Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 699941 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2610 på: Januar 15, 2020, 09:57:56 »
Er ikke FFP årsberettiget. Så hvis vi nå bruker 20 mill pund på ny spiller. Da vil dette komme på neste års beregning av Fotball fair play.
Hvis dette stemmer, da bør vi handle inn nå. Bruk gjerne 30 mill pund på en ny spiss og en nr 10 nå i dette vinduet. For ryjkker vi opp, da får vi jo penger inn til å dekke bruken av penger. Rykker vi ikke opp, da selges Phillips i sommer for 30 mp.
Vi må gamble nå, og satse på å rykke op i mai

FFP oppgjøret eller hva man kaller det gjøres opp i mars.

Bruker vi 20-30 nå i januar får vi poengtrekk i mars.
Derfor må man handle smart.  Lage avtaler som ikke teller denne sesongen. Costa dealen var en slik avtale. Det finnes en del smutthull som vi kan utnytte for å hente de spillerne med x- faktor som vi trenger for å forsterke førsteelleveren.

Så egentlig hvis man vil finne smutthullet. Kjøpe Bowen og Eze for 1 mill pund for begge nå, og deretter 20 mp i juli for hver av de

Du er glad i å bruke penger (vi ikke har). Problemet er først og fremst at pris og kvalitet ikke alltid er avstemt. Der får vi første problem til sommeren, når vi må blåse ut 15 mill pund på en Costa som ikke er i nærheten av å være verdt det.

Se på Liverpool. De handler sjelden fra øverste hylle. De kjøper ofte det jeg kaller billig, og gjør dem bedre selv. Van Dijk er unntaket. Spillere som Robertson, Firmino, Salah, Wijnaldum  har jo fått den store verdistigningen i Liverpool. Så for vår del trenger ikke spilllerne nødvendigvis koste 20 mill pund. Det er jo bortimot verdensrekord i championship.

Vel. Vi kan jo støvsuge legaue two for talenter som aldri får oss opp. Vi må gripe sjansen nå. Vi må rett å slett opp i år, og da må vi gamble litt. Uten opprykk forsvinner uansett Phillips, og da har vi fått inn pengene vi trenger for disse såkalt dyre kjøpene mine til sommern. Rykker vi opp, da har vi penger til å betale disse kjøpene uansett, og Phillips forsvinner ikke

Hvis vi kjøper Bowen og Eze for tilsammen 2 mill pund og 40 mill til sommeren. Rykker vi opp har vi råd. Phillips er garantien hvis vi ikke rykker opp!

Hva skjer hvis vi ikke rykker opp og Phillips river av korsbåndet i sesongens siste kamp?

Da får vi minuspoeng neste sesong. Men det spiller null rolle, da dette er siste sjanse vi har opå opprykk. Uten opprykk forsvinner Bielsa, og vi mister våre beste spillere okke som.
Så vi må nok gamble på opprykk denne sesongen

EFL har ikke mandat til å gi minuspoeng i PL. Da skulle angivelig Villa fått det i år. Premier League vil ikke at lagene drar med seg minuspoeng opp, det ødelegger spenningen og produktet deres. Men klart det kan endre seg.
 

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2611 på: Januar 18, 2020, 17:50:53 »
Denne tråden er ingen favoritt hos meg, men har behov for å uttrykke at jeg tror Markus Henriksen kunne ha vært en bra mann i Leeds. Han er tilgjengelig, god i lufta, scorer mål og kan bekle alle tre sentrale midtbaneroller. Nå mangler vi Kalvin i tre kamper, og jeg ser ikke noen som kan gå inn og ta hans plass uten å svekke laget betraktelig.
Det skjer selvsagt ikke, og jeg forventer å bli hudflettet, men jeg står allikevel for mitt ønske.

