Bates - Yorkshire Radio intervju

Started by Ferre, May 19, 2010, 22:39:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Quote from: Duncan McKenzie on May 20, 2010, 09:35:19
Quote from: DenHviteYeboah on May 19, 2010, 23:58:47
Jeg blir helt kvalm av å lese dette intervjuet.Og det gir oss kritikere dessverre rett: det finnes ikke/er ingen vilje til å bruke midler for å få oss tilbake til PL. Vi skal altså håpe på at spillere uten kontrakt som ønsker å spille for klubben for en langt lavere lønn enn andre skal bidra til opprykk for oss......Og folk snakker om å rykke rett opp...yeah right....

Dette er pisspreik av deg DHY

Vi som har sett og hørt på lutv har fått med oss Bates og Simon in flesh sine uttaler om temaet. De har en pott penger som de skal bruke på spillere. Denne potten skal brukes på kjøp og lønn. Må vi kjøpe en spiller betyr det mindre til lønn. Får vi spillere på free transfer kan mer brukes til lønn, forhåpentligvis i form av bedre - men frie - spillere. Enkelt og logisk, og det er trolig deler av årsaken til at Jermaine Beckford sin agent nå har bestemt dem for å prøve lykken annet sted.

Det er mulig du dhy driver å spiller fotball på en eller annen konsoll, og at din løsning for Leeds United funker der. Det gjør ikke det i virkeligheten.

At vi betaler våre spillere så jævlig dårlig tror jeg ikke mye på. Nå har Sheehan, Kandol og Robinson fått beskjed om å få reise før kontrakten går ut - gratis. Jeg er ikke så sikker på at det blir helt enkelt å bli kvitt alle disse uten at vi må kjøpe oss ut. Ser eksempelvis i YEP at Robbo for Tranmere er utaktuelt pga lønna han har i Leeds.

La oss nå ikke rive ned det funmamentet i har ved å skynte oss for raskt. Jeg kan godt leve et par år i ccc for å bygge for neste push.

Jeg støtter Bates uttalelser i dette intervjuet

Så det er DU som definerer hva som er virkeligheten???Utmerket...gratulerer ;D
Forøvrig gidder jeg ikke å kommentere ditt  belærende innlegg!

berlin

Quote from: McMidjo on May 20, 2010, 12:06:14
Jeg tror noen av dere må lese det intervjuet på nytt…..

Slik jeg leser det:

a) Klubben har en lønns- og budsjettstruktur den ikke ønsker å fravike.

b) Denne strukturen gir verken rom for å ta inn utenlandske spillere med svært høye lønnskrav, eller spillere som skal ha bonus for å møte opp til kamp (appearance fee).

Sunne prinsipper spør du meg…..

Det noen av oss har fått med oss fra tidligere diskusjoner om det samme temaet, er at klubben antakeligvis allerede har et lønnsnivå som minst tilsvarer gjennomsnittet i The Championship â€" og som dermed burde gi rom for å hente spillere som holder et godt Championshipnivå. Jeg mener Kisnorbo er et godt eksempel på en slik spiller- og jeg tror det finnes noen flere Kisnorboer der ute som både har lyst til å spille for Leeds, er fornøyd med lønna de blir tilbudt â€" og heller ikke blir skremt av det Ken Bates sier til Yorkshire Radio.  :)

At Bates ikke sitter på noen stor pengebinge til spillerinnkjøp er da svært gammelt nytt â€" og i så måte har han da spilt med åpne kort hele veien…?

Tror jeg leser det helt greitt jeg. Og er enig i det du skriver her.

Tror bare folk (meg inkludert) får inntrykk av at det er lite og ingenting av penger til kjøp. Selv om ikke Bates sier det ordrett, så ser det liksom veldig stakkarslig ut med all den malinga, etc og ex-spiller gjelden.

