Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 699986 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2640 på: Januar 22, 2020, 10:44:03 »
Hva med Michy Batchuay i Chelsea? Har ikke han får vane å bli sendt ut på lån i januar vinduet?

Oooooh!! Det hadde vært no :D ojojoj!!

Leeds bruker ikke Chelseas lånespillere under Bielsa - det er visst lærdommen deres etter Brown og ehh han andre karen :o

Både Izzy og Lewis Baker kunne gjort en jobb nå......men etter det jeg hører er vel Izzy skadet igjen.
Var mer struktur og disiplin på Nketiah enn disse Sjelscki - gutta da..
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2641 på: Januar 24, 2020, 11:55:54 »
Absolutt.
Skal Leeds utvikle seg sportslig fremover, da bør vi signe slike spillere

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2642 på: Januar 24, 2020, 12:23:14 »
Absolutt.
Skal Leeds utvikle seg sportslig fremover, da bør vi signe slike spillere

Blir klar for WBA ila helgen leste jeg ett sted.
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2643 på: Januar 24, 2020, 12:55:21 »
Absolutt.
Skal Leeds utvikle seg sportslig fremover, da bør vi signe slike spillere

Spilt i mange bakgårdsklubber og har bikket 10 scoringer i noen sesonger. En svært god sesong dette året, men du kan bedre enn dette h.b.

Ønskes/ryktes Jean Kevin Augustine på Waccoe. En ITK poster tror kanskje han kan være den utenlandske spissen vi ser på. Tror han er bedre enn Orsic:

https://www.youtube.com/watch?v=3BP8sI1xT6M&t=83s


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2644 på: Januar 26, 2020, 22:12:37 »
Freeman virker å være tilgjengelig nå, hadde vært god back up i stallen vår han...
Forest er PÃ… i kveld.
 

NT

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2645 på: Mars 12, 2020, 10:20:11 »
Oppi trusselen om stengte arenaer er det viktig at vi holder liv i de offensive håpefulle tråder, og ser fremover på ett liv i PL. Det blir saker det ! 
Her er en spiller på ønskelista mi

https://www.nettavisen.no/sport/agent-pedersen-om-ajer-salg--han-forsvinner-i-sommer/3423935756.html


stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2646 på: Mars 12, 2020, 15:01:49 »
Oppi trusselen om stengte arenaer er det viktig at vi holder liv i de offensive håpefulle tråder, og ser fremover på ett liv i PL. Det blir saker det ! 
Her er en spiller på ønskelista mi

https://www.nettavisen.no/sport/agent-pedersen-om-ajer-salg--han-forsvinner-i-sommer/3423935756.html

Hadde vi landet Ajer, ville det vært en signering fra øverste hylle!

Andersen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2647 på: Mars 14, 2020, 12:14:27 »
Noen som vet lønna til Ajer i Celtic ?

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2648 på: Mars 14, 2020, 13:28:35 »
Noen som vet lønna til Ajer i Celtic ?

Nei, men 10-20 tusen pund er nok ikke langt unna.

Han skal bort fra Celtic og neppe på jakt etter noe særlig mindre enn 40 tusen. Så en konkurrerer ikke mot lønnen han har i dag, men lønnen han er tilbudt i andre klubber.
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2649 på: September 24, 2020, 21:50:48 »
Jens Petter Hauge herjer med Milan. Han bør vi vel kunne få kjøpt for 5 millioner pund? God nok for PL? Kanskje!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2650 på: September 24, 2020, 22:08:28 »
Jens Petter Hauge herjer med Milan. Han bør vi vel kunne få kjøpt for 5 millioner pund? God nok for PL? Kanskje!

auren
Selvsagt. De som leker med Milan leker også med Sheffield United.
MOT

Sterland

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2651 på: September 24, 2020, 22:23:24 »
Jens Petter Hauge herjer med Milan. Han bør vi vel kunne få kjøpt for 5 millioner pund? God nok for PL? Kanskje!

auren
Selvsagt. De som leker med Milan leker også med Sheffield United.
Helt enig. Nye Pablo. Her bør Orta være på hugget, kvalitetsspiller

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2652 på: September 25, 2020, 00:05:45 »
Jens Petter Hauge herjer med Milan. Han bør vi vel kunne få kjøpt for 5 millioner pund? God nok for PL? Kanskje!

auren
Selvsagt. De som leker med Milan leker også med Sheffield United.
Helt enig. Nye Pablo. Her bør Orta være på hugget, kvalitetsspiller
Hadde vært helt rått med en nordmann igjen i klubben! Melder meg på denne.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2653 på: September 25, 2020, 23:50:23 »
Apropo de siste postene:

