Skrevet av Emne: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?  (Lest 9115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« på: Mai 11, 2010, 14:14:15 »
Terminlisten kommer først 17.juni så jeg en på forumet skrev, så noen konkret plan har ikke jeg før det. Noen vil jo ha med se serieåpningen da, åkke som, og spes hvis den går på ER:

Likevel, jeg har allerede begynt å sikle på kamper, nam-nam!  :D

Følgende 20 bekreftede lag i CCC 2010/11 er:

Barnsley
Bristol City
Burnley
Coventry
Crystal Palace
Derby
Doncaster
Hull
Ipswich
Leeds
Middlesbrough
Norwich
Portsmouth
Preston
QPR
Reading
Scunthorpe
Sheffield United
Swansea
Watford


I tillegg vil 3 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til PL:
Nottm Forest, Blackpool, Leicester Cardiff

I tillegg vil 1 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til CCC:
Millwall, Chalton, Swindon og Huddersfield.
« Siste redigering: Mai 13, 2010, 12:25:10 av berlin »

berlin

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #1 på: Mai 11, 2010, 14:28:46 »
Terminlisten blir avgjørende for mine to turer, som jeg nå regner med det blir. De to foregående sesongene har jeg levd på sparebluss, og kun vært i England 4 ganger som turguide, og da ikke på Leeds-kamper.

Hvis jeg forutsetter at jeg får billett, sikter jeg meg ut en bortekamp på et sted/by som jeg ikke har besøkt før.

Bortekamp:
- Sheff U
- Barnsley
- Burnley
- Coventry
- Scunny

London-traktene:
- Watford
- Reading
- QPR (har vært der før, men liker stadion og ikke minst den sentrale plasseringen ved Shepherds Bush).

På Elland Road tror jeg at jeg vil gå for enten et lokalderby eller en særskilt viktig kamp på slutten av sesongen.

De andre stedene har jeg med et par unntak vært på kamp, men ikke alltid med Leeds som gjestende lag.
« Siste redigering: Mai 11, 2010, 14:31:25 av berlin »

fjellhaugen

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #2 på: Mai 11, 2010, 17:22:43 »
hjemme mot middlesbrough kunne blitt gøy tror jeg.

i tillegg liker jeg meg på the valley , så om charlton vinner play off knne det blitt en fin london tur der
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ollan

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #3 på: Mai 11, 2010, 22:11:02 »
Lovet en kompis at hvis Leeds rykket opp skulle jeg bli med og se Ipswich-Leeds United. 1 time og 10min med tog fra London
En hjemmekamp eller to må det også bli i sesongen 2010/11,hvem det blir bestemmer oppsettet med tanke på to hjemmekamper på en tur?
Ollan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #4 på: Mai 11, 2010, 22:33:15 »
Terminlisten avgjør men en dobbel hjemme, siste hjemme og en London kamp er i tankene!

berlin

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #5 på: Mai 11, 2010, 22:46:00 »

Følgende 20 bekreftede lag i CCC 2010/11 er:

Barnsley
Bristol City
Burnley
Coventry
Crystal Palace
Derby
Doncaster
Hull
Ipswich
Leeds
Middlesbrough
Norwich
Portsmouth
Preston
QPR
Reading
Scunthorpe
Swansea
Watford
West Bromwich


I tillegg vil 3 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til PL:
Nottm Forest, Blackpool, Leicester Cardiff

I tillegg vil 1 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til CCC:
Millwall, Chalton, Swindon og Huddersfield.

Nottingham Forest er klar som lag nr 21 for CCC 2010/11 etter at de tapte 4-6 sammenlagt mot Blackpool.

testo

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #6 på: Mai 12, 2010, 20:37:45 »
Begge kampene mot QPR er fastsatt med sikkerhet,og oppsettet vil være avgjørende for et par dobbel kamper ville jeg tro.
Wales kunne også vært fristende og reist til om Cardiff trekker det lengste strået.
En ting er sikkert ihvertfall, det vil bli en del flere kamper denne sesongen. ;D

(det må være fish & shipsen som drar meg dit oftere og oftere) :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ihag

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #7 på: Mai 13, 2010, 10:48:12 »
Berlin,

Må ha gått glipp av noe viktig. West B A møter vi neste år, men ikke Sheff U ? Poengtrekk ?

berlin

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #8 på: Mai 13, 2010, 12:26:30 »
Berlin,

Må ha gått glipp av noe viktig. West B A møter vi neste år, men ikke Sheff U ? Poengtrekk ?

