Skrevet av Emne: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?  (Lest 11522 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« på: Juni 10, 2010, 20:51:11 »
...Er litt frustrert nå. JO- 3.mann er på vei inn døra på ER i dag- men jeg tviler på om dette er de spillerne SG egentlig vil ha.....jeg tror han må velge på "hylla under" enn det han virkelig vil!

Billy Paynter er/var en god spiss i L1,  og Kasper er en god signering - men når det kommer inn en spiller som Connoly som i dag- så skjønner jeg rett og slett at SG ikke har fått en pott med pund til denne sommeren å handle spillere for, men SKAL OG MÃ… hente spillere på FREE.......

Nissefar er rett og slett fortsatt gjerrig, og det levner ikke mye tvil når vi må ta inn spillere som ikke var gode nok i Derby i fjor.....synes dette sier mye med dagens signering.

Håper fortsatt på benkeslitere fra PL, tror det hadde vært gode spillere å hente fra overlessede staller fortsatt- og ikke minst spillere som har lyst til å SPILLE fotball...det må da telle godt for spillere med ambisjoner!! Vårt kjære LEEDS UNITED er en glimrende utstillinsgplass & arbeidsplass for slike.  Heller lånespillere med PL erfaring, enn squadplayers!

 

lojosang

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #1 på: Juni 10, 2010, 21:30:55 »
Nå kan vi vel neppe begynne å KJØPE spillere før overgangsvinduet åpner da. Litt som å begynne å syte over mager julegavefangst i november dette.  ;D
- Leif Olav

Runar

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #2 på: Juni 10, 2010, 21:40:05 »
Ser helst at vi ikke bruker med enn nødvendig på en HØYREBACK, men følger tankegangen. En ting jeg ikke følger er det at du sier Bates er for gjerrig. Det er Leeds sine penger vi må bruke ikke Bates sine. Er det slik at Leeds sitter på en sekk med gullmynt som de ikke vil bruke så kan vi begynne å lure, men her må det nesten være tærring etter næring. Jeg støtter foresten den kampanjen som lurer på hvor FA cup og Delph pengene er blitt av, vi kan jo ikke ha budsjettert med 8 millioner pund i underskudd?
 

Sander

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #3 på: Juni 10, 2010, 21:51:18 »
Dette har vel blitt tatt opp flere ganger før allerede.

Selvfølgelig henter man først spillere som er tilgjengelig (og gode nok) på free transfer, før man begynner å strø penger rundt seg. Som folk sier, vinduet har ikke engang åpnet. Hvorfor stresse så med denne pengebruken før det trengs? Det gir bare klubber bedre tid til budkrig og prisøkning på spillere de gjerne vil kvitte seg med for en god sum.

Har vi ikke gjort ytterligere, klare forsterkninger før slutten av juli, skal jeg være enig med deg. Men dette er fortsatt over en mnd til..

Tror ikke vi trenger å stresse enda karer ;)
 

Cherry

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #4 på: Juni 10, 2010, 21:52:10 »
mulig da at jeg IKKE har fått med meg at vinduet ennå er stengt?  Beklager da det!
NÃ…R åpner det i såfall?
GODT POENG ; Runar- HVOR er pengene fra salgene våre.....Delph ££ får vi vel rater, og han ble desverre skadet slik at han ikke nådde neste "trigger" for antall kamper som utløser neste utbetaling, men foreløpig har vi vel flere UT døra enn inn ift lønninger/spillere.

