Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84225 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pemberton

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #30 på: Mai 21, 2010, 15:44:24 »
Har vært i kontakt med Lyn i dag. Det er ikke helt sikkert det blir noe av, men det jobbes med saken. Først på Mandag eller Tirsdag vil vi få en bekreftelse på dette. Blir det noe av blir det den datoen, og partene er i møte. Vi krysser fingrene og selvsagt legger supporterklubben opp til et treff i Oslo hvis det blir kamp. Tvi- tvi og "cross fingers"

Ray Tørnkvist
LUSCOS
pembo

mac_gyver

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #31 på: Mai 21, 2010, 15:47:19 »
OBS OBS!

Husk ingen Leeds-plagg på kampen!!! Kun nøytrale farger, Lyn-fansen er ikke til å spøke med!   :o :o :o ;D  8) ;D

Hva har han å stille opp MOT oss da? :D


Går rykter om at han har fått med seg han fra Stabæk og han fra Skeid også..... :o    ;D

Ikke kødd med Stabæk!!!

Ikke Skeid heller!!!
Pride of Yorkshire

Hobben

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #32 på: Mai 21, 2010, 23:56:15 »
Har vært i kontakt med Lyn i dag. Det er ikke helt sikkert det blir noe av, men det jobbes med saken. Først på Mandag eller Tirsdag vil vi få en bekreftelse på dette. Blir det noe av blir det den datoen, og partene er i møte. Vi krysser fingrene og selvsagt legger supporterklubben opp til et treff i Oslo hvis det blir kamp. Tvi- tvi og "cross fingers"

Ray Tørnkvist
LUSCOS

For håpe på det! Satser på at vi kan treffest og synge å lage god gang i Oslo med Leeds-sanger! Fint med beskjed på forumet her. Alt info, kommer alene fra Jæren kan det se ut som !
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #33 på: Mai 21, 2010, 23:57:34 »
Da er det best vi øver på forhånd for Pool fansens versjon av "you'll always walk alone" var litt i flaueste laget...  :D
Jeg er garantert med, og øver gjerne om jeg må.

Bislett eller? Til råpris?



Hva tok de for Looserpool kampen??.. Ganske dyre tror jeg, en skam! Og vi er dobbelt så gode og tiltrekker oss mer folk  ::) da blir det dobbelst så dyrt  :o Jaja, we are Leeds !!
Rogaland Whites

HåvardK

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #34 på: Mai 22, 2010, 00:06:27 »
I Oslo? Hurra! Fett for meg, som faktisk er Lyn fan! ;D

Er det DEG det? Festlig at landets Lynfan faktisk er aktiv på forumet vårt!
Forøvrig, om dette blir realitet inntar jeg Hovedstaden for langhelg med hovedbase Håndverkerstuene og Eik. ;D
Høres ut som en fortreffelig idé. lojo. Her vil det være mulig å kombinere opptil flere lidenskaper. Men din eventuelle avreise går kanskje ikke fra Trondheim på denne tiden av året?

lojosang

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #35 på: Mai 22, 2010, 01:20:18 »
I Oslo? Hurra! Fett for meg, som faktisk er Lyn fan! ;D

Er det DEG det? Festlig at landets Lynfan faktisk er aktiv på forumet vårt!
Forøvrig, om dette blir realitet inntar jeg Hovedstaden for langhelg med hovedbase Håndverkerstuene og Eik. ;D
Høres ut som en fortreffelig idé. lojo. Her vil det være mulig å kombinere opptil flere lidenskaper. Men din eventuelle avreise går kanskje ikke fra Trondheim på denne tiden av året?

Det er foreløpig noe uklart.
- Leif Olav

langva

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #36 på: Mai 22, 2010, 19:40:32 »
MOT skal høres over hele oslo :D gleder meg :D
Henrik Høiberg Langva

Kickthemdown

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #37 på: Mai 22, 2010, 21:15:43 »
MOT skal høres over hele oslo :D gleder meg :D
Halvparten av Leeds supporterne i Norge kan ikke teksten ..  ::) Det viser seg jo gang på gang på Elland Road når gamlingene er på hurratur...  :P

Per Arne

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #38 på: Mai 22, 2010, 21:39:50 »
Da får de øve på den. En skam at man ikke kan dra den utenat. Til og med min datter på 6 synger deler av den sangen...


http://www.fanchants.com/football-songs/leeds-chants/marching-on-together/

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #39 på: Mai 22, 2010, 22:11:47 »
Det hadde jo vært fantastisk!!  :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

stefan

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #40 på: Mai 23, 2010, 23:34:00 »
I Oslo? Hurra! Fett for meg, som faktisk er Lyn fan! ;D

Er det DEG det? Festlig at landets Lynfan faktisk er aktiv på forumet vårt!
Forøvrig, om dette blir realitet inntar jeg Hovedstaden for langhelg med hovedbase Håndverkerstuene og Eik. ;D

Da møtes vi der!  ;D
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Mr. Leeds

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #41 på: Mai 24, 2010, 20:42:24 »
http://www.leedsunited.com/news/20100520/possible-norwegian-date-for-pre-season_2247585_2055922?

