Skrevet av Emne: Stallopprydding  (Lest 15312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Stallopprydding
« Svar #30 på: Mai 14, 2010, 13:50:28 »
Du glemte Somma, Promo! Har faktisk et håp om at han kan slå til for oss neste sesong.  :)

Stusser over at Mickalik og Ankers må ut. To greie squad players i CCC. Er feks Naylor bedre enn Lubo? I think not! Og Tom Elliot? Hvis han slår til for Leeds i CCC skal jeg spise hatten min!  ;)

Forøvrig ser stammen ganske lovende ut. 5 nye spillere inn som går rett inn i startoppstillingen og 2-3 andre som sikrer bredden, og vi kan være en seriøs kandidat for opprykk! Vi kan saktens også håpe på at en eller to av juniorene får sitt gjennombrudd i tillegg til de nye som kommer.
« Siste redigering: Mai 14, 2010, 13:52:06 av Jon R »
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Stallopprydding
« Svar #31 på: Mai 14, 2010, 22:44:09 »
Somma hadde nummer 27 i en JPT-kamp mot Darlington. Jeg har et grumsete bilde av det. Satser på at det er 27.  ;)

Riktig som du sier Jon, her er det ganske lett å fylle inn de som mangler. Håper bare at de kommer inn med litt kvalitet.

Er litt redd for Ian Harte, f.eks. Han har fine offensive kvaliteter, men vi har sett i 2-3 kamper mot Leeds at de defensive kvslitetene så godt som er borte. I tillegg er han fortsatt veldig treg....., men han er nok en smart spiller nå for tiden. Hvor gammel mon tro?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Stallopprydding
« Svar #32 på: Mai 14, 2010, 22:46:22 »
Godeste Ian er ikke mer enn 32 år, dog han blir 33 år 31. august. Fortsatt et par-tre år igjen skulle jeg tro. Men litt lunken til å hente han til Leeds. Er nok mest pga han tidligere har spilt for Leeds at han linkes til oss.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert

Sv: Stallopprydding
« Svar #33 på: Mai 14, 2010, 23:01:19 »
Når blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpå, lovet meg det i kamptråden mot Bristol Rovers  8)
Spørsmålet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Promotion 2010

Sv: Stallopprydding
« Svar #34 på: Mai 14, 2010, 23:12:30 »
Når blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpå, lovet meg det i kamptråden mot Bristol Rovers  8)
Spørsmålet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes..

Draktnumrene de siste årene har vært klare mellom den 25.-28.juli.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: Stallopprydding
« Svar #35 på: Mai 15, 2010, 19:43:33 »
Når blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpå, lovet meg det i kamptråden mot Bristol Rovers  8)
Spørsmålet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes..

Lovet meg også drakter i kampens hete mot Bristol - en til alle som puttet. Så nå skal jeg ha meg både Howson og Beckford drakt (selv om han 99%sikkert er ferdig). Viktig for lommeboka at Bromby headet i stanga og ikke i mål på den ene der.. ;D
« Siste redigering: Mai 19, 2010, 02:37:09 av Evig Pint »
Marching on together

Roy

Sv: Stallopprydding
« Svar #36 på: Mai 16, 2010, 00:18:55 »
Når blir nr til spillerne presentert? Jeg skal ha den nye drakten med Howson bakpå, lovet meg det i kamptråden mot Bristol Rovers  8)
Spørsmålet er vel om han muligens bytter fra nr 14... Men er vel fortsatt en stund til dette bestemmes..

Går nok en 2 måneders tid...minst :(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

sindre12

Sv: Stallopprydding
« Svar #37 på: Mai 16, 2010, 13:49:02 »
Ingen av disse spillerene jeg MÃ… ha med videre, kommer til å savne Ankers da.
men viser vel at vi satser og at han har planer
godt å bli kvitt de andre : )
Beckford 4 England!

Hobben

Sv: Stallopprydding
« Svar #38 på: Mai 16, 2010, 13:56:01 »
Mike Grella kan vi kvitte oss med, klarer ikke så noe som helst talent i den gutten der. Beklager.
Rogaland Whites

Budda

Sv: Stallopprydding
« Svar #39 på: Mai 16, 2010, 14:27:24 »
Du glemte Somma, Promo! Har faktisk et håp om at han kan slå til for oss neste sesong.  :)

Stusser over at Mickalik og Ankers må ut. To greie squad players i CCC. Er feks Naylor bedre enn Lubo? I think not! Og Tom Elliot? Hvis han slår til for Leeds i CCC skal jeg spise hatten min!  ;)

Forøvrig ser stammen ganske lovende ut. 5 nye spillere inn som går rett inn i startoppstillingen og 2-3 andre som sikrer bredden, og vi kan være en seriøs kandidat for opprykk! Vi kan saktens også håpe på at en eller to av juniorene får sitt gjennombrudd i tillegg til de nye som kommer.