Takk Ihag!  :-[
Du har selvfølgelig rett! (Endret i hovedinnlegget nå)
-15 til berlin  ;D

berlin

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #9 på: Mai 13, 2010, 12:31:09 »

Følgende 20 bekreftede lag i CCC 2010/11 er:

Barnsley
Bristol City
Burnley
Coventry
Crystal Palace
Derby
Doncaster
Hull
Ipswich
Leeds
Middlesbrough
Norwich
Portsmouth
Preston
QPR
Reading
Scunthorpe
Sheffield United
Swansea
Watford


I tillegg vil 3 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til PL:
Nottm Forest, Blackpool, Leicester Cardiff

I tillegg vil 1 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til CCC:
Millwall, Chalton, Swindon og Huddersfield.

Nottingham Forest er klar som lag nr 21 for CCC 2010/11 etter at de tapte 4-6 sammenlagt mot Blackpool.

Leicester City er klar som lag nr 22 for CCC 2010/11 etter at de tapte 4-3 på straffekonk etter 3-3 sammenlagt mot Cardiff.

Tom S

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #10 på: Mai 13, 2010, 12:33:12 »
Heime mot Nottingham og Middlesborough, og borte mot Ipswich.
Lokkende oppgjør om datoene passer.
COME ON LEEDS !!

The Gentle Giant

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #11 på: Mai 13, 2010, 12:46:22 »
Heime mot Nottingham og Middlesborough, og borte mot Ipswich.
Lokkende oppgjør om datoene passer.

Og då vil eg vere med  :-*

Runar

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #12 på: Mai 13, 2010, 21:00:24 »
Hjemme kamp lørdag/tirsdag så e d bare å sette seg på flyet
 

Kickthemdown

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #13 på: Mai 13, 2010, 21:54:51 »
Cardiff borte  :-\

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #14 på: Mai 13, 2010, 22:23:37 »
Apropo bortekamper i nærheten av Leeds...

...det er vel allerede klart at det blir 8 bortekamper rett rundt hjørnet neste sesong. I tillegg kan vi få Huddersfield og Blackpool som også er within reach :)

Barnsley, Hull, Doncaster, Sheffield og Scunthorpe er ikke lange turen unna. Burnley og Preston kommer vel også nesten inn under nærområdet. Mens Middlesbrough vel begynner å bli et stykke...

Eller hva sier dere som har reist 'i virkeligheten' også? :)

« Siste redigering: Mai 14, 2010, 00:06:58 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #15 på: Mai 13, 2010, 23:52:42 »
Skal over i Mars 2011 også :)!

Håper at de møter
Barnsley, Hull, Doncaster, eller evt Huddersfield (om de kommer opp) Forest hadde også vært supert!

Håper de kommer inn i en Mars-kamp på Elland Road, eneste er vell at jeg må sitte klar med pc for og bestille billeter fort som søre, er ikke medlem i LUFC. Så må vente til de kommer ut på generellsale.
Rogaland Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #16 på: Mai 14, 2010, 00:05:42 »
Skal over i Mars 2011 også :)!

Håper at de møter
Barnsley, Hull, Doncaster, eller evt Huddersfield (om de kommer opp) Forest hadde også vært supert!

Håper de kommer inn i en Mars-kamp på Elland Road, eneste er vell at jeg må sitte klar med pc for og bestille billeter fort som søre, er ikke medlem i LUFC. Så må vente til de kommer ut på generellsale.

...kamper i mars er nok ikke 'up for grabs' før tidlig i januar vil eg tippe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #17 på: Mai 14, 2010, 07:48:36 »
Skal over i Mars 2011 også :)!

Håper at de møter
Barnsley, Hull, Doncaster, eller evt Huddersfield (om de kommer opp) Forest hadde også vært supert!

Håper de kommer inn i en Mars-kamp på Elland Road, eneste er vell at jeg må sitte klar med pc for og bestille billeter fort som søre, er ikke medlem i LUFC. Så må vente til de kommer ut på generellsale.

