Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

Hørte at Lyn ikke hadde penger til å betale ansatte lønninger idag. Hva om de går konk. Er billettpengene mistet da?

Om så er tilfelle er tapte billettpenger underordnet det at vi går glipp av en Leedskamp!

it goes without saying  ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Ozzy96

er KAnskje den yngste supporteren her  som skal på kampen :D har ordna meg  billeter så jeg og onkelen  min er plassert mitt i leeds gjengen 27 juli :D 

Ozzy96

Håper på minst 2000 leeds supporter:D blir gøy å se de nye spillerne spille

Rudi G.

  • Gjest
er KAnskje den yngste supporteren her  som skal på kampen :D har ordna meg  billeter så jeg og onkelen  min er plassert mitt i leeds gjengen 27 juli :D 

Er du født i 96 er du garantert IKKE den yngste Leedssupporteren som skal på denne kampen :) ;)

Per Arne

er KAnskje den yngste supporteren her  som skal på kampen :D har ordna meg  billeter så jeg og onkelen  min er plassert mitt i leeds gjengen 27 juli :D 

Om du er født i 96, blir du neppe den yngste...  ;)

lojosang

Har også billett. Ja, jeg skal betale den nå, Fjellhaugen.  8)
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
er KAnskje den yngste supporteren her  som skal på kampen :D har ordna meg  billeter så jeg og onkelen  min er plassert mitt i leeds gjengen 27 juli :D 

Er du født i 96 er du garantert IKKE den yngste Leedssupporteren som skal på denne kampen :) ;)


....og jeg trenger hjælp til å omvende mine to gutter født i 98 og 2001!!! Skal stille oss midt i den hvite horde og la de føle trøkket!!!
Yeboahs vitne

Lorimer

Har ikkje kjøpt billett, reknar med at det kan kjøpast på kampdagen. kl 19.00 høyrest fint ut for eg har tenkt å ta med gutungen som er født i 2005 og jentungen som er 2003-modell.

Marching on !
 

Sølvreven

Jeg hadde håpet at kampen gikk tidligere, men da får jeg enda en overnatting i Oslo. Det kan bli en dyr kamp til slutt  :-\
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

lojosang

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #219 på: Juni 13, 2010, 03:18:10 »
Eg e interresert eg, eller hvor finner man biletter til kampen og vet noen om det kommer til å bli utsolgt? i tillfelle hva koster bilettene nå?
Er bilettene billigere når jeg kjøper dem hos deg så gjør jeg det;)
Ta en telefon til meg eller send en meld: 91108258, heter håvar. om du enda har dem da;)
Heisann.
Jeg har to biletter som jeg ikke får brukt allikevel og dermed selges til kostpris.
Hvis noen er interresert send meg en lyd og jeg gir dere kode/sms med mulighet å printe ut.

Det blir nok ike utsolgt men det hadde vært topp om jeg slapp å sitte med -500,- når noen allikevel skal ha biletter.

Jeg må offshore så da går oslo turen i lenger tur neste gang det blir leeds  ;D

---

Har en som er interessert, hva selger du dem for?

håpet  var jo at noen som skal på kampen kan kjøpe de av meg i stedet for lyn. det var ikke mer enn det.

så pr dags dato er planen at de selges for 250,- pr stk

Kjøpt og betalt alt. De kondisjonerte herrer HåvardK og undertegnede skal gjøre Hovedstaden utrygg på dette tidspunkt. Førstnevnte muligens med et kobbel selvproduserte, heimelaga Leedsfans, etter hva jeg forstår.  8)
- Leif Olav

Trålern

Akkurat kjøpt billetta :D ! Nån som veit kor mykje billetta det e solgt?

fjellhaugen

Har også billett. Ja, jeg skal betale den nå, Fjellhaugen.  8)

hehe.. no stress.
hadde faktisk glemt det ut :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ozzy96

mente på forumet da:D  er det noen som vet om det er mulig å kjøpe den nye leeds drakta på kampen?:D

Rudi G.

