Skrevet av Emne: Grayson på transfermarkedet  (Lest 54228 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #120 på: August 05, 2011, 10:58:22 »

lojosang: moderatoren som sletter og flytter andres innlegg når de ikke stemmer med hans egen virkelighetsoppfatning ;D ;D ;D

Auda.
Hadde jeg visst at slettingen av en av MUN-dass-gjerdepostene dine skulle frambringe så langvarige traumer skulle jeg fart varsommere fram, Yeboah.  ;D

(Asbjørn, kan ikke du sende en sånn diplomatisk PM til denne lojosang om å slutte å føre Grayson på transfermarkedettråden off topic)
« Siste redigering: August 05, 2011, 11:00:33 av lojosang »
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #121 på: August 05, 2011, 11:29:10 »

lojosang: moderatoren som sletter og flytter andres innlegg når de ikke stemmer med hans egen virkelighetsoppfatning ;D ;D ;D

Auda.
Hadde jeg visst at slettingen av en av MUN-dass-gjerdepostene dine skulle frambringe så langvarige traumer skulle jeg fart varsommere fram, Yeboah.  ;D

(Asbjørn, kan ikke du sende en sånn diplomatisk PM til denne lojosang om å slutte å føre Grayson på transfermarkedettråden off topic)
Ingen traumer kjære bror ;D

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #122 på: August 13, 2011, 11:10:30 »
Jeg blir egentlig mer og mer oppgitt over hvor dårlig evne Grayson har til å signere de rett spillerne til de rette plassen..

Gwyn Williams og Mervyn Day må jo også ta sin del av ansvaret. Hvorfor er vi ikke rundt om i Europa for å finne en ny Hasselbaink eller Becchio?

Jeg er vel like lei av antall midtstopper i klubben som midtstopperne er lei av hverandre...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #123 på: August 13, 2011, 14:21:39 »
Jeg er vel like lei av antall midtstopper i klubben som midtstopperne er lei av hverandre...
Nå løser jo Leeds akkurat dette ved å kjøre kun stoppere i forsvarsfireren. Litt utradisjonelt, og kanskje ikke optimalt heller?

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #124 på: August 13, 2011, 14:32:12 »
Jeg er vel like lei av antall midtstopper i klubben som midtstopperne er lei av hverandre...
Nå løser jo Leeds akkurat dette ved å kjøre kun stoppere i forsvarsfireren. Litt utradisjonelt, og kanskje ikke optimalt heller?

Helt latterlig. Jeg forventer at vi skal føre kamper i hvert fall på hjemmebane, hvorfor kan ikke da Aidy spille sammen med max, doble på kant hele jævla kampen..

Et eller annet rart med Grayson, han safe'er mye med lagoppstillingene sine, men er allikevel villig til å sende spillerne naivt i angrep selv om vi leder med 2 mål...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #125 på: August 14, 2011, 12:29:44 »
En ting som er sikkert når det gjelder Grayson, og resten av Leeds, og transferpolitikken. Er at han nå merker presset. Gang på gang de siste årene har både Grayson og Bates sagt at ingen får vite noe om noen potensielle signeringer før det er 100% klart.

Den siste måneden derimot, har vi fått servert overgangsrykter både fra Bates og Grayson på løpende bånd. Jeg tror de har brutt ett av de mest grunnleggende overgangsprinsippene de har kun fordi de merker presset fra supportere og presse.

Jeg klamrer meg fremdeles til håpet om at vi faktisk får noen forsterkninger før overgangsvinduet stenger.

leedsers

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #126 på: August 14, 2011, 13:40:55 »
Tamás Priskin linket til Leeds United på lån!

Ungareren har ikke fått mye spilletid under Paul Jewell og er nå på vei ut portene fra Portman Road. Kontrakten hans går ut i Juni neste år så Leeds vil mest sannsynlig låne han ut sesongen og hente han permanent, gratis hvis han imponerer på Elland Road.

Det er som sagt bare rykter, men for min del så hadde det ikke gjort noe å fått inn en god spiss for jeg orker ikke Paynterman på topp i 45 + kamper til.

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #127 på: August 14, 2011, 14:02:52 »
En ting som er sikkert når det gjelder Grayson, og resten av Leeds, og transferpolitikken. Er at han nå merker presset. Gang på gang de siste årene har både Grayson og Bates sagt at ingen får vite noe om noen potensielle signeringer før det er 100% klart.

Den siste måneden derimot, har vi fått servert overgangsrykter både fra Bates og Grayson på løpende bånd. Jeg tror de har brutt ett av de mest grunnleggende overgangsprinsippene de har kun fordi de merker presset fra supportere og presse.

Jeg klamrer meg fremdeles til håpet om at vi faktisk får noen forsterkninger før overgangsvinduet stenger.