GeirO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2612 på: Januar 18, 2020, 17:53:22 »
Denne tråden er ingen favoritt hos meg, men har behov for å uttrykke at jeg tror Markus Henriksen kunne ha vært en bra mann i Leeds. Han er tilgjengelig, god i lufta, scorer mål og kan bekle alle tre sentrale midtbaneroller. Nå mangler vi Kalvin i tre kamper, og jeg ser ikke noen som kan gå inn og ta hans plass uten å svekke laget betraktelig.
Det skjer selvsagt ikke, og jeg forventer å bli hudflettet, men jeg står allikevel for mitt ønske.

Er delvis enig. Er ikke stor tilhenger av Henriksen, men han spiller ofte godt og kunne godt gå greit inn på midtbanen vår og gjort en god job.
MOT

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2613 på: Januar 18, 2020, 18:26:56 »
Denne tråden er ingen favoritt hos meg, men har behov for å uttrykke at jeg tror Markus Henriksen kunne ha vært en bra mann i Leeds. Han er tilgjengelig, god i lufta, scorer mål og kan bekle alle tre sentrale midtbaneroller. Nå mangler vi Kalvin i tre kamper, og jeg ser ikke noen som kan gå inn og ta hans plass uten å svekke laget betraktelig.
Det skjer selvsagt ikke, og jeg forventer å bli hudflettet, men jeg står allikevel for mitt ønske.

Bør være mulig å finne bedre enn han. Men absolutt en ok signering.

Det sykeste er nok at ingenting skjer. Phillips sitt fravær løses fint av de spillere vi har. Dallas opp og bort. White til siden. Costa over, Harrison ned og Alioski helt over før Berardi kommer inn.

Nå satt Rads, Orta og Kinnear på stadion selv. Hvis dem ikke ser at noe må gjøres er det skremmende.

Vi har et lag uten veldig gode innleggsbein og vi har liten duellkraft i boksen. Da lurer jeg på hvorfor vi de 4 siste kampene nesten uten unntak kun legger opp til innlegg inn i boksen. Spiller vi slik kan vi like gjerne hente Matt Smith tilbake!!

Vi må ha inn en kreativ offensiv midtbanespiller ASAP. Pablo kan brukes som alternativ på kant!

Hvis ikke Shackleton kan bidra i på midten i dag. Da bør vi se etter en ny på sentralmidtbane også!


Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2614 på: Januar 18, 2020, 18:50:38 »
Bowen tilbudt ny kontrakt av Hull. Dobling av lønn

Bromancer

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2615 på: Januar 18, 2020, 19:27:26 »
Denne tråden er ingen favoritt hos meg, men har behov for å uttrykke at jeg tror Markus Henriksen kunne ha vært en bra mann i Leeds. Han er tilgjengelig, god i lufta, scorer mål og kan bekle alle tre sentrale midtbaneroller. Nå mangler vi Kalvin i tre kamper, og jeg ser ikke noen som kan gå inn og ta hans plass uten å svekke laget betraktelig.
Det skjer selvsagt ikke, og jeg forventer å bli hudflettet, men jeg står allikevel for mitt ønske.

Enig. Markus kunne spilt Bielsaball han. Bra cover sentralt.

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2616 på: Januar 18, 2020, 19:53:01 »
Denne tråden er ingen favoritt hos meg, men har behov for å uttrykke at jeg tror Markus Henriksen kunne ha vært en bra mann i Leeds. Han er tilgjengelig, god i lufta, scorer mål og kan bekle alle tre sentrale midtbaneroller. Nå mangler vi Kalvin i tre kamper, og jeg ser ikke noen som kan gå inn og ta hans plass uten å svekke laget betraktelig.
Det skjer selvsagt ikke, og jeg forventer å bli hudflettet, men jeg står allikevel for mitt ønske.

Enig. Markus kunne spilt Bielsaball han. Bra cover sentralt.

Spørs om ikke Markus er litt for treg og seig for Bielsas smak, men på sitt beste er han en god Championship-spiller. Brukbar kreativitet og duellsterk i begge bokser. En billig (?) løsning som gir ok dekning i posisjoner hvor vi er syltynne (defensiv og offensiv midt).

