Skrevet av Emne: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?  (Lest 11520 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #60 på: Juli 08, 2010, 08:57:04 »
fortsatt ikke KJØPT en spiller ................vi har hentet fra L2, L1 + 3 stk fra Championship.
Stallene til PL klubbene blir vel finkjemmet i disse dager, og eventuelt "avfall" blir tilgjengelig
ganske snart.....
venter fortsatt på "the man"....
 

Tom S

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #61 på: Juli 08, 2010, 10:20:48 »
fortsatt ikke KJØPT en spiller ................vi har hentet fra L2, L1 + 3 stk fra Championship.
Stallene til PL klubbene blir vel finkjemmet i disse dager, og eventuelt "avfall" blir tilgjengelig
ganske snart.....
venter fortsatt på "the man"....

Slapp av, cherry, ingen grunn til panikk!
KB og Larry har KJØPT Collins, så nå er alt bare fryd og gammen!
COME ON LEEDS !!

Cherry

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #62 på: Juli 08, 2010, 10:30:14 »
Virker som Hooper eller Hulse er det "ultimate"..........tja...
Nå er SG flink til å holde kortene tett, men som nevnt før - det MÃ… man hvis man IKKE har penger til kjøp også....
Da blir det å friste med : "We are Leeds- look at us - this is a one city club".....
 
Dårlig tegn at det ikke har kommet inn flere FØR man drar på treningsleie og skal samle gutta`..
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #63 på: Juli 08, 2011, 12:14:35 »
Hmmm i fjor hadde vi signert tre spillere, men jeg ser at debatten ligner på den vi nå er midt oppe i......sukk!!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #64 på: Juli 08, 2011, 12:29:04 »
Denne hadde jeg nesten glemt.....og er skremmende lik situasjonen pt.
"There is no money".... (unntatt hans egne da..) 

blir ropt mye ULV om dagen.....men jeg kan ikke si jeg liker ståa`- når det virker
som om de som kommer i samtaler til ER snur i porten pga svake lønninger.

Er vel ikke noe annen forklaring?
 

Joe Jordan

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #65 på: Juli 08, 2011, 13:06:19 »
Denne hadde jeg nesten glemt.....og er skremmende lik situasjonen pt.
"There is no money".... (unntatt hans egne da..) 

blir ropt mye ULV om dagen.....men jeg kan ikke si jeg liker ståa`- når det virker
som om de som kommer i samtaler til ER snur i porten pga svake lønninger.

Er vel ikke noe annen forklaring?

Det er ingen annen forklaring. Den gamle gnieren forventer at det skal spilles fotball på dugnad. Og Grayson virker mer og mer som den småfjollete buktalerdukka hans. Hvorfor stå og gnåle om opprykk; er det ikke bare å innrømme at klubben ikke har råd til å lønne gode spillere?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #66 på: Juli 08, 2011, 13:15:01 »
Denne hadde jeg nesten glemt.....og er skremmende lik situasjonen pt.
"There is no money".... (unntatt hans egne da..) 

blir ropt mye ULV om dagen.....men jeg kan ikke si jeg liker ståa`- når det virker
som om de som kommer i samtaler til ER snur i porten pga svake lønninger.

Er vel ikke noe annen forklaring?

Det er ingen annen forklaring. Den gamle gnieren forventer at det skal spilles fotball på dugnad. Og Grayson virker mer og mer som den småfjollete buktalerdukka hans. Hvorfor stå og gnåle om opprykk; er det ikke bare å innrømme at klubben ikke har råd til å lønne gode spillere?

"På dugnad" ja.
Det er ikke lett å leve av 10000 pund i uka i uka, eller hva nå lønnstaket vårt er på for tiden, så lav som pundkursen er nå.
- Leif Olav

Cherry

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #67 på: Juli 08, 2011, 14:41:28 »
Nå skal det tillegges at det er svært høy skatt i England (opp mot 50% ) , men jeg synes ikke med det at 10000£i uka er lite.....MEN det kommer jo an på ift til hva?

At vi taper i lønnsforhandlinger med spillere VI VIRKELIG VIL HA, når vi ER LEEDS
mot medio klubber i samme divisjon - NPC...ja, da blir jeg skuffet & frustrert.
 

lojosang

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #68 på: Juli 08, 2011, 15:03:06 »
Nå skal det tillegges at det er svært høy skatt i England (opp mot 50% ) , men jeg synes ikke med det at 10000£i uka er lite.....MEN det kommer jo an på ift til hva?

