Main Menu

VM TIPPING!

Started by newsome, June 09, 2010, 22:24:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Heerlig. Både Aaron og James starter i kveld  ;D ;D ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

euphor9

Quote from: Asbjørn on June 12, 2010, 20:07:02
Heerlig. Både Aaron og James starter i kveld  ;D ;D ;D

Av en eller grunn ser jeg på dem som Leeds sin eiendom enda,hvertfall på en abstrakt måte. ;)

Trond90

Ingen av dem har imponert så langt i kampen, Milner byttet ut etter 30 min.. men begge har vel vært skadet for kort tid siden.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hallgeir *

Vuvuzelaen (?) skal visstnok virke samlende for sør-afrikanerne - et symbol for dem. Vi er nok bare nødt til å akseptere støyen på kampene og prøve å ikke irritere oss for mye over bråket. Nei, jeg liker det ikke jeg heller, men Afrika har en helt annen kultur enn oss anglofile. Så enkelt er det.
Super Leeds since 1968

Trond90

Oh god for en keeper tabbe av Green  :-[
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Hallgeir *

Quote from: Trond90 on June 12, 2010, 21:14:37
Oh god for en keeper tabbe av Green  :-[
Helt grusomt!  :o
Super Leeds since 1968

Tom S

Trist sorti av engelskmennene.

Har sett veldig lite CL og PL siste sesonger og vart overraska over kor svake dei engelske stjernene var.
Ja, ja, det kan no ikkje bli verre...
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Quote from: Tom S on June 12, 2010, 22:48:43

Har sett veldig lite CL og PL siste sesonger og vart overraska over kor svake dei engelske stjernene var.

det spørs jo hvordan det får mot algerie det da tom :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

Quote from: Tom S on June 12, 2010, 22:48:43

For oss som ikke fikk oppleve VM i 66 kan det vel heller ikke bli så mye bedre ;D

Rudi G.

Quote from: hallghel on June 12, 2010, 21:13:34
Vuvuzelaen (?) skal visstnok virke samlende for sør-afrikanerne - et symbol for dem. Vi er nok bare nødt til å akseptere støyen på kampene og prøve å ikke irritere oss for mye over bråket. Nei, jeg liker det ikke jeg heller, men Afrika har en helt annen kultur enn oss anglofile. Så enkelt er det.

For min del ikke anglofil, bare Leeds United!

Dennis

Er ikke anglofil heller, men hadde forhåpninger om at England endelig skulle være blant favorittene - også i virkeligheten!

De skuffet meg stort! De møtte et godt, hardtarbeidende lag og de kan for all del (og sannsynligvis) spille seg bedre utover mesterskapet, men i dag skuffa engelskmennene meg. Milner ble bytta ut etter en halvtime og Lennon var knapt involvert; faktisk hadde det ikke vært ufortjent om USA til slutt stakk av med seieren, selv om 1-1 nok var mest rettferdig.

Engelskmennene blir rett og slett kaldblodstravere i forhold til mange andre nasjoners spillere.
Marching on together!

Lord-Meta

Syns ikke det var en gale kamp av england i det hele tatt. Møter et meget undervurdert amerikansk lag som jobber steinhardt gjennom 90 minutter. Ettersom dette var åpningskampen så har jeg fortsatt god tro på england skal gjøre det godt. Og om ikke jeg husker helt feil så er det ofte de lagene som åpner vanvittig i gruppen som ryker når cup spillet starter, så en beskjeden start er perfekt. COME ON ENGLAND

euphor9

Ghezzal eller hva han het prøvde seg nesten på en liten "Maradona"

euphor9

Den der burde keeperen ha tatt!   Men bra for oddsbongen min :D

euphor9

Quote from: Tom S on June 12, 2010, 19:07:36
Quote from: Tom S on June 11, 2010, 22:41:00
Helvetes mykje humler i Sør Afrika, håper de finner fluesmekken...

Greit nok på Sør Afrika sine kamper, men skal vi høyre det jævla suset på kvar kamp må eg vurdere å skru av lyden - ingenting på ei fotballbane å gjere!

Irriterande  >:(

Alvorlig talt folkens!
Er ikkje dette irriterande ???
Eg syns rett og slett desse trompetane burde vert forbudt å ta inn på stadion!!!