Synd at man er i Spanien på den datoen......  :-[
Hva skjedde med "Leeds United on the road" ? Når Luscos ble en members branch (vi ble vel det?) så var det en rekke "goder" som ble lagt fram. En av dem var nettopp "Leeds United on the road" hvor klubben kom på besøk..

Regner med at det er behov for dobbelt gjerde rundt TA og litt flere dametoaletter på ER siden vi tydeligvis ikke har hørt noe mer om dette godet. Flere som husker "Leeds United on the road" som et av godene?? Og noen som har ledelsen i Leeds litt mindre i halsen enn meg - slik at de klarer å holde seg mer saklig enn jeg har mulighet til? :)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Jon R

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #42 på: Mai 24, 2010, 21:44:31 »
http://www.leedsunited.com/news/20100520/possible-norwegian-date-for-pre-season_2247585_2055922?

Synd at man er i Spanien på den datoen......  :-[
Hva skjedde med "Leeds United on the road" ? Når Luscos ble en members branch (vi ble vel det?) så var det en rekke "goder" som ble lagt fram. En av dem var nettopp "Leeds United on the road" hvor klubben kom på besøk..

Regner med at det er behov for dobbelt gjerde rundt TA og litt flere dametoaletter på ER siden vi tydeligvis ikke har hørt noe mer om dette godet. Flere som husker "Leeds United on the road" som et av godene?? Og noen som har ledelsen i Leeds litt mindre i halsen enn meg - slik at de klarer å holde seg mer saklig enn jeg har mulighet til? :)

Leeds on the road var en av gulrøttene som Bates & co lokket med, ja. Er spent på hvordan klubben vil følge opp dette.  :)

Har forsøkt å finne RMC avtalen mellom LUSCOS og Leeds United uten å lykkes. Hadde vært kjekt med en link lett tilgjengelig på forsiden av forumet...
Jon R.

Mr. Leeds

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #43 på: Mai 24, 2010, 23:10:49 »
http://www.leedsunited.com/news/20100520/possible-norwegian-date-for-pre-season_2247585_2055922?

Synd at man er i Spanien på den datoen......  :-[
Hva skjedde med "Leeds United on the road" ? Når Luscos ble en members branch (vi ble vel det?) så var det en rekke "goder" som ble lagt fram. En av dem var nettopp "Leeds United on the road" hvor klubben kom på besøk..

Regner med at det er behov for dobbelt gjerde rundt TA og litt flere dametoaletter på ER siden vi tydeligvis ikke har hørt noe mer om dette godet. Flere som husker "Leeds United on the road" som et av godene?? Og noen som har ledelsen i Leeds litt mindre i halsen enn meg - slik at de klarer å holde seg mer saklig enn jeg har mulighet til? :)

Leeds on the road var en av gulrøttene som Bates & co lokket med, ja. Er spent på hvordan klubben vil følge opp dette.  :)

Har forsøkt å finne RMC avtalen mellom LUSCOS og Leeds United uten å lykkes. Hadde vært kjekt med en link lett tilgjengelig på forsiden av forumet...

Får ikke til å møte på årsmåtet, men hva med å sende et brev til klubben der man etterspør et besøk - for det er vel det som menes med "Leeds United on the road"?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Promotion 2010

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #44 på: Mai 25, 2010, 00:38:17 »
http://www.leedsunited.com/news/20100520/possible-norwegian-date-for-pre-season_2247585_2055922?

Synd at man er i Spanien på den datoen......  :-[
Hva skjedde med "Leeds United on the road" ? Når Luscos ble en members branch (vi ble vel det?) så var det en rekke "goder" som ble lagt fram. En av dem var nettopp "Leeds United on the road" hvor klubben kom på besøk..

Regner med at det er behov for dobbelt gjerde rundt TA og litt flere dametoaletter på ER siden vi tydeligvis ikke har hørt noe mer om dette godet. Flere som husker "Leeds United on the road" som et av godene?? Og noen som har ledelsen i Leeds litt mindre i halsen enn meg - slik at de klarer å holde seg mer saklig enn jeg har mulighet til? :)

Leeds on the road var en av gulrøttene som Bates & co lokket med, ja. Er spent på hvordan klubben vil følge opp dette.  :)

Har forsøkt å finne RMC avtalen mellom LUSCOS og Leeds United uten å lykkes. Hadde vært kjekt med en link lett tilgjengelig på forsiden av forumet...

ER DET DENNE?

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12397.0.html
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #45 på: Mai 25, 2010, 08:12:42 »
Har Lyn råd til dette da? Trodde de sleit litt med lommeboka...
MOT

Cherry

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #46 på: Mai 26, 2010, 12:54:39 »
er vel ikke bekreftet noe som helst ennå.

