Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 79241 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

euphor9

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #240 på: Juli 05, 2011, 01:18:46 »
Noe sier meg at Schmeichel jr kommer til å fremstå som en god keeper igjen, så fort han får på seg Leicester drakta.  :o
per
hele Leeds united står å råtne på rot,   d e en bedriten tilstand og være i.

Kasper kommer bare til å bli bedre og bedre som keeper.   Håper faktisk at bates og grayson forsvinner fortere enn swint, men som sagt så er jeg en av de negative,   men håper og håper..     for jeg elsker LEEDS UNITED!         oG SOM SAGT Tidligere..    liker å læse innlægg fra jarle og jon r,  dem e mine favori9tta...........................................................    og ja... æ har fereie og e ikke helt ibm kompatibelll   , men, drit i dedt.................


håpe du får en god kariære Kasper, og alle som sier at du e dårlig??   tja..   æ vet ikke,  noen hær har Leeds brillan trødd godt ned overt auan, men uansett så håpe  du blir bedre og bedre..   du va værtfall en god keeper for oss,    og håpe du får en super karriære.      Men tror det blir nok med å ikke rykke ned......   vi får se......

bwirum

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #241 på: Juli 05, 2011, 02:00:06 »
du va værtfall en god keeper for oss,    og håpe du får en super karriære.      Men tror det blir nok med å ikke rykke ned......   vi får se......
Han har vært en ok keeper for oss. Han har hatt de spektakulære redningene, men han har også hatt sin andel flauser, i tillegg til å være en veldig lite komplett feltarbeider. Han er sikkert en fin fyr, han er en ganske god keeper, men han er ikke faren sin for å si det sånn.

Det sagt, så trenger vi en bedre erstatter for han enn vi har hentet inn nå. Vi trenger en supersolid nr 1. En som kan kjefte og ballere med forsvaret og få folk til å gjøre som han vil. En skikkelig sjef!

Jeg lever ennå i håpet, men jeg kunne ønske de fikk ræva i gir snart.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #242 på: Juli 05, 2011, 08:43:04 »
Med et NORMALT forsvar foran seg ville Kasper levert en bedre sesong...

Hvem keeper i verden kan stoppe et lag alene?
Selv den tyske superkeeperen slapp inn såkalte enkle mål mot United i CL til slutt...
Det er umulig for en keeper når det avsluttes fra for enkle posisjoner og uten press i skuddøyeblikket.

Nei å snu dette mot Kasper er og blir latterlig... og Bates og Larry skulle skamme seg... har aldri hørt noen andre gå ut med kritikk av en spillere som selges for å rettferdigjøre seg selv ovenfor fansen.

Det hadde holdt å si at Kasper ikke ville signere ny avtale...
Men det føyer seg inn i rekken av idiot oppførsel fra vår ledelese...



Kato

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #243 på: Juli 05, 2011, 08:55:26 »
1. I perioder helt fantastisk på strek.

2. Offensiv og god i igangsettingsfasen

3. Ung med stort potensiale

4. Forbedringspotensiale i feltarbeidet.

5. Fin fyr

6. Lite hjelp å få fra de foran seg.

Kasper Schmeichel er mer enn god nok for Leeds. Hvis vi skulle skifte ut, var nå sisteskansen langt fra der vi burde begynne.

Overraskende at mange her inne har vært kritisk mot han i sommer.

Uttalelsene i går var mange klasser bedre enn det Grayson/Bates presterte.

La oss håpe at ikke altfor mange av våre targets har fått med seg hvordan Schmeichel er behandlet.

Selge førstekeeperen uten å ha erstatter på plass? Jeg vil nå se det for jeg tror vi henter inn en bedre keeper enn Kasper.
« Siste redigering: Juli 05, 2011, 08:57:27 av Kato »
 

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #244 på: Juli 05, 2011, 09:26:14 »
Realisme i dette salget.
Mun og Grayson valgte å cashe inn i den tro at de skule få tak i en bedre keeper på free  transfer.
Grayson skjønner eg ikke å det deffansive og tror at hvis man setter inn verdens beste formel 1 kjører i en lada. Ja da vinne Ladaen et formel 1 løp.