Er forøvrig omtrent enig med de som mener at en fotballklubb skal drives etter vanlige prinsipper i en hvilken som helst bedrift. Men det betyr ikke at man ikke kan gjeldsette seg overhodet. Hvis Leeds veldig gjerne vil ha N.N., og N.N. vil til Leeds, og han passer perfekt inn såvel spillemessig som lønnsmessig, og han koster £ 750.000, skal vi da trekke oss ut av handelen? (Kun et eksempel). Kan heller ikke skjønne at Leeds skal være like lite kredittverdige i CCC som de var i L1?

......med dette er jo bare ett stakkars lite intervju, og ser ikke bort fra at nettopp et (eller flere)faktisk(e) "kjøp" blir presentert i løpet av tiden frem til vinduet stenger.

jackbauer68

Quote from: Erik M on May 20, 2010, 13:33:49
Quote from: jackbauer68 on May 20, 2010, 12:05:25
At ikkje enkelte her inne har større ambisjoner på vegne av klubben i sitt hjerte sjokkerer meg. Og for guds skyld,der finnes altså en gyllen middelvei her i livet,og den er ganske vid fra ytterpunktene Ridsdale og Bates.Vi må tørre som Leeds United å si,vi skal opp fra CCC,vi hører hjemme i Premier League 8)

Jeg tror kanskje du ikke tar poenget. Bates kan ha langt høyere ambisjoner (og budsjetter) enn han later til her.  Det er klokt å holde forventningnene nede overfor presse og fans.  

At jeg har Leeds i mitt hjerte betyr ikke at jeg håper på en ny pengegallopp.  Ã... bygge klubben langsomt er kanskje fornuftig.  Jeg tror vi blir et topplag i NpC (tidl. CCC) straks.  Det er mange som har lykkes i å gå opp de siste årene med relativt beskjedne budsjetter.  

Joda,men ved å fremme sånne lave forventniger så skremmer han vekk de aller fleste gode spillere,også de billige,for de fleste gode spillere har faktisk ambisjoner om sportslig fremgang for seg selv og klubb 8)

LeedsU878

Jeg har fulgt debatten, og er både enig og uenig med mange. Hadde vi hatt valget skulle vi gjerne ha spilt i Premiership neste sesong, men skjer det ikke noe drastisk hos FA er det dessverre ikke en mulighet. Jeg har stor forståelse for at folk ønsker å satse, men vi må også være realistiske i forhold til vårt nåværende nivå.

-   Fakta er at vi nettopp har rykket opp etter 3 sesonger i League 1 â€" vi må innse at vi ikke har vært bedre enn den divisjonen.
-   Fakta er at egenkapitalen ikke er på sitt høyeste.

Jeg er enig i at en gylden mellomvei trolig er løsningen, men jeg mener at Bates for øyeblikket gjør noe fornuftig. Vi må sørge for å drive en positiv virksomhet hvor utgiftene gjenspeiler inntektene.

Se på følgende scenario:

Klubben velger å satse og kommer da ut med et negativt driftsresultat på £X millioner. Presset blir for stort, og vi rykker ned igjen første sesong. ”X” behøver ikke å være et voldsomt stort beløp før kreditorene blir nervøse, og klubben kan dermed ende under administrasjon. Der har vi vært før og vi har klart oss på a) ekstremt spillersalg og b) salg av stadion og treningsfasiliteter. Som et resultatet av dette finnes det ingen aktiva i klubben utover spillerne, og vi vil dermed befinne oss i en utrolig sårbar posisjon som kan ende med å utrydde klubben.

Jeg er klar over at dette er i overkant pessimistisk og at det er ”worst case”, men det jeg vil frem til er at vi fortsatt er veldig utsatte økonomisk.

Dette er jo min veldig personlige mening og jeg sier ikke at folk som er uenige tar feil, men jeg tror at den foreløpige vei frem (til vi blir kjøpt opp av en rik araber) er å bygge stein for stein.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

McMidjo

Quote from: jackbauer68 on May 20, 2010, 12:54:16
Quote from: McMidjo on May 20, 2010, 12:06:14
Jeg tror noen av dere må lese det intervjuet på nytt…..

