Skrevet av Emne: Silly Season - gjennomført og oppsummert  (Lest 4090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Silly Season - gjennomført og oppsummert
« på: Mai 23, 2010, 21:00:53 »
Folk har bedt meg se i glasskula igjen, og det er jo hyggelig nok. Litt tidlig å spå neste sesong ennå, så vi prøver en titt på sommerens virkelige silly season og transferoverganger.

Dette er altså en fiktiv liste!

Denne uken:
Ryktene om Billy Sharp spisser seg ytterligere til etter at Notts County hevder de har eiere som kan bla opp for en toppspiss.
Arsenal-ungguttene har fått så stor glød for Leeds etter å ha hørt Sanchez Watt fortelle om klubben at Jack Wilshere tropper opp på Wengers kontor for å be om et års utlån.
Alan Smith observeres igjen i bilen sin, parkert på motsatt side av Elland Road. "Han bare stirret opp mot klubblogoen på East Stand", sier en waccoe-poster.
Hulls Paul McShane kobles til klubben etter at Hull ser seg nødt til drastiske sparetiltak.

SA
« Siste redigering: Mai 25, 2010, 11:29:26 av Svend Anders »

berlin

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #1 på: Mai 23, 2010, 21:11:17 »
Når det gjelder lånespillere, så er Arsenal-spillere av de mer spennende i den kategorien.

asLeeds

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #2 på: Mai 23, 2010, 21:42:38 »
flott SA!
DALHEIM WHITES

Trulsaren

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #3 på: Mai 23, 2010, 21:49:20 »
Dette med Arsenalguttene høres lovende ut! Er heller tvilende til Smith ryktene. Tror dette bare er påfunn og at det ikke ligger noe som helst i det. Paul McShane er jo en lovende spiller, så jeg stiller meg absolutt positiv til det ryktet!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

auren

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #4 på: Mai 23, 2010, 21:53:08 »
Dette med Arsenalguttene høres lovende ut! Er heller tvilende til Smith ryktene. Tror dette bare er påfunn og at det ikke ligger noe som helst i det. Paul McShane er jo en lovende spiller, så jeg stiller meg absolutt positiv til det ryktet!

Sånn for the record: Dette er SAs spådommer for silly season. Det er ikke "reelle" rykter. Senere i sommer vil han komme med spådommer om hvordan sesongen vil utvikle seg, måned for måned. Akkurat slik han gjorde det forut for vår første sesong i L1. Storveis lesing den gangen, og jeg håper han klarer å følge opp denne sesongen også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #5 på: Mai 23, 2010, 22:11:52 »
Paul McShane, ja. Da hadde vi hvertfall fått noe å le av.
Resten håper jeg at spådommene stemmer på. Blir uansett en meget spennende sommer vi går i møte.

Trulsaren

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #6 på: Mai 23, 2010, 22:49:48 »
Dette med Arsenalguttene høres lovende ut! Er heller tvilende til Smith ryktene. Tror dette bare er påfunn og at det ikke ligger noe som helst i det. Paul McShane er jo en lovende spiller, så jeg stiller meg absolutt positiv til det ryktet!

Sånn for the record: Dette er SAs spådommer for silly season. Det er ikke "reelle" rykter. Senere i sommer vil han komme med spådommer om hvordan sesongen vil utvikle seg, måned for måned. Akkurat slik han gjorde det forut for vår første sesong i L1. Storveis lesing den gangen, og jeg håper han klarer å følge opp denne sesongen også.

auren
:o
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

kilgallon

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #7 på: Mai 24, 2010, 11:49:02 »

Denne uken:
Ryktene om Billy Sharp spisser seg ytterligere til etter at Notts County hevder de har eiere som kan bla opp for en toppspiss.

Stller meg heller tvilende til at Notts County har eiere som kan bla opp noe som helst for en toppspiss. Deres - og ligaens - beste spiller, Kasper Schmeichel er blitt frittstillet av klubben fordi de ikke har råd til å beholde han.

Svend Anders

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #8 på: Mai 25, 2010, 12:53:42 »
Nå var tanken å følge opp med flere innlegg rett etter, men ettersom nettet hjemme ble slått ut av tordenvær, har jeg ikke fått fulgt opp før nå.

