Ønskeliste: Nye spelarar

Started by Per-Stian, May 10, 2010, 20:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Per-Stian

Gradel, Assombalonga og Agard.

Sterland

Det er vel mildt sagt en ubalanse i stallen pt. Overfylt av sentrale midtbanespillere, og en skrikende mangel på midtstoppere, vinger og spisser. Vi trenger fart på kantene, spillende midtstoppere og en eller to dødelige spisser.

DenHviteYeboah

Hvis Cellino er litt lur nå, så sørger han får å kjøpe eller låne inn en superspiss som alle vet hvem er og som vekker oppsikt ;) Signalet blir fantastisk: positivitet, trøyesalget øker og publikumstallet på ER går i taket :)
Så emkelt-så vanskelig.....

Borge

Quote from: DenHviteYeboah on July 31, 2014, 08:55:33
Hvis Cellino er litt lur nå, så sørger han får å kjøpe eller låne inn en superspiss som alle vet hvem er og som vekker oppsikt ;) Signalet blir fantastisk: positivitet, trøyesalget øker og publikumstallet på ER går i taket :)
Så emkelt-så vanskelig.....
Enig - og i tillegg en i forsvarsrekka
Borge

DenHviteYeboah

hva med James Milner? er vel ute i kulden i Man City? hva med å kjøpe eller eventuelt låne ham en sesong?
Og hva med Connor Wickham? hadde passet bra ;)

Cherry

Quote from: DenHviteYeboah on August 01, 2014, 11:22:27
hva med James Milner? er vel ute i kulden i Man City? hva med å kjøpe eller eventuelt låne ham en sesong?

Connor Wickham er kvalitet. Kan ikke skjønne hvorfor Poyet slipper han da- var jo med å redde skuta/ Sunderland siste 6 matchene i fjorårssesongen..
Tviler på om Milner er sulten ennå...

Leedsfan

James Milner hadde vært helt sinnsykt, men han er ikke ute i kulden i City. Kanskje neste år? Hadde vi signert han i år samtidig som vi hadde gjort han til kaptein så hadde hele byen lettet!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on August 01, 2014, 13:58:01

James Milner hadde vært helt sinnsykt, men han er ikke ute i kulden i City. Kanskje neste år? Hadde vi signert han i år samtidig som vi hadde gjort han til kaptein så hadde hele byen lettet!!

INGEN, absolutt INGEN er ute i kulden denne sommeren!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Gufrias

Har de ingen vinger i Serie B?
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Jordan Ibe fra Pool skal leies ut... Måtte vel gå Ann å leie han.

Eriksen55

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/bekreftet-tre-mann-unsket-i-city/8480487.html

Kommer aldri til å skje, men Hadde løst mye, ihvertfall de 2 engelske. Svensken har ihvertfall potensiale.

Rudi G.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Pettersen97

Ricardo Vaz Te frigjort av West Ham.. Er det en spiller som kunne gjort en jobb i Leeds?? Mulig for dyr??
The Mighty Whites

samadhi

Quote from: Pettersen97 on February 02, 2015, 21:17:46
Ricardo Vaz Te frigjort av West Ham.. Er det en spiller som kunne gjort en jobb i Leeds?? Mulig for dyr??

Spiller i Tyrkia.

On 18 January 2015, Vaz Tê joined Turkish Süper Lig side Akhisar Belediyespor on a six month contract.
marching on together,
derudaf forever...

Pettersen97

Quote from: samadhi on February 02, 2015, 21:19:28
Quote from: Pettersen97 on February 02, 2015, 21:17:46

Spiller i Tyrkia.

On 18 January 2015, Vaz Tê joined Turkish Süper Lig side Akhisar Belediyespor on a six month contract.

Damn! D står det ingenting om på deadline day feeden på tv2 :S
The Mighty Whites

Eriksen55

Tim Cahill på free transfer. På veil tilbake til England.

Smudge

Er det en liste over spillere fra premier league som er tilgjengelig for utlån, eller som ikke får spille? Ble vel nevnt at Redfearn ønsker forsterkninger..

Leedsfan

Noen som har kontroll over spillere i PL og The Championship som er kontraktsløse?

Jeg kunne ønske meg å se McClean (Wigan) på venstrevingen og McCleary (Reading) på høyreving. Jeg kunne definitivt tenkt meg noen bedre, men prøver å være realistisk.

Som spiss i 4-2-3-1 så hadde en spiller som Wickham blomstret (urealistisk selv om Sunderland) rykker ned. Gestede og Rhodes i Blackburn hadde vært noe, men urealistisk.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

viking

Quote from: Leedsfan on May 01, 2015, 23:31:48
Noen som har kontroll over spillere i PL og The Championship som er kontraktsløse?

Jeg kunne ønske meg å se McClean (Wigan) på venstrevingen og McCleary (Reading) på høyreving. Jeg kunne definitivt tenkt meg noen bedre, men prøver å være realistisk.

Som spiss i 4-2-3-1 så hadde en spiller som Wickham blomstret (urealistisk selv om Sunderland) rykker ned. Gestede og Rhodes i Blackburn hadde vært noe, men urealistisk.

Hva med Hangeland som makker til Sol i midten bak?
Tror hans rutine kunne vært verdifull.

h.b

Quote from: viking on May 02, 2015, 04:01:56
Quote from: Leedsfan on May 01, 2015, 23:31:48

Hva med Hangeland som makker til Sol i midten bak?
Tror hans rutine kunne vært verdifull.

Altfor treig.

gulle

Charlie Adam og Charlie Austin er typer vi mangler.
Hvis vi har speidere i klubben skulle de "scoutet" en par stk type ung Max Gradel.
Som kunne løpe rundt disse å lage røre og ubalanse for motstanderne ,
Urealistisk?
Jeg tror vi må ha såpass om vi skal ha sjangs
I år rykker vi opp!

Cherry

Skotsk talentspeider på vei inn, "Sporting Director"....??

I gamle , gode dager fikk vi tak i mye bra skotske spillere, og lønninger er vel ikke det store der heller -
så gjerne noe talent derfra! 

p0ndus

Pirlo, gitt han en toårskontrakt.  Men det blir vel bare med ønsket.

GeirO

Quote from: Cherry on May 08, 2015, 15:01:29
Skotsk talentspeider på vei inn, "Sporting Director"....??

I gamle , gode dager fikk vi tak i mye bra skotske spillere, og lønninger er vel ikke det store der heller -
så gjerne noe talent derfra! 

Johansen fra Celtic er en bra scottish bloke.....
MOT

Hallgeir *

Vi må vel ha inn en keeper til.

Taylor og Cairns får ikke fornyet kontraktene sine. Ser jo at flere PL-keepere er ledige nå, så det må være mulig å finne et cover for Silvestri.
Super Leeds since 1968

GeirO

Og så får vi se om vi beholder Silvestri....
MOT