Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 353001 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #61 på: Juni 24, 2010, 02:57:39 »
Uavklart summing fra del 15:
INN: Gary Hopper fra Scunthorpe ??

Middlesbrough look to have won the race to sign Scunthorpe's £2.5m-rated striker Gary Hooper (Daily Mail)

Gary Hooper set for Middlesbrough move after Celtic pull out of race for Scunthorpe striker
Gordon Strachan looks certain to land Scunthorpe striker Gary Hooper after his former club Celtic pulled out of the race.
Boro, who have secured a new deal for defender Jonathan Grounds, are refusing to meet Scunthorpe’s £2.5 million asking price but will push ahead with a deal.  (....)
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1288767/Gary-Hooper-set-Middlesbrough-Celtic-pull-race-Scunthorpe-striker.html#ixzz0rfBNQwMf

Jeg klarer bare ikke å være positiv.Er bare nedslått.Vi har altså rykket opp,Beckford - vår målmaskin har forsvunnet og vi kan altså ikke kjøpe en bra spiss til £2.5 mill.Selvfølgelig ønsker også jeg at vi kan plukke opp kjempespillere på free transfer, men hver gang det kommer en klubb inn i en spiller Leeds er interessert i ,så taper vi.Det er rett og slett depressivt for alle supportere.Jeg fatter ikke at det ikke investeres i en klassespiss som leverer varene.(ja jeg vet at det er juni)Paynter skal altså være den nye Messias for oss...Etter min mening er det kun Scmeichel som gir et npc signal.
Vi får se i august da...Utifra stallen pr dags dato:opprykk?ikke i nærheten >:(

Synes 23. juni er altfor tidlig å konkludere i forhold til stallen. Ingen som kan forvente at vi på denne tiden skal ha en fiks ferdig stall som opp i det hele også skal rykke opp.

Vi er godt i gang, 4 inn. 2-3 gode signeringer på de 6-7 ukene vi har igjen, så blir dette bra.



nei 23. juni er for tidlig å konkludere, men hvis vi har den stallen nå i august så er vi ikke i nærheten av opprykk.3-4 klassespillere inn vil selvfølgelig forandre mye, men hva tyder på at det skal skje?Er redd du blir enormt skuffet den dagen serien starter...og resten av sesongen.....


Hva tyder imot? Utrolig slitsomt at du hele tiden avskriver at "de store vil komme". Overgangsvinduet åpner 1.juli. Vi henter de billigste først og fremst selvfølgelig! Trodde du hadde fått det med deg nå, men virker ikke sånn :(

Kommer 1. august syns jeg heller du kan klage om du ikke er fornøyd.

Husk at vi akkurat rykka opp og har begynt å bygge et lag for Championship.

Du er vel en av dem som hetsa signingen av Dickov. (arrester meg om jeg tar feil :))
Man trenger vilje, innsats og guts på alle treninger (Dickov, Hughes, Kisnorbo og den typen spillere, som aldri lar unggutta få fred) for å holde intensiteten oppe selv i gode perioder. Kan tenke seg Dickov kanskje stakk en liten nål i den late ræva til Beckford.. Kanskje ikke.

Uansett, et lag består ikke bare av individer. (arrester meg igjen ;)) Men tror det er dette Grayson leiter etter. Et lag som kan utfylle hverandre.

Dette er ikke et personangrep bare så det er sagt. Bare lei stadig syting før transfervinduet har åpnet, 1,5mnd før sesongen har startet. Se på de andre lagene rundt oss. Hvor mange millioner pund har de brukt?

Har vel fortsatt ikke noe å si siden vi er Leeds ;) 8)  Marching on Together!!
 

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #62 på: Juni 24, 2010, 08:55:44 »
Godt poeng Sander, butikken har jo ikke åpna ennå - da er det som regel vanskelig å få kjøpt noe.

Jeg forutsetter at det jobbes med nye spillere utifra hva som blir sagt i pressen, og at de verste pessimistene av de her inne som hevder vi ikke kommer til å kjøpe noe tar feil.

Bates har fra dag en sagt at vi forteller ingenting i forkant, vi tar det etter at kontrakt er signert. Det synes jeg er en ryddig måte å gjøre det på. Selv om det hadde vært kjekt for oss supportere å vite hva vi har gjort avtale om å kjøpe i juli så tror jeg ikke verken SG eller KB endrer på tidligere policy denne gangen heller.

