Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 699964 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2670 på: Mars 04, 2021, 01:00:53 »
Jeg kom over denne, hva sier dere?
keeper er jeg ikke så opptatt av though...


Keeper er ikke det jeg er mest opptatt av heller.

De 3 andre hadde vært en klar forsterkning av stallen.  Men vi får sikkert konkurranse fra andre klubber om å signere dem.
Hvem er han med vantene og hvem er han keeperen (fra IK Start)?
Vante-gutten er Romain Perraud, 23-årig venstreback for Brest.
Keeperen er Fernando Pacheco, 28-årig keeper for Alaves...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2671 på: Mars 04, 2021, 12:32:12 »

Vante-gutten er Romain Perraud, 23-årig venstreback for Brest.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/romain-perraud-leeds-united-chelsea-19961669

Starten:
Leeds-linked left-back Romain Perraud on Chelsea preference and why United would be a good fit
Stade Brest full-back Romain Perraud has been linked with a move to Leeds United this summer despite recently signing a new contract in France

Romain Perraud has thoroughly impressed in Ligue 1 with Stade Brest this season, registering five assists and scoring three goals as the French club continue to establish themselves in the top flight.

For obvious reasons, the 23-year-old has attracted plenty of suitors due to his performances - Leeds United reportedly being one of them.

Speaking to French outlet MadeInFoot, the left-back who hails from Toulouse, has opened up extensively, providing fascinating insight on his life before football and his current position at Brest.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2672 på: Mars 04, 2021, 23:03:25 »
Jeg kom over denne, hva sier dere?
keeper er jeg ikke så opptatt av though...


Keeper er ikke det jeg er mest opptatt av heller.

De 3 andre hadde vært en klar forsterkning av stallen.  Men vi får sikkert konkurranse fra andre klubber om å signere dem.
Hvem er han med vantene og hvem er han keeperen (fra IK Start)?
Vante-gutten er Romain Perraud, 23-årig venstreback for Brest.
Keeperen er Fernando Pacheco, 28-årig keeper for Alaves...
Synes nå keeperen var mistenkelig lik Kiko


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2673 på: April 05, 2021, 07:43:21 »
Syns Bissouma på Brighton ser knakende god ut. Noe for oss sentralt?
 

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2674 på: April 05, 2021, 09:12:08 »
Pereira, litt opp og ned. Men svarte for en kamp mot Chelsea sist.

ar9

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2675 på: Mai 11, 2021, 12:15:24 »
Charlie Taylor?
Har spillt flere sesonger under Shaun Dyche nå.

Kanskje en sommer på Bielsa skolen hadde løftet han ytterligere hakk?

Har ikke sett han så mye de siste sesongene men virker som han har en ganske presis innleggsfot.
Han er vel ok defensivt og?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2676 på: Mai 11, 2021, 14:54:57 »
Charlie Taylor?
Har spillt flere sesonger under Shaun Dyche nå.

Kanskje en sommer på Bielsa skolen hadde løftet han ytterligere hakk?

Har ikke sett han så mye de siste sesongene men virker som han har en ganske presis innleggsfot.
Han er vel ok defensivt og?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Trur kanskje han er et knepp opp fra Alioski, men jeg tenker kanskje vi skulle sikte enda et par nivå høyere?
Men enig i at han er en bra PL-back!

Gordon McUseless

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2677 på: Mai 12, 2021, 10:06:46 »
Går rykter om Borna Sosa fra Stuttgart nå. Kroat som har 10 assist fra backposisjon i bundesliga i år. Ser veldig spennende ut. Ryktes at det er klart at han skal spille i PL til neste år og et bud fra Leeds skal ligge på bordet.