Sitter med en følelse at det det "lugger" med engang vi må betale for en spiller..håper det ikke er slik for SG.
 

vielljaa

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #5 på: Juni 10, 2010, 21:53:02 »
På hvilke grunnlag dømmer du Connolly som en squadplayer? Greit nok at han har blitt fryst ut i Derby i år, men mannen var kaptein og spilte nesten alle kampene for dem året før. Synes kritikken til våre 3(2) signeringer hittil ikke er på sin plass...Grayson er i ferd med å bygge et godt CCC-lag og er godt på vei!
There is only one United

Torpe-do

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #6 på: Juni 10, 2010, 22:01:59 »
Tror vi skal ta det klinkende med ro. Som det har blitt nevnt tidligere, tolker også jeg dette at de på free transfer kommer først som et sunnhetstegn. Grayson har jo, i alle fall på spissfronten, tydeligvis vært ute og kikket på markedet / sendt speiderene sine ut på kikk allere i januar (om ikke tidligere). At vi er ute og henter de på free transfer først, tyder etter mitt skjønn på at vi har "pleiet" spillere der kontrakten gikk ut i år, og "lagt inn litt aksjer".

Dette blir selvsagt bare vissvass dersom det ikke forekommer signeringer der det må betalest, for det mener jeg bør kunne forventes. Men her håper jeg at, og det kan undebygges i at det ikke har kommet noen inn enda, Leeds og Grayson spiller et smart spill i transfervinduet.

En kan jo alltids påstå at det vil være smart å sikre seg spillerene tidlig, slik at de får muligheten til å trene og spille sammen så lenge så mulig før seriestart. Dersom dette skal settes opp i mot det å hente inn riktige spillere, (altså om det ene skal måtte gå på bekostning av det andre) mener jeg prioriteringen burde være klar.


Så altså, tvert om, jeg stiller meg moderat positiv til de spillerene som er kommet inn så langt. Spissen har jeg troen på, de andre har jeg ikke hørt noe særlig om, men stoler i utgangspunktet på Grayson. Men alt i alt mener jeg Leeds har gjort et bra transfervindu, så langt.

Men investeringene, ja de må bare komme, bare ikke i Ridsdale-stil ;)

lojosang

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #7 på: Juni 10, 2010, 22:11:29 »
Ifølge wikipedia åpna transfervindauga i England ved sesongavslutning, så da tok jeg muligens kjeften for full igjen.  8)

Mente jeg hadde hørt mumling av 1. juli. Anyhoo, det stenger 31. august, så vi har rimelig god tid ennå.
- Leif Olav

Sander

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #8 på: Juni 10, 2010, 22:19:30 »
Ifølge wikipedia åpna transfervindauga i England ved sesongavslutning, så da tok jeg muligens kjeften for full igjen.  8)

Mente jeg hadde hørt mumling av 1. juli. Anyhoo, det stenger 31. august, så vi har rimelig god tid ennå.

Tror du har riktig om 1. juli. Men fordi spillerne likevel aldri skal bære drakta til klubben de blir solgt fra, tipper jeg klubbene lar de gå tidligere.

Spillerne får vel ikke lov til å spille offisielle kamper for sin nye klubb før vinduet åpner..?
 

vielljaa

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #9 på: Juni 10, 2010, 22:19:41 »
Vinduet åpner ikke før 1.Juli, men avtaler kan som kjent gjøres på forhånd :)
There is only one United

Tom S

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #10 på: Juni 10, 2010, 22:24:19 »
Trur ikkje vi skal forvente at Larry har så stor pott tilgjengelig til kjøp, men håper han har litt og bruker de fornuftig (midtbanegeneral og eller spiss).

Forøvrig virker det som gode tilvekster i Schmeichel, Paynter og Connoly, og dette uten å ha brukt eit £.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #11 på: Juni 10, 2010, 22:27:38 »
hehe, vi får se hvor rolige folk er i august når vinduet lukkes og ligaen sparkes igang...
jeg er faktisk ganske sikker på at det ikke er penger til transfers/blir ikke frigjort av nissefar.Selvfølgelig kan vi rykke opp på tross av dette, men det er nok lite trolig >:(

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #12 på: Juni 10, 2010, 22:30:23 »
Er fornøyd med de tre signingene sålangt og vil gjerne ha 4-5 til før sesongen starter. Hva de heter og hvor mye de koster spiller ingen rolle bare de er god nok!

Kato

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #13 på: Juni 10, 2010, 22:49:58 »
Synes det er et godt tegn at vi allerede har 3 spillere signert.