Jonas Giæver
@CheGiaevara

Being told that in addition to AC Milan having opened talks, Brighton are heavy in for Jens Petter Hauge of Bodø/Glimt. Huesca had bid rejected for him previously. Race is on!Yellow circleBlack circle
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Boxman

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2654 på: September 26, 2020, 12:33:20 »
https://www.calciomercato.com/news/hauge-un-gioiello-che-intriga-atalanta-e-leeds-affare-per-la-fas-78971

Den ene setningen som nevner Leeds vha Google Translate:

"...det er ikke tilfeldig at mer enn en klubb er aktivert fra Premier League med Leeds på første rad."
Proud to be Leeds!

NT

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2655 på: Oktober 02, 2020, 18:05:54 »
Siden nå Ryktetråden er helt død, stille på Twitter, stille i avisa, og de tenker så det knaker på ER om hva som er neste trekk, så får vi løfte på Ønskelista igjen da. Her står det fortsatt Harry Wilson hos meg. En spiller med en herlig venstrefot, offensivt driv og intelligent i spillet.  Defineres ving, men i alle klipp du ser han driver han inn i banen og kunne lett bekle en offensiv midtrolle. Klopp brukte han i 90 min igår mot Arsenal, men det synes vel som om både Brewster og Wilson er spillere som L.pool nå slipper.  Mener at HW er en spiller man bør investere i, allerede god og med Bielsa touch så blir han kjempegod.

Egentlig vedlig bekymret for at det siste innslag inn i stallen nå ryker helt.

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2656 på: Oktober 03, 2020, 08:30:20 »
Siden nå Ryktetråden er helt død, stille på Twitter, stille i avisa, og de tenker så det knaker på ER om hva som er neste trekk, så får vi løfte på Ønskelista igjen da. Her står det fortsatt Harry Wilson hos meg. En spiller med en herlig venstrefot, offensivt driv og intelligent i spillet.  Defineres ving, men i alle klipp du ser han driver han inn i banen og kunne lett bekle en offensiv midtrolle. Klopp brukte han i 90 min igår mot Arsenal, men det synes vel som om både Brewster og Wilson er spillere som L.pool nå slipper.  Mener at HW er en spiller man bør investere i, allerede god og med Bielsa touch så blir han kjempegod.

Egentlig vedlig bekymret for at det siste innslag inn i stallen nå ryker helt.
Jeg ble veldig imponert over han i sesongen for 2 år siden. Hadde forventet at han skulle få til mer i B’mouth men der fikk han det vel ikke helt til. Kan jo hende utviklingen går litt i trappetrinn.


Sent from my iPhone using Tapatalk

raggen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2657 på: November 10, 2020, 09:49:08 »
ser inter vil la eriksen gå og har tilbudt han til en rekke PL klubber. Kunne han vært den "nye" pabloen vår på midtbanen??
Gjorde sine saker svært bra i tottenham, men usikker på hvordan han vil fungere i bielsa ball.men som spiller og kreativ spiller tror jeg han hadde passet utmerket
Forever Leeds United!!!!!!!!

Johnnyj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2658 på: November 10, 2020, 14:22:42 »
Siden nå Ryktetråden er helt død, stille på Twitter, stille i avisa, og de tenker så det knaker på ER om hva som er neste trekk, så får vi løfte på Ønskelista igjen da. Her står det fortsatt Harry Wilson hos meg. En spiller med en herlig venstrefot, offensivt driv og intelligent i spillet.  Defineres ving, men i alle klipp du ser han driver han inn i banen og kunne lett bekle en offensiv midtrolle. Klopp brukte han i 90 min igår mot Arsenal, men det synes vel som om både Brewster og Wilson er spillere som L.pool nå slipper.  Mener at HW er en spiller man bør investere i, allerede god og med Bielsa touch så blir han kjempegod.

Egentlig vedlig bekymret for at det siste innslag inn i stallen nå ryker helt.
Jeg ble veldig imponert over han i sesongen for 2 år siden. Hadde forventet at han skulle få til mer i B’mouth men der fikk han det vel ikke helt til. Kan jo hende utviklingen går litt i trappetrinn.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I følge ryktene så ble vi faktisk tilbudt Wilson av Liverpool i sommer ganske billig. Men Bielsa satt ned foten og ville ikke ha han likevel. Endte opp med Rodrigo og Raphina istedenfor. Og nå er det ikke plass til han i laget.

