Kjøpe ny tv-stol til VM.

Started by Hallgeir *, May 29, 2010, 10:31:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

VM nærmer seg med stormskritt, og de aller fleste ønsker å nyte alt fra godstolen. Dilemmaet er hva man skal satse på: Skinn eller stoff, fastmontert fotkviler eller separat, en som man virkelig kan synke ned i eller en som er litt fastere i fisken, en med nedfelt plass for ølboksen og cognacglasset i armlenet eller den mer tradisjonelle uten?

Det finnes så mange alternativer at det er lett å se seg forbalt på oppgaven. Det eneste jeg krever er at mykheten må være på et visst nivå, slik at jeg kan sove meg gjennom kjedelige 0-0 kamper. Tips og forslag mottas med takk!
Super Leeds since 1968

Here we go again

Hehe, har selv en type som denne: http://www.ekornes.no/no/stressless/stressless_hvilestoler/stressless_-royal--_--royal-medium-2009/

Min er faktisk 20 år gammel og holder fortsatt mål selv om jeg nå vurderer å skifte den ut.  Har selv sovnet opp til flere ganger i den under "kjedelige fotballkamper".  Ser at du kan få den med bord til pc eller cognac om du vil.  Ville selv gått for skinn, men det er selvfølgelig en smakssak.
Fotviler bør du absolutt ha med, det er et must ;)

Hallgeir *

Er litt i tvil om jeg bør ha fotkviler. Det er som å be om trøbbel dersom du er moden for senga, men ikke vil dit fordi det du ser på er interessant.
Super Leeds since 1968

HåvardK

I denne sammenhengen er fothviler utvilsomt et tveegget sverd.  ;D

Blank_File

Sorry Hallghel, men jeg har mer greie på TV enn på gode stoler! :D

berlin

Anbefaler en god gammeldags gyngestol.

Hallgeir *

Jeg avslører glatt og skruppelløst at dette bare var ment som en tulletråd.  ;D :P Hvilken ekspertise kan man finne på et fotballforum når det gjelder kjøp av biler, tv'er eller for den saks skyld en "god-stol"? Bevares vel, man kan selvfølgelig støte på en selvoppnevnt "ekspert" hvor som helst, men.....
Dersom jeg skulle anskaffe ny stol, ville jeg utvilsomt spørre der det selges sånne - og dessuten prøvesitte alternativene.
TV'en jeg evt kjøpte, måtte være en som det (ifølge forbrukerrapporten) var færrest reklamasjoner / reparasjoner på.
Som førstegangskjøper av bil ville jeg kanskje forhørt meg litt rundt først. Senere i livet går det på erfaring først og fremst, men igjen ville jeg gå for driftssikkerhet, komfort og kjøreglede. Naboen får være i fred når jeg bytter bil. Egentlig koker det vel ned til det du selv vil til slutt, uansett hva det er som skal kjøpes. Men bevares : Kjør debatten videre!  ;)

Tror uansett at jeg slumrer av bra i den stolen jeg har.. et par år til. Men gyngestol kunne vært et fint alternativ, berlin.  :D
Super Leeds since 1968

berlin

Quote from: hallghel on May 30, 2010, 17:42:07
Jeg avslører glatt og skruppelløst at dette bare var ment som en tulletråd.  ;D :P Hvilken ekspertise kan man finne på et fotballforum når det gjelder kjøp av biler, tv'er eller for den saks skyld en "god-stol"? Bevares vel, man kan selvfølgelig støte på en selvoppnevnt "ekspert" hvor som helst, men.....
Dersom jeg skulle anskaffe ny stol, ville jeg utvilsomt spørre der det selges sånne - og dessuten prøvesitte alternativene.
TV'en jeg evt kjøpte, måtte være en som det (ifølge forbrukerrapporten) var færrest reklamasjoner / reparasjoner på.
Som førstegangskjøper av bil ville jeg kanskje forhørt meg litt rundt først. Senere i livet går det på erfaring først og fremst, men igjen ville jeg gå for driftssikkerhet, komfort og kjøreglede. Naboen får være i fred når jeg bytter bil. Egentlig koker det vel ned til det du selv vil til slutt, uansett hva det er som skal kjøpes. Men bevares : Kjør debatten videre!  ;)

Tror uansett at jeg slumrer av bra i den stolen jeg har.. et par år til. Men gyngestol kunne vært et fint alternativ, berlin.  :D

Det var jeg 99% sikker på, hallghel.  ;)

p0ndus

Endelig en tråd og "stole" på. ;D ;D

Here we go again

Hvilestoler skal man absolutt ikke tulle med!  ;D

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

fmtj

Quote from: p0ndus on May 30, 2010, 21:55:43
Endelig en tråd og "stole" på. ;D ;D

....som bør avstedkomme en stol man blir stolt av..... ;)
Yeboahs vitne

lojosang

Jeg frykter stol-krakk om alle skal ut på markedet etter stoler nå rett før VM.
- Leif Olav

Hallgeir *

Quote from: lojosang on June 02, 2010, 15:19:09
Jeg frykter stol-krakk om alle skal ut på markedet etter stoler nå rett før VM.

Alternativet er vel da å kjøpe en stola?  ::)
Super Leeds since 1968