Slik jeg leser det:

a) Klubben har en lønns- og budsjettstruktur den ikke ønsker å fravike.

b) Denne strukturen gir verken rom for å ta inn utenlandske spillere med svært høye lønnskrav, eller spillere som skal ha bonus for å møte opp til kamp (appearance fee).

Sunne prinsipper spør du meg…..

Det noen av oss har fått med oss fra tidligere diskusjoner om det samme temaet, er at klubben antakeligvis allerede har et lønnsnivå som minst tilsvarer gjennomsnittet i The Championship â€" og som dermed burde gi rom for å hente spillere som holder et godt Championshipnivå. Jeg mener Kisnorbo er et godt eksempel på en slik spiller- og jeg tror det finnes noen flere Kisnorboer der ute som både har lyst til å spille for Leeds, er fornøyd med lønna de blir tilbudt â€" og heller ikke blir skremt av det Ken Bates sier til Yorkshire Radio.  :)

At Bates ikke sitter på noen stor pengebinge til spillerinnkjøp er da svært gammelt nytt â€" og i så måte har han da spilt med åpne kort hele veien…?

og der er problemet,vi bør absolutt være i stand til å lønne folk over snittet i ccc,en avdeling blottet for store klubber 8)

Kommer jo an på hvor problemopptatt en ønsker å være da…. :)

Denne kommende sesongen tror jeg Leeds kommer til å være en av klubbene i The Championship med det høyeste lønnsbudsjettet, men kan neppe konkurrere med de fem klubbene som har fallskjermmillionene fra Premier League i bagasjen.  Det tror jeg at vi i løpet av sesongen også vil få tall som bekrefter...

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Bra innlegg, LeedsU878!

Du har rett i at vi har omtrent nada av aktiva i dag, og er utsatt til.

Så får vi se hva Bates & Co, sammen med Grayson får til, for Grayson har uttalt helt konkret at det trengs forsterkninger, og klubben har jo også vist dette ved å sende noen ut døra, og oppfordre andre til finne seg nye klubber. Jeg antar at troppen ikke skal fylles opp kun fra akademiet, og dermed får vi håpe at vi tiltrekker oss de gode og riktige spillerne,
det være seg lån ( bedre sjanse til å låne spillere fra PL-klubber i år enn i fjor),
bosman-ervervelser eller kjøp.

Borge

Et ganske intetsigende intervju  - preget av at sesongen nettopp er avsluttet...jeg er mer opptatt av å se hva som blir gjort ila sommeren mht spillertilgang enn å analysere hva Bates egentlig mener på dette tidspunktet.
Noen liker ham, og noen liker ham ikke - og det gjennomsyrer dessverre enhver konstruktiv diskusjon.
Enhver evaluering bør kanskje foregå på bakgrunn av faktiske hendelser og ikke spådommer ;D
Borge

jarle

Alle her kan vel være eninge om at vi ønsker en noe mer offensiv holdning...

Hvor er visjonene, ønskene, målsettingene...

Masse vrøvel om kaniner og jentedoer... Skulle gjeren sett Laporta eller andre eiere sitte å prate på dette nivået.

Hvor er det sportslige???

Virker som han forsvarer seg på forskudd... vel det gjerdet på TA gjorde at vi ikke kunne kjøpe som jeg ville... og de 6 doene... var to høyrebacker...

Samme gamle leksa...

Vi omsetter for 250 mill kroner og han diskuterer et gjerde og noen dasser...FY FAEN!!!

B-m

Quote from: jarle on May 20, 2010, 16:22:31

Masse vrøvel om kaniner og jentedoer... Skulle gjeren sett Laporta eller andre eiere sitte å prate på dette nivået.

Virker som han forsvarer seg på forskudd... vel det gjerdet på TA gjorde at vi ikke kunne kjøpe som jeg ville... og de 6 doene... var to høyrebacker...

Samme gamle leksa...

Vi omsetter for 250 mill kroner og han diskuterer et gjerde og noen dasser...FY FAEN!!!

