Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84971 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leif Egil

Kampen kan også spilles i Bergen!!!

Ja, komme hit så skal eg i verste fall skrape sammen ein slagkraftig lag til og spille om Leeds.
Rekner med at auren, laddien og Rune stiller sammen med meg? ;D

Jeg stiller! ;D
 


Evig Pint

Fine :) Tar gjerne Viking som motstander
Marching on together

Bjorn

jaja. Fint for fansen der borte, men da blir det refundering av 5 stk billetter for min del...  :'( :'(
Marching On! 4276

Yeboah

Viking i Stavanger hadde vært helt topp det. Samma hvor Leeds skal spille i Norge. Kampen skal sees uansett  ;D

Ola_S

haff,noe så irriterende   >:(  skal på kielferga 28.juli med påfølgende ferie i tyskland og denne kampen skulle liksom vara starten på turen,har som mange andre ordna overnatting i oslo også  :(  så håper på d beste enda men byner jaggu å tvile bittelitt  ::)

Hobben

Fint med Viking i Stavanger, ville vært fælt og tape mot de.. laget jeg hater er netopp Viking (Er Bryne-supporter)...
Rogaland Whites

ToreLA

Har kanskje enda sterkere følelser for Viking enn Leeds, men i en treningskamp så går det helt fint. Da får jeg bare kose meg med begge lag. Håper på Vikingkamp... Spennende med en sniktitt på Nevi også.


harvey

La det nå bli Stavanger.  Det blir bra i tilfelle å se LEEDS mot di mørke blå.  :)

Tom S

Håper i det lengste på at evt kamp blir i Oslo-området, då både fly og hotell er booket.

Men, blir det endring og Leeds spiller i Stavanger eller Bergen så skal eg nok sørge for å vere der, sjølv om det vert litt rotete og kanskje koster litt meir enn planlagt.

COME ON LEEDS !!

nebel

La det nå bli Stavanger.  Det blir bra i tilfelle å se LEEDS mot di mørke blå.  :)

Greit med Viking. Skal til Stavanger etter Leeds kampen allikevel. I tilfellet kamp reiser vi bare en dag tidligere. :D

Trulsaren

Blir jo idiotisk å spille i Stavanger.. Regner med det ikke bare er jeg som har en billett og et hotell jeg har betalt og ikke får pengen igjen for..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

sveifors

Blir jo idiotisk å spille i Stavanger.. Regner med det ikke bare er jeg som har en billett og et hotell jeg har betalt og ikke får pengen igjen for..

Enig, booked fly og hotell og det er sikkert flere. I Oslo-området vil flest av oss i LUSCOS ha muligheten til å møte opp. Har ikke mot andre steder om det hadde vært det i utgangspunktet.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Da kom det ikke noe avgjørelse idag, dette begynner og dra ut litt nå, de lover og lover bare for og dempe oss....
Rogaland Whites

Papi

Blir jo idiotisk å spille i Stavanger.. Regner med det ikke bare er jeg som har en billett og et hotell jeg har betalt og ikke får pengen igjen for..

Enig, booked fly og hotell og det er sikkert flere. I Oslo-området vil flest av oss i LUSCOS ha muligheten til å møte opp. Har ikke mot andre steder om det hadde vært det i utgangspunktet.



Nå tror eg nok ikkje Leeds tenker på oss når dei bestemmer seg for by
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Runar

Blir jo idiotisk å spille i Stavanger.. Regner med det ikke bare er jeg som har en billett og et hotell jeg har betalt og ikke får pengen igjen for..

Enig, booked fly og hotell og det er sikkert flere. I Oslo-området vil flest av oss i LUSCOS ha muligheten til å møte opp. Har ikke mot andre steder om det hadde vært det i utgangspunktet.



Nå tror eg nok ikkje Leeds tenker på oss når dei bestemmer seg for by


Det vil jeg tro. Hva er ellers grunnen for en dagstur til Norge? Lag av kvaliteten til FC Lyn finner du 100 av i England.
 

Eirik

Gode, gamle, ærverdige Frigg bør jo være en ideell erstatter! Omtrent på samme nivå som Lyn, og kampen kan spilles til oppsatt tidspunkt på Bislett. Håper dette går i orden!
 

SuperLeeds!