NT

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2678 på: Mai 12, 2021, 10:47:26 »
Går rykter om Borna Sosa fra Stuttgart nå. Kroat som har 10 assist fra backposisjon i bundesliga i år. Ser veldig spennende ut. Ryktes at det er klart at han skal spille i PL til neste år og et bud fra Leeds skal ligge på bordet.
Ville vært en flott tilvekst. Her blir det nok kamp om signatur

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2679 på: Juli 04, 2021, 14:39:09 »
Jeremy Doku, Rennes/ Belgia.
For en spiller... sikkert flere enn meg som har lagt merke til han under EM.
Vi mangler jo en kantspiller,  dette ville være en voldsom oppgradering av Costa!
Han har en helt sinnssyk fart, er kun 19 år og iflg Transfermarkt verdsettes han til rundt €22M.
Hadde vært gøy, men skjer neppe.

https://www.transfermarkt.com/jeremy-doku/profil/spieler/486049
« Siste redigering: Juli 04, 2021, 14:44:53 av Killa »

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2680 på: Juli 04, 2021, 14:43:32 »
Jeremy Doku, Rennes/ Belgia.
For en spiller... sikkert flere enn meg som har lagt merke til han under EM.
Vi mangler jo en kantspiller,  dette ville være en voldsom oppgradering av Costa!
Han har en helt sinnssyk fart, er kun 19 år og iflg Transfermarkt verdsettes han til rundt €22M.
Hadde vært gøy, men skjer neppe.

Tror han neppe går til noen for under 50-60 millioner pund. Phillips er verdsatt til kun 30 millioner euro på Transfermarkt, så tror ikke vi skal ta disse verdiene for god fisk.

Men så er jo dette en ønsketråd også da. Spennende spiller!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2681 på: Juli 04, 2021, 14:47:40 »
Jeremy Doku, Rennes/ Belgia.
For en spiller... sikkert flere enn meg som har lagt merke til han under EM.
Vi mangler jo en kantspiller,  dette ville være en voldsom oppgradering av Costa!
Han har en helt sinnssyk fart, er kun 19 år og iflg Transfermarkt verdsettes han til rundt €22M.
Hadde vært gøy, men skjer neppe.

Tror han neppe går til noen for under 50-60 millioner pund. Phillips er verdsatt til kun 30 millioner euro på Transfermarkt, så tror ikke vi skal ta disse verdiene for god fisk.

Men så er jo dette en ønsketråd også da. Spennende spiller!

auren

Selvsagt, markedsverdien er nok høyere nå enn de oppgitte €22M, særlig etter at han har vist fram sine ekstreme ferdigheter under EM. Men som sagt, et ønske....😊

Pettersen97

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2682 på: Desember 31, 2021, 14:59:35 »
Nå når Januar vinduet straks åpner legger jeg ved min ønskeliste:

Arthur Cabral st fra Basel
John Swift acm/ dcm fra Reading
Todd Cantwell acm fra Norwich

Alle tre er realistiske mål, men Leeds kan møte kamp om signaturene til disse spillerene.
The Mighty Whites

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2683 på: Juni 13, 2022, 22:03:50 »
Christian Eriksen forlenger ikke med Brentford.

Det hadde vært litt av et scoop å få han til klubben.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2684 på: Juni 14, 2022, 00:24:24 »
Christian Eriksen forlenger ikke med Brentford.

Det hadde vært litt av et scoop å få han til klubben.

Han var ikke god nok i januar hørte jeg mange si. Han hadde vært en kanonsignering bådeda og nå.

Desverre er vi nok sjanseløse på å få signert han.

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2685 på: Juni 14, 2022, 09:21:32 »
Christian Eriksen forlenger ikke med Brentford.

Det hadde vært litt av et scoop å få han til klubben.

Han har kommet tilbake for fullt etter det mildt sagt spesielle som skjedde i fjor sommer. Brentford tok en sjanse på han og Eriksen leverte, antakelig på et så høyt nivå at han var katalysatoren for at klubben overlevde. En strålende spiller som hadde funnet tilbake til sitt gamle jeg etter et par mindre gode sesonger, men jeg er overraska over hvilket nivå han var på denne våren etter å ha vært nær ved å forlate oss.

I forhold til en overgang til Leeds, er det nok nær null sjanse for at det skjer. Antar at Eriksen har ambisjoner om CL-spill neste år, og når han linkes til Spurs (London, historikken med han og CL-spill) så er det naturlig at han ender der. Om det ikke blir retur til gamleklubben er han også linket til flere andre klubber med et langt høyere sportslig nivå enn Leeds.
Marching on together!

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2686 på: Juni 14, 2022, 09:40:49 »
Christian Eriksen forlenger ikke med Brentford.

Det hadde vært litt av et scoop å få han til klubben.

