LEAGUE 1 PLAY OFF - Hvem håper du på?

Started by Bites Yer Legs, May 12, 2010, 03:31:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvem håper du på tar turen opp til CCC via Play Off?

Charlton
12 (24%)
Huddersfield
23 (46%)
Millwall
3 (6%)
Swindon
12 (24%)

Total Members Voted: 46

Voting closed: May 18, 2010, 14:07:28

Bites Yer Legs

Takk og lov at vi slipper, men hvem håper du tar turen opp sammen med oss og Norwich?
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

hæææ...?
hvem har stemt på hudds?
håper hudds går ned til L2 :P

håper på charlton jeg, så det kan bli en fin bortekamp :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

Quote from: fjellhaugen on May 12, 2010, 07:04:24
hæææ...?
hvem har stemt på hudds?
håper hudds går ned til L2 :P

håper på charlton jeg, så det kan bli en fin bortekamp :)

...ikke at jeg har stemt, men tenk for en kort bortetur Hudds er. Fin å kombinere med forrige/kommende hjemmekamp på ER

...sportslig derimot   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Ikke spesielt viktig, men her blir en prioritering:

- Charlton (av samme grunn som fjellhaugen)
- Huddersfield (er jo stas med derbies da)
- Swindon (usympatiske fans, av erfaring)
- Millwall (enda mer usympatiske fans)

Litt off-topic: Har vært på 2 ER-kamper mot Millwall og fått nok av ilter og fiendtlig atmosfære, bråk etter kampen etc. PS! Det gjelder Leeds-supporterne også, de er automatisk agressive når vi møter Millwall.

19.desember 2004:
Leeds United - Millwall, 1-1, tilsk: 26.265 Goals, L:Oster(43), M:Morris(pen,86)

Husker spesielt denne 1-1 kampen på ER i 2004. Jody Morris utlignet for Millwall på straffe mot slutten av kampen, og feiret ved å løpe hele langsiden med div fakter mot Leeds-fansen, som på sin side hadde buet på han kampen igjennom, etter at han ble "sparket ut" av Leeds. Ikke særlig smart, og sinnene var i kok når kampen var ferdig. Snakk om negativ massesuggesjon etter kampen. Tilsynelatende normale mennesker forvandles til "hooligans", d.v.s. de ekte hooligans folkene vet å utnytte situasjonen og får lett med seg et par hundretall "wannabe-hooligans".

Skal aldri mer på Millwall-kamp. Eneste unntaket ville være om vi skulle spille cup-finale mot de,
men sjansene er heller små for at så skjer. Altså at Millwall kommer til en cup-finale, hehe.

(Jo, jeg vet at Millwall kom til FA-cup finalen som CCC-lag for noen år tilbake)

B-m

Er ganske lei av Real Huddersfield for å være ærlig, og vi er jo ikke kjent for å være fantastisk gode i derby-oppgjør. Blir nok av spennende kamper neste sesong (kanskje for mange?), så trenger ikke slike lag for å krydre hverdagen.
Det samme går til Millwall, unner dem ingenting godt her i verden. Hater dem.

Håper på Swindon eller Charlton, men tror jeg heller mer i mot Swindon. Er nok London klubber i Championship. Selv om Swindon ikke er så langt unna London.. Swindon manageren var vel den eneste manageren som gratulerte oss med opprykket også.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

lojosang

Swindon. De har tross alt Den Magiske Rundkjøringen.
- Leif Olav

B-m

berlin

Swindon er en møkkaplass, og med forferdelige supportere.  >:( Lider av komplekser ift  Bristol City/Rovers.

Men ikke langt fra London. Da jeg gjestet County Ground, bodde jeg i Bath, som jo er en godbit, spesielt off-tourist-season. Meget bra ølby.

pale

Går for Swindon. Trur vi har størrre sjans til å ta poeng fra dem enn noen av de andre tre...

Budda

Swindon. Ser på de som det svakeste laget og dermed best å møte neste sesong.
Endre

auren

Huddersfield! Kjekt med nabooppgjør.  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Andersen

testo

Spill i Championship 2010/2011
Min tro ---- --------Cardiff og Millwall
Mitt håp----------- Blackpool og Huddersfield
Min kjærlighet------ Leeds United ! only and only that !
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Huddersfield ! Alltid koselig å ha bittelillebror med seg ..

Bites Yer Legs

Hvem har tuklet med avstemningen min!?    >:(
KEEP FIGHTING!!

Trond90

Swindon slo Charlton 2-1 på County Ground i første kampen, nå spiller Huddersfield mot Millwall.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

Quote from: Trond90 on May 15, 2010, 13:15:44
Swindon slo Charlton 2-1 på County Ground i første kampen, nå spiller Huddersfield mot Millwall.

Husk, bortemålene teller ikke i playoff'en

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

HåvardK

Quote from: Gambi on May 16, 2010, 15:41:53
Quote from: HåvardK on May 13, 2010, 15:54:25
Quote from: Gambi on May 13, 2010, 13:52:20
Huddersfield
Jaha? Interessant for deg også, altså?

Problemer?
Slett ikke. Tenkte bare at det ikke spilte så stor rolle for en Newcastle-fan hvem som rykket opp i CCC. Men det går selvsagt an å være interessert for det.

HåvardK

Quote from: Gambi on May 16, 2010, 17:25:23
Etter et år i CCC begynner man å bry seg om divisjonen mer, enn andre folk. Jeg har begynt og få svært mange sympati lag i CCC, en jeg ellers ville hatt. Poenget er at jeg "digger" Huddersfield så jeg ser gjerne at de rykker opp(Ikke minst pga treneren Lee Clark, tidligere Newcastle kjempe).
^
Den er grei, Gambi. Håper jeg også kan få mange sympatilag i CCC neste år - i betydningen lag som legger til rette for at Leeds kan gjøre det bra. ;)

p0ndus

Håper Huddersfield rykker opp og at Millwall aldri mer havner i Play og sakte men sikkert forsvinner ut av League One, League Two ,Conference league m.m. Samt at de i løpet av kort tid får selskap av et ruinert Scum og et bankerott Looserpool.

pesi

15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Ola_S

Quote from: p0ndus on May 16, 2010, 22:05:28
Håper Huddersfield rykker opp og at Millwall aldri mer havner i Play og sakte men sikkert forsvinner ut av League One, League Two ,Conference league m.m. Samt at de i løpet av kort tid får selskap av et ruinert Scum og et bankerott Looserpool.

harde ord men dønn enig  ;)  ;D

Hobben

Rogaland Whites

Evig Pint

Håper på Swindon nå, Millwall-scum fortjener ingenting.
Marching on together

p0ndus

Absolutt Swindon hele veien. Håper de massakrerer Scumwall.