Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Hei


Det jobbes med å få en annen motstander fra Norge til å spille mot Leeds.

Da vil antageligvis forhåndskjøpte billetter fungere på denne kampen og.
Ellers vil du antagelig få igjen pengene for billettene, men det kan jeg ikke komme med noen lovnad om nå.


Ingenting er avklart enda, så det er bare å følge med i diverse medier (lyn.no) fremover.


Beklager lite utfyllende svar. Jeg sitter på svært lite info.


Vennlig hilsen/Kind regards,

Kjetil Kirk Johansen

Butikk- og billettansvarlig

FK Lyn

Ullevaal Stadion, Oppg. C| Pb. 3928  Ullevaal Stadion | 0805 Oslo

Mob: +47 41 27 84 62
Mail:  kjetil.kirk.johansen@hotmail.com

Web: www.lyn.no


Follow us @ facebook: http://facebook.com/FKLyn




--------------------------------------------------------------------------------
From: therese_tveit88@hotmail.com
To: kjetil.kirk.johansen@hotmail.com
Subject: Lyn - Leeds
Date: Wed, 30 Jun 2010 18:05:05 +0200

Hei!
 
Det meldes om at Lyn er begjært konkurs, og det jeg lurer på da er om kampen mellom Lyn og Leeds blir avlyst? Og jeg antar at om så skjer får vi pengene igjen??
 
Mvh Therese Tveit
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

flynn

Ikke den store entusiasmen for en kamp mot Leeds å spore blandt fugla på Romerike, utfra forumet deres å bedømme: http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=16215&page=10

Men det er vel knappast de som bestemmer...

flynn

Trulsaren

Haha. For en gjeng med klovner!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

fotball

Hei

Fikk bekrefet nå at det ikke ble LSK.

Da håper jeg det finnes noen andre som kan ta matchen.

newsome

Brann og Bergen!!  ;)

Trulsaren

Hei

Fikk bekrefet nå at det ikke ble LSK.

Da håper jeg det finnes noen andre som kan ta matchen.
Hvor har du dette fra? Kilder...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hobben

Er lei av og vente på dette, hva med å få gang på ting og tang LYN.
Rogaland Whites

berlin

seff blir det ikke LSK. Med kamper 26 og 31.juli var vel det aldri aktuelt.  ???

readysteady

Leeds ville ha rask avklaring - før helgen oppfattet jeg det som. Når det ennå ikke har kommet avklaring begynner jeg å tvile på om det blir noe av dette Norges-besøket.

Tom S

Leeds ville ha rask avklaring - før helgen oppfattet jeg det som. Når det ennå ikke har kommet avklaring begynner jeg å tvile på om det blir noe av dette Norges-besøket.

Tviler eg også  :-\

Men, men, det er vel saktens andre ting å finne på i tigerstaden ein sommerdag.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Leeds ville ha rask avklaring - før helgen oppfattet jeg det som. Når det ennå ikke har kommet avklaring begynner jeg å tvile på om det blir noe av dette Norges-besøket.

Tviler eg også  :-\

Men, men, det er vel saktens andre ting å finne på i tigerstaden ein sommerdag.
har en kompis i LSK styret.jeg har nå sendt ham en sms hvor jeg korsfester hele LSK fordi de ikke vil ha en treningskamp mot mighty Leeds United ;D
håper dette hjelper ;D ;D ;D

newsome

Leeds ville ha rask avklaring - før helgen oppfattet jeg det som. Når det ennå ikke har kommet avklaring begynner jeg å tvile på om det blir noe av dette Norges-besøket.
Tror vi må over til Leeds for å se laget vårt ja!Tviler på at de får til avtale om kamp.

rogak

Det blir i hvert fall ikke VIF, de skal møte Barcelona 29. juli.....
MOT

h.b

  • Gjest
Ingen norgeskamp for Leeds
Tuesday July 13 MFK Ruzomberok A 6.30pm local time
Friday July 16 MFK Kosice A 6.30pm local time
Tuesday July 20 Bury A 7.45pm
Saturday July 24 Hartlepool A 3pm
Tuesday July 27 SK Lyn Oslo A - CANCELLED*
Tuesday July 27 Hemsworth A 7pm
Saturday July 31 Wolves H 3pm
Tuesday August 3 Wakefield A 7pm
Tuesday August 10 Harrogate Town A 7pm
Saturday August 14 Goole AFC A 3pm

berlin

Ingen norgeskamp for Leeds
Tuesday July 13 MFK Ruzomberok A 6.30pm local time
Friday July 16 MFK Kosice A 6.30pm local time
Tuesday July 20 Bury A 7.45pm
Saturday July 24 Hartlepool A 3pm
Tuesday July 27 SK Lyn Oslo A - CANCELLED*
Tuesday July 27 Hemsworth A 7pm
Saturday July 31 Wolves H 3pm
Tuesday August 3 Wakefield A 7pm
Tuesday August 10 Harrogate Town A 7pm
Saturday August 14 Goole AFC A 3pm