De har jo ikke nevnt navn, men de har nok følt presset med å gi fansen noe å "tygge" på!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #128 på: August 15, 2011, 09:23:42 »
Grayson på transfermarkedet blir akkurat det samme som om at jeg sier til min 5 år gamle datter:"Her har du 10 kroner, nå kan du gå inn i godteributikken og kjøpe så mye du vil..." ;D ;D ;D
Hehe, sett bort fra innlegget som er sitert i signaturen min, så er dette muligens det beste på lang tid ;D
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #129 på: August 15, 2011, 09:43:17 »
Grayson på transfermarkedet blir akkurat det samme som om at jeg sier til min 5 år gamle datter:"Her har du 10 kroner, nå kan du gå inn i godteributikken og kjøpe så mye du vil..." ;D ;D ;D
Hehe, sett bort fra innlegget som er sitert i signaturen min, så er dette muligens det beste på lang tid ;D
Takk takk ;D ;D ;D

fjellhaugen

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #130 på: August 15, 2011, 10:57:02 »
jøss.
innlegg fra dhy med lasser av  ;D etterhverandre..
å vent, det hadde ikke med leeds å gjøre.

neida. hyggelig å se at dhy fortsatt kan involveres i en god tone av og til. støtter deg i mye av det du skriver og oppfordrer deg til å stå på
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Borge

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #131 på: August 15, 2011, 11:21:08 »
Ja, etter fjorårssesongen så hadde jeg faktisk forventet at stallen ble skikkelig styrket i sommer for å sikre oss at vi var med i opprykkskampen i år. På den bakgrunn er jeg derfor meget skuffet over det vi har fått til på transfermarkedet. Vet ikke om Graysom har skylda, han trenger jo penger for å handle, men slik det ser ut nå ser jeg ikke at vi vil kjempe i topp 6 denne sesongen, dessverre... :-\
Borge

Ove

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #132 på: August 16, 2011, 23:15:27 »
Kanskje Grayson har har noen planer som han lykkes med på transfermarkedet likevel?

Henter Beckford billig, utlån, hentes han tilbake og så slår han til.
Tilsvarende ser ut til å skje også med Clayton og Nunez.

Selv om jeg ikke skjønner alt han driver med, så skal jeg gjerne gi han litt kredit også  :D
 

Jon R

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #133 på: August 16, 2011, 23:18:38 »
Kanskje Grayson har har noen planer som han lykkes med på transfermarkedet likevel?

Henter Beckford billig, utlån, hentes han tilbake og så slår han til.
Tilsvarende ser ut til å skje også med Clayton og Nunez.

Selv om jeg ikke skjønner alt han driver med, så skal jeg gjerne gi han litt kredit også  :D

Det var nå Blackwell som hentet Beckford og han hadde forlengst slått igjennom når Larry tok over. Grayson fortjener dog full kred for Clayton/ Nunez.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #134 på: August 16, 2011, 23:19:03 »
Kanskje Grayson har har noen planer som han lykkes med på transfermarkedet likevel?

Henter Beckford billig, utlån, hentes han tilbake og så slår han til.
Tilsvarende ser ut til å skje også med Clayton og Nunez.

Selv om jeg ikke skjønner alt han driver med, så skal jeg gjerne gi han litt kredit også  :D

Beckford ble da henta av Blackwell, Ove?
- Leif Olav

Sleivind

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #135 på: August 16, 2011, 23:44:44 »
Kanskje Grayson har har noen planer som han lykkes med på transfermarkedet likevel?

Henter Beckford billig, utlån, hentes han tilbake og så slår han til.
Tilsvarende ser ut til å skje også med Clayton og Nunez.

Selv om jeg ikke skjønner alt han driver med, så skal jeg gjerne gi han litt kredit også  :D

Beckford ble da henta av Blackwell, Ove?

Stemmer det. Beckford hadde allerede vært Leeds-spiller i to og et halvt år før Grayson kom til klubben.

Ove

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #136 på: August 17, 2011, 00:31:21 »
OK. Tok kanskje litt av i kveld.  Bra dere følger meg  ;D
 

lojosang

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #137 på: August 17, 2011, 00:33:29 »
OK. Tok kanskje litt av i kveld.  Bra dere følger meg  ;D

Så lenge du ikke nevnte Lee Chapman er det nær nok når vi vinner 4-1.  ;D
- Leif Olav

Ove

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #138 på: August 17, 2011, 00:50:48 »
Nei Chapman tenkte jeg ikke på men holdt på å ta med gode gamle Brian Deane, som satte inn 4 mål i en kamp  ;D
 

Mats-

  • Gjest
Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #139 på: August 17, 2011, 08:22:24 »
Kanskje Grayson har har noen planer som han lykkes med på transfermarkedet likevel?

Henter Beckford billig, utlån, hentes han tilbake og så slår han til.
Tilsvarende ser ut til å skje også med Clayton og Nunez.

Selv om jeg ikke skjønner alt han driver med, så skal jeg gjerne gi han litt kredit også  :D

Det var nå Blackwell som hentet Beckford og han hadde forlengst slått igjennom når Larry tok over. Grayson fortjener dog full kred for Clayton/ Nunez.  :)

Han fortjener også skryt for 'Player of the year' i fjor, nemlig Max Gradel :)

Tjalla

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #140 på: August 17, 2011, 08:41:28 »
Nei Chapman tenkte jeg ikke på men holdt på å ta med gode gamle Brian Deane, som satte inn 4 mål i en kamp  ;D

Og det var vel omtrent alle målene han scoret også  :P
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Lucas the Kop Cat

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #141 på: August 17, 2011, 09:22:28 »
News: Leeds United manager Simon Grayson insists he does not feel under pressure to bolster his squad before the transfer window closes.

