Terminlista 2010/2011

Started by kendo, June 07, 2010, 12:34:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjell Skjerven

Quote from: Pleinar on June 18, 2010, 15:56:21
Quote from: 75 SOLLI on June 18, 2010, 07:27:28
Ser nå at ting virkelig har snudd for oss!
Vi møter altså Derby hjemme i første kamp i NPC, akkurat som vi møtte Derby i siste kamp vi spilte i CCC. Den gangen tapte vi, nå vinner vi...... Jepp, jepp, dette kan vi like!

Vi møtte Derby første året etter nedrykket til CCC også. Da vant vi 1-0. Danny Pugh scora og Michael Ricketts var tjukk.

Det var nok Frazer som scora i den kampen :)
Side before self,every time.

sportcarl1

Quote from: Svend Anders on June 17, 2010, 12:46:04
Før folk booker i vei turer - PÃ...MINNELSE:

Det kommer til å flyttes kamper som bare det fremover nå. Såvidt jeg vet blir tre kamper hver helgerunde TV-kamper - en fredag kveld, en lørdag kveld og en tidlig søndag.

Bare ha det i bakhodet.

SA
någon som vet när skysport "spikar" de tv-matcher som skall sändas?

berlin

Quote from: sportcarl1 on June 18, 2010, 19:26:41

Det kommer til å flyttes kamper som bare det fremover nå. Såvidt jeg vet blir tre kamper hver helgerunde TV-kamper - en fredag kveld, en lørdag kveld og en tidlig søndag.

Bare ha det i bakhodet.

SA

Jeg vet bare at de først spikrer høstens kamper, og først i mnd-skiftet mellom nov/des offentligjør 2011, d.v.s vårsesongen. Når høstens kamper spikres vet jeg ikke nøyaktig, vil tro det kanskje drøyer til medio-ultimo juli.

Asbjørn

Quote from: pale on June 17, 2010, 12:05:01
Quote from: Asbjørn on June 17, 2010, 12:03:26
Quote from: pale on June 17, 2010, 10:55:36
Strålende start på sesongen. Da tar jeg med meg min Derby-kompis og setter kursen for Leeds 7 august. Bør ha gode muligheter mot et Derby som skuffet i fjor. Og vi taper jo aldri åpningskampen!

...har spurt en Derby-kompis jeg også  :D

Da ses vi der, som i fjor, Asbjørn!

...da har jeg avtalt med min Derby-kompis. :)
Sikret oss mht evt flyttinger og ankommer fredag rimelig tidlig, med retur mandag.
(det betyr at jeg står over mailingcupen, mest mht reisefølget)
Bergen-Stockport International er fortsatt riimelig billig mht seriestarthelgen (1750,- tur/retur) :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rune Bergen

Gleder meg, håper det går greit i innledningen og at det blir en tur til England i løpet av sesongen

jackbauer68

Quote from: berlin on June 18, 2010, 20:27:59
Quote from: sportcarl1 on June 18, 2010, 19:26:41

Bare ha det i bakhodet.

SA

Jeg vet bare at de først spikrer høstens kamper, og først i mnd-skiftet mellom nov/des offentligjør 2011, d.v.s vårsesongen. Når høstens kamper spikres vet jeg ikke nøyaktig, vil tro det kanskje drøyer til medio-ultimo juli.

I fjor va det klart 9.juli 8)

Hobben

Skal ha med meg min far til England i år. 46 år gammel. Han har kun sett Leeds live en gang på Loftus Road, borte mot Fulham, der året vi rykket ned.

Jeg tar han med over på Doncaster eller Forest kampen, hvar anbefaler dere? Er opptatt av god steming.
Rogaland Whites

Trulsaren

Vil vel tro at Forrest gir best stemning?!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Tom S

Har allerede sett ring rundt 2/4-11 - klassiker.
COME ON LEEDS !!

Johnny G

Quote from: Asbjørn on June 17, 2010, 12:02:40
...ingen som har nevnt nyttårsaften i Leeds enda???
28.des. Leeds-Portsmouth
1.jan.   Leeds-Middlesbrough

Min bror (Ole Morten Grønningen) og jeg drar mest sannsynlig over den 27. desember. Håper flere velger å feire nyttårsaften i Leeds ;D
We all love Leeds!