Tja, er litt skeptisk til Somma. Er litt vanskeligere å putte mål i Championship enn L2. Lubo og Ankergreen kunne gjerne blitt med videre.
Endre

sindre12

Sv: Stallopprydding
« Svar #40 på: Mai 16, 2010, 14:52:32 »
Grella og Somma ut!

L2 kan ikke sammenlignes med Championship!

Få de ut og få inn nye!

ut:
Dickov
Grella
Somma
Alan Martin

Beckford 4 England!

Evig Pint

Sv: Stallopprydding
« Svar #41 på: Mai 19, 2010, 02:41:39 »
UT: Alle lånespillerene
Og (en del av disse er allerede ferdige)
Ankergren
Marques
Michalik
Sheehan
Robinson
Dickov
Kandol

Ikke trist viss: Grella, Elliot, Crowe eller Naylor (går bare en vei med ham desverre) forsvinner heller, men som jeg sa i en annen tråd - det er ikke lurt med for mange utskiftninger på en gang.
Marching on together

Kontakinte

Sv: Stallopprydding
« Svar #42 på: Mai 19, 2010, 08:29:01 »
Så lenge utskiftningene er forsterkninger.. :)

SupALeedS

Sv: Stallopprydding
« Svar #43 på: Mai 19, 2010, 09:02:35 »
Er nok litt som evig print skriver at man ikke må ta for store utskiftninger, men likevel så ser jeg på disse ut fra stallen før Championship sparker i gang,

-Jermaine Beckford
-Paul dickov
-Andy robinson
-alan sheenan
-tresor kandol
-casper ankergren
-rui marques
.david somma

Ønskeliste inn:

-Robert Koren
-Nick Montgomery
-Ian Harte
-Steve Finnan
-Jason Roberts
-Kasper Schmeichel
Alex

Dennis

Sv: Stallopprydding
« Svar #44 på: Mai 19, 2010, 09:24:13 »
Ikke trist viss: Grella, Elliot, Crowe eller Naylor (går bare en vei med ham desverre) forsvinner heller, men som jeg sa i en annen tråd - det er ikke lurt med for mange utskiftninger på en gang.

Mike Grella er nok en veldig billig herremann å ha i stallen. Han har godt balltalent (Kilkenny og Becks forklarte i et slikt "ti-kjappe-intervju" at han soleklart er den med best skills), men mangler mye på å bli en fast spiss. På det punktet minner han ikke rent så lite om Jermaine Beckford da han kom til klubben. Det er selvsagt ikke gitt at Grella kopierer Becks, men jeg mener han bør beholdes minst ett år til; kanskje lånes ut for å få smaken på fast spill?

Richard Naylor var meget skuffende i store deler av årets sesong. Likevel er jeg ikke så klar som mange på at han bør "sparkes" ut umiddelbart. Det er mulig at alderen har innhentet han så til de grader, fra en meget god vår 2009, men jeg er ikke så sikker. Husk at Nayls gikk glipp av hele pre-season pga skader og neppe har kroppen til å restituere like fort som yngre spillere. Med en god sommertrening i beina, tror jeg faktisk Naylor kan komme tilbake på et høyere nivå igjen. I tillegg er Naylor en leder; husk hvor forandret laget virket på nyåret 2009, kontra høst/jul 2008. Det samme kan sies å ha skjedd under Kisnorbos inntreden. Slike spillere bør man være varsom med å kvitte seg med.

Like fullt trengs forsterkninger både i forsvar og på topp.
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Stallopprydding
« Svar #45 på: Mai 19, 2010, 09:32:25 »
Ikke trist viss: Grella, Elliot, Crowe eller Naylor (går bare en vei med ham desverre) forsvinner heller, men som jeg sa i en annen tråd - det er ikke lurt med for mange utskiftninger på en gang.

Mike Grella er nok en veldig billig herremann å ha i stallen. Han har godt balltalent (Kilkenny og Becks forklarte i et slikt "ti-kjappe-intervju" at han soleklart er den med best skills), men mangler mye på å bli en fast spiss. På det punktet minner han ikke rent så lite om Jermaine Beckford da han kom til klubben. Det er selvsagt ikke gitt at Grella kopierer Becks, men jeg mener han bør beholdes minst ett år til; kanskje lånes ut for å få smaken på fast spill?