Så vi ser på utviklingen videre:

JUNI:

Leeds skal ha inn en ny høyreback, og denne gang er det Mario Melchiot som kobles til klubben. Wigan-kapteinen har ennå ikke signet ny avtale med klubben, og med sine gamle Chelsea-kontakter i Gwyn Williams og Ken Bates, skal noe være å trappene. Ukjente kilder sier også at Suzannah B hadde et godt øye med Mario den gangen på Stamford Bridge.
- Get the Chelsea out of Leeds, tordner Karl Hot Shot på forumet!

Listen over tidligere Leeds-spillere som ryktes tilbake øker idet Robbie Blakes navn når børsen. 34-åringen rykket ned med Burnley og vil ha førstelagsforsikringer fra manageren for å signe ny kontrakt.
På YR avviser derimot Bates at det er noe hold i dette. "He didn' bloody score too many goals for us last time he was here, why would he score any more now he's closing in on retirement?" snøvler Bates på eteren.

Leeds gjør sin første signing for sommeren i det Wilfred Bouma skriver under for klubben. Den nylig skadeplagede stopperen var på vei til PSV da Leeds slo på tråden.

Derbys David Connoly bekreftes som klubbens nye venstreback. Prisen er etter ryktene på £300,000.

Blir Marlon Harewood Beckfords erstatter? James Milner skal ha fortalt Villas out-of-contract-spiss om livet på Thorp Arch, og selv om lønnen må kuttes skal Harewood foretrekke dette fremfor noe mer usikre forhold i Tyrkia, hvor tilbudene strømmer inn fra.

Gwyn Williams er i landet for å se nærmere på en mellom-amerikansk midtbanespiller. Men er det Bolanos eller Borges han har i kikkerten?

JULI:

Rune Hauge flyr til Leeds for å ferdiggjøre Vadim Demidovs overgang til United. Leeds betaler Rosenborg £250,000 med videre bonusbetalinger på opptil totalt £450,000 avhengig av sportslig suksess. Demidov, som ville vært bosmanspiller etter sesongen, er tiltenkt stopper-rollen i Leeds. Dermed er tre av de fire forsvarsposisjonene Leeds skulle hente inn fyllt.
- He's a player we've been following for some time, and with Paddy's injury we needed to act now, rather than wait for the January window, uttaler Grayson.

"Her er det noe muffens", konkluderer HB, som ikke kan fatte at Demidov har gått til en klubb som Leeds: "For hvis jeg hadde vært talent i norsk fotball. Da hadde jeg gått til ManU. Ikke til Leeds."

Runar følger opp med 2.400 ord langt innlegg om overvurderingen av norske spillere i internasjonal fotball, et innlegg som idette tilfellet kanskje bærer preg av at han ikke er RBK-fan på sin hals.

Billy Sharp blir endelig Leeds-klar etter at Leeds har fått godtatt  et bud på £900,000.
- Billy is a Leeds-fan, and as soon as he heard of our interest, he couldn't wait to sign for us, sier Grayson.

berlin hyller overgangen ved å dikte om MJs "Billy Jean":
Billie Sharp is not my lover
He's just a kid who claims that oh-super-goal
But the kid is not my son
He says I am the one, but the kid is not my son

En ukjent forumbruker (klarer ikke se hvem) raser over pengebruken på Sharp. "Her klarer vi ikke kjøpe tilbake TA, men en SHEFFIELD SPISS!!! har vi plutselig penger til? Har vi ikke gjeld? Har vi ikke harer på Thorp Arch? Bates lyver så det renner av han" lyder beskjeden.
- Kanskje det bare er noen pund som er satt av fra 09/10-sesongens overskudd?, lurer MrKaizer.
- OG DET TROR DU PÃ…?! Mannen er kriminell!, runger det i retur.

Steve Finnan blir Leeds nye høyreback etter at Melchiot skal ha feilet den medisinske testen. Han kommer gratis fra Portsmouth etter å ha takket nei til blant annet Sheffield United.
- He's only 34 and will bring more experience into the side. He's the sort of player we need to get out of this division, sier Grayson.

DHY lurer på hva signalene er når man henter spillere uten å betale for de.
HB mener han selv kunne spilt når vi henter en 34-åring.

Alan Smith gjør et sensasjonelt comeback etter at Leeds og Newcastle er enige om en overgang.
- I've earned so much money in my career, and to let that stop me playing for Leeds would be crazy. I'm here to play Premiership football with Leeds United, sier Smith på pressekonferansen på Elland Road. 