Viktig at flest mulig av nykommere får med seg hele Pre-season for oss.

Håper på 3 spillere til. Henter vi 6 stk i løpet av en sommer er i hvert fall jeg godt fornøyd. Og enda bedre hvis alle fyker rett inn på laget.
 

B-m

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #14 på: Juni 10, 2010, 23:00:30 »
Synes det er et godt tegn at vi allerede har 3 spillere signert.

Viktig at flest mulig av nykommere får med seg hele Pre-season for oss.

Håper på 3 spillere til. Henter vi 6 stk i løpet av en sommer er i hvert fall jeg godt fornøyd. Og enda bedre hvis alle fyker rett inn på laget.

Helt enig, at vi har signert 3 spillere allerede til 10 juni er lovende. Tror nok dette er spillere som har vært på radaren vår en stund - som igjen lover godt for videre signings. Selve kjøpene kommer etterhvert. "Salget"/free transfers er nå, då konser man seg om det.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

ollebolle

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #15 på: Juni 10, 2010, 23:05:20 »
Kjempesigneringer!!
Et par 3 spillere til gjerne på free transfer så er det i boks for denne gang så vi får klaring til bunnstriden, som bør være det overordnede mål denne sesongen..
Opprykk??? Ja men ikke neste år. Litt realistisk må en være. Kan ikke bygge et lag klart for PL på så kort tid..

newsome

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #16 på: Juni 10, 2010, 23:08:00 »
Tror vi skal bli rimelig frustrert når sesongen nærmer seg ja!
Hvis dere tror og håper at Bates har en pott for transfers så blir dere veldig skuffet.
Hvis det er en pott så tror jeg den er på maks 500000£.Erfaringen med Bates gjør dette til et optimistisk anslag!! Har Bates brukt penger på spillerkjøp siden han "reddet" klubben?Husker et par stk.

Tror ikke Grayson er mannen som kan lage"gull av gråstein"!
Hvis vi tror at vi kan kjempe om opprykk mot nedrykkede P.L. lag med fallskjerm på mange millioner pund,og andre ambisiøse Championship lag så tror vi på julenissen!Ja ser det er mange her som tror på Bates :-[

lojosang

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #17 på: Juni 10, 2010, 23:16:32 »
Tror vi skal bli rimelig frustrert når sesongen nærmer seg ja!
Hvis dere tror og håper at Bates har en pott for transfers så blir dere veldig skuffet.
Hvis det er en pott så tror jeg den er på maks 500000£.Erfaringen med Bates gjør dette til et optimistisk anslag!! Har Bates brukt penger på spillerkjøp siden han "reddet" klubben?Husker et par stk.

Tror ikke Grayson er mannen som kan lage"gull av gråstein"!
Hvis vi tror at vi kan kjempe om opprykk mot nedrykkede P.L. lag med fallskjerm på mange millioner pund,og andre ambisiøse Championship lag så tror vi på julenissen!Ja ser det er mange her som tror på Bates :-[

Gregan, Hulse, Cresswell og Blake springs to mind. Nicholls, Derry kom muligens gratis?
- Leif Olav

Cherry

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #18 på: Juni 10, 2010, 23:24:46 »
1.juli.....takk.
tja, jo - kjøper mange av kommentarene her - Torpedo er nærmest mener jeg...

SG sier jo selv at han holder kortene tett, MEN det MÃ… man jo hvis man ikke har penger og
kun skal prate spillerne til klubben- misforstå meg rett 8)

Taktisk meget bra å få inn så mange free agents/Bosman som mulig på ett tidlig tidspunk- men nå er jo ikke spillerne i trening igjen på noen uker ennå så noen sammensveising er det ikke snakk om vel- kun få tak i DE SOM ER LEDIGE OG KAN LOKKES - før haiene med penger kommer.

mener nå fortsatt at unge, sultne fra PL staller er den bestse medisinen...
 