Quote from: Borge on May 20, 2010, 14:55:40
Et ganske intetsigende intervju  - preget av at sesongen nettopp er avsluttet...jeg er mer opptatt av å se hva som blir gjort ila sommeren mht spillertilgang enn å analysere hva Bates egentlig mener på dette tidspunktet.
Noen liker ham, og noen liker ham ikke - og det gjennomsyrer dessverre enhver konstruktiv diskusjon.
Enhver evaluering bør kanskje foregå på bakgrunn av faktiske hendelser og ikke spådommer ;D

Hvis du leser andre sine svar, og ikke er så utrolig SINT til enhver tid - så slipper du å repetere deg selv til enhver tid.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Jeg har uttalt det tidligere, og jeg sier det gjerne igjen; Jeg er svært positiv mtp transfer inn denne sommeren. Begrunnelsen: Grayson har tidligere fått gode spillere i divisjonen over det nivået vi har spilt på (både lån og kjøp). Hvorfor skulle han ikke klare å få tilsvarende bedre spillere nå? (Da tenker jeg PL-kvalitet). Vi er godt skodd økonomisk, og jeg er ganske sikker på at det finnes mange Sheehans og Robinsons i PL - spillere som har fått beskjed fra klubben sin at de kan finne en ny arbeidsgiver, og som dermed er gratis eller tilnærmet gratis.

Husk at Michalik gikk fra å være tilnærmet fast inventar i Bolton i PL til Leeds i CCC for noen sesonger tilbake. Fair enough - mannen viste seg å ikke være så god som vi håpte, men jeg tror dere tar poenget mitt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Quote from: auren on May 20, 2010, 16:29:00
Jeg har uttalt det tidligere, og jeg sier det gjerne igjen; Jeg er svært positiv mtp transfer inn denne sommeren. Begrunnelsen: Grayson har tidligere fått gode spillere i divisjonen over det nivået vi har spilt på (både lån og kjøp). Hvorfor skulle han ikke klare å få tilsvarende bedre spillere nå? (Da tenker jeg PL-kvalitet). Vi er godt skodd økonomisk, og jeg er ganske sikker på at det finnes mange Sheehans og Robinsons i PL - spillere som har fått beskjed fra klubben sin at de kan finne en ny arbeidsgiver, og som dermed er gratis eller tilnærmet gratis.

Husk at Michalik gikk fra å være tilnærmet fast inventar i Bolton i PL til Leeds i CCC for noen sesonger tilbake. Fair enough - mannen viste seg å ikke være så god som vi håpte, men jeg tror dere tar poenget mitt.

auren

Håper det hverken blir Robison' er eller Sheehans...

Grayson har i mine øyne hentet 2 spillere med kvalitet over det middelmådige, det er Kisnorbo og Sodje....

jarle

Quote from: B-m on May 20, 2010, 16:26:48
Quote from: jarle on May 20, 2010, 16:22:31

Samme gamle leksa...

Quote from: Borge on May 20, 2010, 14:55:40

Hvis du leser andre sine svar, og ikke er så utrolig SINT til enhver tid - så slipper du å repetere deg selv til enhver tid.

Er jeg sint... ?
Jeg repeterte vel andre i såfall...

Du kan spare deg duste kommentarene dine... OK!

stian

Quote from: jackbauer68 on May 20, 2010, 14:15:13
Quote from: Erik M on May 20, 2010, 13:33:49
Quote from: jackbauer68 on May 20, 2010, 12:05:25
At ikkje enkelte her inne har større ambisjoner på vegne av klubben i sitt hjerte sjokkerer meg. Og for guds skyld,der finnes altså en gyllen middelvei her i livet,og den er ganske vid fra ytterpunktene Ridsdale og Bates.Vi må tørre som Leeds United å si,vi skal opp fra CCC,vi hører hjemme i Premier League 8)

Jeg tror kanskje du ikke tar poenget. Bates kan ha langt høyere ambisjoner (og budsjetter) enn han later til her.  Det er klokt å holde forventningnene nede overfor presse og fans.  