Han har kommet tilbake for fullt etter det mildt sagt spesielle som skjedde i fjor sommer. Brentford tok en sjanse på han og Eriksen leverte, antakelig på et så høyt nivå at han var katalysatoren for at klubben overlevde. En strålende spiller som hadde funnet tilbake til sitt gamle jeg etter et par mindre gode sesonger, men jeg er overraska over hvilket nivå han var på denne våren etter å ha vært nær ved å forlate oss.

I forhold til en overgang til Leeds, er det nok nær null sjanse for at det skjer. Antar at Eriksen har ambisjoner om CL-spill neste år, og når han linkes til Spurs (London, historikken med han og CL-spill) så er det naturlig at han ender der. Om det ikke blir retur til gamleklubben er han også linket til flere andre klubber med et langt høyere sportslig nivå enn Leeds.
Med interessen for Aronsen i januar og kjøpet av han nå viser vel det derfor vi ikke er intr i Eriksen.
Han første er en spillertype og en alder som passer perfekt i spillerstil og modellen. Han andre ikke. Enkelt og greit.
Jeg tror og som deg at ambisjonsnivået til Eriksen er langt høyere skal man bare ønsketenke. Håper han finner en toppklubb. En helt fantastisk fotballspiller som det er en glede å se spille.

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2687 på: Juli 09, 2022, 09:14:41 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Forever Whites

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2688 på: Juli 09, 2022, 09:24:56 »
Får vi inn en ny spiss nå er jeg fornøyd.  Er vel nok nye navn å lære seg etter hvert nå(luksusproblem)?  8)
Medlem 94237

morten1966

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2689 på: Juli 09, 2022, 10:17:46 »
Spiss må være øverst på lista nå, og en keeper til!

Russel_Doig

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2690 på: Juli 09, 2022, 10:44:24 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻

GeirO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2691 på: Juli 09, 2022, 14:01:28 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Da kan vi bytte navn til Leeds of USA 😉
MOT

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2692 på: Juli 09, 2022, 15:30:00 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Da kan vi bytte navn til Leeds of USA 😉

Men tenk hvor store Leeds blir i USA med de beste amerikanerne på laget. Ser ikke bort fra at 49ers har noen baktanker med de amerikanerne som har kommet inn. Da er det vel bare å vente på Pulisic 😊

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2693 på: Juli 09, 2022, 22:23:02 »
Løs venstrebacken med å hente Reguilon fra Tottenham, fikk ikke være med til Asia da klubben dro i dag.
 

Josch

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2694 på: Juli 09, 2022, 23:29:56 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Da kan vi bytte navn til Leeds of USA 😉

Men tenk hvor store Leeds blir i USA med de beste amerikanerne på laget. Ser ikke bort fra at 49ers har noen baktanker med de amerikanerne som har kommet inn. Da er det vel bare å vente på Pulisic 😊

Bra tenkt. Marsch og amerikanske spillere vil bli omtalt og intervjuet på amerikansk TV under PL-sendiger der borte. Interessen og draktsalg vil trolig øke i USA. Draktsalg er en svært viktig inntektskilde og USA er stort. De største lagene selger drakter i alle verdensdeler men ikke Leeds.
Jeg tror det er tanker bak dette , selv om vi skulle kjempe midt på tabellen de kommende årene. Noen er skeptisk til amerikanske spillere men dette kan ha litt med business å gjøre. 
« Siste redigering: Juli 10, 2022, 12:11:51 av Josch »

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2695 på: Juli 12, 2022, 11:46:13 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Da kan vi bytte navn til Leeds of USA 😉

Men tenk hvor store Leeds blir i USA med de beste amerikanerne på laget. Ser ikke bort fra at 49ers har noen baktanker med de amerikanerne som har kommet inn. Da er det vel bare å vente på Pulisic 😊

Bra tenkt. Marsch og amerikanske spillere vil bli omtalt og intervjuet på amerikansk TV under PL-sendiger der borte. Interessen og draktsalg vil trolig øke i USA. Draktsalg er en svært viktig inntektskilde og USA er stort. De største lagene selger drakter i alle verdensdeler men ikke Leeds.
Jeg tror det er tanker bak dette , selv om vi skulle kjempe midt på tabellen de kommende årene. Noen er skeptisk til amerikanske spillere men dette kan ha litt med business å gjøre.