Leeds kan ta noen ££ for å spille utenlands igjen nå- og denne faller vel muligens sammen
med Norway Cup - så de ser sjansen for noen "daler" hos Lyn.
Alt er ett regnestykke, men akk så moro dette hadde vært!
 

Hobben

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #47 på: Mai 26, 2010, 18:35:43 »
Dette skulle jo være bekreftet på tirsdag leste jeg...
Rogaland Whites

Torpe-do

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #48 på: Mai 26, 2010, 22:46:15 »
Hvor mye kan en forvente i billettpriser ved en slik kamp?

Noen? :)

Trulsaren

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #49 på: Mai 27, 2010, 07:22:19 »
Hvor mye kan en forvente i billettpriser ved en slik kamp?

Noen? :)
Vil faktisk tippe 3-500. Regner med Leeds skal ha litt, og det presser prisen opp i tilegg til andre tilleggs utgifter. Alt over 500 er feil..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Torpe-do

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #50 på: Mai 27, 2010, 07:39:28 »
Hvor mye kan en forvente i billettpriser ved en slik kamp?

Noen? :)
Vil faktisk tippe 3-500. Regner med Leeds skal ha litt, og det presser prisen opp i tilegg til andre tilleggs utgifter. Alt over 500 er feil..

Ok :)

bwirum

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #51 på: Mai 27, 2010, 08:38:18 »
Så de mot Sarpsborg for noen år sida, da kosta vel billettene 150 kr eller noe sånt? Ikke dyrt i alle fall, men vi snakker jo om Lyn her, så...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

mac_gyver

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #52 på: Mai 27, 2010, 09:19:16 »
Så de mot Sarpsborg for noen år sida, da kosta vel billettene 150 kr eller noe sånt? Ikke dyrt i alle fall, men vi snakker jo om Lyn her, så...

haha ;)
Pride of Yorkshire

Kickthemdown

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #53 på: Mai 27, 2010, 11:37:12 »
Så de mot Sarpsborg for noen år sida, da kosta vel billettene 150 kr eller noe sånt? Ikke dyrt i alle fall, men vi snakker jo om Lyn her, så...
Så var det det langt utpå landet også da. Bislett er midt i by´n under Norway cup. 350 kroner, minst. Ifjor kostet vel Liverpool billettene noe som 450?!

JohnTiger

Lyn.no
« Svar #54 på: Mai 27, 2010, 16:22:22 »
Har akkurat fått melding fra redaktøren av Lyn.no om at det vil bli lagt ut en beskjed vdr Lyn-Leeds kl 1700 på Lyn.no :)

Jeg er da ikke på nett, men kan noen være så snill og sende meg en sms på 92826350 hvis det det kommer noe info jeg som Leedsfans bør vite :)

John
Marching on together!

JohnTiger

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #55 på: Mai 27, 2010, 16:35:43 »
Redaktøren sin blogg : http://www.nab.no/sport/i-baklengsland-1.5326988

Alt tyder på kamp :) :) :)
Marching on together!

SveinArve

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #56 på: Mai 27, 2010, 17:01:43 »
Bekreftet:

http://www.lyn.no/index.aspx?cat=1138&mid=1120&id=5722657


På Lyn–kontorene ser man frem til kampen med stor glede.

– Leeds er en stor klubb med mange supportere her i Norge, sier Daglig leder i FK Lyn Rolf–Magne Walstad, som ser kampen som gunstig på flere måter.

– Det er flott å kunne tilby en slik kamp for supporterne til både Leeds og Lyn, og det er et håp at kampen blir godt besøkt, da det økonomiske aspektet selvsagt også er av betydning.

Også Leeds har vært gjennom en meget tøff tid, og fallet var både langt og hardt. Men de har reist seg.

– Leeds viser seg at det er mulig å komme seg på beina igjen og videre etter å ha vært langt nede, sier Walstad om den gamle storheten som nylig rykket opp i 1. divisjon.

– Artig med Leeds

Lyns trener og tidligere Leeds–spiller Gunnar Halle har vært sentral i prosessen i forkant.

– Det er selvsagt artig å møte et lag som Leeds, sier Halle om klubben han spilte for i tre sesonger på slutten av 90–tallet.

– Jeg hadde en fin tid der borte og det er en viktig del av min fotballkarriere, forteller Halle som gleder seg stort til å møte gamleklubben med tre ligamesterskap, det siste i 1991⁄92.

Klokkeslett for kampen vil bli fastsatt innen kort tid.

Billetter vil være i salg fra mandag. Informasjon kommer her på lyn.no.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Kickthemdown

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #57 på: Mai 27, 2010, 17:02:40 »
JADDAAAAAA  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

always Leeds

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #58 på: Mai 27, 2010, 17:03:33 »
YEEEEEEEES - da blir det tur til Oslo - MOT

metaljon

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #59 på: Mai 27, 2010, 17:06:59 »
Jadahhh!! ;D ;D
The Chief!