Kan ikkje du melde deg inn som International Member i Leeds United, da?
Det forenkler mykje mtp billetter, og så får du 10% rabatt i shoppen.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #18 på: Mai 14, 2010, 12:42:00 »
Skal over i Mars 2011 også :)!

Håper at de møter
Barnsley, Hull, Doncaster, eller evt Huddersfield (om de kommer opp) Forest hadde også vært supert!

Håper de kommer inn i en Mars-kamp på Elland Road, eneste er vell at jeg må sitte klar med pc for og bestille billeter fort som søre, er ikke medlem i LUFC. Så må vente til de kommer ut på generellsale.

Kan ikkje du melde deg inn som International Member i Leeds United, da?
Det forenkler mykje mtp billetter, og så får du 10% rabatt i shoppen.

£25  spenn er'a ikke mer enn bussbilletten til ehh Oslo   ::)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #19 på: Mai 14, 2010, 14:06:04 »
Apropo bortekamper i nærheten av Leeds...

...det er vel allerede klart at det blir 8 bortekamper rett rundt hjørnet neste sesong. I tillegg kan vi få Huddersfield og Blackpool som også er within reach :)

Barnsley, Hull, Doncaster, Sheffield og Scunthorpe er ikke lange turen unna. Burnley og Preston kommer vel også nesten inn under nærområdet. Mens Middlesbrough vel begynner å bli et stykke...

Eller hva sier dere som har reist 'i virkeligheten' også? :)


Godt poeng, Asbjørn - blir reneste Yorkshireligaen dette her....  :)

Det er også stor konsentrasjon av lag fra London og Midlands, så reisebelastningen til bortekamper neste sesong vil jo være relativt hyggelig både for supporterne og for Grayson & co...


So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #20 på: Mai 14, 2010, 15:41:12 »
Apropo bortekamper i nærheten av Leeds...

...det er vel allerede klart at det blir 8 bortekamper rett rundt hjørnet neste sesong. I tillegg kan vi få Huddersfield og Blackpool som også er within reach :)

Barnsley, Hull, Doncaster, Sheffield og Scunthorpe er ikke lange turen unna. Burnley og Preston kommer vel også nesten inn under nærområdet. Mens Middlesbrough vel begynner å bli et stykke...

Eller hva sier dere som har reist 'i virkeligheten' også? :)


Godt poeng, Asbjørn - blir reneste Yorkshireligaen dette her....  :)

Det er også stor konsentrasjon av lag fra London og Midlands, så reisebelastningen til bortekamper neste sesong vil jo være relativt hyggelig både for supporterne og for Grayson & co...




alle lag er ikke klare, men maverick whites har regnet ut at total reiselengde blir redusert med 1/3 ( 2500 miles), noe som er vannvittig mye. Sikkert derfor de kalte League 1 for "Division Three South".

lojosang

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #21 på: Mai 14, 2010, 15:59:12 »
Det er da fysisk umulig å skaffe seg "lange reiseruter" i England uten å gå aktivt inn for det? Et land på størrelse med en middels norsk kommune med latterlig enkel og flat topografi  ;D

Eller hva sier Altaværingene om denne påstanden om lange reiseruter i nest øverste divisjon?  8)
- Leif Olav

LeedsU878

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #22 på: Mai 14, 2010, 23:14:42 »
Det er da fysisk umulig å skaffe seg "lange reiseruter" i England uten å gå aktivt inn for det? Et land på størrelse med en middels norsk kommune med latterlig enkel og flat topografi  ;D

Eller hva sier Altaværingene om denne påstanden om lange reiseruter i nest øverste divisjon?  8)

Well, en 5-6 timer i tog synes jeg er "en lang reiserute" ;) Håper vi slipper Swindon - de sørlige klubbene er helt håpløse å komme seg til.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

berlin

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #23 på: Mai 15, 2010, 00:02:20 »
Det er da fysisk umulig å skaffe seg "lange reiseruter" i England uten å gå aktivt inn for det? Et land på størrelse med en middels norsk kommune med latterlig enkel og flat topografi  ;D

Eller hva sier Altaværingene om denne påstanden om lange reiseruter i nest øverste divisjon?  8)

Well, en 5-6 timer i tog synes jeg er "en lang reiserute" ;) Håper vi slipper Swindon - de sørlige klubbene er helt håpløse å komme seg til.

Bra at Plymouth rykka ned da. Portsmouth blie kanskje den lengste turen. Vi slipper bl.a. Brighton, Yeovil og Exeter

Hobben

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #24 på: Mai 15, 2010, 10:55:04 »
Tror jeg tar kjangsen på at jeg bestiller med en eneste gang billetene kommer ut på genrelle sale i mars.

Ser ut for det blir to turer, kombinere med Newcastle kamp. Har en svorger som ikke har peiling på fotball.
Rogaland Whites

LeedsU878

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #25 på: Mai 15, 2010, 12:41:35 »
Det er da fysisk umulig å skaffe seg "lange reiseruter" i England uten å gå aktivt inn for det? Et land på størrelse med en middels norsk kommune med latterlig enkel og flat topografi  ;D

Eller hva sier Altaværingene om denne påstanden om lange reiseruter i nest øverste divisjon?  8)

Well, en 5-6 timer i tog synes jeg er "en lang reiserute" ;) Håper vi slipper Swindon - de sørlige klubbene er helt håpløse å komme seg til.

Bra at Plymouth rykka ned da. Portsmouth blie kanskje den lengste turen. Vi slipper bl.a. Brighton, Yeovil og Exeter

Ja, jeg var veldig fornøyd med at både Plymouth og Peterbrough rykka ned. Fortsatt lange turer til Portsmouth, Bristol, og Swansea. Ellers er jeg ganske fornøyd med mange klubber i Yorkshire, Midlands, og London som er veldig greie å komme seg til.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

ArneS

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #26 på: Mai 15, 2010, 18:14:39 »
Lovet en kompis at hvis Leeds rykket opp skulle jeg bli med og se Ipswich-Leeds United. 1 time og 10min med tog fra London
En hjemmekamp eller to må det også bli i sesongen 2010/11,hvem det blir bestemmer oppsettet med tanke på to hjemmekamper på en tur?

Samme her!  Reiser med bekjent til Portman Rd - vi har snakket om dette i 3 sesonger nå.  I tillegg satser jeg på at terminlista blir slik at vi klarer to hjemmekamper på en tur.  Skal også få med en hjemmekamp i august.
« Siste redigering: Mai 15, 2010, 18:18:39 av ArneS »
Den 17. mann

Rasmussen7

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #27 på: Mai 22, 2010, 16:36:51 »
Drar ned en tur i begynnelsen på oktober, hadde vært morro med Nottingham Forest,Sheffield United eller Derby County... Men planlegger også en tur rundt sessongavsluttninga. Var på Bristol Rovers kampen og d friste til gjentagelse ja. ;D ;D ;D

ollan

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #28 på: Mai 22, 2010, 18:15:10 »
Cardiff
Ollan

berlin

Sv: Klubber i CCC, hvilke snacksy kamper ser du deg ut?
« Svar #29 på: Mai 22, 2010, 18:38:49 »

Følgende 20 bekreftede lag i CCC 2010/11 er:

Barnsley
Bristol City
Burnley
Coventry
Crystal Palace
Derby
Doncaster
Hull
Ipswich
Leeds
Middlesbrough
Norwich
Portsmouth
Preston
QPR
Reading
Scunthorpe
Sheffield United
Swansea
Watford


I tillegg vil 3 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til PL:
Nottm Forest, Blackpool, Leicester Cardiff

I tillegg vil 1 av følgende 4 lag være å finne i divisjonen etter play-off til CCC:
Millwall, Chalton, Swindon og Huddersfield.

Nottingham Forest er klar som lag nr 21 for CCC 2010/11 etter at de tapte 4-6 sammenlagt mot Blackpool.

Leicester City er klar som lag nr 22 for CCC 2010/11 etter at de tapte 4-3 på straffekonk etter 3-3 sammenlagt mot Cardiff.


Cardiff City er klar som lag nr 23 for CCC 2010/11 etter at de tapte 2-3 for Blackpool i PO-finalen for opprykk til Premier League!


Jeg ser at Ollan har blinket seg ut kampen mot Cardiff City neste sesong, undrer meg på om det er hjemme- eller bortekampen han sikter seg ut?  ::)