Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 703830 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1620 på: Januar 24, 2013, 21:53:15 »
Gradel , Grant Holt , Steve Morisson , Howson
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1621 på: Februar 25, 2013, 00:52:23 »
Newcastle vil låne ut Sammi Ameobi, go and get him Warnock.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1622 på: Februar 25, 2013, 08:09:20 »
Newcastle vil låne ut Sammi Ameobi, go and get him Warnock.
Er det sant?
Dessverre tror jeg senil-Warnock lar være....må si jeg lurer på hva som rører seg i topplokket hans iblant....

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1623 på: Februar 25, 2013, 09:01:57 »
Newcastle vil låne ut Sammi Ameobi, go and get him Warnock.
Er det sant?
Dessverre tror jeg senil-Warnock lar være....må si jeg lurer på hva som rører seg i topplokket hans iblant....

Ikke Shola...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1624 på: Februar 25, 2013, 11:20:02 »
Newcastle vil låne ut Sammi Ameobi, go and get him Warnock.
Er det sant?
Dessverre tror jeg senil-Warnock lar være....må si jeg lurer på hva som rører seg i topplokket hans iblant....

Ikke Shola...
oops, gikk litt fort her...Sammi?næh skeeeeeeptisk..

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1625 på: Februar 25, 2013, 11:37:43 »
ønsker ingen nye, vil heller at de vi har gjør det de skal og får lønn for....
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1626 på: Februar 26, 2013, 00:14:37 »
ønsker ingen nye, vil heller at de vi har gjør det de skal og får lønn for....
du verden.....de gjør det de vil til god lønn
Ollan

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1627 på: Mars 01, 2013, 15:18:19 »
Dette skulle vært oss:

Burnley are close to agreeing a loan move for Fulham's Alexander Kacaniklic.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1628 på: Mars 02, 2013, 22:54:35 »
... Og litt sårt å se at Boyd >:( smeller inn 2 i sin hjemmedeby for Hull i dag... Han var jo " vår" forsterkning som vi  dessverre ikke hadde £ til ....
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1629 på: Mars 02, 2013, 23:36:28 »
Newcastle vil låne ut Sammi Ameobi, go and get him Warnock.
Er det sant?
Dessverre tror jeg senil-Warnock lar være....må si jeg lurer på hva som rører seg i topplokket hans iblant....

Ikke Shola...
oops, gikk litt fort her...Sammi?næh skeeeeeeptisk..

Funker for Boro..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Johrnino

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1630 på: Mars 20, 2013, 19:25:47 »
En bråkebøtte, men han kan vel prestere godt for oss på lån ut sesongen? Det er vel ikke veldig aktuelt å ha en slik spiller i troppen for WBA når han tvitrer som dette..

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/peter-odemwingie-raser-verre-enn-det-de-gjorde-paa-deadline-day-4010220.html
 

ArneS

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1631 på: April 01, 2013, 22:09:21 »
Vi skulle kanskje hente toppscoreren i League of Ireland?   8 mål på 6 kamper - en kar ved navn Anthony Elding. (Hehe)
Den 17. mann

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1632 på: April 04, 2013, 18:43:08 »
Gary Mackay-Steven

http://youtu.be/WwNbtkWY0js

Så noen nevnte han på FB og for en spiller.. Slike hadde fylt opp ER igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1633 på: April 07, 2013, 20:11:40 »
Kan noen tipse Leeds / Leeds' fremtidige manager om Umaru Bangura? Kontrakten med FKH går ut ved sesongslutt, og han er kanskje Tippeligaens beste stopper. Går på "billigsalg" i sommer eller gratis i november.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1634 på: April 07, 2013, 20:32:42 »
Kan noen tipse Leeds / Leeds' fremtidige manager om Umaru Bangura? Kontrakten med FKH går ut ved sesongslutt, og han er kanskje Tippeligaens beste stopper. Går på "billigsalg" i sommer eller gratis i november.

auren


lol
Ikke god nok. Vi ender nok opp med Seulement Rapide fra Frankrike

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1635 på: April 07, 2013, 20:37:51 »
Kan noen tipse Leeds / Leeds' fremtidige manager om Umaru Bangura? Kontrakten med FKH går ut ved sesongslutt, og han er kanskje Tippeligaens beste stopper. Går på "billigsalg" i sommer eller gratis i november.

auren


lol
Ikke god nok. Vi ender nok opp med Seulement Rapide fra Frankrike

Hva synes du om Gary McKay-Steven?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1636 på: April 07, 2013, 20:44:13 »
Spennende spiller. Men vil han holde samme standard i kamp etter kap i Engelsk championship som det han viser på you tube

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1637 på: April 07, 2013, 21:20:44 »
Spennende spiller. Men vil han holde samme standard i kamp etter kap i Engelsk championship som det han viser på you tube


Det aner ikke jeg heller, men slike spillere med fart, kreativitet og uforutsigbarhet skriker laget og tilskuerne etter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Johrnino

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1638 på: April 07, 2013, 22:43:45 »
Imponerende skills til denne spilleren..
Han ser ut til å ha det meste en god ving trenger. Men er han skadeutsatt? Det var vel en av grunnene til at han ikke lyktes i Liverpool..