At jeg har Leeds i mitt hjerte betyr ikke at jeg håper på en ny pengegallopp.  Ã... bygge klubben langsomt er kanskje fornuftig.  Jeg tror vi blir et topplag i NpC (tidl. CCC) straks.  Det er mange som har lykkes i å gå opp de siste årene med relativt beskjedne budsjetter.  

Joda,men ved å fremme sånne lave forventniger så skremmer han vekk de aller fleste gode spillere,også de billige,for de fleste gode spillere har faktisk ambisjoner om sportslig fremgang for seg selv og klubb 8)

Nå er det vel en viss sjans for at klubben kommuniserer med spillere også utenom media? Ambisjonene til klubben skal vi vise direkte overfor de aktuelle spillerne, vi trenger ikke å male ut økonomien gjennom media.

auren

Quote from: jarle on May 20, 2010, 16:45:56
Quote from: auren on May 20, 2010, 16:29:00

auren

Håper det hverken blir Robison' er eller Sheehans...

Grayson har i mine øyne hentet 2 spillere med kvalitet over det middelmådige, det er Kisnorbo og Sodje....

Som du forhåpentligvis skjønte så ønsker ikke jeg å hente spillere på nivå med Sheehan og Robinson. Men jeg er rimelig sikker på at de nest beste i Chelsea, Scum, Arsenal, Man City, Tottenham og Liverpool kunne gjort en god jobb for oss. Og de spillerne tror jeg vi fint kan få gratis / svært billig.

Jeg tenker på spillere i kaliberet Jason Roberts og Robert Koren. Og ja: jeg tror slike type spillere kunne tenke seg å spille for Leeds United.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Quote from: McMidjo on May 20, 2010, 10:28:45
Regner med at disse 1.2 mill kan dreie seg om sluttpakker e. l. til spillerne som ble fristilt i løpet av denne sesongen â€" Prutton, Huntington, Enoch.

Synes ellers dette var et fornøyelig intervju med Bates. Han minner meg mer og mer om Onkel Skrue â€" men uten pengebinge.  :)

Fint at Bates kan være opptatt med dametoalettene på The Kop og kaninene på Thorp Arch, så kan forhåpentligvis Grayson, Williams og Harvey konsentrere seg om spilleroverganger og kontraktsforhandlinger….

For min del synes jeg det er helt greit å bruke pengene på å oppgradere kontraktene til spillere som Howson og White og andre egenproduserte spillere med Yorkshirerøtter og utviklingspotensiale â€" framfor å hente overbetalte primadonnaer i transfermarkedet.

Hehe, tja.. I pocketboka der han konkurrerer mot Rikerud City (tror jeg det het), gikk jo begge rikingene på en real kjøpespree. Kastet ut de ubrukelige spillerene, og kjøpte som aldri før!

Topic; jeg mener transferbudsjettet absolutt bør brukes på lønninger til fordel for transfersummer. Dette kan gjøre klubben mer attraktiv for spillere som gjerne "hører hjemme" i bedre divisjoner og ligaer. En bør jo overveie hvilken effekt dette kan ha på resten av spillerstallen mtp et press på generelt høyere lønninger, men dersom det skal satses, mener jeg at det alternativet vil være det beste.

Vel.. går vel opp i opp dersom det er bomkjøp det dreier seg om, overgangssum vs. kjøpsum..

Når en spiller frigis i form av kansellering av kontrakter, dreier det da seg om x antall lønnede måneder, som i vanlig arbeidsliv, eller dreier det seg om en gitt sum som er uavhengig av lønnsforholdene?

Runar

De pengene vi skylder innbiller jeg er fra vi gikk i administrasjonen - Da enkelte ble enig om å utsette deler av betalingen sin, til vi hadde rykket opp igjen.