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2617 på: Januar 18, 2020, 19:58:35 »
Denne tråden er ingen favoritt hos meg, men har behov for å uttrykke at jeg tror Markus Henriksen kunne ha vært en bra mann i Leeds. Han er tilgjengelig, god i lufta, scorer mål og kan bekle alle tre sentrale midtbaneroller. Nå mangler vi Kalvin i tre kamper, og jeg ser ikke noen som kan gå inn og ta hans plass uten å svekke laget betraktelig.
Det skjer selvsagt ikke, og jeg forventer å bli hudflettet, men jeg står allikevel for mitt ønske.

Enig. Markus kunne spilt Bielsaball han. Bra cover sentralt.

Spørs om ikke Markus er litt for treg og seig for Bielsas smak, men på sitt beste er han en god Championship-spiller. Brukbar kreativitet og duellsterk i begge bokser. En billig (?) løsning som gir ok dekning i posisjoner hvor vi er syltynne (defensiv og offensiv midt).
Han må da være hårfint bedre enn Gotts.

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2618 på: Januar 18, 2020, 20:16:28 »
Denne tråden er ingen favoritt hos meg, men har behov for å uttrykke at jeg tror Markus Henriksen kunne ha vært en bra mann i Leeds. Han er tilgjengelig, god i lufta, scorer mål og kan bekle alle tre sentrale midtbaneroller. Nå mangler vi Kalvin i tre kamper, og jeg ser ikke noen som kan gå inn og ta hans plass uten å svekke laget betraktelig.
Det skjer selvsagt ikke, og jeg forventer å bli hudflettet, men jeg står allikevel for mitt ønske.

Enig. Markus kunne spilt Bielsaball han. Bra cover sentralt.

Spørs om ikke Markus er litt for treg og seig for Bielsas smak, men på sitt beste er han en god Championship-spiller. Brukbar kreativitet og duellsterk i begge bokser. En billig (?) løsning som gir ok dekning i posisjoner hvor vi er syltynne (defensiv og offensiv midt).
Han må da være hårfint bedre enn Gotts.

Han er klart mye bedre enn Gotts. Trodde aldri i mitt liv jeg skulle ønske meg Henriksen til Leeds, men slik ting er nå forhold til spillervalg så synes jeg ikke det var et dumt forslag Håvard.
4-5 hakk opp på spissen/vingen vi forhåpentligvis henter så kan det være at det får oss gjennom den kritiske perioden neste måneden.
Skal ikke kimse av tilskudd av energi og kvalitet i Januar. Har fått mange klubber over streken det når mai kommer.

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2619 på: Januar 18, 2020, 20:20:15 »
Henriksen?! Gud bedres! Han ligger vi dø...

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2620 på: Januar 18, 2020, 20:47:37 »
Henriksen?! Gud bedres! Han ligger vi dø...

Har vi bedre alternativer i stallen? Ingen drømme signering. Men er vel bare Phillips og Klich som er bedre. Forshaw er ute.  Kan spille 4'er, 8'er og 10'er. Shackleton bedre enn Henriksen? Neppe. Det får vi uansett ikke se da det ser ut til at Shackleton har samme kosthold som Douglas og Roberts!

Bare det at Henriksen kan nikke en ball er grunn til å signere han

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2621 på: Januar 18, 2020, 20:52:05 »
Jeg vet ikke hvordan ting fungerer. Om Bielsa sier nei eller om Orta ikke tilbyr eller at dem sammen mener at vi har en 10'er som fungerer eller har bra dekning på den plassen. Helt utrolig at dem ikke gjør noe. Tjenesteforsømmelse!