Er vel andre posisjoner som er langt viktigere å forsterke hvis det skal hentes flere i vinter. En midtbanekriger bør være høyeste prioritet.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2659 på: November 10, 2020, 14:57:21 »
De Paul må vel fortsatt være 1.valget.....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2660 på: Februar 16, 2021, 11:28:20 »
Braut Haaland scorer igjen i CL og har en vanvittig scoringsrate til nå i Salzburg.
Jeg tenker Hvis Leeds rykker opp,hvor aktuell er han for Leeds som klubb. tenker om han fortsetter den utviklingen har nå så er Leeds langt unna mens de største i verden ligger langflate etter han. MEN tenk om han da hadde sagt.. f**k it!! jeg skal og vil spille for Leeds i PL. sagt nei til ett tonn med penger for spill for vår klubb. Gutten hadde jo fått legende status før han hadde sparket en ball i den hvite trøya.
Ting som taler til vår fordel er først og fremst vi MÃ… først rykke opp. agenten er Leeds fan, faren har spilt i Leeds og gutten er født i Leeds og uttalt for 2 år siden at drømmen er og spille i PL for Leeds.

Erling Haaland, februar 2021:

"Congratulations for 50 years of partnership between Leeds and Dortmund. I like both cities and I hope they will be friends for a long time."

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-dortmund-erling-haaland-19842928
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SupALeedS

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2661 på: Februar 16, 2021, 13:11:03 »
Sander Berge mener jeg Leeds burde hente til sommeren når Sheffield er gått ned. Perfekt spiller i Phillips posisjonen.
Alex

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2662 på: Februar 16, 2021, 13:22:45 »
Sander Berge mener jeg Leeds burde hente til sommeren når Sheffield er gått ned. Perfekt spiller i Phillips posisjonen.
Har veldig tenkt tanken på ham - men han har nok blitt atskillig dyrere nå enn da Sheffield United hentet ham for drøyt £20mill
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2663 på: Februar 16, 2021, 14:26:40 »
Sander Berge mener jeg Leeds burde hente til sommeren når Sheffield er gått ned. Perfekt spiller i Phillips posisjonen.
Har veldig tenkt tanken på ham - men han har nok blitt atskillig dyrere nå enn da Sheffield United hentet ham for drøyt £20mill
Ja har han det? Det spør jeg meg om.

Reaney

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2664 på: Februar 16, 2021, 16:17:59 »
Vinner ikke titler med nordmenn. Kun en spiller med pokal. Tommy Knarvik FA Youth Cup Winner 1997.

Milou

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2665 på: Februar 16, 2021, 18:30:41 »
Vinner ikke titler med nordmenn. Kun en spiller med pokal. Tommy Knarvik FA Youth Cup Winner 1997.
Du har heilt rett. Basert på denne statistikken må vi for all del unngå å kjøpe norske spelarar. Eg håper Orta har med landsinformasjon i sin database med mulige prospekt. Nord-Makedonia er jo eit land som vi har god erfaring med.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2666 på: Februar 16, 2021, 19:11:29 »
Vinner ikke titler med nordmenn. Kun en spiller med pokal. Tommy Knarvik FA Youth Cup Winner 1997.
Du har heilt rett. Basert på denne statistikken må vi for all del unngå å kjøpe norske spelarar. Eg håper Orta har med landsinformasjon i sin database med mulige prospekt. Nord-Makedonia er jo eit land som vi har god erfaring med.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk
Vært flere briter på de lagene som ikke har vunnet titler.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2667 på: Mars 02, 2021, 18:05:09 »
Jeg kom over denne, hva sier dere?
keeper er jeg ikke så opptatt av though...

https://twitter.com/lufcxmatty/status/1366770050628259840?s=20




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2668 på: Mars 02, 2021, 18:54:44 »
Jeg kom over denne, hva sier dere?
keeper er jeg ikke så opptatt av though...


Keeper er ikke det jeg er mest opptatt av heller.

De 3 andre hadde vært en klar forsterkning av stallen.  Men vi får sikkert konkurranse fra andre klubber om å signere dem.
Medlem 94237

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2669 på: Mars 04, 2021, 00:39:03 »
Jeg kom over denne, hva sier dere?
keeper er jeg ikke så opptatt av though...


Keeper er ikke det jeg er mest opptatt av heller.

De 3 andre hadde vært en klar forsterkning av stallen.  Men vi får sikkert konkurranse fra andre klubber om å signere dem.
Hvem er han med vantene og hvem er han keeperen (fra IK Start)?


Sent from my iPhone using Tapatalk