Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ove

Hvorfor ikke Lillestrøm? Nå har jo både Berg, Bjarmann, Eriksen og Knudtson reist til Ã…råsen.  SÃ… hvorfor ikke ta motstanderlaget denne gang  ;D
Naturgress, nær Oslo og ikke minst gode minner fra forrige gang Leeds gjestet Ã…råsen.
 

SuperLeeds!

Den største av alle, Jostein Flo, er fortsatt i Drammen og Godset!

testo

Den største av alle, Jostein Flo, er fortsatt i Drammen og Godset!

Er det ikke kunstgress i Drammen da
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

bwirum

De får komme til Norges beste gressmatte da, i Sandefjord. Det må jo i tilfelle være det de kommer for, for motstand trur jeg det skal holde hardt for at de finner...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Godset i fra Drammen, det er ekte kjærlighet... :D Godset - Leeds akkurat som etter forrige gang Leeds vant ligaen, og Godset hadde vunnet den norske cupen året før. Sommeren 1992 gjestet de vel Drammen sist. Kort vei fra Hovedstaden til Drammen for de som har bestilt hotell der.
...Helt til Strømsøåsen faller og til ælva tørker inn, er Godset fra Drammen klubben min


STØMSGODSETS GUTTER GÅ NÅ PÅ
FLERE MÃ…L VI VENTER PÃ…
VI ER DE BESTE,
MENER DE FLESTE

INGE THUN I MÃ…LET STÃ…R
ARNE DOKKEN SKÃ…RER MÃ…L
ENDRE BLINDHEIM, IKKJE SA'AINJT?
NEIDA, NEIDA NEIDA!


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Godset i fra Drammen, det er ekte kjærlighet... :D Godset - Leeds akkurat som etter forrige gang Leeds vant ligaen, og Godset hadde vunnet den norske cupen året før. Sommeren 1992 gjestet de vel Drammen sist. Kort vei fra Hovedstaden til Drammen for de som har bestilt hotell der.
...Helt til Strømsøåsen faller og til ælva tørker inn, er Godset fra Drammen klubben min


STØMSGODSETS GUTTER GÅ NÅ PÅ
FLERE MÃ…L VI VENTER PÃ…
VI ER DE BESTE,
MENER DE FLESTE

INGE THUN I MÃ…LET STÃ…R
ARNE DOKKEN SKÃ…RER MÃ…L
ENDRE BLINDHEIM, IKKJE SA'AINJT?
NEIDA, NEIDA NEIDA!


 ;D
Bra tekst! Og på en måte skjønner jeg at det ikke inngår noen rim som inkluderer Tor Alsaker-Nøstdahl. ;)

4ever arcticwhite

Hva skjer med billettene? Må vi kjøpe nye, eller gjelder lyn billettene også med et nytt lag?

De gjelder garantert muligens.
Det kommer vel helt an på hva den nye motstanderen/arrangøren sier, og hvor mange billetter det evt. gjelder.
Pengene som er betalt inn for billettene går nok i det store konkurssluket, og overføres ikke til den nye arrangøren, så da er det nok snakk om evt. ren velvilje derifra for at billettene skal gjelde. :(
The future's so White I've got to wear shades 8)

flynn

Hvis du har betalt med kort så vil banken din sannsynligvis være forpliktet til å dekke tapet, dersom Lyn ikke gjør opp for seg.
Jeg har nettopp snakket med Skandiabanken, så om flere har brukt kort derfra til kjøp er det allerede opprettet en samlesak ifm Lyn-konkursen hos dem.

flynn

Trulsaren

Har vært i kontakt med lyn og pengene er ikke i selve klubben, men det firmaet som solgte billettene. Derfor får vi pengene enten igjen eller billetten blir overført til  neste kampen..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

bwirum

Takk Truls, godt å vite.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

bwirum

Si meg en gang.Leser ikke dere på forumet
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14798.0.html
Høh... en tråd jeg har gått glipp av? Skandaløst!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

testo

Si meg en gang.Leser ikke dere på forumet
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14798.0.html
Høh... en tråd jeg har gått glipp av? Skandaløst!

skjerpings  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest

fotball

Ryktet sier at LSK overtar kampen..