Tragisk om vi i kveld ikkje skal få høyre stemninga og synginga til fulle engelskmenn, men heller ha følelsen av å sitte i ei bikube.

http://www.dagbladet.no/2010/06/13/sport/vm_i_sor_afrika/vuvuzela/fotball/12114939/

auren

En av de svakeste kampene jeg noensinne har bevitnet. Fytti katta! Ut med både Algerie og Slovenia!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

euphor9

Får håpe Serbia mot Ghana blir en bedre kamp.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tony_Yeboah

Tony er styreformann i Bechem Chelsea hjemme i Ghana.

Burde vel postet dette på ex-players,men gjorde ikke det da. :)

Tom S

Quote from: auren on June 13, 2010, 15:17:11
En av de svakeste kampene jeg noensinne har bevitnet. Fytti katta! Ut med både Algerie og Slovenia!

auren

Heldigvis for England....
COME ON LEEDS !!

auren

Har vært mer fart i denne kampen etter 3 min enn i hele Algerie-Slovenia. Virker lovende.

auren

euphor9

Ghana har fine drakter ;)

Stephenjazz

Sett kvalitetsmessig, må dette være et av de svakeste vm-åpningene vi noen gang har sett
Det blir aldri umoderne å vinne

auren

Quote from: euphor9 on June 13, 2010, 16:09:52

Så absolutt. Men jeg forstår ikke helt hvorfor de stiller i hvite drakter når det ikke finnes et fnugg av hvitt i flagget deres. Det samme kan sies om de grønne draktene til Slovenia. Merkelig.

auren

lojosang

Quote from: auren on June 13, 2010, 18:14:01

Så absolutt. Men jeg forstår ikke helt hvorfor de stiller i hvite drakter når det ikke finnes et fnugg av hvitt i flagget deres. Det samme kan sies om de grønne draktene til Slovenia. Merkelig.

auren

Har ikke vært hvitt i det tyske flagget på en 65 år heller.  8)
- Leif Olav

auren

Quote from: lojosang on June 13, 2010, 18:39:04
Quote from: auren on June 13, 2010, 18:14:01

auren

Har ikke vært hvitt i det tyske flagget på en 65 år heller.  8)

De stiller nå i det minste med svart shorts  ;)

auren

Tom S

Quote from: euphor9 on June 13, 2010, 15:14:48

Greit nok på Sør Afrika sine kamper, men skal vi høyre det jævla suset på kvar kamp må eg vurdere å skru av lyden - ingenting på ei fotballbane å gjere!

Alvorlig talt folkens!
Eg syns rett og slett desse trompetane burde vert forbudt å ta inn på stadion!!!

Tragisk om vi i kveld ikkje skal få høyre stemninga og synginga til fulle engelskmenn, men heller ha følelsen av å sitte i ei bikube.

http://www.dagbladet.no/2010/06/13/sport/vm_i_sor_afrika/vuvuzela/fotball/12114939/

Håper virkelig de forbyr denne humletrompeten!

http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10008832
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: Tom S on June 13, 2010, 19:43:34
Quote from: euphor9 on June 13, 2010, 15:14:48

Alvorlig talt folkens!

Håper virkelig de forbyr denne humletrompeten!

http://www.vg.no/sport/fotball/vm/2010/artikkel.php?artid=10008832

- At du må ha på ørepropper på fotballkamper synes jeg er ille.
Drillo

Argentinas superstjerne Lionel Messi er en av dem som er lei av trompetene som gjorde at støynivået, ifølge sørafrikansk radio, ble målt til opp i mot 140 decibel på åpningskampen Sør-Afrika-Mexico.
Noe som tilsvarer flylarm - og er definert som helsefarlig.

http://www.dagbladet.no/2010/06/13/sport/fotball/vm_i_sor-afrika/drillo/12118498/
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Luuuuuuuukas Podolski ;D

Rudi G.

Dennis

Fantastisk trist å se dommere som faktisk forsøker å opprettholde et image som superstreng. Utvisningen av Tim Cahill var rystende! Soleklart gult, men han har jo "trukket" seg da han treffer Schweinsteiger.

Trodde slike dommere var forbeholdt min egen divisjon og ikke VM.
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on June 13, 2010, 21:44:53
Fantastisk trist å se dommere som faktisk forsøker å opprettholde et image som superstreng. Utvisningen av Tim Cahill var rystende! Soleklart gult, men han har jo "trukket" seg da han treffer Schweinsteiger.

Trodde slike dommere var forbeholdt min egen divisjon og ikke VM.

Helt enig der Kaizer!