Main Menu

VM TIPPING!

Started by newsome, June 09, 2010, 22:24:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Jada ;D

Müüüüüüüüller og Cacauuuuuuuuuu ;D

Tom S

Holder du med Tyskland, Rudi ???
;)
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on June 13, 2010, 22:01:34
;)

Hva får deg til å tro det?  8)

Tom S

Quote from: Rudi G. on June 13, 2010, 22:05:47
;)

Nei, ikkje noko spesielt...
Var berre ein følelse eg fekk.
:)
COME ON LEEDS !!

Dennis

Lite som minner om tysk maskineri de siste årene. Etter at Klinsmann tok over og Löw har fulgt opp, har de begynt å spille artig fotball.

Holder ikke med Tyskland, men det blir spennende å se de fremover! Mesut Özil spesielt!
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Tom S on June 13, 2010, 22:10:03
Quote from: Rudi G. on June 13, 2010, 22:05:47
;)

Nei, ikkje noko spesielt...
Var berre ein følelse eg fekk.
:)

Du er vel inne på noe..... :)

Tom S

Nå har vi ikkje sett Brasil, Italia, Nederland eller Spania enda, men Tyskland er etter mitt syn det beste laget vi har sett så langt.
Bunnsolid bakover, smarte stikkere og gode løp i bakrom og gode på kantene.

Som om vi ikkje visste det, men Tyskland må regnes med!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tom S on June 13, 2010, 22:17:04
Nå har vi ikkje sett Brasil, Italia, Nederland eller Spania enda, men Tyskland er etter mitt syn det beste laget vi har sett så langt.
Bunnsolid bakover, gode stikkere og løp i bakrom og gode på kantene.

Som om vi ikkje visste det, men Tyskland må regnes med!

Ja, Tyskland må vi alltid regne med. Litt tidlig å si etter en kamp og da mot Australia, men jeg tror de vil nå langt. Jeg skal ikke være like bastant som Soler ::) men alt annet en minst en semifinale vil være skuffende :)

newsome

Selv etter kveldens kamp tror jeg ikke på Tyskland!

Tror England kommer sterkere og at Capello får tatt ut det beste laget etterhvert!  :)

B-m

Var helt gåen i hodet etter dagens kamp, forbanna piss-vuvuzela. Ser at noen sier det er sør-afrikansk kultur, når ble en plast-trompet en del av noens land kultur? Var jo et kommersielt oppkast som begynte på 2000- tallet. BAN NÃ... Fifa!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Hjelpe seg den danske VM-sangen var no ordentlig østeuropeisk Grand Prix-møl!
Marching on together!

Therese

Håper Portugal, tror Spania vinner i år!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Therese

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

Dennis

Quote from: Gambi on June 15, 2010, 14:44:34
Hvordan?!

På samme måte som det er mulig å holde med Newcastle, vil jeg tro?  ;)
Marching on together!

Dennis

Rent sportslig et nitrist VM så langt! :(

Kun Tyskland har virkelig underholdt. Er det lov å håpe at Brasil kan øke målsnittet i kveld?
Marching on together!

metaljon

Jævla plast-trompeter >:( Ødelegger hele stemninga...men funker dårlig med mute
Heia Argentina!
The Chief!

Lord-Meta

Kan prøve å filltre vekk plastikk trompetene, er vist mulig på en del tv'er og senke en lydtone ned til 300hz slik at man ikke hører de

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Per-Stian

Vinnar: Brasil
Sølv: Spania
Toppskårer: Klose, Robinho og Villa (6 mål)
Overrasking: Ghana og Sør-Korea

Lord-Meta

Vist nok skal lydnivået av plast trompeten ha vært på 126db under england-usa kampen. Til sammenligning har en motorsag ca 111db. kan tenkes at det kan være relativt slitsomt og være på kamp der nede for ikke og snakke om å spille kamp.

Therese

Vel, Ricardo var min store helt da han redder den siste straffen mot England UTEN hansker... De spiller underholdende fotball og har noen ordentlig gode spillere. Lett å holde meg et slikt lag da. (Svar til Gambi!)

Dennis

Hadde ikke trodd Hellas v Nigeria skulle være en av de mest underholdende kampene så langt! Det røde kortet er selvsagt skyld i det; en helt korrekt utvisning, men har ikke dommeren også mulighet til å gi den patetisk overspillende grekeren gult for usportslig oppførsel? Verste jeg ser er en filmende idiot som forsøker å spille seg til gult/rødt til motstanderen!

Vincent Eneyama som VMs beste keeper?

Edit: Så fort det er sagt, gjør han en stor tabbe og gir retur til 2-1.  :D
Marching on together!

newsome

Quote from: newsome on June 11, 2010, 19:43:07
Quote from: Stephenjazz on June 11, 2010, 18:20:15
Håper Frankrike, men tror Tyskland
Frankrike er det laget jeg håper IKKE vinner!!!!!
Måten de spilte håndball for å komme seg til mesterskapet på bekostning av Irland var bare patetisk.Måtte de tape i kveld og ryke ut i gruppespillet!!!!!!!!!
Flott at mine håp og antagelser slo til!
De blir ikke savnet!!!!!!!!!!!

auren

Den første dommerskandalen er et faktum. USAs 3-2 mål blir annulert. Bildene viser at to amerikanere blir kraftig holdt forut for målet, og så klarer dommeren å gi frispark til Slovenia!! Håpløst!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

...og igjen: HEIA Aaron!
Tenk om han blir foret ute på kanten der, OG tar mer initiativ selv også...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Dei engelske spillerene bør skjemmast, dette er direkte flaut!
Skuffa!!
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Synd for.........Algerie som spiller artig fotball mot et kjedelig engelsk lag som fremdeles er i steinalderen! gerrard, shrek, terry, lampard, hvem er det? Jo, spillere som blir gjort "gode" av alle utlendingene rundt seg i den hjemmelige serien! Går dette laget videre er det duket for en trist fortsettelse på VM!

p0ndus

Du verden, England var jo nesten like dårlig som Frankrike i går. Hvor skal dette ende?

Rudi G.

Uttalelsene til gerrard etter kampen viser jo bare at England ikke henger med i det hele tatt!! Selvbildet er jo som det var på 40-tallet da de mente de var for god til å delta i VM!