Vil tro at Roald Bruun Hansen i Brann har erfart at SG og KB sine holdninger i så henseende er fornuftige.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #63 på: Juni 24, 2010, 09:37:23 »
The Sun:
* Burnley are closing in on Sheffield United frontman Billy Sharp.

Billy Sharp will make a £1million move from Sheffield United to Burnley. (The Sun)

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #64 på: Juni 24, 2010, 09:52:51 »
The Sun:
* Burnley are closing in on Sheffield United frontman Billy Sharp.

Billy Sharp will make a £1million move from Sheffield United to Burnley. (The Sun)

I så fall blir jeg godt fornøyd. Tror dessverre ikke han er riktig mann for oss.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #65 på: Juni 24, 2010, 10:58:22 »
The Sun:
* Burnley are closing in on Sheffield United frontman Billy Sharp.

Billy Sharp will make a £1million move from Sheffield United to Burnley. (The Sun)

I så fall blir jeg godt fornøyd. Tror dessverre ikke han er riktig mann for oss.

samme her,Hooper derimot bør investeres i 8)

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #66 på: Juni 25, 2010, 14:24:28 »
En fra WACCOE som mener han har en sikker kilde, og som også hadde rett om Bessone:

Garry Hooper

Right just got a text off my source. We have always been his preference to sign for, Boro were offering alot more money transfer fee wise and wages but were not happy about him seemingly holding out for another club so a couple of weeks ago moved on to other targets. There chairman has now reluctently allowed Gary to come down for talks tommorow and the signing is expected to be announced Monday/Tuesday.

Rafeal Sobis

We held tentative talks with him just before the end of last season when it looked like he was attempting to buy out the remainder of his contract.

Billy Sharp

Agreed terms with him ages ago i don't know what the problem is and neither does my source, i assume we moved on to other targets.

Seamus Coleman

Had talks with him after the playoff final about a season long loan, just couldn't agree a deal so we moved onto our second choice which we signed.

Curtis Davies

Just heard about this he wants to go out on loan because O' Neil has basically said you are way down the pecking order in terms of playing. We have made him our first choice target now for defence but will have to convince him not to sign for Celtic.

I'm just posting what i know, if Hooper does not sign next week ban me because i'm so sure it's happening now that there chairman has agreed on a reasonable fee. Boro actually agreed to sign him for 2.5 mill plus add ons laughable.


....

Latest news:

He is coming down for talks today and the clubs have now agreed a fee. Blackpool have had a bid accepted today and he also wants to hear what they have today. I am still very confident at this being announced next week my guess would be a Wednesday/Thursday announcment.

Very confident about Hooper we are just trying to get him as cheap as possible. He has expressed to Scunthorpe this is where he wants to come and we all know in football the player gets what he wants eventually. let's just hope Blackpools offer of Premiership relegation doesn't tempt him there instead.

Also randomly i read something on general discussion that we were in for the Aldershot midfielder, this is not true he wasn't even on are rader.

I'm just going to say everything i know now and people can believe it not believe it. We are currently in talks with seven players not including Davies and Hooper obviously.

Simon Cox

This would be on a season long loan and seeing as there are many clubs after him i do not expect him to sign especially if we get hooper, although it could still happen.

Giles Barnes

Again a season long loan but looks like he's going to Leicster.

Jay Demerit

Almost certain this will happen agreed a deal in princaple before the world cup.

Andrea Orlandi

He has several offers but i expect him so sign now that Bessone is here as well as his close friend Luciano.

James Tomkins

Certain this will happen eventually no idea when it will be confirmed though. Season long loan.

James Mcarther

Do not expect this to happen as we are just not willing to compete with Bolton/Wigans offer.

Lee Carsley

Expect this to happen as we are the only club offering him a two year deal.

Yeah and to just clear something up with the James Beattie rumour bates said to Grayson i think i can get him do you want him, and Grayson basically said no i have heard he has a poor attitude.

Now this is something i don't know for certain but it appears Grayson and Snodgrass fell out at the backend of last season and he could be leaving. He has developed a drink and gambling problem but if he leaves it won't be to Forest it will most likely be to West Brom as they have tried several times to sign him from us.


Så får vi vente å se om dette i det hele tatt stemmer...

