Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704190 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2070 på: Juni 20, 2015, 09:23:17 »
Realistiske signeringer som har kunne skutt oss opp er Bamba, Barton, Ince og Wickham!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2071 på: Juni 20, 2015, 12:28:52 »
Realistiske signeringer som har kunne skutt oss opp er Bamba, Barton, Ince og Wickham!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bamba är väl redan klar, barton och Ince skulle kunna vara intressanta nyförvärv
 

bjoggis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2072 på: Juni 20, 2015, 16:55:14 »
Gikk noe rykter om at vi skulle få 6m for Byram pluss Wickham. Wickham er absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg i Leeds. Har vært bra for Sunderland siden han var på utlån hos oss sist.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2073 på: Juni 20, 2015, 16:56:14 »
Spennende og få vite mer fremover nå, HVEM er Uwe etter .......

Garantert mange og vurdere mot de man har, og HVOR på banen man trenger mer kvalitet er jo det viktigste ift nye spillere nå .

Vinger, vi trenger vinger...noen som vet om Ajose har kommet hjem for så og bli lånt ut igjen ennå?
Uwe liker 4-3-3..... Med beinhard jobbing......tror nok ett par italienere ikke vil like dette...
 

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2074 på: Juni 20, 2015, 17:14:31 »
Gikk noe rykter om at vi skulle få 6m for Byram pluss Wickham. Wickham er absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg i Leeds. Har vært bra for Sunderland siden han var på utlån hos oss sist.
det lär som sagt bara vara ett rykte, skulle det vara sant köp
 

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2075 på: Juni 20, 2015, 18:34:19 »
Kanskje Rösler er en av de som har Moa i kikkerten..? Prisen passer jo oss...
http://www.nrk.no/sport/fotball/stuttgart-lar-_moa_-forlate-klubben-gratis-1.12417684

Mortenha

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2076 på: Juni 20, 2015, 18:49:33 »
Hadde vore kjekt med Wickham, men han er ikkje billig sidan han har nettopp signert ny avtale med Sunderland for 4 nye år.

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2077 på: Juni 20, 2015, 19:21:55 »
Kanskje Rösler er en av de som har Moa i kikkerten..? Prisen passer jo oss...
http://www.nrk.no/sport/fotball/stuttgart-lar-_moa_-forlate-klubben-gratis-1.12417684

En skadefri Moa hadde vært en kjempesignering, men han har vært så skadeplaget siste årene at det er vel tvilsomt at han kommer tilbake på godt nivå.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2078 på: Juni 20, 2015, 19:34:15 »
Kanskje Rösler er en av de som har Moa i kikkerten..? Prisen passer jo oss...
http://www.nrk.no/sport/fotball/stuttgart-lar-_moa_-forlate-klubben-gratis-1.12417684

En skadefri Moa hadde vært en kjempesignering, men han har vært så skadeplaget siste årene at det er vel tvilsomt at han kommer tilbake på godt nivå.

Enig. Ikke det vi er ute etter nå. Altfor risikabelt.

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2079 på: Juni 20, 2015, 20:20:17 »
Kanskje Rösler er en av de som har Moa i kikkerten..? Prisen passer jo oss...
http://www.nrk.no/sport/fotball/stuttgart-lar-_moa_-forlate-klubben-gratis-1.12417684

En skadefri Moa hadde vært en kjempesignering, men han har vært så skadeplaget siste årene at det er vel tvilsomt at han kommer tilbake på godt nivå.

Enig. Ikke det vi er ute etter nå. Altfor risikabelt.
Men det meste vi kjøper er jo risikabelt....spillere som ikke akkurat er ettertraktet av en haug med klubber....stemmer for Moa som squadplayer! Langt bedre enn ulykken Morison >:(

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Sv: Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2080 på: Juni 20, 2015, 21:36:50 »
Kanskje Rösler er en av de som har Moa i kikkerten..? Prisen passer jo oss...
http://www.nrk.no/sport/fotball/stuttgart-lar-_moa_-forlate-klubben-gratis-1.12417684

En skadefri Moa hadde vært en kjempesignering, men han har vært så skadeplaget siste årene at det er vel tvilsomt at han kommer tilbake på godt nivå.

Enig. Ikke det vi er ute etter nå. Altfor risikabelt.
Men det meste vi kjøper er jo risikabelt....spillere som ikke akkurat er ettertraktet av en haug med klubber....stemmer for Moa som squadplayer! Langt bedre enn ulykken Morison >:(

Jeg kan ikke skjønne den grenseløse opphausingen av norske spillere her inne.
Det er vel snart 10-20 år siden de gjorde seg bemerket på kontinentet.


Kontakinte

Sv: Sv: Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2081 på: Juni 21, 2015, 00:39:31 »
Kanskje Rösler er en av de som har Moa i kikkerten..? Prisen passer jo oss...
http://www.nrk.no/sport/fotball/stuttgart-lar-_moa_-forlate-klubben-gratis-1.12417684

En skadefri Moa hadde vært en kjempesignering, men han har vært så skadeplaget siste årene at det er vel tvilsomt at han kommer tilbake på godt nivå.

Enig. Ikke det vi er ute etter nå. Altfor risikabelt.
Men det meste vi kjøper er jo risikabelt....spillere som ikke akkurat er ettertraktet av en haug med klubber....stemmer for Moa som squadplayer! Langt bedre enn ulykken Morison >:(
Moa? slutt a!

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2082 på: Juni 21, 2015, 00:45:01 »
Hvis vi må velge på det nivået så ville jeg valgt og prøve Adama Diomande!!

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2083 på: Juni 21, 2015, 11:52:00 »
Kanskje Rösler er en av de som har Moa i kikkerten..? Prisen passer jo oss...
http://www.nrk.no/sport/fotball/stuttgart-lar-_moa_-forlate-klubben-gratis-1.12417684

En skadefri Moa hadde vært en kjempesignering, men han har vært så skadeplaget siste årene at det er vel tvilsomt at han kommer tilbake på godt nivå.

Enig. Ikke det vi er ute etter nå. Altfor risikabelt.
Men det meste vi kjøper er jo risikabelt....spillere som ikke akkurat er ettertraktet av en haug med klubber....stemmer for Moa som squadplayer! Langt bedre enn ulykken Morison >:(
Moa? slutt a!
Bedre enn Antenucci og Morison! Seff ønsker jeg et høyere nivå enn Moa, men slik det ser ut nå så må vi dessverre belage oss på rask fremover. Cellino har ikke, eller vil ikke/tør ikke bruke penger for å få kvalitet....

Frode

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2084 på: Juni 23, 2015, 11:18:23 »
Flamini. Spiller aldri en dårlig kamp. Ville ha dominert på dette nivået. Men lønn og ambisjoner gjør ham selvsagt uaktuell ...Uansett: vi trenger rutine (og kvalitet)
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2085 på: Juni 23, 2015, 14:42:51 »
3-4 med kvalitet uttaler Pearson i YEP....høres veldig riktig ut.  Mentorer for unggutta`..
 

Bjorn

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2086 på: Juni 23, 2015, 14:52:39 »
3-4 med kvalitet uttaler Pearson i YEP....høres veldig riktig ut.  Mentorer for unggutta`..

Er ønsket eller vi "skal" ha?
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2087 på: Juni 25, 2015, 08:31:15 »
Det er en ting som jeg synes er veldig merkelig....fortsatt.... hvorfor i all verden har vi ikke prøvd å hente spillere fra benken i Bundesliga? Tyske spillere må jo passe rett inn i championship? godt trente, gode holdninger, taktisk skolerte og ikke minst treningsvillige. Med Uwe som sjef synes jeg det er merkelig at det ikke har kommet noen fra Tyskland ;) En ung sulten benkesliter fra Bundesliga hadde garantert hevet kvaliteten på vår tropp. Slappe spillere fra Serie B er ikke ønsket hos meg ihvertfall :(
Noen som har noen teorier her?

baste

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2088 på: Juni 25, 2015, 10:17:38 »
Leeds United linked midfielder Birkir Bjarnason will make a decision on his future this week, report Tuttomercatoweb.