Det er som sagt over her. Forsvaret og ikke mist spillestilen gjør at andre lag får ekstremt lett mange sjanser til å score på Leeds. I sesongen som kommer vil vi være enda verre stilt da vi har en mye dårligere keeper enn Schmeichel til å rydde opp bak verdens dårligste forsvar
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #245 på: Juli 05, 2011, 09:33:48 »
Som sagt før, Kasper er en helt middels keeper. Han er en typisk "shot-stopper" med noen fantastiske redninger, men slipper inn mange lette mål pga dårlig plasseringsevne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #246 på: Juli 05, 2011, 09:37:34 »
Som sagt før, Kasper er en helt middels keeper. Han er en typisk "shot-stopper" med noen fantastiske redninger, men slipper inn mange lette mål pga dårlig plasseringsevne.

Er ikke det keeperens viktigste oppgave?
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #247 på: Juli 05, 2011, 09:50:22 »
Som sagt før, Kasper er en helt middels keeper. Han er en typisk "shot-stopper" med noen fantastiske redninger, men slipper inn mange lette mål pga dårlig plasseringsevne.

Er ikke det keeperens viktigste oppgave?

En keepers viktigste oppgave er å ikke å slippe inn mål og det innebefatter mer enn å redde et "umulig" skudd på en akrobatisk måte i nye og ne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

morten1966

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #248 på: Juli 05, 2011, 10:06:23 »
Han er vel en keeper som gjør mye ut av sine redninger. Så god er han jo ikke.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #249 på: Juli 05, 2011, 10:07:54 »
Som sagt før, Kasper er en helt middels keeper. Han er en typisk "shot-stopper" med noen fantastiske redninger, men slipper inn mange lette mål pga dårlig plasseringsevne.

Er ikke det keeperens viktigste oppgave?

 ;) ;) ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #250 på: Juli 05, 2011, 10:08:00 »
Jeg mener det burde vært folk i trenerteamet som gikk før unge Schmeichel. Grayson må spørre seg hvorfor 95 % av alle han har putter inn i forsvarsrekka får en dalende mestringskurve. Det eksisterer åpenbart et dårlig miljø for vekst og utvikling i klubben vår når det gjelder keepere - backer - midtstoppere - defensive midtbanespillere. Grayson må finne ut av hvorfor det er slik og hvilke strukturelle endringer i treningsopplegg og organisering som skal til for å bedre situasjonen. Jeg kan langt på vei akseptere at spillere må selges av økonomiske årsaker men da får man si det og ikke komme med devaluerende avskjedstaler og halvkvedede viser om at noen bedre skal inn før man faktisk har en bedre erstatter på plass. Den type mediastrategi fungerer i beste fall som brannslokking der og da, men bidrar bare til misnøye og pessimisme ettersom dagene går og ryktebørsen peker mer i retning av 38 år gamle avdankede kanoner, fremfor reelle forsterkninger.

Ønsker Schmeichel all lykke videre på veien.
Jon R.

jarle

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #251 på: Juli 05, 2011, 10:30:48 »
Jeg mener det burde vært folk i trenerteamet som gikk før unge Schmeichel. Grayson må spørre seg hvorfor 95 % av alle han har putter inn i forsvarsrekka får en dalende mestringskurve. Det eksisterer åpenbart et dårlig miljø for vekst og utvikling i klubben vår når det gjelder keepere - backer - midtstoppere - defensive midtbanespillere. Grayson må finne ut av hvorfor det er slik og hvilke strukturelle endringer i treningsopplegg og organisering som skal til for å bedre situasjonen. Jeg kan langt på vei akseptere at spillere må selges av økonomiske årsaker men da får man si det og ikke komme med devaluerende avskjedstaler og halvkvedede viser om at noen bedre skal inn før man faktisk har en bedre erstatter på plass. Den type mediastrategi fungerer i beste fall som brannslokking der og da, men bidrar bare til misnøye og pessimisme ettersom dagene går og ryktebørsen peker mer i retning av 38 år gamle avdankede kanoner, fremfor reelle forsterkninger.

Ønsker Schmeichel all lykke videre på veien.



hyggelig at vi er så enige om dagen Jon R...

vil si at Kasper var den eneste i forsvarsrekka som minner om en fotballspiller ifjor.. så å legge skylda på han blir latterlig!