Masinga

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #67 på: Juni 25, 2010, 14:45:40 »
Kan tenke seg Dickov kanskje stakk en liten nål i den late ræva til Beckford.. Kanskje ikke.
Kanskje ikke, tror jeg også.
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #68 på: Juni 25, 2010, 14:56:55 »
Kan tenke seg Dickov kanskje stakk en liten nål i den late ræva til Beckford.. Kanskje ikke.
Kanskje ikke, tror jeg også.

En helt usannsnynlig teori. Dickov spilte en eneste hel kamp for Leeds United og det var den TV sendte kampen mot Millwall. Et slappere Leeds lag og en slappere Beckford har jeg sjelden sett.  Tror vi trygt kan konkludere med at Dickov var en åpenbar fiasko fra a til å. Det finnes svært mange grunner til å gi Grayson skryt. Signeringen av Dickov er dessverre ikke en av dem.
Jon R.

Masinga

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #69 på: Juni 25, 2010, 15:27:01 »
Kan tenke seg Dickov kanskje stakk en liten nål i den late ræva til Beckford.. Kanskje ikke.
Kanskje ikke, tror jeg også.

En helt usannsnynlig teori. Dickov spilte en eneste hel kamp for Leeds United og det var den TV sendte kampen mot Millwall. Et slappere Leeds lag og en slappere Beckford har jeg sjelden sett.  Tror vi trygt kan konkludere med at Dickov var en åpenbar fiasko fra a til å. Det finnes svært mange grunner til å gi Grayson skryt. Signeringen av Dickov er dessverre ikke en av dem.
Derimot skal Grayson ha skryt for å utnevne Beckford til kaptein i den avgjørende kampen mot Bristol Rovers. Utrolig hvordan tillit kan virke på spillere. Hvem vet om Beckford hadde blitt hvis han hadde blitt kaptein tidligere?
Masinga, medl.nr. 1250

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #70 på: Juni 25, 2010, 15:30:11 »
En fra WACCOE som mener han har en sikker kilde, og som også hadde rett om Bessone:
Ikke rart han fikk riktig når han pøser ut 10 navn i ny og ne ;)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #71 på: Juni 25, 2010, 16:07:21 »
Kan tenke seg Dickov kanskje stakk en liten nål i den late ræva til Beckford.. Kanskje ikke.
Kanskje ikke, tror jeg også.

En helt usannsnynlig teori. Dickov spilte en eneste hel kamp for Leeds United og det var den TV sendte kampen mot Millwall. Et slappere Leeds lag og en slappere Beckford har jeg sjelden sett.  Tror vi trygt kan konkludere med at Dickov var en åpenbar fiasko fra a til å. Det finnes svært mange grunner til å gi Grayson skryt. Signeringen av Dickov er dessverre ikke en av dem.

Kan være greit å lese helheten i innlegget i stedet for akkurat det eksempelet.

Tviler på Dickov ble hentet inn for å snu skuta utpå banen da vi spilte dårlig. Tror heller han ble hentet inn for å rette opp innstillingen gutta viste på trening. Virka som spillerne trodde det meste ville komme av seg selv, noe det ikke gjorde.

Er overbevist om at Dickov ikke fikk noen lukrativ kontrakt, derfor ser jeg ikke på han som noen flopp eller katastrofe signing.

Men nå er jeg veldig off-topic, sorry :)
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #72 på: Juni 25, 2010, 16:38:19 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_S%C3%B3bis

Ifølge wikipedia er altså Rafael Sobis klar for Leeds. Jeg tviler selsagt sterkt på dette.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #73 på: Juni 25, 2010, 16:47:17 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_S%C3%B3bis

Ifølge wikipedia er altså Rafael Sobis klar for Leeds. Jeg tviler selsagt sterkt på dette.

auren

http://boards.footymad.net/forum.php?tno=323&fid=14&sty=2&act=1&mid=2121144808

Noen som hevder at Sobis er 1 av de 7 brasilianerne som skal på prøvespill til Leeds.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

eiru

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #74 på: Juni 25, 2010, 17:44:16 »
Ser at Sobis er aktiv på Twitter. Skriver blant annet at han er/har nylig vært i London. Da kan man jo spekulere i om det er av karrieremessige grunner, eller om han cruiser rundt på ferie med full lommebok...  ::)

Uansett en spiller som hadde vært fantastisk å sett i Leedsdrakt. Ellers mange spillere som Ferre nevner som jeg mener hadde vært solide forsterkninger. Curtis Davies, James Tomkins eller Jay DeMerit kunne fått orden på midtstopperproblemene våre.

