Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 354851 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

ANNAN

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #180 på: Juli 07, 2010, 11:33:27 »
Skysports.com understands Leeds United are to sign Preston North End defender Neill Collins on a three-year deal. vi bør satse høyere enn collins :(

Kisnorbo er høyere ;)
LIFE IS LEEDS

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #181 på: Juli 07, 2010, 11:36:55 »
Skysports.com understands Leeds United are to sign Preston North End defender Neill Collins on a three-year deal. vi bør satse høyere enn collins :(

Kisnorbo er høyere ;)

I så fall en skuffende signering. Collins viste sist sesong at han var "grei nok" på Leauge one nivå. Tror ikke han er mannen som skal løfte oss mot PL, nei.
 

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #182 på: Juli 07, 2010, 12:01:34 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Enda en som er sinna på alt og alle - gutteklubben er komplett . . .

Hva holder du egentlig på med? Folk spør ganske vennlig etter kilder, noe som vel er ganske vanlig. Kan faktisk ikke øyne noe form for aggresjon fra noen av dem, selv om du forsøker å tirre så godt du kan.

Er det muligens et forsøk på å virke interssant og viktig, kombinert med et sårt oppmerksomhetsbehov, som utløser dette hemmelighetskremmeriet?

  Per Arne (ikke sint, han heller)

              ;D
Så NÃ… er det plutselig blitt vanlig å gi kilder? Stein - glasshus - noen - Ikke deg per-arne...
Så hvis jeg sier Fredrikstad - Bassone så er det ingen som reagerer? Hehe, jeg liker dere alle mann men av å til er glasshuet ufattelig trangt.
 :D

Før jeg kommenterer dette, registrerer jeg selvsagt tidspunktet på innlegget. Altså, om du er påvirket av enten søvnløshet, ammetåke eller alkohol kan jeg forstå det. :)

Det jeg derimot IKKE skjønner en dritt av, er innlegget ditt. Fredrikstad? Har knapt nevnt den klubben i hele mitt liv. Roter du en tanke, og blander meg med noen andre?

Forøvrig, (du må være så snill og lese det jeg skriver) jeg har aldri nevnt at det er vanlig å oppgi kilder. Det jeg derimot skriver, er at det er vanlig å spørre etter kilder. Og om han har lest dette et sted, er det jo direkte fjollete å ikke fortelle det.

Men kan det være slik at mannen har en troverdig kilde innad i enten Leeds eller Gunners, ja for all del, men det tviler jeg litt på.

Og måten han svarer på trenger jeg vel ikke kommentere.

 ;)




Nånå... Jeg sa ikke deg per-arne.... så beskjeden var ikke til deg. :)

Ja jeg feiret Thor Hushovd litt i går kveld men innlegget mitt gir utrolig nok like mye mening i dag  ;)

JonK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #183 på: Juli 07, 2010, 12:04:02 »
 

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #185 på: Juli 07, 2010, 12:32:12 »
Ser ikke hva Scott Sinclair skulle tilføre oss. Har vært utlånt til en rekke klubber de siste årene, uten å imponere noe sted. Nei, her tror jeg £1m kan brukes mer fornuftig på andre spillere!

Og der var Collins signert: http://www.leedsunited.com/news/20100707/united-sign-central-defender_2247585_2086236
« Siste redigering: Juli 07, 2010, 12:33:50 av Askertiger »
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

JonK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #186 på: Juli 07, 2010, 12:44:48 »
Sinclair var på banen 20 (18 i pl kamper) ganger for Wigan i fjor (lån fra Chelsea).
Men tar poenget med at han ikke helt har fått ut sitt potensiale.

Jeg tviler i tillegg på at denne linken er reell...

 

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #187 på: Juli 07, 2010, 13:44:44 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Enda en som er sinna på alt og alle - gutteklubben er komplett . . .

Hva holder du egentlig på med? Folk spør ganske vennlig etter kilder, noe som vel er ganske vanlig. Kan faktisk ikke øyne noe form for aggresjon fra noen av dem, selv om du forsøker å tirre så godt du kan.

Er det muligens et forsøk på å virke interssant og viktig, kombinert med et sårt oppmerksomhetsbehov, som utløser dette hemmelighetskremmeriet?

  Per Arne (ikke sint, han heller)

              ;D
Så NÃ… er det plutselig blitt vanlig å gi kilder? Stein - glasshus - noen - Ikke deg per-arne...
Så hvis jeg sier Fredrikstad - Bassone så er det ingen som reagerer? Hehe, jeg liker dere alle mann men av å til er glasshuet ufattelig trangt.
 :D

Før jeg kommenterer dette, registrerer jeg selvsagt tidspunktet på innlegget. Altså, om du er påvirket av enten søvnløshet, ammetåke eller alkohol kan jeg forstå det. :)

Det jeg derimot IKKE skjønner en dritt av, er innlegget ditt. Fredrikstad? Har knapt nevnt den klubben i hele mitt liv. Roter du en tanke, og blander meg med noen andre?

Forøvrig, (du må være så snill og lese det jeg skriver) jeg har aldri nevnt at det er vanlig å oppgi kilder. Det jeg derimot skriver, er at det er vanlig å spørre etter kilder. Og om han har lest dette et sted, er det jo direkte fjollete å ikke fortelle det.