Kan sammenlignes med draktsalget i/fra Sør Korea ift Spurs/Son draktsalg........vissnok formidabelt!
 

Russel_Doig

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2696 på: Juli 12, 2022, 12:16:24 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Da kan vi bytte navn til Leeds of USA 😉

Men tenk hvor store Leeds blir i USA med de beste amerikanerne på laget. Ser ikke bort fra at 49ers har noen baktanker med de amerikanerne som har kommet inn. Da er det vel bare å vente på Pulisic 😊

Bra tenkt. Marsch og amerikanske spillere vil bli omtalt og intervjuet på amerikansk TV under PL-sendiger der borte. Interessen og draktsalg vil trolig øke i USA. Draktsalg er en svært viktig inntektskilde og USA er stort. De største lagene selger drakter i alle verdensdeler men ikke Leeds.
Jeg tror det er tanker bak dette , selv om vi skulle kjempe midt på tabellen de kommende årene. Noen er skeptisk til amerikanske spillere men dette kan ha litt med business å gjøre.

Kan sammenlignes med draktsalget i/fra Sør Korea ift Spurs/Son draktsalg........vissnok formidabelt!

Draktsalget er det i tilfelle bare Adidas som tjener på.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2697 på: Juli 12, 2022, 12:23:43 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Da kan vi bytte navn til Leeds of USA 😉

Men tenk hvor store Leeds blir i USA med de beste amerikanerne på laget. Ser ikke bort fra at 49ers har noen baktanker med de amerikanerne som har kommet inn. Da er det vel bare å vente på Pulisic 😊

Bra tenkt. Marsch og amerikanske spillere vil bli omtalt og intervjuet på amerikansk TV under PL-sendiger der borte. Interessen og draktsalg vil trolig øke i USA. Draktsalg er en svært viktig inntektskilde og USA er stort. De største lagene selger drakter i alle verdensdeler men ikke Leeds.
Jeg tror det er tanker bak dette , selv om vi skulle kjempe midt på tabellen de kommende årene. Noen er skeptisk til amerikanske spillere men dette kan ha litt med business å gjøre.

Kan sammenlignes med draktsalget i/fra Sør Korea ift Spurs/Son draktsalg........vissnok formidabelt!

Draktsalget er det i tilfelle bare Adidas som tjener på.

D er jo strengt tatt ikke det, ettersom mye går gjennom Leeds web`n.... supporterbutikkene/Leeds har jo en kostpris inn .....
 

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2698 på: Juli 12, 2022, 13:52:22 »
Jeg skulle ønske vi kjøpte Christian Pulisic.

Det har eg tenkt også🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Da kan vi bytte navn til Leeds of USA 😉

Men tenk hvor store Leeds blir i USA med de beste amerikanerne på laget. Ser ikke bort fra at 49ers har noen baktanker med de amerikanerne som har kommet inn. Da er det vel bare å vente på Pulisic 😊

Bra tenkt. Marsch og amerikanske spillere vil bli omtalt og intervjuet på amerikansk TV under PL-sendiger der borte. Interessen og draktsalg vil trolig øke i USA. Draktsalg er en svært viktig inntektskilde og USA er stort. De største lagene selger drakter i alle verdensdeler men ikke Leeds.
Jeg tror det er tanker bak dette , selv om vi skulle kjempe midt på tabellen de kommende årene. Noen er skeptisk til amerikanske spillere men dette kan ha litt med business å gjøre.

Kan sammenlignes med draktsalget i/fra Sør Korea ift Spurs/Son draktsalg........vissnok formidabelt!

Draktsalget er det i tilfelle bare Adidas som tjener på.

D er jo strengt tatt ikke det, ettersom mye går gjennom Leeds web`n.... supporterbutikkene/Leeds har jo en kostpris inn .....

Leste et sted at draktsalg ikke genererer like mye penger som vi tror. Først og fremst tjener leverandører, klubbene not so much.

Kostprisen på draktene er visstnok høye.

Andersen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2699 på: Juli 12, 2022, 14:07:26 »
Leste et sted at de nye draktene som spillerene skal spille med kommende sesong er forsinket fra Adidas. De kommer i august en gang .