B-m

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #19 på: Juni 10, 2010, 23:33:51 »


mener nå fortsatt at unge, sultne fra PL staller er den bestse medisinen...

Kjenner vi Grayson rett blir det nok 2-3 lånespillere også, og da helst fra PL. Fordelen med at vi er i Championship er at vi kan lokke noe av de bedre talentene fra PL  8)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Superfan

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #20 på: Juni 11, 2010, 00:07:27 »
Slapp av! SG venter for å se hvilke spillere som gjør det bra i VM, og så slår vi til..... :D

stefan

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #21 på: Juni 11, 2010, 08:16:07 »
1.juli.....takk.
tja, jo - kjøper mange av kommentarene her - Torpedo er nærmest mener jeg...

SG sier jo selv at han holder kortene tett, MEN det MÃ… man jo hvis man ikke har penger og
kun skal prate spillerne til klubben- misforstå meg rett 8)

Taktisk meget bra å få inn så mange free agents/Bosman som mulig på ett tidlig tidspunk- men nå er jo ikke spillerne i trening igjen på noen uker ennå så noen sammensveising er det ikke snakk om vel- kun få tak i DE SOM ER LEDIGE OG KAN LOKKES - før haiene med penger kommer.

mener nå fortsatt at unge, sultne fra PL staller er den bestse medisinen...
Problemet med unge sultne spillere fra PL er at de er veldig sultne på penger også..foreløpig så kan vi ikke konkurrere med lønnsbudsjettene til pl klubbene, blant annet pga tv avtalen..
Personlig håper jeg at det finnes midler til ihvertfall en god spiss, en  midtbanespiller og en stopper. Da tror jeg klubben er rustet til å gjøre det greit i championship frem til januarvinduet.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

torivar

  • Gjest
Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #22 på: Juni 11, 2010, 08:42:09 »
La oss vente med hylingen om manglende signeringer til etter at transfervinduet er stengt igjen. Men som sagt over  her, først må det åpne.

Trulsaren

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #23 på: Juni 11, 2010, 08:53:53 »
Mener overgangsvinduet er slik at man kan kjøpe spillere fra utenlandske klubber, spillere på free og lånespillere allerede nå, mens signeringer fra spillere som spiller i samme land må vente til 1. juli.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Tjalla

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #24 på: Juni 11, 2010, 09:52:08 »
Mener overgangsvinduet er slik at man kan kjøpe spillere fra utenlandske klubber, spillere på free og lånespillere allerede nå, mens signeringer fra spillere som spiller i samme land må vente til 1. juli.

Trodde også at det åpnet 1 Juli. Ganske sikker på at det var slik, men har nok blitt endret. Nå er det midnight at last day of the season. Se vedlagt angående registrering av spillere (side 150)
http://www.premierleague.com/staticFiles/7a/20/0,,12306~139386,00.pdf
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Runar

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #25 på: Juni 11, 2010, 10:06:50 »
Til de som etterlyser unge sultene spillere fra PL så kan jeg berolige alle med at ingen låne avtaler har til vane for å gjennomføres i JUNI.

PL managerene (Wenger, Fergi, Redknapp osv) bruker pre season til å vurdere unguttene sine og om de skal stå i førstelagstroppen å kjempe om en plass eller om utlån er neste alternativ. Så i forhold til de spillerne må vi nok smøre oss med tålmodighet.

Først å fremst så trenger Leeds å kjøpe spillere som han løpe fort, enten det er bak, på kant eller på topp, noe grå signeringer blir det og, men jeg håper at de transferene vi gjør vil gjøre at motstanderne frykter oss med engang. Eller så har vi vel de siste 2 sesongene spilt mot 3-5 CCC lag og kun tapt ufortjent for Derby? Så vi har nok noen spillere i troppen som fort kan tilpasse seg nivået
 

Svend Anders

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #26 på: Juni 12, 2010, 10:51:39 »
Det er en svært beskjeden pott i transferbudsjettet i sommer, og jeg kan ikke tenke meg vi legger mer enn en million på bordet for én enkelt spiller.