Samtidig svirrer ryktene om oppkjøp av Leeds United fra en ukjent skandinavisk milliardær.
- Jeg har ikke hørt noen ting her nede om det, sier en forumbruker bosatt i Monaco, som i løpet av sommeren har blitt bestis med Bates og sipper drinker under Tour'en med OEF oppe på laptoppen.
- Er han skandinav, nordmann eller bergenser? undrer lojosang.
- Det er nemlig tre sider av ulike saker, legger han til.

Sommeren toppess derimot når Jermaine Beckford sparker agenten sin og signerer ny Leeds-avtale, nå med eks-Leeds-spiller og Snodgrass-rådgiver Lee Matthews som sin representant.
- All I ever wanted was to play Premiership-football with Leeds. So this is the shirt I'm wearin' bruv, sier han i en kort kommentar.

SA

SupALeedS

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #9 på: Mai 25, 2010, 13:37:20 »
Svend Anders: Er dette rykter eller noe hentet fra luften? Stemmer ryktene så er det gode rykter, skulle likt å sett dem alle i Leeds Trøya!
Alex

Svend Anders

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #10 på: Mai 25, 2010, 13:39:58 »
Svend Anders: Er dette rykter eller noe hentet fra luften? Stemmer ryktene så er det gode rykter, skulle likt å sett dem alle i Leeds Trøya!

Listen er fiktiv, og det jeg skriver tatt fra fantasien hva gjelder hvem som nevnes.

Men jeg har gjort et visst research på hvem som er bosman, ryktet bort, etc. Sharp og Conolly er jo nevnt allerede f.eks.

SA

Blank_File

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #11 på: Mai 25, 2010, 13:53:22 »
Pen lesning! ;) Men du glemte Mads Stokkelien!

newsome

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #12 på: Mai 25, 2010, 14:17:26 »
Bra fiksjon,og god fantasi har du også  ;D

Tror dessverre den grå sliteren Connoly blir det eneste som kan bli virkelighet fra ditt innlegg ;)

mac_gyver

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #13 på: Mai 25, 2010, 14:57:01 »
haha ;D genialt
Pride of Yorkshire

Runar

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #14 på: Mai 25, 2010, 15:24:08 »
Blir omtalt som RBK supporter og en som mener vi overvurderer norskfotball - fullfiksjon dette, herlig lesning ;D
 

Trulsaren

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #15 på: Mai 25, 2010, 15:36:01 »
Steve Finnan blir Leeds nye høyreback etter at Melchiot skal ha feilet den medisinske testen. Han kommer gratis fra Portsmouth etter å ha takket nei til blant annet Sheffield United.
- He's only 34 and will bring more experience into the side. He's the sort of player we need to get out of this division, sier Grayson.

DHY lurer på hva signalene er når man henter spillere uten å betale for de.
HB mener han selv kunne spilt når vi henter en 34-åring.
Legendarisk xD "Only 34..."
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

tobn på tur

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #16 på: Mai 25, 2010, 15:46:43 »
Fantastisk bra lesning.

Sommeren toppess derimot når Jermaine Beckford sparker agenten sin og signerer ny Leeds-avtale, nå med eks-Leeds-spiller og Snodgrass-rådgiver Lee Matthews som sin representant.
- All I ever wanted was to play Premiership-football with Leeds. So this is the shirt I'm wearin' bruv, sier han i en kort kommentar.

Håper du "ser" rett. :D

peder

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #17 på: Mai 25, 2010, 16:08:17 »
Har lyst på doffen jeg  :o

Ola_S

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #18 på: Mai 25, 2010, 23:16:34 »
Har lyst på doffen jeg  :o

ja værsågod  ;) jeg vil ikke ha han  ;D

Sølvreven

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #19 på: Mai 26, 2010, 08:55:04 »
Har lyst på doffen jeg  :o
Du får prøve å se om du finner han på sukker, eros eller hva de nå heter disse sjekkestedene. Men hold sånne kontaktannonser unna vårt forum..... ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

mac_gyver

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #20 på: Mai 26, 2010, 11:09:42 »
Har lyst på doffen jeg  :o

ikke faen...
Pride of Yorkshire

peder

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #21 på: Mai 26, 2010, 16:20:04 »
Kom og se noen VIF kamper og kansje dere blir litt mer enig med meg. Doffen er et bra alternativ som anker på midtbanen. Hvem på Leeds idag kan ta den rollen (opps, ingen  ???)

vielljaa

Sv: Silly Season - gjennomført og oppsummert
« Svar #22 på: Mai 26, 2010, 17:58:01 »
Slutt å sikle etter middelmådig tippeliga-rask ;D
There is only one United