Dermed blir det vel på Ã…råsen...

Avklaring med det første.

Budda

Ryktet sier at LSK overtar kampen..

Dermed blir det vel på Ã…råsen...

Avklaring med det første.

Kjedelig at det ikke spilles i Oslo, men er jo bedre enn at det blir avlyst. Men er det penger som gjør at de ikke kan spille på Bislet?
Endre

Pål

Gjør meg absolutt ingenting om LSK overtar ;) Ikke hver dag mine to favorittklubber møtes til kamp...
Full mann, full kontroll

Hobben

Hvor sikkert er dette ? Er jo bare eit rykte, men fornøgd om det blir LSK på Ã…råsen. Ikke lange turen fra Oslo heller :)
Rogaland Whites

metaljon

Ryktet sier at LSK overtar kampen..

Dermed blir det vel på Ã…råsen...

Avklaring med det første.
Ryktet? hvor kommer det fra?hmmm...
Håper på godset!
The Chief!

Tom S

Så lenge det blir kamp i Oslo området er eg egentlig heilt likegyldig til kva lag det er.
COME ON LEEDS !!

nilsChristian

Har en kamerat som jobber i VIF, og han sier at det blir VIF som skal spille kampen.  Ã…rsaken til at det ble VIF er at de spiller seriekamp lørdag den 24. juli, alle de andre klubbene spiller søndag 25. juli og det ble vist for tett opp til den 27. juli.  Kampen spilles sansynynligvis på Bislett!

Yeboah

Vålerenga - Leeds 27. juli og Vålerenga - Barcelona 29. juli!? Joda :)

bwirum

Vålerenga 2 da vet du 8)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leif Egil

Har en kamerat som jobber i VIF, og han sier at det blir VIF som skal spille kampen.  Ã…rsaken til at det ble VIF er at de spiller seriekamp lørdag den 24. juli, alle de andre klubbene spiller søndag 25. juli og det ble vist for tett opp til den 27. juli.  Kampen spilles sansynynligvis på Bislett!

Håper du har rett da jeg har bestilt nattog tilbake til Bergen kl. 23. Men synes det høres rart ut at vif skal spille mot Leeds 27 og Barcelona 29....?
 

nilsChristian

Ble forundret selv men han virket seriøs :)

Rudi G.

  • Gjest
Lite trolig at det blir LSK som har kamp både 26. og 31. Leeds spiller mot Hartlepool 24. så her blir det for trangt! Vålerengen er vel også uaktuell pga Barca kampen. Er også usikker på om Leeds ønsker å møte et Tippeligalag.

Hobben

Tvile hvertfall på det er VIF. Han virket seriøst, men jeg har blitt lurt på forumet her før. :P

Og tvilsom med LSK?... Da for vi håpe på Godset...
Rogaland Whites

fotball

Er ganske sikker på at det blir LSK som nevnt tidligere.

Svaret kommer imorgen.

Så får vi se om jeg er en seriøs kilde eller ei...

Jeg har dette fra det jeg ihvertfall vil kalle ganske sikre kilder.

Rudi G.

  • Gjest
Nå tok jo Byfogden i Oslo begjæringen fra Lyn til følge i dag og har oppnevnt bobestyrer. Skiftesamlingen skal holdes i Oslo tinghus 10. august. Bostyrer skal i møte med NFF i morgen og resultatet kan faktisk bli at Lyn må spille sine kamper fram til skiftesamlingen. Dette er det bobestyrer som avgjør. Halmstrå, er det det vi kaller det? :-\

Hobben

Er ganske sikker på at det blir LSK som nevnt tidligere.

Svaret kommer imorgen.

Så får vi se om jeg er en seriøs kilde eller ei...

Jeg har dette fra det jeg ihvertfall vil kalle ganske sikre kilder.

Dette virker så seriøst at jeg begynner og glede meg til kamp på Ã…råsen. Håper du ha rett, fotball :D!
Rogaland Whites