The Icelandic international was linked with a move to Leeds earlier this month by GianlucadiMarzio.com.

The midfielder played under current boss Uwe Rosler at Viking, and currently plays for Italian Serie B side Pescara, for who he scored into double figures last season as they came close to promotion.


Er Birkir god nok?

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2089 på: Juni 25, 2015, 11:44:43 »
Det er en ting som jeg synes er veldig merkelig....fortsatt.... hvorfor i all verden har vi ikke prøvd å hente spillere fra benken i Bundesliga? Tyske spillere må jo passe rett inn i championship? godt trente, gode holdninger, taktisk skolerte og ikke minst treningsvillige. Med Uwe som sjef synes jeg det er merkelig at det ikke har kommet noen fra Tyskland ;) En ung sulten benkesliter fra Bundesliga hadde garantert hevet kvaliteten på vår tropp. Slappe spillere fra Serie B er ikke ønsket hos meg ihvertfall :(
Noen som har noen teorier her?
Veldig enig, kan være mye bra å hente derfra.  Generelt er det ikke mange tyskere i engelsk fotball, uvisst hvorfor.  Med Uwe i sjefsstolen så burde han speide litt mer til fødelandet sitt for å se om det er noe for oss der.  Tipper han har kontakter i hjemlandet ihvertfall.
MFLU - Miracles For Leeds United

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2090 på: Juni 25, 2015, 11:48:29 »
Leeds United linked midfielder Birkir Bjarnason will make a decision on his future this week, report Tuttomercatoweb.

The Icelandic international was linked with a move to Leeds earlier this month by GianlucadiMarzio.com.

The midfielder played under current boss Uwe Rosler at Viking, and currently plays for Italian Serie B side Pescara, for who he scored into double figures last season as they came close to promotion.


Er Birkir god nok?

Jeg er usikker, har ikke sett ham "live" på flere år.  Likte ham i Viking ; han hadde et bra "drive" og var fremover- og offensivt rettet.  Flink til å gå på løp i bakrom og slå i bakrom, en midtbanespiller som kan score mål.  Har han bedret sine defensive kvaliteter noen hakk i Italia så ser jeg ikke bort fra at han passer hos oss.  Stoler på at Uwe har oversikten, han hadde Birkir på laget da han var i Viking......
MFLU - Miracles For Leeds United

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2091 på: Juni 25, 2015, 21:28:29 »
Det er en ting som jeg synes er veldig merkelig....fortsatt.... hvorfor i all verden har vi ikke prøvd å hente spillere fra benken i Bundesliga? Tyske spillere må jo passe rett inn i championship? godt trente, gode holdninger, taktisk skolerte og ikke minst treningsvillige. Med Uwe som sjef synes jeg det er merkelig at det ikke har kommet noen fra Tyskland ;) En ung sulten benkesliter fra Bundesliga hadde garantert hevet kvaliteten på vår tropp. Slappe spillere fra Serie B er ikke ønsket hos meg ihvertfall :(
Noen som har noen teorier her?
Veldig enig, kan være mye bra å hente derfra.  Generelt er det ikke mange tyskere i engelsk fotball, uvisst hvorfor.  Med Uwe i sjefsstolen så burde han speide litt mer til fødelandet sitt for å se om det er noe for oss der.  Tipper han har kontakter i hjemlandet ihvertfall.

Dette var kloke tanker, håper at Uwe også har dette i tankene.