Lee Carsley kan være den midtbaneterrieren som erstatter Doyle, selv om han begynner å dra på årene. (Googlet midtbaneterrier får å sjekke skrivemåte, og Lee Carsley kom opp som første treff :P)




Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #75 på: Juni 25, 2010, 19:21:25 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_S%C3%B3bis

Ifølge wikipedia er altså Rafael Sobis klar for Leeds. Jeg tviler selsagt sterkt på dette.

auren

Kopi fra wikipedia:
Last night Al Jazira anounced that Sobis was to join Leeds United on a 3 year deal after he bought out the remainder of his contract. He bought out the contract for 1 billion euros. Ken Bates helped to buy out his contract, contributing £1.50 in total.

 :D :D
COME ON LEEDS !!

Lucas_Radebe

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #76 på: Juni 25, 2010, 19:41:45 »
Hehehe...konge!

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #77 på: Juni 25, 2010, 23:02:33 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_S%C3%B3bis

Ifølge wikipedia er altså Rafael Sobis klar for Leeds. Jeg tviler selsagt sterkt på dette.

auren
Trodde vi ble enige om å ikke bruke Wiki som kilder?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Same

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #78 på: Juni 26, 2010, 01:17:38 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_S%C3%B3bis

Ifølge wikipedia er altså Rafael Sobis klar for Leeds. Jeg tviler selsagt sterkt på dette.

auren
Trodde vi ble enige om å ikke bruke Wiki som kilder?
Wiki er da greit nok så lenge man sier hva som er kilden. De fleste ting på Waccoe er jo også bare BS. Alle kan skrive der, slik som på Wikipedia. Så skal vi bannlyse Waccoe som kilde også? Eller kanskje vi rett og slett skal bannlyse kilder som kommer fra nettet!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #79 på: Juni 26, 2010, 10:20:56 »
http://en.wikipedia.org/wiki/Rafael_S%C3%B3bis

Ifølge wikipedia er altså Rafael Sobis klar for Leeds. Jeg tviler selsagt sterkt på dette.

auren
Trodde vi ble enige om å ikke bruke Wiki som kilder?

Hvem er VI
En kilde er en kilde om den er troverdig eller ikke...Et rykte er et rykte selv om det er ali baba som sprer de.

Lag ikke egne regler som ikke er gjennomførbart i en verden full av rykter. Da kunne vi like gjerne legge ned dette temaet.
Dette temaet !! RYKTER: Spillere inn - Spiller ut !! er her for diskusjoner om spillere som evnt kommer og går. Det er hodeløst og lage egne regler om hva som burde publiseres her når det gjelder rykter.
Kommer det opp et rykte her så gjør jeg litt research selv og tar mine egne konklusjoner om det er noe å følge med på.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #80 på: Juni 26, 2010, 11:41:41 »
Man må jo kunne forlange litt kildekritikk selv om man snakker overgangsrykter...

Mener det kom ganske klart fram her på forumet da vi blant annet hadde en tråd bassert på en quote fra Wikipedia. Poenget er jo at Wiki er pur bullshit når det kommer til rykter, for det er som oftest en idiot på 12 år som skriver at X har signert for Leeds fordi X plutselig elsker Leeds over alt på jord og hater alle andre steder...
Vil faktisk si at det er mer hold i Waccoe ryktene den siste tiden enn det som kommer fra Wiki...

Men men.. Kjør på..

Edit: Ser jo f.eks. nå at nevnte Wiki-tråd ikke inneholder noe som har med Leeds å gjøre...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #81 på: Juni 26, 2010, 11:51:54 »
Man må jo kunne forlange litt kildekritikk selv om man snakker overgangsrykter...

Mener det kom ganske klart fram her på forumet da vi blant annet hadde en tråd bassert på en quote fra Wikipedia. Poenget er jo at Wiki er pur bullshit når det kommer til rykter, for det er som oftest en idiot på 12 år som skriver at X har signert for Leeds fordi X plutselig elsker Leeds over alt på jord og hater alle andre steder...
Vil faktisk si at det er mer hold i Waccoe ryktene den siste tiden enn det som kommer fra Wiki...

Men men.. Kjør på..

