Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 708264 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1110 på: April 23, 2012, 21:41:24 »
Heller Kara enn Ogude.

Disse kunne vært interessante:
- Sean Davis (Bolton) DM, 32 år
- Dedryck Boyata (Bolton/Man City?) Midstopper, 21 år
- Zat Knight (Bolton) Midtstopper, 31 år
- Evt. Owen Hargreaves (for høy lønn, samt skadeutsatt? Hadde vært den perfekte midtbanegeneralen)
- Erik Huseklepp (Birmingham/Portsmouth) Ving, 27 år
- Jay Rodriguez (Burnley) Spiss, 22 år
- Nathaniel Clyne (Crystal Palace) høyreback, 21 år
- Joe Lewis (Brighton) Keeper, 24 år
Sesonglån:
- Josh McEachran - lån, Midtbane, 19 år

Litt optimistisk. Er klar over det. Kontrakten går ut til sommeren på Davis, Knight og Hargreaves tror jeg.

               Lonergan/Lewis
Clyne - Lees - Boyata/Knight - White
         Hargreaves/Davis - Clayton
Snodgrass - McEachran - Huseklepp
                 Rodriguez

Er vel lov til å drømme? ;) Rodriguez forsvinner vel til PL eller en hardtsatsende klubb i Championship, McEachran, Boyata og Hargreaves blir vel også i PL kan jeg tenke meg. Huseklepp, Clyne, Lewis og Knight burde vel ikke være helt ute på viddene?
Hva sier man til dette laget her da? ;) Jeg liker det veldig godt! Overrasker meg at ingen andre ser ut til det. Kanskje drømmer jeg for meget.
Clyne har jeg aldri hørt om, men er han bedre enn f.eks. våres egen Zac?
Clyne på årets lag i championship  ;). Hent høyrebacken.
Rodriguez også på årets lag.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1111 på: April 23, 2012, 23:37:39 »
Alan Smith , Erik Huseklepp og Nath Clyne , JATAKK
Pontus ❤

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1112 på: April 24, 2012, 10:36:06 »
Alan Smith , Erik Huseklepp og Nath Clyne , JATAKK
Me like :)

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1113 på: April 24, 2012, 22:52:30 »
Alan Smith , Erik Huseklepp og Nath Clyne , JATAKK
Me like :)

Bare og glemme , kan ikke tenke meg at Bates punger ut.

peder

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1114 på: April 25, 2012, 00:56:21 »
Alan Smith , Erik Huseklepp og Nath Clyne , JATAKK
Kommer Huseklepp så bytter jeg klubb.
 ;)

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1115 på: April 25, 2012, 16:23:43 »
MOA - ANNAN :o

Ønsker fortsatt en stjerne så trøye salget tar av. :o

Ellers bør vi gå etter spillere fra de 5 lavest plasserte lagene fra PL.  De vi velger der får kontrakt om 50 % økning ved opprykk. :o

MOT
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1116 på: April 25, 2012, 16:58:21 »
MOA - ANNAN :o

Ønsker fortsatt en stjerne så trøye salget tar av. :o

Ellers bør vi gå etter spillere fra de 5 lavest plasserte lagene fra PL.  De vi velger der får kontrakt om 50 % økning ved opprykk. :o

MOT

De lavest plasserte lagene. Hvorfor det. Det er en grunn til at de lagene ligger der de ligger. Nemlig at de har for dårlige spillere.
Nei hent de som nesten er på laget av topplagene i Premier League. For disse lagene kommer til å satse enda hardere til neste sesong. Og da vil kanskje disse bii lettere å få tak i. Men Moa og Annan støtter jeg

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1117 på: April 25, 2012, 22:11:41 »
Alan Smith , Erik Huseklepp og Nath Clyne , JATAKK
Kommer Huseklepp så bytter jeg klubb.
 ;)

Enig, mener Husekleppen  er for veik. Men gjerne Austin .

Pettersen97

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1118 på: April 25, 2012, 23:29:33 »
Kara i TIL.. En sinnsykt god spiller med fysikk,fart og overblikk!!
The Mighty Whites

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1119 på: April 28, 2012, 09:19:06 »
Matt Mills i Leicester kom aldri på banen igjen etter en antatt bust up med Pearson. Sett på som en solid stopper. Linket til oss i vinter.