Klubben har speidet og kartlagt i månedsvis og sitter såvidt jeg vet med en veldig god oversikt over bosman-spillere eller tilsvarende som klubber må slippe (f.eks var jo ikke Kasper bosmann, men ble sluppet gratis pga økonomi). Om de klarer å være tidlig ute er Leeds en attraktiv klubb for mange, og kvaliteten behøver ikke være noe dårligere på disse spillerne. Fans vil alltid ønske seg bedre, uansett nivå.

Det viktigste må likevel være at vi henter inn de riktige typene, med en viss kvalitet. De må ha det riktig mellom øra, og i tillegg må de utfylle hverandre i laget.

Utfordringen til Leeds, som bekymrer meg mest, er hva som skjer når de ikke får tak i de som står øverst på "gratislista". Det er åpenbart at Eustace var tenkt som en av to nye sentrale midtbanespillere, og kanskje var/er (?) Montgommery den andre. Hvor ser klubben videre når disse ikke lenger kommer?

Så skal det avslutningsvis legges til at selv om alle de syv-åtte nye spillerne vi henter i sommer skulle være bosmans, bruker man likevel en god del i sign-ons og honorarer. Rimelig sikker på at vi snakker minst 1-2 millioner pund i sign-ons eller tilsvarende høyere lønninger på så mange spillere.

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #27 på: Juni 12, 2010, 11:50:10 »
Med beskjedne midler til styrking av stallen, sier det seg sjøl at det er totalt urealistisk å snakke om Premier League på kort sikt. Gaffer får en meget tøff jobb med å etablere oss i CCC, dette særlig med bakgrunn i det vi presterte i andre halvdel av opprykks-sesongen.
Men optimismen og det glødende engasjementet for vårt kjære Leeds tar vi med oss, og gjør spillerne det samme, tror jeg kanskje det kan bli en god del å glede seg over også kommende sesong. Ikke minst bør den gode følelsen av å kommet i en anstendig divisjon, bidra til at vi løfter oss - og da får vi gi Grayson og gutta litt tid til å bygge opp et lag som om noen år er å finne i PL.  ;)
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

p0ndus

  • Gjest
Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #28 på: Juni 12, 2010, 12:29:14 »
Tranfervinduet gjelder vel bare i England? Kanskje smart at klubben har et våkent øye under fotball VM og at man kan snappe en  ukjent "godbit" derfra også. Håper "dog"(nå brukte jeg jommen det ordet igjen) at man prioriterer og få inn nye spillere raskt slik at samhandlingen i laget får satt seg.(håper man har alle spillere klare til 15.7.) Håper også og at man prioriterer treningskamper mot lag med god kvalitet i oppkjøringen ,slik at man får sett hvor evt mangler i spillertroppen  er. Kan være  smart og spare noen pengene(man forhåpentligvis har til transfers) slik at man har en mulighet til og forsterke etter noen treningskamper.

sportcarl1

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #29 på: Juni 12, 2010, 12:34:33 »
Med beskjedne midler til styrking av stallen, sier det seg sjøl at det er totalt urealistisk å snakke om Premier League på kort sikt. Gaffer får en meget tøff jobb med å etablere oss i CCC, dette særlig med bakgrunn i det vi presterte i andre halvdel av opprykks-sesongen.
Men optimismen og det glødende engasjementet for vårt kjære Leeds tar vi med oss, og gjør spillerne det samme, tror jeg kanskje det kan bli en god del å glede seg over også kommende sesong. Ikke minst bør den gode følelsen av å kommet i en anstendig divisjon, bidra til at vi løfter oss - og da får vi gi Grayson og gutta litt tid til å bygge opp et lag som om noen år er å finne i PL.  ;)
rent ekonomisk tror jag vi ligger betydligt bättre till än många andra CCC-klubbar  som rent av får släppa spelare, vi bör få en betydligt bättre och bredare trupp än förra säsongen, jag var inne på en sida och kollade på övriga klubbars köp och försäljningar och jag känner mig trygg,