Richard Naylor var meget skuffende i store deler av årets sesong. Likevel er jeg ikke så klar som mange på at han bør "sparkes" ut umiddelbart. Det er mulig at alderen har innhentet han så til de grader, fra en meget god vår 2009, men jeg er ikke så sikker. Husk at Nayls gikk glipp av hele pre-season pga skader og neppe har kroppen til å restituere like fort som yngre spillere. Med en god sommertrening i beina, tror jeg faktisk Naylor kan komme tilbake på et høyere nivå igjen. I tillegg er Naylor en leder; husk hvor forandret laget virket på nyåret 2009, kontra høst/jul 2008. Det samme kan sies å ha skjedd under Kisnorbos inntreden. Slike spillere bør man være varsom med å kvitte seg med.

Like fullt trengs forsterkninger både i forsvar og på topp.

Det tror eg også,hvis Naylor bruka sommeren i løpesko og ikkje på stranda,så regner eg med han er tilbake i storform 8)

Dennis

Sv: Stallopprydding
« Svar #46 på: Mai 19, 2010, 10:02:08 »
Det tror eg også,hvis Naylor bruka sommeren i løpesko og ikkje på stranda,så regner eg med han er tilbake i storform 8)

Mener du å si at vi er enige for andre gang på bare et halvt år?  ???

 ;)  8)
Marching on together!

Evig Pint

Sv: Stallopprydding
« Svar #47 på: Mai 19, 2010, 12:23:45 »
Ikke trist viss: Grella, Elliot, Crowe eller Naylor (går bare en vei med ham desverre) forsvinner heller, men som jeg sa i en annen tråd - det er ikke lurt med for mange utskiftninger på en gang.

Mike Grella er nok en veldig billig herremann å ha i stallen. Han har godt balltalent (Kilkenny og Becks forklarte i et slikt "ti-kjappe-intervju" at han soleklart er den med best skills), men mangler mye på å bli en fast spiss. På det punktet minner han ikke rent så lite om Jermaine Beckford da han kom til klubben. Det er selvsagt ikke gitt at Grella kopierer Becks, men jeg mener han bør beholdes minst ett år til; kanskje lånes ut for å få smaken på fast spill?

Richard Naylor var meget skuffende i store deler av årets sesong. Likevel er jeg ikke så klar som mange på at han bør "sparkes" ut umiddelbart. Det er mulig at alderen har innhentet han så til de grader, fra en meget god vår 2009, men jeg er ikke så sikker. Husk at Nayls gikk glipp av hele pre-season pga skader og neppe har kroppen til å restituere like fort som yngre spillere. Med en god sommertrening i beina, tror jeg faktisk Naylor kan komme tilbake på et høyere nivå igjen. I tillegg er Naylor en leder; husk hvor forandret laget virket på nyåret 2009, kontra høst/jul 2008. Det samme kan sies å ha skjedd under Kisnorbos inntreden. Slike spillere bør man være varsom med å kvitte seg med.

Like fullt trengs forsterkninger både i forsvar og på topp.

Forsåvidt enig med det du skriver Kaizer, utlån for Grella til League 1 tror jeg vil være ideelt for ham (slik som det var for Becks i sin tid).

Er også helt enig i at Nayls hadde kjempe impact når han kom til klubben. Endelig holdt vi nullen igjen! Men ifjor så vi klare tegn til en spiller på vei ned.

Det eneste jeg frykter med Naylor er at hans "lederposisjon" kan gi ham spilletid som han ikke burde hatt. Mulig han kan levere en sesong i CCC, det gjenstår å se, men jeg ønsker ikke å se ham på banen hvis han ikke er god nok, bare fordi Larry mener laget trenger en kaptein. En rutinert og trofast spiller er ofte vanskelig å benke, selv om de bør benkes fordi de ikke lenger leverer på det nivået som kreves (mange eksempler). Hvordan stiller han seg evt til en reserveposisjon? Han er jo en fornuftig mann, så jeg tror ikke han lager trøbbel. Vet bare at trenere ofte finner det vanskelig å benke "ledertyper", selv om spillet deres ikke alltid er til det beste for laget..