  • Gjest
mente på forumet da:D  er det noen som vet om det er mulig å kjøpe den nye leeds drakta på kampen?:D

Ikke på forumet heller, flere fra Junioravdelingen har meldt sin ankomst ;D

Ozzy96

jaja men en av de yngste da :D det er en trøst

Tom S

jaja men en av de yngste da :D det er en trøst

Supert, vi trenger unge lovende supportere!!
:)
MOT
COME ON LEEDS !!

arneg

jaja men en av de yngste da :D det er en trøst

Supert, vi trenger unge lovende supportere!!
:)
MOT

Skeptisk.  Vi risikerer at forumet blir mindre skeptisk, mindre negativt og til slutt så vet de ikke hvilken skurk Bates er.  Skeptisk.
 

Ozzy96

tru meg eg veit kem bates er :D

arneg

tru meg eg veit kem bates er :D

Beroligende ;)
 

Ozzy96

men jeg lurer fortsatt på om det er mulig å få kjøpt den nye trøya på kampen:D

bwirum

men jeg lurer fortsatt på om det er mulig å få kjøpt den nye trøya på kampen:D
Det vites ikke, men forrige gang jeg var på en Leeds-match i Norge (Sarpsborg i ... 06?) så tror jeg ikke jeg så noen salgsboder med Leeds-supporterutstyr. Jeg har for øvrig bestilt nye skjorter til meg selv og mine to eldste poder, født i hhv. 2001 og 2003, som jeg antar ankommer i god tid før matchen. Snakk med onkel (som er Leeds-fan?) om å bestille fra LUFC-shop'en på nettet :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Ozzy96

tja maybe :D  er bare fattern som er leeds supp :D

bwirum

tja maybe :D  er bare fattern som er leeds supp :D
Aha, da bør det jo være enda enklere!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Ozzy96

ja , det hadde vert litt stas å ha nye trøya på kampen :) så får dikutere det når han kommer hjem ::)

lojosang

Det var telt med Leedseffektsalg både ved Gamle Stavanger Stadion og Haugesund Stadion i 2005 og på Sandnes Gressplen med fire benker rundt ;D i 2006. Burde være mulig å finne en drakt, ja.
- Leif Olav

Ozzy96

Næhh  ::) skal bestille trøya nå tror eg fekk klarsignal av fattern  ;) får heller se om det er no fint om det er bod der

Hobben

Det var telt med Leedseffektsalg både ved Gamle Stavanger Stadion og Haugesund Stadion i 2005 og på Sandnes Gressplen med fire benker rundt ;D i 2006. Burde være mulig å finne en drakt, ja.

de solgte ikke de ekte draktene verken i Stavanger eller Sandnes. Men det var møje annet på bodene jah.
Rogaland Whites

lojosang

Jo, innenfor stadionportene gjorde de det i Stavanger i hvert fall, men ikke de som står rundt omkring og selger skjerf og juggel utenfor. Eller kanksje det var på andaberg under trening jeg kjøpte drakta mi? Hmm. Mulig du har rett. I Haugesund var det i hvert fall en offisell Leedsbod innenfor portene (eler egentlig to pulter og noen pappesker.

 I Sandnes konstaterte jeg bare at det var et telt på motsatt ende av gressplenen, og antok at det var offisielt supporterutstyr de hadde der.  ;D
- Leif Olav

Ozzy96

Samma det pappa orner drakt til kampen han 8)

Hobben

Jo, innenfor stadionportene gjorde de det i Stavanger i hvert fall, men ikke de som står rundt omkring og selger skjerf og juggel utenfor. Eller kanksje det var på andaberg under trening jeg kjøpte drakta mi? Hmm. Mulig du har rett. I Haugesund var det i hvert fall en offisell Leedsbod innenfor portene (eler egentlig to pulter og noen pappesker.

 I Sandnes konstaterte jeg bare at det var et telt på motsatt ende av gressplenen, og antok at det var offisielt supporterutstyr de hadde der.  ;D

Jeg kan godt ta feil, fant noen jallaboder kun jeg. Men håper jo det kommer noen med noe fra sperstoren fra Elland Road til Oslo.
Rogaland Whites