Grenser til idioti å tro Roberst er mannen å stole på! 3 kamper på og 12 av er intervallene han kjører i Leeds. Bare å kvitte seg med!
« Siste redigering: Januar 18, 2020, 20:58:09 av eriksen55 »

lowfields

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2622 på: Januar 18, 2020, 21:03:23 »
Leeds må jo være det laget i verden med færrest senior-spillere. I tillegg til de 11 som startet idag har vi Allioski, Douglas, Berardi, Forshaw og Roberts. Det er 16 mann! Ifjor hadde vi 5-6 spillere skadet fra september til sesongslutt. I år har vi lagt på 3-4 siden september. Er dette naivt fra klubbledelsens side?
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2623 på: Januar 18, 2020, 21:03:52 »
At folk her inne ønsker Markus Henriksen inn på vårt Leeds lag er utenfor min fatte evne.......da har du jammen meg ikke særlig ambisjoner for klubben du digger !!
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2624 på: Januar 18, 2020, 21:22:55 »
At folk her inne ønsker Markus Henriksen inn på vårt Leeds lag er utenfor min fatte evne.......da har du jammen meg ikke særlig ambisjoner for klubben du digger !!

Det er er ok forslag. Han er langt bedre enn det vi har på benken nå.
Kjenner godt til divisjonen. Vært kaptein for en klubb med ambisjoner om PO. X antall kamper på internasjonalt nivå.
Bare det er jo langt over Gotts, Stevens og Edmondson. Mest sannsynlig kommer ingen av dem til å etablere seg i CC en gang.
Eneste de har på cven er å surre rundt mot svak motstand på U-23.
Vi er såpass på felgen at en 6 måneders kontrakt for Henriksen ikke er en dum tanke. Kan bidra med løpskraft, duellkraft og rutine. I tillegg kan han være et OK cover fra benken når vi får folk tilbake.
Et slikt lån gjør det også mulig å hente en spiss som kan ta over litt av vekta på Bamfords skuldre.

Her bør ambisjonen til klubben ligge hvis målet er topp 2.
Trenger ikke dyre analyseverktøy for å se at vi henger i stroppene akkurat nå.
Brentford spiste enda innpå oss med 1 poeng og vi har de igjen borte.
Fulham spiste inn 3 poeng. Vi møter også de i en 6 poengers kamp på Elland Road.

Phillips er ute i 3 kamper. Altså 9 poeng å spille for. Med Gotts på midtbanen og Stevens på vingen kan fort rollene være snudd hva angår topp 2.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2625 på: Januar 18, 2020, 21:26:39 »
At folk her inne ønsker Markus Henriksen inn på vårt Leeds lag er utenfor min fatte evne.......da har du jammen meg ikke særlig ambisjoner for klubben du digger !!

Vil vel påstå at vi har større ambisjoner enn de som bestemmer!

Vi har TO sentrale midtbanespillere hvorav den ene skal ut i tre kampers karantene. Er det å ha ambisjoner?

Gotts, Shackleton, Forshaw, Mccalmont, etc er enten skadet eller uaktuelle...av en grunn.

Nå må kanskje u23 gutta brukes fordi vi MÃ…. Akkurat dette jeg har fryktet. De får kun spille når dem må, ikke når dem kan.

Sånn situasjonen er nå så hadde selv O'Kane styrket stallen!

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2626 på: Januar 18, 2020, 22:20:48 »
At folk her inne ønsker Markus Henriksen inn på vårt Leeds lag er utenfor min fatte evne.......da har du jammen meg ikke særlig ambisjoner for klubben du digger !!
Tror du skal være veldig forsiktig med hva du sier, mister. Just saying.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2627 på: Januar 18, 2020, 23:10:47 »
At folk her inne ønsker Markus Henriksen inn på vårt Leeds lag er utenfor min fatte evne.......da har du jammen meg ikke særlig ambisjoner for klubben du digger !!

Vil vel påstå at vi har større ambisjoner enn de som bestemmer!

Vi har TO sentrale midtbanespillere hvorav den ene skal ut i tre kampers karantene. Er det å ha ambisjoner?

Gotts, Shackleton, Forshaw, Mccalmont, etc er enten skadet eller uaktuelle...av en grunn.

Nå må kanskje u23 gutta brukes fordi vi MÃ…. Akkurat dette jeg har fryktet. De får kun spille når dem må, ikke når dem kan.