Kanskje denne linken? : http://www.teamtalk.com/leeds-united/7078475/Leeds-boss-relaxed-over-squad

Så da kan neste uke kanskje bli til neste måned eller neste sesong?

Virker som at Simon har resignert... Trist! :'(

auren

Har du også resignert, auren?

Neida  :) Men er litt oppgitt over den evigvarende jakten etter vårt defansive anker. Ingen venstreback av bra kaliber i klubben og heller ingen back up på høyrebacken. Det nytter ikke å sikte så høyt som SG gjør med tanke på innkjøp av spillere, når vi ikke kan betale mer enn det vi gjør i lønninger.

auren

Når det gjelder defansivt anker, var det tydeligvis en feil å ikke signere Morrison hvis det da ikke var noen uoverstigelige formelle hindringer som gjorde det umulig. Slik han har spilt for Aalesund, ikke minst mot Rosenborg i kvartfinalen, ville han vel vært svaret på det spørsmålet.

Per-Stian

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #142 på: August 17, 2011, 09:26:52 »
News: Leeds United manager Simon Grayson insists he does not feel under pressure to bolster his squad before the transfer window closes.

Kanskje denne linken? : http://www.teamtalk.com/leeds-united/7078475/Leeds-boss-relaxed-over-squad

Så da kan neste uke kanskje bli til neste måned eller neste sesong?

Virker som at Simon har resignert... Trist! :'(

auren

Har du også resignert, auren?

Neida  :) Men er litt oppgitt over den evigvarende jakten etter vårt defansive anker. Ingen venstreback av bra kaliber i klubben og heller ingen back up på høyrebacken. Det nytter ikke å sikte så høyt som SG gjør med tanke på innkjøp av spillere, når vi ikke kan betale mer enn det vi gjør i lønninger.

auren

Når det gjelder defansivt anker, var det tydeligvis en feil å ikke signere Morrison hvis det da ikke var noen uoverstigelige formelle hindringer som gjorde det umulig. Slik han har spilt for Aalesund, ikke minst mot Rosenborg i kvartfinalen, ville han vel vært svaret på det spørsmålet.

Morrison fekk ikkje arbeidstillatelse i England.

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #143 på: August 22, 2011, 20:41:14 »
Etter å ha sett hvordan enkeltspillere fremstår på dagens Leeds, kan vi da fastslå at Grayson er konge på transfermarkedet??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #144 på: August 22, 2011, 20:47:47 »
Etter å ha sett hvordan enkeltspillere fremstår på dagens Leeds, kan vi da fastslå at Grayson er konge på transfermarkedet??

Nei det kan vi ikke.
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #145 på: August 22, 2011, 20:52:00 »
Etter å ha sett hvordan enkeltspillere fremstår på dagens Leeds, kan vi da fastslå at Grayson er konge på transfermarkedet??

Ja og nei ;) ;)

Ove

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #146 på: August 22, 2011, 21:13:09 »
Han har skuffet veldig med å få på plass midtbaneankeret, men løfter vi blikket og ser med litt fugleperspektiv på dette, så synes jeg han har gjort det veldig bra. Han har et opprykk, deretter marginalt unna playoff, og nå ser vi forhåpentligvis konturene av et nytt veldig bra lag

I denne perioden har han så og si ikke fått noen penger å kjøpe for, til tross for en del spillersalg.

 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #147 på: August 22, 2011, 21:21:35 »
Grayson på transfermarkedet = harmløs.

galleeds

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #148 på: August 22, 2011, 21:28:50 »
Burde vel ta med at vi har beholdt spillere som Howson, Snodgrass og Gradel (enn så lenge).. Dette går naturligvis utover midler som er tilgjengelig for nye kjøp. For min del er det viktigere at disse ble. Kunne sikkert solgt en av disse og da handlet inn en eller to, men tror ikke det hadde vært lett å erstatten noen av de. Tro vi får satse på et par luringer på lån.

Sleivind

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #149 på: August 30, 2011, 21:35:40 »
Jeg hadde forventet at noen spillere skulle forsvinne før vinduet stengte, men da hadde jeg Bruce, Bessone og Parker i tankene, ikke Gradel. Og jeg hadde håpet på at en eller to forsterkninger ble hentet inn. Nå går vel alle ressursene med på å hente inn en erstatter for Gradel.

Gradel etterlater seg noen ekstremt store sko som må fylles. Jeg har ingen tro på at Grayson evner å hente inn noen som kan fylle disse skoene.

Og hva med de andre hullene vi har i laget? Høyreback, venstreback og sentral midtbane?

Det blir vel noen nødløsninger på lånemarkedet, igjen. Kjenner jeg gruer meg allerede til å så hvilke middelmådigheter som kommer inn.

Men det er vel bare til å krysse alt som krysses kan, og håpe på at Grayson for en gangs skyld overrasker.