig vi taper ganske greit. Ville uansett, til forandring, vært en fantastisk spennende signering.

Hadde vært en fin forsterkning, selv om forsvaret vel er viktigere.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014