Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84694 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per Arne

Æsj, må jeg sette mine bein i Bergen ?  >:(  :'(
for oss som bor her sin del må du gjerne holde deg vekke hvis det er så gale ;)

For å si det sånn; jeg setter gjerne mine bein i Bergen...

 ;)
« Siste redigering: Juli 08, 2010, 21:20:08 av Per Arne »

Oggy

Gjerne i Tønsberg, takk  :)
Oggy

Per Arne

Gjerne i Tønsberg, takk  :)

Jeg håper for Guds skyld det ikke blir spill mot en liten klubb i en liten by.

Moro med folk på tribunen.

 ;)

Rudi G.

  • Gjest
Æsj, må jeg sette mine bein i Bergen ?  >:(  :'(

Helst ikke, bedre du holder deg på vidden!

kloggen

Snakkes i Kosice  ;D

Rune Bergen

Håper det blir mot Brann, selv om jeg er på ferie. Vi har jo to gamle Leeds spillere i troppen vår

Oggy

Gjerne i Tønsberg, takk  :)

Jeg håper for Guds skyld det ikke blir spill mot en liten klubb i en liten by.

Moro med folk på tribunen.

 ;)

Vel, tør påstå at det har sin sjarm når Leeds og andre klubber besøker

steder som Boden og Byske - fans vil ta turen uansett.

Kan være vel så kjekt å sitte på et stappefullt intimt stadion,
kontra 3000 på et stadion som tar 12 000  :)
Oggy

newsome


Leedsfan

Noen som vet hvordan vi får igjen penger for billetter som er kjøpt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Håper for alle sin del som kjøpte billetter for pengene igjen, men nå er jo Lyn konkurs, og det er mange kreditorer før de som har kjøpt billett.

Krysser fingrer for at pengene ikke har gått rett i kassa til Lyn, men til andre aktører som har solgt billetter for dei.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

bwirum

http://fotball.fvn.no/england/article173765.ece
Hadde jo vært litt spesielt, sist gang Leeds var i Norge spilte Bakke for de, nå (om dette går inn) skal han spille mot de...

Uansett, om det blir Brann så blir det ikke kamp på meg dessverre. Hadde virkelig håpa på en ny motstander på østlandet.

Kem "de"  ???

Beklager... OSS!!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tom S

http://fotball.fvn.no/england/article173765.ece
Hadde jo vært litt spesielt, sist gang Leeds var i Norge spilte Bakke for de, nå (om dette går inn) skal han spille mot de...

Uansett, om det blir Brann så blir det ikke kamp på meg dessverre. Hadde virkelig håpa på en ny motstander på østlandet.

Kem "de"  ???

Beklager... OSS!!

;)
COME ON LEEDS !!

ØBS

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #403 på: Juli 17, 2010, 20:53:41 »
http://www.leedsunited.com/news/20100520/possible-norwegian-date-for-pre-season_2247585_2055922?

Synd at man er i Spanien på den datoen......  :-[
Hva skjedde med "Leeds United on the road" ? Når Luscos ble en members branch (vi ble vel det?) så var det en rekke "goder" som ble lagt fram. En av dem var nettopp "Leeds United on the road" hvor klubben kom på besøk..

Regner med at det er behov for dobbelt gjerde rundt TA og litt flere dametoaletter på ER siden vi tydeligvis ikke har hørt noe mer om dette godet. Flere som husker "Leeds United on the road" som et av godene?? Og noen som har ledelsen i Leeds litt mindre i halsen enn meg - slik at de klarer å holde seg mer saklig enn jeg har mulighet til? :)

Mitt svar på ditt spørsmål på slutten er...  "Nei"...
LUSCOS-hilsen
ØBS

soumoh

Fortsatt ingen oppdatering vedrørende tilbakeføring av pengene fra Lyn-kampen? Hva er det som tar så lang tid?

Jeg kjøpte en god del billetter og skulle gjerne hatt pengene tilbake slik at jeg kunne komme meg til Bergen.
We'll be back.

Trulsaren

Kilde: http://lyn.no/index.aspx?cat=1138&mid=1120&id=5988683

Sitat
Som tidligere meldt på www.lyn.no, har det vært en del uavklarte teknikaliteter som manglet løsninger vedrørende penger i retur til billettkjøperne. I dag har det omsider blitt brakt på det rene hvordan dette skal gjøres.

Kjøperne får tilbake billettens pris i sin helhet, og FK Lyns samarbeidspartner Lyn Invest AS dekker kostnadene ved de ekstra transaksjoner og ekstraarbeidet som nå må gjøres.

Verken FK Lyn eller dets konkursbo har midler til dette. På vegne av klubben takker Rolf–Magne Walstad Lyn Invest AS for at de gjør dette og dermed sørger for at hverken Lyn eller Leeds supportere blir skadelidende.

Walstad beklager at det ikke ble kamp på Bislett.

– Dette ville blitt en flott kveld for mange, avrunder den tidligere daglige lederen, som regner med at billettpengene er tilbake på kjøpernes konto i begynnelsen av neste uke.

NB – Kjøperne behøver ikke foreta seg noe aktivt. Pengene tilbakebetales via "Payex" til den konto pengene kom fra.

ENGLISH: Tickets to Lyn – Leeds will be refunded. The money will be back on your account in the beginning of next week. 

I løpet av neste uke er altså pengene tilbake :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

soumoh

Er det noen som har fått pengene tilbake?
We'll be back.

Bjorn

Mottatt idag!
Takk Lyn!
 :)
Marching On! 4276

soumoh

Har fortsatt ikke mottatt noen penger jeg ???

Oppdatering: da var pengene på kontoen igjen.
« Siste redigering: Juli 29, 2010, 09:47:23 av soumoh »
We'll be back.