Ja, det tror jeg godt du kan konkludere med, h.b.

ToreLA

Det er jo helt sikkert reservelagskamp mot Hemsworth. Tviler på det blir A-lagskamp mot Goole AFC den 14. også for den saks skyld.


Hobben

* The game against SK Lyn Oslo, scheduled for Tuesday July 27, will not now take place, following the Norwegian club falling into bankruptcy. The club are looking at other viable options for an alternative fixture in the Oslo area. At this stage the club cannot guarantee that a suitable fixture will be found, but we are hopeful this will be achieved.

Et lite håp enda...
Rogaland Whites

Yeboah

Ser at Tønsberg er nevnt på forsiden, men hva med Skeid??? De spiller jo på Bislett OG trenger pengene :)

berlin

Ser at Tønsberg er nevnt på forsiden, men hva med Skeid??? De spiller jo på Bislett OG trenger pengene :)

kan jeg støtte, men akk, ca 0,3 % sjanse for at det vil skje vel?

p0ndus

  • Gjest
Jostein Flo(som Leeds fan) må vel kunne ordne dette. Et all star team fra Drammen/Buskerud (dog!!!!! om de klarer å samle sammen så mange). Håper dette løser seg nå 8)

Per-Stian

Håpet om Norge-visitt svinn hen, og eg tvilar på at Godset eller andre større lag stiller opp på såpass kort varsel :-[ Eg som hadde gleda meg så utruleg mykje til å "få besøk" av laget vårt...

kendo

Hva med Lørenskog IF,de har tidligere hatt Sheffield u og Reading på besøk om sommeren?
 

Hobben

Jeg kontaktet Walstad i dag, han bekrefter at det kommer en avgjørelse 16:00, om det blir kamp eller ikke.
Rogaland Whites

bwirum

Jeg kontaktet Walstad i dag, han bekrefter at det kommer en avgjørelse 16:00, om det blir kamp eller ikke.
Det blir jo meget spennende. Vi får krysse fingra!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

SuperLeeds!

http://dt.no/godset/tor-ikke-mote-leeds-1.5437744

Da blir det ikke Godset, dessverre. Men som det står, er Mjøndalen i tillegg til to Oslo-klubber fortsatt interessert.

Hobben

Veldig merkelig om dette ikke lar seg gjøre. Mjøndalen har sakt meldt seg intressert i og ta over. Og det skrives også at en tur til Stavanger eller Bergen kan være mulig om Leeds for booket om billetene.
Rogaland Whites

Mats-

  • Gjest
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10002838

Måtte vær tøft for Jostein å si nei takk til den. Er vi så røffe i spillestilen?

Tom S

Frykter skader i ein uskyldig treningskamp, pføff for noko tull!
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

For røffe i spillestilen? Det vi har skreket etter i flere sesonger ER jo nettopp røffere spillere ettersom det mer eller mindre er mangelvare i dagens tropp. Det er noen år siden spillere som Batty, Mills, Bowyer og Smith forsvant.

Når det gjelder redsel for skader, burde det jo være motsatt. Har enda friskt i minne Haugesund-kampen hvor oppgjøret mot Leeds virket å være livets høydepunkt for mange av spillerne, noe som førte til overtenning påfølgt av knallharde taklinger, som blant annet førte til langvarig skade på Rob Hulse.

Håper uansett det ordner seg med kamp, og det blir spennende å se om der kommer noe info kl 16.
Regner med SA ordner til noe så vi kan stille med Luscos All Stars hvis ikke?

Papi

Kampen kan også spilles i Bergen!!!

Ja, komme hit så skal eg i verste fall skrape sammen ein slagkraftig lag til og spille om Leeds.
Rekner med at auren, laddien og Rune stiller sammen med meg? ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil