Skrevet av Emne: Et mer levende forum?  (Lest 9003 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Et mer levende forum?
« Svar #30 på: Mai 13, 2010, 16:59:46 »
Robert har økt antall emner som vises pr side fra 20 til 30.  :)

Hva tykkjer Eder?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

newsome

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #31 på: Mai 13, 2010, 17:31:34 »
Robert har økt antall emner som vises pr side fra 20 til 30.  :)

Hva tykkjer Eder?


Synes det er bra!Oversikt over flere tråder på forsiden er flott!

Thomas

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #32 på: Mai 13, 2010, 17:50:15 »
Robert har økt antall emner som vises pr side fra 20 til 30.  :)

Hva tykkjer Eder?



Jeg bruker alltid "vis uleste innlegg siden forrige besøk", så da merker man ikke noe til det. Men jeg synes det virker fornuftig.

Ellers synes jeg at det er plass til for få innlegg per side. Det er vel ca 15 innlegg per side hvis ikke jeg tar feil. Min mening er at dette gjerne kan dobles, kanskje tre-dobles også. Det er mange aktive tråder her, og øker man antall innlegg per side, slipper man sideskift hele tiden.

Robert

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #33 på: Mai 13, 2010, 18:39:06 »
Jeg bruker alltid "vis uleste innlegg siden forrige besøk", så da merker man ikke noe til det. Men jeg synes det virker fornuftig.

Ellers synes jeg at det er plass til for få innlegg per side. Det er vel ca 15 innlegg per side hvis ikke jeg tar feil. Min mening er at dette gjerne kan dobles, kanskje tre-dobles også. Det er mange aktive tråder her, og øker man antall innlegg per side, slipper man sideskift hele tiden.

Det er en glimrende funksjon ja :)

Tester å dobble til 30 stk, ser det mer fornuftig ut? Spesielt kamptråder er det nok fornuftig.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Thomas

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #34 på: Mai 13, 2010, 20:12:00 »
Jeg bruker alltid "vis uleste innlegg siden forrige besøk", så da merker man ikke noe til det. Men jeg synes det virker fornuftig.

Ellers synes jeg at det er plass til for få innlegg per side. Det er vel ca 15 innlegg per side hvis ikke jeg tar feil. Min mening er at dette gjerne kan dobles, kanskje tre-dobles også. Det er mange aktive tråder her, og øker man antall innlegg per side, slipper man sideskift hele tiden.

Det er en glimrende funksjon ja :)

Tester å dobble til 30 stk, ser det mer fornuftig ut? Spesielt kamptråder er det nok fornuftig.

Wow, her handles det raskt, det er bra! :) Synes det ser bra ut nå.

Kato

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #35 på: Mai 17, 2010, 20:46:16 »
Jeg følger BM her. Moderatorene gjør en god jobb, men er i perioder litt for hissige i å slå sammen tråder. Innholdet i mange tråder kan være svært forskjellige, selv om overskriftene er relativt like.

Et dynamisk forum er lever av nyhetens interesse. Nye tråder gjør meg i utgangspunktet nysgjerrig. Gamle tråder gjør ofte at turen innom forumet blir kortere.

Det må ikke bli så oversiktlig at det blir kjedelig.


 

lojosang

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #36 på: Mai 18, 2010, 01:44:26 »
Betyr dette at vi bør kutte ut mine planer om å slå sammen alle tråder til to: Om og med Leeds-tråden og Annen mainnskit-tråden?  :o
- Leif Olav

Evig Pint

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #37 på: Mai 19, 2010, 02:25:04 »
Ikke for å være sær, men dere burde prøve å gjøre det litt mer sånn som Newcastle forumet er

Jeg sluttet å lese der.

Nei takk.

 ;D

Synes du var morsom jeg B-m.


OFF TOPIC (siden alle modsa leser denne tråden):

Hva er så spesielt med Arve Fuglum?? Irriterer meg grenseløst at han skal ha sitt navn øverst her: "Arve Fuglums og over 3000 Leeds-supporteres andre hjem". Utenom å være en (i beste fall) midt på treet kommentator i Canal +, og en vanlig Leeds-supporter, ser jeg ikke helt hva som er dealen med ham. Er det fordi han er "kjendis"? Frode Estil og Tore Pedersen er jo mye kjekkere kjendiser i så måte.. Skjønner ikke helt hvorfor vi skal fremme Arve Fuglum som "spesielt medlem".

Han spammer jo ikke akkurat luscos med nye blogg-innlegg..

We’re Leeds, and we’re proud of it
tirsdag 27. mai 2008

For min del hadde det gitt mer mening om det sto "Svend Anders", "Veteranen", "Promotion 2010", "hb", "Asbjørn", "Jon R", "Auren", "B-m", "Lojosang" osv osv sitt navn isteden for Arve Fuglum. Eller enkelt å greit bare: "Over 3000 Leeds-supporteres andre hjem".

Marching on together

lojosang

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #38 på: Mai 19, 2010, 13:02:18 »
Det skyldes vel først og fremst at nevnte Fuglum er erfaren journalist og skrev en egen spalte på forsiden når det nye LUSCOS-designet ble laget. Nå kom hans siste kommentar i mai 2008, så kanskje den meldingen og lenka har gått litt ut på dato, ja?
- Leif Olav

Blank_File

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #39 på: Mai 19, 2010, 14:27:21 »
Evig Pint syns Tore Pedersen er fin!  :-*

Evig Pint

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #40 på: Mai 19, 2010, 18:24:24 »
Det skyldes vel først og fremst at nevnte Fuglum er erfaren journalist og skrev en egen spalte på forsiden når det nye LUSCOS-designet ble laget. Nå kom hans siste kommentar i mai 2008, så kanskje den meldingen og lenka har gått litt ut på dato, ja?

Ser den, men som du sier - utgått på dato.. Fuglum har visst gitt oss opp  :)

Har vi kanskje noen på forumet som kunne tenkt seg å blogge? En to/tre forum-bloggere kunne vært interessant.. Følger bl.a. en meget bra britisk blogg, skrives av en vanlig fan med sine betraktninger.. Kan vi få til noe lignende her? Slike blogger må jo være gull å lese f.eks. etter kamper som Manu og Bristol R. :)
Marching on together

Evig Pint

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #41 på: Mai 19, 2010, 18:27:14 »
Evig Pint syns Tore Pedersen er fin!  :-*

Alle med Leeds-tattis fortjener å havne i den kategorien ?? Hehe nei "kjekk" har nok ikke den samme betydnignen der jeg kommer fra.. Det jeg mente var selvsagt at de er "artigere/mer interessante" Leeds-kjendiser.
Marching on together

lojosang

Sv: Et mer levende forum?
« Svar #42 på: Mai 20, 2010, 02:28:47 »
Evig Pint syns Tore Pedersen er fin!  :-*

Og jeg liker kjøttkaker og syns solnedganger blant annet er fine, men hva har har det eller de visueltestetiske kvalitetene den den gamle landslagskjempe Pedersen med tema for denne tråd å gjøre? ;D
- Leif Olav