Vi får se hva en god oppkjøring kan gjøre for hans del. Som sagt er ikke dette en jeg nødvendigvis MÃ… kvitte meg med, men jeg blir ikke trist om jeg ser ham forsvinne (han blir 99 % sikkert i Leeds). På den annen side er han helt sikkert en viktig mann i garderoben og på treningsfeltet.
Marching on together

Dennis

Sv: Stallopprydding
« Svar #48 på: Mai 19, 2010, 13:02:17 »
Fullstendig enig at han så ut som en spiller på vei ned. Spørsmålet blir rett og slett om han virkelig har mistet det han stod for i fjor våres, i løpet av høst/vinter 2009 og i våres, eller om han kan reise seg med skikkelig oppkjøring i løpet av sommeren. Går han skadd også i år, har vi nok sett det siste av Richard Naylor. Håper selvsagt han kan reise seg igjen og prestere som på Old Trafford oftere.  :)

Selvsagt skal han ikke spille kun fordi han er en ledertype og utnevnt kaptein. Han må også være god nok. Spillere skal ikke fredes totalt; kapteiner og keepere har nok en tendens til å få "lov til" å underprestere lenger enn andre. Beckfords vårform går også under den kategorien. Disse er likevel vanskelig å sette ut, ettersom de jo skal være en del av bærebjelkene i et lag. Macca rulerte altfor mye i sin tid, spesielt på keeperplass og i forsvaret er slikt utsatt. På den andre siden så vi hva Becks står for, da han kom inn i kampene og startet siste match med kapteinsbindet. En balansegang for en manager!

Jeg håper Neil Collins eller en annen direkte utfordrer til startelleveren signeres, ikke bare for å gi konkurranse, men for å holde spillere på tå hev. En noenlunde fast ellever er viktig, men ingen skal føle seg for sikre etter lengre formnedgang. Som du sier, er det ikke kun behov for ledere og spillere som yter fullt på banen, men også utenfor. Selv om de egentlig er unevnelige, er det en grunn til at Scholes, Giggs og Neville stadig får nye ettårskontrakter hos Scum, selv om de ikke spiller fast.

« Siste redigering: Mai 19, 2010, 13:04:37 av Mr Kaizer »
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Stallopprydding
« Svar #49 på: Mai 19, 2010, 13:04:55 »
Det tror eg også,hvis Naylor bruka sommeren i løpesko og ikkje på stranda,så regner eg med han er tilbake i storform 8)

Mener du å si at vi er enige for andre gang på bare et halvt år?  ???

 ;)  8)

hehe,jepp,det er utrolig men sant ;D

B-m

Sv: Stallopprydding
« Svar #50 på: Mai 19, 2010, 13:22:00 »
Casper Ankergren har forlatt klubben.

Men dette er blitt postet før?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

kilgallon

Sv: Stallopprydding
« Svar #51 på: Mai 19, 2010, 17:13:33 »
Casper Ankergren har forlatt klubben.

Men dette er blitt postet før?
Det er det nok, men egentlig litt merkelig det ikke er skrevet noe mere om hans avgang. Hans avgang var vel egentlig forventet, ettersom Grayson satte Higgs på målet så snart han var klar - til tross for at Casper overall har vært en av Leeds' aller beste spillere gjennom sesongen. Så vidt jeg kan notere, så kan han klandres for et enkelt mål imot (Millwalls 2. scoring på ER). Men Casper har i flere danske media sagt at det er uinteressant for han å være 2. keeper i Leeds:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/article1343796.ece

Alt tyder på at Grayson har Higgs som soleklart 1. valg og så er det ut med Ankers. Sannsynligvis vil Ankers ikke ha det store problem med å finne en klubb enten på høyeste nivå i Danmark (eller det øvrige Skandinavia) eller i CCC.

Jeg ønsker Casper all mulig hell og lykke, og han fortjener all mulig takk for den innsats han har gjort for vårt kjære Leeds United de siste sesongene.

Evig Pint

Sv: Stallopprydding
« Svar #52 på: Mai 19, 2010, 18:17:57 »
Fullstendig enig at han så ut som en spiller på vei ned. Spørsmålet blir rett og slett om han virkelig har mistet det han stod for i fjor våres, i løpet av høst/vinter 2009 og i våres, eller om han kan reise seg med skikkelig oppkjøring i løpet av sommeren. Går han skadd også i år, har vi nok sett det siste av Richard Naylor. Håper selvsagt han kan reise seg igjen og prestere som på Old Trafford oftere.  :)

Selvsagt skal han ikke spille kun fordi han er en ledertype og utnevnt kaptein. Han må også være god nok. Spillere skal ikke fredes totalt; kapteiner og keepere har nok en tendens til å få "lov til" å underprestere lenger enn andre. Beckfords vårform går også under den kategorien. Disse er likevel vanskelig å sette ut, ettersom de jo skal være en del av bærebjelkene i et lag. Macca rulerte altfor mye i sin tid, spesielt på keeperplass og i forsvaret er slikt utsatt. På den andre siden så vi hva Becks står for, da han kom inn i kampene og startet siste match med kapteinsbindet. En balansegang for en manager!