3 år igjen av kontrakten, men skysses sikkert ut
 

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1120 på: April 28, 2012, 10:20:07 »
Vi må vel raide nedrykkslagene?  Coppinger og Stock fra Donny. Clingan fra Cov. Pearce, Ward og Halford (erstatter Brombys kast og versalitet) fra Pompey.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1121 på: April 28, 2012, 11:41:52 »
Matt Mills i Leicester kom aldri på banen igjen etter en antatt bust up med Pearson. Sett på som en solid stopper. Linket til oss i vinter.

3 år igjen av kontrakten, men skysses sikkert ut

Han vender kanskje tilbake til Reading? Han blir for dyr tror jeg, overgangssum og lønn. Tror han ble sett på som et nødlån i slutten av denne sesongen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1122 på: April 28, 2012, 12:22:18 »
Håper ikke vi ender opp med en haug nye spillere som  ikke er fast inventar på sine nåværende lag i Championship ,eller eller 5-6 valg på sin spillerplass i PL. Så please NW, suprise me  :-\ :-\

Glenn K

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1123 på: April 28, 2012, 12:23:27 »
http://www1.skysports.com/football/news/11688/7709896/Leadbitter-rejects-Town-offer

Grant Leadbitter har takket nei til ny kontrakt i Ipswich og forlater dem til sommeren. Middlesbrough er visstnok interesserte. Han kunne da ha vært noe!

Leedsgutt

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1124 på: April 28, 2012, 17:31:49 »
Vet ikke om vi trenger spisser, men Gary Madine fra SheffW hadde vært interessant , han er en målscorer, men det spørs om han drar da siden SheffW kan rykke opp te NPC enda.

Jason Pearce har jeg lyst på, og flere vet liksom ikke hvilke spillere som er realistisk

4ever arcticwhite

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1125 på: April 29, 2012, 21:34:52 »
Ønskeliste og ønskeliste.... Men kunne Harte vært en mann hente hjem igjen?

http://foreverwestham.com/2012/04/blog-topics/can-we-really-sign-this-reading-defender
The future's so White I've got to wear shades 8)

Ian Baird

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1126 på: April 29, 2012, 21:58:08 »
Vi må vel raide nedrykkslagene?  Coppinger og Stock fra Donny. Clingan fra Cov. Pearce, Ward og Halford (erstatter Brombys kast og versalitet) fra Pompey.

Bra tanker det her. Clingan fra Coventry er høyt oppe på min liste.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1127 på: April 29, 2012, 22:49:02 »
Ja takk...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1128 på: April 30, 2012, 01:18:15 »

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1129 på: April 30, 2012, 01:57:04 »
Ønsker meg:

Greg Halford ( skikkelig høyde å en fryktet fot )
Jason Pearce
El Hadji Diouf ( Teknisk god å et øye for assist og litt mål , brukbar fart)
Alan Smith ( Perfekt Squad player )
Erik Huseklepp
Rudolph Austin ( KNEKKER ALT )
Pontus ❤

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1130 på: April 30, 2012, 08:56:12 »
Denne lista fra Rumours nå:

29 Apr 2012 21:03:10
 We could have a field day this summer with former players, smith and bowyer out of contract, Beckford wanting to come to Leeds. would  have all 3 back, along with the likes of Matt Mills, Jason Pearce, Sammy Clingan, David Templeton, Chris Gunter.

...ja, slett ikke værst!
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1131 på: April 30, 2012, 11:01:22 »
Denne lista fra Rumours nå:

29 Apr 2012 21:03:10
 We could have a field day this summer with former players, smith and bowyer out of contract, Beckford wanting to come to Leeds. would  have all 3 back, along with the likes of Matt Mills, Jason Pearce, Sammy Clingan, David Templeton, Chris Gunter.

...ja, slett ikke værst!
Som om vi har råd til å brødfø "our former players". Hvem er den best betalte spilleren vår? sikkert på en 13-14k i uken. Beckford har 40k! Smith hadde vel 60k i Newcastle, og er vel ikke villig til å gå under 30k? Han ville jo ikke godta et kutt på 15-20k eller hva det var for å spille fotball når det var snakk om å hente han i fjor.