At vi taper i lønnsforhandlinger med spillere VI VIRKELIG VIL HA, når vi ER LEEDS
mot medio klubber i samme divisjon - NPC...ja, da blir jeg skuffet & frustrert.

Problemet er at det alltid ser ut til å være et par klubber som satser over evne hver sesong, og som havner i sumpa med brukket rygg om de ikke rykker opp. Vi har vært der sjøl, delvis som følge av gammel moro, Cardiff ser etter all sannsynlighet ut til å være der nå, SheffU også.

Så har vi noen få klubber som er milliardærleketøy. Brighton er vel der, er de ikke? Southampton også. Går glimrende til milliardærene går lei, eller konk. Eller det viser seg at de ikke var så milliardærske likevel, sånn som Notts County sine.

Dette er selvfølgelig ødeleggende for fotballen. Batesopplegget med fra tidligere med "ukjente" eiere er ikke noe bedre. FA, FL og UEFA må gjøre noe for å rydde opp i dette. Jeg HÃ…PER konkuransesituasjonen blir mer fair når UEFA sine finansregler trer i kraft, men jeg har mine tvil.

(Er dette topic? Jeg er i tvil. Mulig jeg må gripe inn og slette innlegget mitt.)
- Leif Olav

Cherry

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #69 på: Juli 08, 2011, 15:23:32 »
Hehe, men "eg tog han"......godt poeng lojosang.
 

bwirum

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #70 på: Juli 08, 2011, 15:56:47 »
ja, da blir jeg skuffet & frustrert.
Tror dette uttrykket er et registrert trademark for h.b.... er det ikke?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #71 på: Juli 08, 2011, 17:41:02 »
Fra teamtalk:
From reading the comments on here and other sites, I wonder if there is even ONE person who can honestly say they are a happy Leeds United supporter at the moment? I cannot remember a more miserable pre-season for Leeds supporters (with the exception of the one when we were in administration of course!) with absolutely nothing to get excited about. I am losing all faith in the way our once proud club is now being run, and for the life of me I cannot see why the club is spending millions on refurbishing a stadium it doesn't even own????

jarle

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #72 på: Juli 08, 2011, 20:02:37 »
Fra teamtalk:
From reading the comments on here and other sites, I wonder if there is even ONE person who can honestly say they are a happy Leeds United supporter at the moment? I cannot remember a more miserable pre-season for Leeds supporters (with the exception of the one when we were in administration of course!) with absolutely nothing to get excited about. I am losing all faith in the way our once proud club is now being run, and for the life of me I cannot see why the club is spending millions on refurbishing a stadium it doesn't even own????


Neimen... en Engelskmann med hjerne også... herlig!

Jeg ønsker gjerne kommentarer fra de Bates vennlige om de mener oppussing av en stadion man ikke eier er mer fornuftig enn spillerkjøp for å få oss opp i PL!?

I mine øyne er det splitter pine galskap!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #73 på: Juli 11, 2011, 09:57:44 »

Fra teamtalk:
From reading the comments on here and other sites, I wonder if there is even ONE person who can honestly say they are a happy Leeds United supporter at the moment? I cannot remember a more miserable pre-season for Leeds supporters (with the exception of the one when we were in administration of course!) with absolutely nothing to get excited about. I am losing all faith in the way our once proud club is now being run, and for the life of me I cannot see why the club is spending millions on refurbishing a stadium it doesn't even own????


Neimen... en Engelskmann med hjerne også... herlig!

Jeg ønsker gjerne kommentarer fra de Bates vennlige om de mener oppussing av en stadion man ikke eier er mer fornuftig enn spillerkjøp for å få oss opp i PL!?

I mine øyne er det splitter pine galskap!




Kan vel være Bates eier stadion uten at noen veit det liksom..... ???
Yeboahs vitne

bwirum

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #74 på: Juli 12, 2011, 16:36:02 »
Fra teamtalk:
From reading the comments on here and other sites, I wonder if there is even ONE person who can honestly say they are a happy Leeds United supporter at the moment? I cannot remember a more miserable pre-season for Leeds supporters (with the exception of the one when we were in administration of course!) with absolutely nothing to get excited about. I am losing all faith in the way our once proud club is now being run, and for the life of me I cannot see why the club is spending millions on refurbishing a stadium it doesn't even own????