Ung og årets spiller året før i liga 3... hans utvikling burde som Jon R sier gått fremover... Men det er son sagt noe galt i HELE Leeds.. og ikke bare i forsvarspillet!  :)

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #252 på: Juli 05, 2011, 10:38:04 »
Jeg mener det burde vært folk i trenerteamet som gikk før unge Schmeichel. Grayson må spørre seg hvorfor 95 % av alle han har putter inn i forsvarsrekka får en dalende mestringskurve. Det eksisterer åpenbart et dårlig miljø for vekst og utvikling i klubben vår når det gjelder keepere - backer - midtstoppere - defensive midtbanespillere. Grayson må finne ut av hvorfor det er slik og hvilke strukturelle endringer i treningsopplegg og organisering som skal til for å bedre situasjonen. Jeg kan langt på vei akseptere at spillere må selges av økonomiske årsaker men da får man si det og ikke komme med devaluerende avskjedstaler og halvkvedede viser om at noen bedre skal inn før man faktisk har en bedre erstatter på plass. Den type mediastrategi fungerer i beste fall som brannslokking der og da, men bidrar bare til misnøye og pessimisme ettersom dagene går og ryktebørsen peker mer i retning av 38 år gamle avdankede kanoner, fremfor reelle forsterkninger.

Ønsker Schmeichel all lykke videre på veien.



hyggelig at vi er så enige om dagen Jon R...

vil si at Kasper var den eneste i forsvarsrekka som minner om en fotballspiller ifjor.. så å legge skylda på han blir latterlig!

Ung og årets spiller året før i liga 3... hans utvikling burde som Jon R sier gått fremover... Men det er son sagt noe galt i HELE Leeds.. og ikke bare i forsvarspillet!  :)

Bare vent, det kommer til å ende med at Dudek blir ny 1. keeper.Farsen er komplett >:(

Tom S

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #253 på: Juli 05, 2011, 13:30:45 »
Som sagt før, Kasper er en helt middels keeper. Han er en typisk "shot-stopper" med noen fantastiske redninger, men slipper inn mange lette mål pga dårlig plasseringsevne.

Er ikke det keeperens viktigste oppgave?

Nei, det er det ikkje.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #254 på: Juli 05, 2011, 17:13:02 »

Ung og årets spiller året før i liga 3... hans utvikling burde som Jon R sier gått fremover... Men det er son sagt noe galt i HELE Leeds.. og ikke bare i forsvarspillet!  :)


Her er vi uenige. For våre offensive spillere har det vært tvertom. De fleste blomstrer under Grayson. Det må vi gi han real kudos for.  :)

Mer av det som er bra offensivt, kombinert med signifikant kvalitetsforbedring i det defensive, og vi er en opprykkskandidat igjen.  :D

Jon R.

jarle

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #255 på: Juli 05, 2011, 17:40:50 »

Ung og årets spiller året før i liga 3... hans utvikling burde som Jon R sier gått fremover... Men det er son sagt noe galt i HELE Leeds.. og ikke bare i forsvarspillet!  :)


Her er vi uenige. For våre offensive spillere har det vært tvertom. De fleste blomstrer under Grayson. Det må vi gi han real kudos for.  :)

Mer av det som er bra offensivt, kombinert med signifikant kvalitetsforbedring i det defensive, og vi er en opprykkskandidat igjen.  :D



Det setter jeg på kontoen for individuelle ferdigheter... det var ikke lett å se noe mønster i Leeds sitt offensive spill ifjor.

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #256 på: Juli 05, 2011, 19:00:53 »

Ung og årets spiller året før i liga 3... hans utvikling burde som Jon R sier gått fremover... Men det er son sagt noe galt i HELE Leeds.. og ikke bare i forsvarspillet!  :)


Her er vi uenige. For våre offensive spillere har det vært tvertom. De fleste blomstrer under Grayson. Det må vi gi han real kudos for.  :)

Mer av det som er bra offensivt, kombinert med signifikant kvalitetsforbedring i det defensive, og vi er en opprykkskandidat igjen.  :D



Det setter jeg på kontoen for individuelle ferdigheter... det var ikke lett å se noe mønster i Leeds sitt offensive spill ifjor.

Jeg har ikke tro på at man får tatt ut individuelle ferdigheter i den grad vi gjorde ifjor, hvis ikke det ligger et system og struktur i bunnen som fungerer.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Re: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #257 på: Juli 05, 2011, 19:08:27 »
Skriver under på JonRs innlegg her.
Det er ikke mange som vil gi halvannen mill for en middels keepertrener, men for noen med kjendisnavn å sole seg i er Svennis villig til å gi enorme summer. :)

-LeifO
- Leif Olav

euphor9

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #258 på: Juli 05, 2011, 23:19:17 »
Og jeg som er fan av Kasper på facebook...    Må jeg slette han nå?