Hartey

Håller med Bates. Vi har redan laget som tar klivet upp till Premiership. Bara några free transfers och möjligtvis lite lånespelare och så har vi ju Akademin :-\

Masinga

Sitter hele tiden med en følelse av at noe vil slå inn dersom Leeds rykker opp i PL. Vil gammel gjeld bli aktivert? Bates sier ingenting. Han er fornøyd så lenge fansen blar opp penger og kommer på kamper. Og slik vil han ha det videre.

Men jeg vet ikke. Det er bare en følelse...

Har ellers forståelse for at en klubb ikke skal bruke penger den ikke har. Det er en lærdom vi for lengst har skjønt, eller hva?
Masinga, medl.nr. 1250

pedro

Leedsomaniac

Masinga

Quote from: pedro on May 21, 2010, 09:27:41
Finanskrisen er aldeles ikke over enda folkens, vi må satse klokt!!
Riktig, Pedro, riktig!
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

...jeg registerer med stor glede at Bates, som ansvarlig leder og eier (??) ikke vil øse ut penger på nye gullfisker ihvertfall!!!               

;)
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Quote from: Masinga on May 21, 2010, 09:10:52
Sitter hele tiden med en følelse av at noe vil slå inn dersom Leeds rykker opp i PL. Vil gammel gjeld bli aktivert? Bates sier ingenting. Han er fornøyd så lenge fansen blar opp penger og kommer på kamper. Og slik vil han ha det videre.

Men jeg vet ikke. Det er bare en følelse...

Har ellers forståelse for at en klubb ikke skal bruke penger den ikke har. Det er en lærdom vi for lengst har skjønt, eller hva?

Utbetaling til tidligere share-holdere skjer vel i £ 5 million-klassen hvis vi rykker opp innen 2015...eller var det 2012?
Enten fra da bates tok over eller fra da vi gikk ut i administrasjon.

Disse pengene er imidlertid som peanuts å regne mot det vi vil tjene i PL. Da kan vi i løpet av et par år kjøpe TA til markedspris, ER og betale til tidligere investorer....  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: lojosang on May 20, 2010, 02:07:59
Yeboah? Har du i det hele tatt fått med deg at vi har rykka opp? Kanksje en smule eller to av humble pie ikke villa ha skada deg? At DVH går opp i fistel når ikke overganger i hundremillionersklassen alluderes til sjokkerer meg ikke, men at nøkterne gamle JonR tar av og tydelig leser flere avsnitt fra dette nøkterne og relativt intetsigende intervjuet som ikke viser på min skjerm i det hele tatt finner jeg relativt overaskende.

Ellers har jeg sett langt mer innhold i greske pensjonsfond enn i dette intervjuet.

Tar av du liksom.  ::) Jeg ble lite begeistret for dette intervjuet. Det er riktig.

Det jeg ikke begriper er hvorfor han snakker om kaniner og dametoaletter når "tenforken" har stilt 10 seriøse spørsmål som vi fortsatt ikke har fått svar på. Var vi ikke enige om dette fikk Bates svare på etter sesongen for ikke å forstyrre sesongavslutningen? Vel her er "etter sesongen"...

Bates får det til å høres ut som klubben bare har utgifter og ingen inntekter, og at alt overskudd går til overfladisk vedlikehold til klubbens faciliteter. Er det bare meg som lurer på hvor Delph pundene har blitt av? Sist han kommenterte på dette var svaret at vi ikke hadde mottatt penger fra Villa. Er det et svar vi er fornøyd med? Vel, ikke jeg. Synes det er på høy tid at Bates begynner å ta supporternes spørsmål på alvor, fremfor å fare med respektløs bla-bla-bla og svada.

Angående "strategi" overfor potensielle nye spillere og deres agenter: Greit nok å signalisere at vi ikke (lenger) slenger lukrative kontrakter etter middelmådigheter, men å fremstille oss som en klubb uten ambisjoner er kanskje ikke så lurt når målgruppen man ønsker å tiltrekke seg er typen " gode spillere med bra holdninger som er mer opptatt av suksess og trivsel, enn lønn".
Jon R.