Men er forøvrig helt enig at vi trenger denne typen spillere som kan få fyr på publikumet på ER..
 

Evig Pint

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1639 på: April 09, 2013, 14:19:25 »
En spiller jeg tror kunne gjort det godt for Leeds er Ex.FKH-er Nikola Djurdjic. Er visst til salgs etter sesongen også.

http://www.h-avis.no/sport/fkh-kan-tjene-mer-pa-djurdjic-1.7839471
Marching on together

grauten85

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1640 på: April 14, 2013, 13:26:07 »
http://fotball.bt.no/england/article276007.ece

Veit ikkje om denne saken e publisert ein anna plass på forumet, så eg våger meg fram her..

Satse på at McDermott henter sin gamle elev i sommar. Merkelig at ein tilsynelatande så god keeper ikkje har fått tillit i klubbane han har spelt for  ??? Og han var vel faktisk ganske god i dei 6 kampane han spelte for leeds forrige sesong?
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1641 på: April 15, 2013, 23:41:51 »
Håper Peterborough rykker ned så kan vi hente Dwight Gayle! Eller kanskje ikke, han spiller for et nedrykkslag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1642 på: April 16, 2013, 15:09:33 »
http://fotball.bt.no/england/article276007.ece

Veit ikkje om denne saken e publisert ein anna plass på forumet, så eg våger meg fram her..

Satse på at McDermott henter sin gamle elev i sommar. Merkelig at ein tilsynelatande så god keeper ikkje har fått tillit i klubbane han har spelt for  ??? Og han var vel faktisk ganske god i dei 6 kampane han spelte for leeds forrige sesong?

Han har vel vært skadet siden oktober i fjor før han nå fikk sjansen igjen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1643 på: April 17, 2013, 12:22:46 »
Ønskeliste ja.
Ny keeper
Ny stopper
2 nye flankespillere
1 sentral midt med kreativitet
Ny spiss.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1644 på: April 17, 2013, 12:42:01 »
Charlie Austin!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1645 på: April 17, 2013, 13:03:07 »
Charlie Austin!

Jeg er lysten på mer Austin, men må jeg velge så vil jeg ha en rask bakromsspiller. McDermott sier at han har tro på Morison.

For all del, ja takk begge deler..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1646 på: April 17, 2013, 13:05:11 »
Charlie Austin!




Blindtarmbetennelsen kom beleilig for oss siden han måtte stå over i går - ble operert.
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1647 på: April 17, 2013, 14:32:49 »
Ønskeliste ja.
Ny keeper
Ny stopper
2 nye flankespillere
1 sentral midt med kreativitet
Ny spiss.

Dette tror jeg er langt klokere enn å bytte 2/3 av stallen, ja. Fem-seks nye må man klare å integrere i troppen.
- Leif Olav

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1648 på: April 17, 2013, 23:34:42 »
Ud:

- Peltier
- Pearce
- Drury
- Varney
- Morison
- Kenny

Ind:

- Fabianski
- Lichaj
- Pennant
- Bothroyd
- Beckford
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1649 på: April 18, 2013, 00:07:30 »
Ud:

- Peltier
- Pearce
- Drury
- Varney
- Morison
- Kenny

Ind:

- Fabianski
- Lichaj
- Pennant
- Bothroyd
- Beckford


Tror  faktisk ingen av dem ryker ut, og det syntes jeg er greit. Varney har gjort en bedre 1 sesong i Leeds enn Macca gjorde.. Pearce har det nok inne, gi han 1 sjanse til. Morison ar jo vært skadet, scort bra med mål før. Kenny holder nok mål og dem andre er ok back-up.

Pennant og Beckford sier jeg nei takk til!  

Kenny-     Byram,Lees, NY,Warnock.      Green, NY-      Diouf,Macca,NY-      Varney/Morison
« Siste redigering: April 18, 2013, 00:20:48 av LukeVarney »