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #259 på: Juli 05, 2011, 23:20:53 »
Han er vel en keeper som gjør mye ut av sine redninger. Så god er han jo ikke.


Kan dette også fungere motsatt? At han gjør mye ut av sine misser og bare ser dårligere ut enn hva han egentlig er?
Jon R.

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #260 på: Juli 05, 2011, 23:22:07 »
Og jeg som er fan av Kasper på facebook...    Må jeg slette han nå?

Ja. Du har åpenbart vært fan på feil grunnlag.
Jon R.

euphor9

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #261 på: Juli 05, 2011, 23:30:32 »
Og jeg som er fan av Kasper på facebook...    Må jeg slette han nå?

Ja. Du har åpenbart vært fan på feil grunnlag.

Javell?   Trodde han skulle være keeper for oss i 10 år minst, men skal ikke sletta han enda.

Og det kan vel hende vi får en bra keeper, håper vertfall på det

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #262 på: August 21, 2011, 13:56:03 »
http://www.youtube.com/watch?v=EPswZX1Av1c

07.00

Hvor dum er ikke vår tidligere keeper der.?. Good riddance...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SDalen

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #263 på: August 21, 2011, 15:08:34 »
http://www.youtube.com/watch?v=EPswZX1Av1c

07.00

Hvor dum er ikke vår tidligere keeper der.?. Good riddance...
Så den tidligere i dag, HAHA!
Rogaland whites!

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #264 på: August 21, 2011, 17:33:46 »
http://www.youtube.com/watch?v=EPswZX1Av1c

07.00

Hvor dum er ikke vår tidligere keeper der.?. Good riddance...
Så den tidligere i dag, HAHA!

Har sett bildene men er ikke så god i fransk. Det ser ut som om K.S kaster ballen i retning av midtsirkelen etter at straffen har gått inn. Er det ulovlig å kaste ballen dit hvor avspark skjer?
Jon R.

Dennis

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #265 på: August 21, 2011, 17:34:43 »
http://www.youtube.com/watch?v=EPswZX1Av1c

07.00

Hvor dum er ikke vår tidligere keeper der.?. Good riddance...
Så den tidligere i dag, HAHA!

Har sett bildene men er ikke så god i fransk. Det ser ut som om K.S kaster ballen i retning av midtsirkelen etter at straffen har gått inn. Er det ulovlig?

Han twitret i går at han "ikke hadde gjort det, om han hadde fått med seg at han hadde fått gult kort", så noe har han følt seg skyldig for.
Marching on together!

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #266 på: August 21, 2011, 17:35:40 »
http://www.youtube.com/watch?v=EPswZX1Av1c

07.00

Hvor dum er ikke vår tidligere keeper der.?. Good riddance...
Så den tidligere i dag, HAHA!

Har sett bildene men er ikke så god i fransk. Det ser ut som om K.S kaster ballen i retning av midtsirkelen etter at straffen har gått inn. Er det ulovlig?

Han twitret i går at han "ikke hadde gjort det, om han hadde fått med seg at han hadde fått gult kort", så noe har han følt seg skyldig for.

Sikkert. Men hva er det han får kort for? Ikke lett å skjønne ut fra bildene.
Jon R.

Sleivind

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #267 på: August 21, 2011, 17:37:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=EPswZX1Av1c

07.00

Hvor dum er ikke vår tidligere keeper der.?. Good riddance...
Så den tidligere i dag, HAHA!

Har sett bildene men er ikke så god i fransk. Det ser ut som om K.S kaster ballen i retning av midtsirkelen etter at straffen har gått inn. Er det ulovlig å kaste ballen dit hvor avspark skjer?

Midtsirkelen i retning tribunen utover sidelinja i så tilfelle.

SDalen

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #268 på: August 21, 2011, 17:41:18 »
Han dryler jo regelrett ballen mot sidelinja/tribunen :p
Rogaland whites!

Jon R

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #269 på: August 21, 2011, 17:46:55 »
Han dryler jo regelrett ballen mot sidelinja/tribunen :p

Ikke så godt å se hvilken retning den ballen tar utfra bildene men noe galt må han jo ha gjort. Forest spillerne reagerer jo også tydelig på et eller annet...
Jon R.