Sånn situasjonen er nå så hadde selv O'Kane styrket stallen!

Vi må snu hver eneste sten nå....» mange» bør være aktuelle...
Nå « mangler» anker ( ift Kalvin) og noe kreativt ....minimum 2 spillere.
Sånn er det.
« Siste redigering: Januar 19, 2020, 10:35:20 av Cherry »
 

Cannavaro

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2628 på: Januar 19, 2020, 09:44:24 »
At folk her inne ønsker Markus Henriksen inn på vårt Leeds lag er utenfor min fatte evne.......da har du jammen meg ikke særlig ambisjoner for klubben du digger !!
Tror du skal være veldig forsiktig med hva du sier, mister. Just saying.
Akkurat som du annonserer Henriksen velkommen til klubben, så annonserer jeg min motstand og i det hele tatt tanken på å bringe ham i nærheten av Elland Road.........forumet er etter det jeg skjønner bygd på prinsippet "ordet er fritt" hvor man lett kan få sagt sine meninger......og om du mente dette med ironi så er jo det særdeles upassende mindre enn ett døgn etter at vi tapte 1-0 for QPR  ;) .....og samtidig annonsere HENRIKSEN......herregud !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

NT

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2629 på: Januar 19, 2020, 10:24:17 »
Hvorfor skulle ikke Markus Henriksen komme hit og gjøre en god jobb ? Kan ikke se at spillere som Klich,Forshaw,Dallas går så fryktelig mye uttapå han ? Er ikke det største problemet for ledelsen nå at der er svært begrenset, om noen, å hente i det marked man søker ? Er vel kun CheAdams som er det navn som man virkelig har beilet etter som vi er kjent med. Ett tredjevalg i PL-klubb ! Hvilke andre i samme kategori er mulige å hente ?  Er strategien å vente ytterligere 10 dager for å se om Southampton eller andre styrker seg med en spiss og kategori Adams blir overflødig og kan leies ut ?  Mistenker denne "all-in" satsing på ett kort for å hente et etablert navn, en siste høyt spill innsats fra managmentet for å skyte laget opp. Basert på Orta sitt blikk på tribunen igår så tar nå desperasjonen overtak de siste dager før deadline. Er svært bekymret ! 

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2630 på: Januar 19, 2020, 10:52:26 »
At folk her inne ønsker Markus Henriksen inn på vårt Leeds lag er utenfor min fatte evne.......da har du jammen meg ikke særlig ambisjoner for klubben du digger !!
Tror du skal være veldig forsiktig med hva du sier, mister. Just saying.
Akkurat som du annonserer Henriksen velkommen til klubben, så annonserer jeg min motstand og i det hele tatt tanken på å bringe ham i nærheten av Elland Road.........forumet er etter det jeg skjønner bygd på prinsippet "ordet er fritt" hvor man lett kan få sagt sine meninger......og om du mente dette med ironi så er jo det særdeles upassende mindre enn ett døgn etter at vi tapte 1-0 for QPR  ;) .....og samtidig annonsere HENRIKSEN......herregud !!!
Innlegg som dette er grunnen til at jeg ikke liker denne tråden. Hvis du er i stand til det, kan du begynne med å sammenligne Henriksens meritter (dette er snakk om naken fakta, bare så det er sagt) med tilsvarende for Gotts og de andre U-23-spillerne.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2631 på: Januar 19, 2020, 15:55:25 »
Kan ikke vi gjøre som Spurs og Arsenal da?

Hente hjem Grot og Mujica!! Det påvirker ikke FFP og er et bedre alternativ enn å ikke hente noen!

Mujica 6 kamper i la liga 2, samme som Saiz. Skadet i starten, men vært med i det siste. Spiss, ving og 10'er

Grot har startet litt under halvparten av kampene. 16 kamper i Vitesse, 1 mål og 1 assist. Spilt spiss og begge vinger. Med 50 innlegg hver eneste kamp så tror jeg på mål fra 193 høye Grot. Husk at han ikke hadde det bra utenfor banen sist!