Jeg håper Neil Collins eller en annen direkte utfordrer til startelleveren signeres, ikke bare for å gi konkurranse, men for å holde spillere på tå hev. En noenlunde fast ellever er viktig, men ingen skal føle seg for sikre etter lengre formnedgang. Som du sier, er det ikke kun behov for ledere og spillere som yter fullt på banen, men også utenfor. Selv om de egentlig er unevnelige, er det en grunn til at Scholes, Giggs og Neville stadig får nye ettårskontrakter hos Scum, selv om de ikke spiller fast.



Enig, det er viktig at en spiller som Naylor må "føle presset" for å prestere. Håper vi kan hente ut en god siste sesong fra kroppen til kapteinen vår.

På midstopperplass neste år ? :
Naylor, Kisnorbo, NY (Collins?), NY (unggutt - fra en av de tre store, som ikke klarer slå gjennom der? Vet alle disse tre klubbene har et par lovende, men køen er stor), NY (egen avdeling) 4 + en fra egen avdeling skal i utgangspunktet holde. Eneste spørsmålet er Kisnorbo som vel er skadet et stykke ut i høstsesongen - når kan vi regne med ham igjen?
Marching on together

Blank_File

Sv: Stallopprydding
« Svar #53 på: Mai 19, 2010, 20:21:06 »
Nå må dere slutte med å spør etter Collins! Vi skal ha FORSTERKNINGER! Ikke stallfyll!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Stallopprydding
« Svar #54 på: Mai 19, 2010, 20:41:02 »
Dere har nettop rykket opp fra L1. Tror dere at f.eks Jason Roberts gidder å dra til dere? Han er free agent, men han tar ikke hakket ned en liga for å kjempe om nedrykk. ::)

Rolig nå Gambigutt!

sportcarl1

Sv: Stallopprydding
« Svar #55 på: Mai 19, 2010, 20:41:59 »
Dere har nettop rykket opp fra L1. Tror dere at f.eks Jason Roberts gidder å dra til dere? Han er free agent, men han tar ikke hakket ned en liga for å kjempe om nedrykk. ::)
Vem har talat om nedryck? En topp6 plats är fullt realistiskt
 

Evig Pint

Sv: Stallopprydding
« Svar #56 på: Mai 19, 2010, 20:51:49 »
Kan ikke han kastes ut? Please.. Skjønner ikke hva han skal her inne.

Edith: Altså dette er et forum for Leeds-fans, ikke et fotballforum for alle og enhver.

Another Roger hadde tidvis interessante innspill, men han her forsøpler bare forumet etter min mening.
« Siste redigering: Mai 19, 2010, 20:57:04 av Evig Pint »
Marching on together

Hallgeir *

Sv: Stallopprydding
« Svar #57 på: Mai 19, 2010, 21:25:31 »
Kan ikke han kastes ut? Please.. Skjønner ikke hva han skal her inne.

Edith: Altså dette er et forum for Leeds-fans, ikke et fotballforum for alle og enhver.

Another Roger hadde tidvis interessante innspill, men han her forsøpler bare forumet etter min mening.
Roger var (er) ok. Hadde ingenting imot han. Men kanskje vi bør starte en egen tråd kalt "Forumopprydding"? (Veldig fleipete og veldig OFF TOPIC)  ;)

P.S. : Jeg forstår ditt poeng!
« Siste redigering: Mai 19, 2010, 21:28:45 av hallghel »
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: Stallopprydding
« Svar #58 på: Mai 19, 2010, 21:28:16 »
Håper uansett at forsterkningene kommer raskt slik at de får tid til og samspilles. Bedre med 3 virkelige forsterkninger enn 5-6 stk som er freetransfere og kontraktsløse. Kanskje noen kunne lage en full update på hvem som er på lån, hvem som har kontrakter som går ut til sommeren og hvem som allerede har fått fyken.

jarle

Sv: Stallopprydding
« Svar #59 på: Mai 19, 2010, 21:36:33 »
Må jo være gull for spillere med ambisjoner å komme til CCC desidert største klubb og bli med opp i PL... og bli en del av klubbhistorien i en av de 4 store i England...