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2092 på: Juni 25, 2015, 23:54:54 »
Det er en ting som jeg synes er veldig merkelig....fortsatt.... hvorfor i all verden har vi ikke prøvd å hente spillere fra benken i Bundesliga? Tyske spillere må jo passe rett inn i championship? godt trente, gode holdninger, taktisk skolerte og ikke minst treningsvillige. Med Uwe som sjef synes jeg det er merkelig at det ikke har kommet noen fra Tyskland ;) En ung sulten benkesliter fra Bundesliga hadde garantert hevet kvaliteten på vår tropp. Slappe spillere fra Serie B er ikke ønsket hos meg ihvertfall :(
Noen som har noen teorier her?
Veldig enig, kan være mye bra å hente derfra.  Generelt er det ikke mange tyskere i engelsk fotball, uvisst hvorfor.  Med Uwe i sjefsstolen så burde han speide litt mer til fødelandet sitt for å se om det er noe for oss der.  Tipper han har kontakter i hjemlandet ihvertfall.

Dette var kloke tanker, håper at Uwe også har dette i tankene.
vi har ett bra kontaknät med pearson i England rösler i tyskland och Norge, och cellino i Italien, problemet är väl ekonomin för att värva, lät enligt rösler som det var begränsat
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2093 på: Juni 26, 2015, 21:17:14 »
Økonomien  ja,  nei kun kroner til bøter fremover nå :(
 

Mortymbj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2094 på: Juni 27, 2015, 09:24:24 »
La oss få inn Barton en kriger på midtbanen har vi ikke hatt siden Batty!

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2095 på: Juni 27, 2015, 11:48:00 »
La oss få inn Barton en kriger på midtbanen har vi ikke hatt siden Batty!

Pr i dag er vi altfor lette på midtbanen etter ar Rudy bli frigitt.
Hverken Murphy, Mowatt, Cook, Bianchi, Byram eller Phillips er særlig " biff" .....
Må ha minimum en " traktor" på midten, som kan Harve og stykke opp, samt kunne bryte og slå pasninger!
 

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2096 på: Juni 27, 2015, 18:43:31 »
La oss få inn Barton en kriger på midtbanen har vi ikke hatt siden Batty!

Pr i dag er vi altfor lette på midtbanen etter ar Rudy bli frigitt.
Hverken Murphy, Mowatt, Cook, Bianchi, Byram eller Phillips er særlig " biff" .....
Må ha minimum en " traktor" på midten, som kan Harve og stykke opp, samt kunne bryte og slå pasninger!

Michael Brown?
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2097 på: Juni 27, 2015, 18:49:26 »
La oss få inn Barton en kriger på midtbanen har vi ikke hatt siden Batty!

Pr i dag er vi altfor lette på midtbanen etter ar Rudy bli frigitt.
Hverken Murphy, Mowatt, Cook, Bianchi, Byram eller Phillips er særlig " biff" .....
Må ha minimum en " traktor" på midten, som kan Harve og stykke opp, samt kunne bryte og slå pasninger!

Michael Brown?
hur konstigt det än kan låta så försvarade Brown, austin, norris tonge etc mittfältet och leeds minst lika bra som våra ungdommar, är ju bara att se tabellen  för sista säsongen, sedan är det ju en annan sak att det nya mittfältet är roligare att se på och är utvecklingsbart,
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2098 på: Juli 13, 2015, 00:23:53 »
Rekdal hevder at Helland er for god for Tippeligaen. Ville han vært løsningen på vingen? Litt Snoddy-aktig type eller? Men nokså urealistisk, for vi blar ikke opp 20-30 millioner for ham.. Det ville dessuten vært altfor risikabelt..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2099 på: Juli 13, 2015, 08:43:23 »
Med den skadehistorikken hadde Helland antagelig blitt langtidsskadd etter et par Røsler treninger. For all del en artig og kreativ spiller Helland, men er han god for at tippeliganivået er middelmådig eller ???