Lite å tape. Kan nok bidra på u23 om de er crap. Ihvertfall Mujica. Han var i Leeds noen uker bare og så helt ok ut i oppkjøringen.

Vil tro begge er bedre enn Edmondson og flere av de andre på u23.


Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2632 på: Januar 19, 2020, 16:01:28 »
Kan ikke vi gjøre som Spurs og Arsenal da?

Hente hjem Grot og Mujica!! Det påvirker ikke FFP og er et bedre alternativ enn å ikke hente noen!

Mujica 6 kamper i la liga 2, samme som Saiz. Skadet i starten, men vært med i det siste. Spiss, ving og 10'er

Grot har startet litt under halvparten av kampene. 16 kamper i Vitesse, 1 mål og 1 assist. Spilt spiss og begge vinger. Med 50 innlegg hver eneste kamp så tror jeg på mål fra 193 høye Grot. Husk at han ikke hadde det bra utenfor banen sist!

Lite å tape. Kan nok bidra på u23 om de er crap. Ihvertfall Mujica. Han var i Leeds noen uker bare og så helt ok ut i oppkjøringen.

Vil tro begge er bedre enn Edmondson og flere av de andre på u23.

Hvis det er disse to som skal være med på å redde sesongen så tror jeg heller at jeg ville latt de være og satse på de vi har.

Det må en inn og det må være en klassespiss. En ving/10'er er bonus, men burde også komme.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2633 på: Januar 19, 2020, 16:17:50 »
Kan ikke vi gjøre som Spurs og Arsenal da?

Hente hjem Grot og Mujica!! Det påvirker ikke FFP og er et bedre alternativ enn å ikke hente noen!

Mujica 6 kamper i la liga 2, samme som Saiz. Skadet i starten, men vært med i det siste. Spiss, ving og 10'er

Grot har startet litt under halvparten av kampene. 16 kamper i Vitesse, 1 mål og 1 assist. Spilt spiss og begge vinger. Med 50 innlegg hver eneste kamp så tror jeg på mål fra 193 høye Grot. Husk at han ikke hadde det bra utenfor banen sist!

Lite å tape. Kan nok bidra på u23 om de er crap. Ihvertfall Mujica. Han var i Leeds noen uker bare og så helt ok ut i oppkjøringen.

Vil tro begge er bedre enn Edmondson og flere av de andre på u23.

Hvis det er disse to som skal være med på å redde sesongen så tror jeg heller at jeg ville latt de være og satse på de vi har.

Det må en inn og det må være en klassespiss. En ving/10'er er bonus, men burde også komme.
Det er vel ikke slik at disse to skal redde sesongen. Det er vel rett og slett høyttenking omkring de mulighetene vi faktisk har. Og akkurat nå ser det jo ikke så lyst ut mtp å få hentet inn forsterkninger.
Når det er sagt, er jeg temmelig sikker på at det ikke under noen omstendigheter blir hentet hjem noen av de spillerne vi har på utlån.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2634 på: Januar 19, 2020, 16:24:29 »
Kan ikke vi gjøre som Spurs og Arsenal da?

Hente hjem Grot og Mujica!! Det påvirker ikke FFP og er et bedre alternativ enn å ikke hente noen!

Mujica 6 kamper i la liga 2, samme som Saiz. Skadet i starten, men vært med i det siste. Spiss, ving og 10'er

Grot har startet litt under halvparten av kampene. 16 kamper i Vitesse, 1 mål og 1 assist. Spilt spiss og begge vinger. Med 50 innlegg hver eneste kamp så tror jeg på mål fra 193 høye Grot. Husk at han ikke hadde det bra utenfor banen sist!

Lite å tape. Kan nok bidra på u23 om de er crap. Ihvertfall Mujica. Han var i Leeds noen uker bare og så helt ok ut i oppkjøringen.

Vil tro begge er bedre enn Edmondson og flere av de andre på u23.