Neimen... en Engelskmann med hjerne også... herlig!

Jeg ønsker gjerne kommentarer fra de Bates vennlige om de mener oppussing av en stadion man ikke eier er mer fornuftig enn spillerkjøp for å få oss opp i PL!?

I mine øyne er det splitter pine galskap!
For hva jeg vet så er det vel ingen "Bates vennlige" her. Bare de som lever med det de har. Og de som ikke klarer det... Uansett, jeg er redd fmtj muligens treffer spikeren på hodet her.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

sportcarl1

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #75 på: Juli 12, 2011, 18:27:07 »
Denne hadde jeg nesten glemt.....og er skremmende lik situasjonen pt.
"There is no money".... (unntatt hans egne da..)  

blir ropt mye ULV om dagen.....men jeg kan ikke si jeg liker ståa`- når det virker
som om de som kommer i samtaler til ER snur i porten pga svake lønninger.

Er vel ikke noe annen forklaring?

Det er ingen annen forklaring. Den gamle gnieren forventer at det skal spilles fotball på dugnad. Og Grayson virker mer og mer som den småfjollete buktalerdukka hans. Hvorfor stå og gnåle om opprykk; er det ikke bare å innrømme at klubben ikke har råd til å lønne gode spillere?

"På dugnad" ja.
Det er ikke lett å leve av 10000 pund i uka i uka, eller hva nå lønnstaket vårt er på for tiden, så lav som pundkursen er nå.
 nej det kan ju inte vara lätt att leva på typ 10 000 pund i veckan, är ju bara 6  miljoner svenska kronor om året ;)
 

Joe Jordan

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #76 på: Juli 12, 2011, 19:15:09 »
Det spiller ingen rolle hva vi syns er passende ukelønn, en spiller har en verdi; nemlig så mye som en klubb er villig til å betale for hans tjenester. Enkelt og greit.

Om budrundene går til himmels er det selvfølgelig fornuftig å hoppe av på et tidspunkt, men spilleren er likevel verdt så mye som det den siste klubben i budrunden betaler...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

MrK

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #77 på: Juli 12, 2011, 19:40:33 »
Det triste her er at pt har ingenting skjedd. Det er mange måter å regne på slik at i mitt hode er det to nye , Rachubka og Brown - blir overrasket om disse to får en stor impact. I tillegg så er Kisnorbo tilbake samt Nunez, Parker og Bessone så SG vil vel si at vi har 6 new signings. Vi har gått etter gamle helter, som pt. er gamle og dyre - muligens Bowyer har noen gode år igjen? Resten er ferdig i mitt hode, selvom hypen hadde vært stor.
Det ser ikke ut til at vi har penger/vilje til å betale det som trengs. Dette i en sesong der vi har fylt ER - det er solgt mye drakter etc og likviditeten burde etterhvert være ok. I tillegg har vi brukt masse penger på lånespillere, i endel tilfeller unødvendig da disse ikke har spilt eller tilført oss noe som helst.

Sett i forhold til det Leicester og Ipswich bruker av penger blir jeg småredd/skeptisk til kommende sesong, men ingenting er bedre enn at jeg tar fullstendig feil!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

sportcarl1

Sv: Er det ingen PENGER til NY signeringer!?
« Svar #78 på: Juli 12, 2011, 20:45:54 »
Det triste her er at pt har ingenting skjedd. Det er mange måter å regne på slik at i mitt hode er det to nye , Rachubka og Brown - blir overrasket om disse to får en stor impact. I tillegg så er Kisnorbo tilbake samt Nunez, Parker og Bessone så SG vil vel si at vi har 6 new signings. Vi har gått etter gamle helter, som pt. er gamle og dyre - muligens Bowyer har noen gode år igjen? Resten er ferdig i mitt hode, selvom hypen hadde vært stor.
Det ser ikke ut til at vi har penger/vilje til å betale det som trengs. Dette i en sesong der vi har fylt ER - det er solgt mye drakter etc og likviditeten burde etterhvert være ok. I tillegg har vi brukt masse penger på lånespillere, i endel tilfeller unødvendig da disse ikke har spilt eller tilført oss noe som helst.

Sett i forhold til det Leicester og Ipswich bruker av penger blir jeg småredd/skeptisk til kommende sesong, men ingenting er bedre enn at jeg tar fullstendig feil!
Leicester är den klubb som spenderat klart mest, följt av brighton och derby, ipswich har sålt mer än de köpt för