Edit: Ser jo f.eks. nå at nevnte Wiki-tråd ikke inneholder noe som har med Leeds å gjøre...

Det som var i den tråden du refererer var at det ble oppretteten spillertråd som om overgangen var bekreftet, med Wiki som kilde. Det er håpløst.
 Wiki som kilde i Ryktetråden er greit så lenge det kommer fram hvem kilden er. 
 

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #82 på: Juni 26, 2010, 17:29:01 »
Kan tenke seg Dickov kanskje stakk en liten nål i den late ræva til Beckford.. Kanskje ikke.
Kanskje ikke, tror jeg også.

En helt usannsnynlig teori. Dickov spilte en eneste hel kamp for Leeds United og det var den TV sendte kampen mot Millwall. Et slappere Leeds lag og en slappere Beckford har jeg sjelden sett.  Tror vi trygt kan konkludere med at Dickov var en åpenbar fiasko fra a til å. Det finnes svært mange grunner til å gi Grayson skryt. Signeringen av Dickov er dessverre ikke en av dem.

Beckford spilte vel ikke denne kampen du nevner (grunnen til at Dickov faktisk spilte), men ellers enig. Han ble vel skadet på trening foran Millwall-kampen? Kanskje var det den nåla til Dickov som stakk ham litt for dypt??
« Siste redigering: Juni 26, 2010, 17:31:40 av Evig Pint »
Marching on together

jacob burns

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #83 på: Juni 26, 2010, 22:39:11 »
Om spilleren heter Messi,Forlan,Gyan,Villa,Vittek...eller Jackson ,Mackson, Packson, Lackson eller Rackson og om de koster ditt eller datt er likegyldig!!!! se på Blackpool og New Zealand. De vil nok kjøpe når vinduet åpner,men en gratis mann som score 20 er vel bedre enn en dyr mann som scorer 20...stor sum er ingen garanti for mål!! Leeds er vel kanskje det beste eksemplet på å kaste bort penger på "navn" orke bare å nevne 2.....Mills og Brolin!
 

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #84 på: Juni 27, 2010, 01:01:01 »
Støtter den fullt ut...
Bortsett i fra at jeg syntes Danny Mills var god i Leeds drakta...
« Siste redigering: Juni 27, 2010, 02:02:14 av Rasmussen7 »

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #85 på: Juni 27, 2010, 01:22:33 »
Kategori kanin fra hatten med særdeles lange ører:
John O`Flynn fra Barnet som er en kanon striker.


samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #86 på: Juni 27, 2010, 09:12:46 »
Leeds er vel kanskje det beste eksemplet på å kaste bort penger på "navn" orke bare å nevne 2.....Mills og Brolin!
 

For det første; Danny Mills hadde ikke noe "navn" før Leeds kjøpte han
For det andre; Danny Mills er den beste høyrebacken Leeds har hatt siste 15-20 åra
marching on together,
derudaf forever...

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #87 på: Juni 27, 2010, 11:28:40 »
Leeds er vel kanskje det beste eksemplet på å kaste bort penger på "navn" orke bare å nevne 2.....Mills og Brolin!
 

For det første; Danny Mills hadde ikke noe "navn" før Leeds kjøpte han
For det andre; Danny Mills er den beste høyrebacken Leeds har hatt siste 15-20 åra

True story
 

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #88 på: Juni 27, 2010, 11:47:28 »
Leeds er vel kanskje det beste eksemplet på å kaste bort penger på "navn" orke bare å nevne 2.....Mills og Brolin!
 

For det første; Danny Mills hadde ikke noe "navn" før Leeds kjøpte han
For det andre; Danny Mills er den beste høyrebacken Leeds har hatt siste 15-20 åra
For det tredje; Leeds kastet faktisk bort utrolig mange penger på Mills - men det var etter at han hadde forlatt klubben ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #89 på: Juni 27, 2010, 13:02:31 »
Leeds er vel kanskje det beste eksemplet på å kaste bort penger på "navn" orke bare å nevne 2.....Mills og Brolin!
 

For det første; Danny Mills hadde ikke noe "navn" før Leeds kjøpte han
For det andre; Danny Mills er den beste høyrebacken Leeds har hatt siste 15-20 åra
For det tredje; Leeds kastet faktisk bort utrolig mange penger på Mills - men det var etter at han hadde forlatt klubben ...

true story