DenHviteYeboah

Quote from: Jon R on May 21, 2010, 23:54:09
Quote from: lojosang on May 20, 2010, 02:07:59
Yeboah? Har du i det hele tatt fått med deg at vi har rykka opp? Kanksje en smule eller to av humble pie ikke villa ha skada deg? At DVH går opp i fistel når ikke overganger i hundremillionersklassen alluderes til sjokkerer meg ikke, men at nøkterne gamle JonR tar av og tydelig leser flere avsnitt fra dette nøkterne og relativt intetsigende intervjuet som ikke viser på min skjerm i det hele tatt finner jeg relativt overaskende.

Ellers har jeg sett langt mer innhold i greske pensjonsfond enn i dette intervjuet.

Tar av du liksom.  ::) Jeg ble lite begeistret for dette intervjuet. Det er riktig.

Det jeg ikke begriper er hvorfor han snakker om kaniner og dametoaletter når "tenforken" har stilt 10 seriøse spørsmål som vi fortsatt ikke har fått svar på. Var vi ikke enige om dette fikk Bates svare på etter sesongen for ikke å forstyrre sesongavslutningen? Vel her er "etter sesongen"...

Bates får det til å høres ut som klubben bare har utgifter og ingen inntekter, og at alt overskud går til overfladisk vedlikehold til klubbens faciliteter. Er det bare meg som lurer på hvor Delph pundene har blitt av? Sist han kommenterte på dette var svaret at vi ikke hadde mottatt penger fra Villa. Er det et svar vi er fornøyd med? Vel, ikke jeg. Synes det er på høy tid at Bates begynner å ta fansens spørsmål på alvor nå, fremfor å fare med respektløs svada. Greit nok at vi ikke skal slenge lukrative kontrakter etter middelmådigheter, men å fremstille oss som en klubb uten ambisjoner er kanskje ikke så lurt når målgruppen man ønsker å tiltrekke seg er typen " gode spillere med bra holdninger som er mer opptatt av suksess og trivsel, enn lønn".
Meget bra innlegg!

Dennis

Vanskelig å si seg uenig med deg, Jon R! Godt innlegg.
Marching on together!

Per-Stian

Vel talt (som vanleg), Jon R! Støttar kvart eit ord du skriv :D

lojosang

Tror vi at potensielle spillere stort sett leter etter nye arbeidsgivere ved å tråle nettsidene til engelske lokalaviser?

Og kan det tenkes at den godeste Bates i stedet for å svare på et flyveblad noen supportere sendte ham for en liten måneds tid siden heller svarte på de spørsmålene journalisten stilte ham? Kanksje eieren av den radiostasjonen burde sende fotfolket sitt på etterutdanning?  ;D

- Leif Olav

pedro

Om dere tror at resten av verden er idioter og vi er alene
ang manitas/pund? herregud vi kan ikke sitte her inne på forumet og tro at Batsen kan  slenge rundt seg med pund i disse ustabile tider. Maner herved til nøkternhet på forumet og satse på at SG komponerer et slagkraftig mannskap, slik at vi igjen kan spise kirsebær med de "store"! Finanskrisa kommer til å prege denne sesongen mer enn noen gang og pappa smurf har full kontroll!!!!!!
Leedsomaniac

Kickthemdown

Quote from: pedro on May 22, 2010, 01:39:48
ang manitas/pund? herregud vi kan ikke sitte her inne på forumet og tro at Batsen kan  slenge rundt seg med pund i disse ustabile tider. Maner herved til nøkternhet på forumet og satse på at SG komponerer et slagkraftig mannskap, slik at vi igjen kan spise kirsebær med de "store"! Finanskrisa kommer til å prege denne sesongen mer enn noen gang og pappa smurf har full kontroll!!!!!!
Våkn opp!  :o

lojosang

Quote from: Alta-White on May 22, 2010, 01:58:21
Quote from: pedro on May 22, 2010, 01:39:48
Våkn opp!  :o

Nå? Det må være lov å si at det er midt på natten, Alta!  ;D
- Leif Olav