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1132 på: Mai 01, 2012, 12:34:59 »
Smith har selv sagt at han ikke kommer tilbake da det er som å gå tilbake til ex.dama og det vil aldri funke.

Jeg ønsker en stjernespiller og det kunne godt vært GRADEL. 

Men når jeg så i går Paul Scholes da tenkte jeg at han skulle vi hatt som spillende assistent manager.
Det er lov å drømme.
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1133 på: Mai 01, 2012, 22:04:05 »
Dette fra Rumours i dag:

01 May 2012 14:35:35
 If Snodgrass won't sign his contract sell him NOW!

 By selling someone who's not good enough for the Premiership, we should have enough money to sign a few who actually may be.

Snodgrass has a few tricks, but he's too slow and he also seems a bit of a sulker. He started the season poorly, had a good middle part, but then ended it poorly too. He was awful on Saturday & didn't look particularly interested.
 
There's no need for all this panic over him. The time to cash in is now. This time next year we'll be saying "Robert who?".
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1134 på: Mai 01, 2012, 22:21:28 »
Dette fra Rumours i dag:

01 May 2012 14:35:35
 If Snodgrass won't sign his contract sell him NOW!

 By selling someone who's not good enough for the Premiership, we should have enough money to sign a few who actually may be.

Snodgrass has a few tricks, but he's too slow and he also seems a bit of a sulker. He started the season poorly, had a good middle part, but then ended it poorly too. He was awful on Saturday & didn't look particularly interested.
 
There's no need for all this panic over him. The time to cash in is now. This time next year we'll be saying "Robert who?".

Signaleffekten ved salg er nok mer alvorlig i negativ forstand enn å miste spilleren Snodgrass. Det er viktig at White, Ross, Clayton og Snodgrass signerer nye kontrakter, men ingen av de er uerstattelige?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1135 på: Mai 01, 2012, 22:53:44 »
Nei, de er ikke uerstattelige - MEN vi må ha nye spillere "klare"....ikke slik som de 2 siste sesongene der vi selger arvesølvet og ikke henter inn annet enn gratis gråstein.

Warnock har en plan han, men også han er avhengig av /regner med at han
skulle beholde de beste våre å bygge på de!
Grunnmuren må på plass før vi kan begynne med resten!
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1136 på: Mai 01, 2012, 23:02:31 »
Nei, de er ikke uerstattelige - MEN vi må ha nye spillere "klare"....ikke slik som de 2 siste sesongene der vi selger arvesølvet og ikke henter inn annet enn gratis gråstein.

Warnock har en plan han, men også han er avhengig av /regner med at han
skulle beholde de beste våre å bygge på de!
Grunnmuren må på plass før vi kan begynne med resten!

Helt enig med du, beste hadde jo vært om de som er verdt å beholde signerer nye kontrakter. Derfor er jeg spent på lista til Warnock i morgen, han kan jo ikke presentere en liste med navn på spillere som vil forlate klubben. Denne sommeren blir den viktigste på mange mange år, et veiskille....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1137 på: Mai 01, 2012, 23:31:21 »
Må desverre YTRE  at jeg har omtrent like store forventninger til morgendagens liste fra NW  som til høstens statsbudsjett. Tror det blir grått , kjedelig og lite fremtidsrettet.(omtrent som statsbudsjettet ;)). Antar det hentes inn en del rutine på 30+ og at kreativitet  og talent ofres for og holde styring på økonomien fremover. Så vennligst SUPRISE ME.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1138 på: Mai 02, 2012, 00:41:30 »
Jeg ELSKER Robert Snodgrass og håper virkelig han blir , å JO han er god nok til PL.

Marerittet mitt er at han går og Danny Webber skal fylle det tomrommett...
Pontus ❤

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1139 på: Mai 02, 2012, 08:25:09 »
For å vite hvilke nye spillere vi trenger, må vi først vite hvem som blir. Noe NW er inne på her:
http://www.leedsunited.com/news/20120501/relieved-gaffer-ready-to-kick-on_2247585_2755698
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020