Gode, gamle, ærverdige Frigg bør jo være en ideell erstatter! Omtrent på samme nivå som Lyn, og kampen kan spilles til oppsatt tidspunkt på Bislett. Håper dette går i orden!

Brigg? Det var vel et tidlig lettøl, var det ikke?


Same

Follo hadde vært en fin motstander  :)

bwirum

http://fotball.fvn.no/england/article173765.ece
Hadde jo vært litt spesielt, sist gang Leeds var i Norge spilte Bakke for de, nå (om dette går inn) skal han spille mot de...

Uansett, om det blir Brann så blir det ikke kamp på meg dessverre. Hadde virkelig håpa på en ny motstander på østlandet.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

johnsa

Brann har jo vært en fin motstander,men no er det jammen meg på tide det kommer en avklaring og det kjapt,no har det drøyet ut alt for lenge.

torivar

  • Gjest
På Stadion kunne jo SG tatt en liten kikk på Brann sine Bosman-spillere. Er vel kun en som er av interesse, og PVM sin kontrakt varer vel bare ut denne sesongen.

Tom S

http://fotball.fvn.no/england/article173765.ece
Hadde jo vært litt spesielt, sist gang Leeds var i Norge spilte Bakke for de, nå (om dette går inn) skal han spille mot de...

Uansett, om det blir Brann så blir det ikke kamp på meg dessverre. Hadde virkelig håpa på en ny motstander på østlandet.

Kem "de"  ???
COME ON LEEDS !!

Trulsaren

På Stadion kunne jo SG tatt en liten kikk på Brann sine Bosman-spillere. Er vel kun en som er av interesse, og PVM sin kontrakt varer vel bare ut denne sesongen.
Tviler på at noen av Branns spillere har eller er aktuell for Leeds...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
http://fotball.bt.no/eliteserien/article173807.ece


Bakke ønsker Leeds velkommen

Men fremdeles ingen avklaring om det blir kamp.

Publisert: 08.07.2010 kl. 13:55 , endret: 08.07.2010 kl. 14:08

Av: Kim Bøyum


Etter at Leeds planlagte kamp mot Lyn 27. juli ble avlyst, har flere norske lag meldt sin interesse for å få en kamp mot engelskmennene, deriblant Brann.


«I likhet med Godset, LSK, Viking og sikkert mange flere har vi snakket med en agent om mulighetene for en kamp mot Leeds. Ingen avtale inngått, men vi ser på muligheten,» skrev operativ leder/strategisk controller i Brann, Roald Bruun-Hanssen, i en tekstmelding til bt.no i går kveld.




Mediesjef i Brann, Gorm Natlandsmyr, kan fortelle at det fremdeles ikke er gjort noen avtale med Leeds.


"Ingen avtale pt.", skriver Natlandsmyr i en tekstmelding til BT.


En som gjerne tar en kamp mot Leeds, er Eirik Bakke. Han spilte selv i klubben fra 1999 til 2006.


- Det hadde vært artig, det, selv om det ikke er så mange av mine tidligere lagkamerater som er der. Uansett vil det være spesielt for meg, sier Bakke.


- Jeg har jo vært på treningsleir i Norge med Leeds selv, og de kommer nok ikke til å legge altfor mye i det. Men det er alltid artig å spille mot et annet lag enn de vanlige norske.


Trener Rune Skarsfjord synes heller ikke det vil være noe problem å få inn en kamp mellom to seriekamper.


- Det er bare fint. Hvis det blir noe av, tilpasser vi oss til det. I en slik kamp kan vi bytte så mange vi vil, så det blir ikke noe problem. Vi spiller en internkamp i uken uansett, så det ville passet godt å møte Leeds.


Ved siden av Bakke har også Gylfi Einarsson en fortid i Leeds.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Papi

Dette hadde jo bare vært heeeelt fantastisk!!!!!! ;D

*Krysser alle fingrer og tær*
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kickthemdown

Æsj, må jeg sette mine bein i Bergen ?  >:(  :'(

ollan

Æsj, må jeg sette mine bein i Bergen ?  >:(  :'(
for oss som bor her sin del må du gjerne holde deg vekke hvis det er så gale ;)
Ollan

Budda

Er det noe nytt om hvordan vi får tilbake pengene?
Endre