Hvis det er disse to som skal være med på å redde sesongen så tror jeg heller at jeg ville latt de være og satse på de vi har.

Det må en inn og det må være en klassespiss. En ving/10'er er bonus, men burde også komme.

Alle er nok enige i det.

Men er alternativet ingen eller Edmondson, Mccinstry og Stevens så må spillere fra  Laliga 2 og toppdivisjon i Nederland være noen hakk bedre enn junior fotball på nivå 2/3 i England.

Bare å slappe av, det skjer ikke. Var mer for å få frem hvor kritisk jeg mener det er å få inn spillere i januar. Og legger jeg lista på Grot og Mujica, da skal det mye til for å bli skuffet 1 februar.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2635 på: Januar 19, 2020, 16:38:31 »
Kan ikke vi gjøre som Spurs og Arsenal da?

Hente hjem Grot og Mujica!! Det påvirker ikke FFP og er et bedre alternativ enn å ikke hente noen!

Mujica 6 kamper i la liga 2, samme som Saiz. Skadet i starten, men vært med i det siste. Spiss, ving og 10'er

Grot har startet litt under halvparten av kampene. 16 kamper i Vitesse, 1 mål og 1 assist. Spilt spiss og begge vinger. Med 50 innlegg hver eneste kamp så tror jeg på mål fra 193 høye Grot. Husk at han ikke hadde det bra utenfor banen sist!

Lite å tape. Kan nok bidra på u23 om de er crap. Ihvertfall Mujica. Han var i Leeds noen uker bare og så helt ok ut i oppkjøringen.

Vil tro begge er bedre enn Edmondson og flere av de andre på u23.

Hvis det er disse to som skal være med på å redde sesongen så tror jeg heller at jeg ville latt de være og satse på de vi har.

Det må en inn og det må være en klassespiss. En ving/10'er er bonus, men burde også komme.

Alle er nok enige i det.

Men er alternativet ingen eller Edmondson, Mccinstry og Stevens så må spillere fra  Laliga 2 og toppdivisjon i Nederland være noen hakk bedre enn junior fotball på nivå 2/3 i England.

Bare å slappe av, det skjer ikke. Var mer for å få frem hvor kritisk jeg mener det er å få inn spillere i januar. Og legger jeg lista på Grot og Mujica, da skal det mye til for å bli skuffet 1 februar.

Vet ikke helt det, disse gutta som "må" gjøre en jobb trener jo med gutta som er skadet, suspendert eller "utslitt". Tror de kanskje er bedre rustet enn de to du nevner!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2636 på: Januar 21, 2020, 22:09:52 »
Hva med Michy Batchuay i Chelsea? Har ikke han får vane å bli sendt ut på lån i januar vinduet?

Pettersen97

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2637 på: Januar 21, 2020, 22:44:54 »
Hva med Michy Batchuay i Chelsea? Har ikke han får vane å bli sendt ut på lån i januar vinduet?

Oooooh!! Det hadde vært no :D ojojoj!!
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2638 på: Januar 21, 2020, 22:48:49 »
Hva med Michy Batchuay i Chelsea? Har ikke han får vane å bli sendt ut på lån i januar vinduet?

Oooooh!! Det hadde vært no :D ojojoj!!

Leeds bruker ikke Chelseas lånespillere under Bielsa - det er visst lærdommen deres etter Brown og ehh han andre karen :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2639 på: Januar 22, 2020, 01:12:10 »
Hva med Michy Batchuay i Chelsea? Har ikke han får vane å bli sendt ut på lån i januar vinduet?

Oooooh!! Det hadde vært no :D ojojoj!!

Leeds bruker ikke Chelseas lånespillere under Bielsa - det er visst lærdommen deres etter Brown og ehh han andre karen :o

Hadde Bielsa klart å sette han på benken i tre mnd er det bare å si gratulerer og kjøpe enveis billett til Buenos  ;D ;)

Sliter vi med lønnen til Gray, så kan nok Batsu bli lei å klare!