Men kan det være slik at mannen har en troverdig kilde innad i enten Leeds eller Gunners, ja for all del, men det tviler jeg litt på.

Og måten han svarer på trenger jeg vel ikke kommentere.

 ;)





Så nysgjerrig du og andre er på denne siten - ja direkte fjollete nysgjerrig . . .
Da er det absolutt best å holde kildene for seg selv og benytte seg av retten til kildevern.
Nettopp presseskikk og etikk er noe som du og andre her på siten absolutt ikke har noe forhold til . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #188 på: Juli 07, 2010, 13:47:54 »
Hva om man ønsker å holde kilden for seg selv - du har kanskje ikke hørt om kildevern?
Gutteklubber har sannsynligvis ikke forhold til nettopp det - så da er man unnskyldt . . .
I tilfelle, selv om jeg tviler sterkt på det, så kan du vel bare svare det, i stedet for å komme med de idiotsvarene du kommer med her om "sinna" folk?

Ingen som er sinna, det var et enkelt spørsmål fra Auren, og jeg beklager selvsagt så mye dersom min lille spøk tråkket på noen tær hos deg. Var alldeles ikke meningen.

Det forteller det meste om en person som tolker et konkret svar som idioti . . .

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #189 på: Juli 07, 2010, 13:52:46 »
Ser ikke på dette som en svak signering. Connoly var i Leeds i fjor og spilte 9 kamper. Det vil si at Grayson og company kjenner han meget god, langt bedre enn oss forumrotter, og etter som Grayson har, etter min mening, levert 4 kanon signeringer før denne stoler jeg på at han vet hva han driver med og at han har en plan!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #190 på: Juli 07, 2010, 14:59:35 »
Hvem blir neste sinnatagg etter ørreten og wirrum? Det er det som er så spennende å observere på denne siten. Ser ut som om det gjelder å være mest mulig sinna på alle og enhver når dagen har gått litt skeis, derav blir dette kun en gutteklubb som dessverre ikke kan tas på alvor . . .
Kan du ikke heller svare mannen da, i stedet for å bidra ytterligere til "sinnagutteklubben"..?
Den tråden her er for rykter, altså ting du har hørt eller fortrinnsvis lest ett sted, så å spørre deg etter en kilde er da på sin plass.

Enda en som er sinna på alt og alle - gutteklubben er komplett . . .

Hva holder du egentlig på med? Folk spør ganske vennlig etter kilder, noe som vel er ganske vanlig. Kan faktisk ikke øyne noe form for aggresjon fra noen av dem, selv om du forsøker å tirre så godt du kan.

Er det muligens et forsøk på å virke interssant og viktig, kombinert med et sårt oppmerksomhetsbehov, som utløser dette hemmelighetskremmeriet?

  Per Arne (ikke sint, han heller)

              ;D
Så NÃ… er det plutselig blitt vanlig å gi kilder? Stein - glasshus - noen - Ikke deg per-arne...
Så hvis jeg sier Fredrikstad - Bassone så er det ingen som reagerer? Hehe, jeg liker dere alle mann men av å til er glasshuet ufattelig trangt.
 :D

Før jeg kommenterer dette, registrerer jeg selvsagt tidspunktet på innlegget. Altså, om du er påvirket av enten søvnløshet, ammetåke eller alkohol kan jeg forstå det. :)

Det jeg derimot IKKE skjønner en dritt av, er innlegget ditt. Fredrikstad? Har knapt nevnt den klubben i hele mitt liv. Roter du en tanke, og blander meg med noen andre?

Forøvrig, (du må være så snill og lese det jeg skriver) jeg har aldri nevnt at det er vanlig å oppgi kilder. Det jeg derimot skriver, er at det er vanlig å spørre etter kilder. Og om han har lest dette et sted, er det jo direkte fjollete å ikke fortelle det.

Men kan det være slik at mannen har en troverdig kilde innad i enten Leeds eller Gunners, ja for all del, men det tviler jeg litt på.

Og måten han svarer på trenger jeg vel ikke kommentere.

 ;)




Nånå... Jeg sa ikke deg per-arne.... så beskjeden var ikke til deg. :)

Ja jeg feiret Thor Hushovd litt i går kveld men innlegget mitt gir utrolig nok like mye mening i dag  ;)

Hehe.. sorry, mann. Leste litt kjapt der.... :)

Gratulerer, forresten, med forholdsvis nyfødt. Og lykke til med oppdragelsen i den helhvite tro.

 ;D

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #191 på: Juli 07, 2010, 15:05:54 »


Dette er et sitat fra Leechap:

[/quote]

Så nysgjerrig du og andre er på denne siten - ja direkte fjollete nysgjerrig . . .
Da er det absolutt best å holde kildene for seg selv og benytte seg av retten til kildevern.
Nettopp presseskikk og etikk er noe som du og andre her på siten absolutt ikke har noe forhold til . . .
[/quote]

Tja. Om noen er en smule nysgjerrige er vel kanskje ikke det så rart. Synes å erindre at du har kastet ut forholdsvis mange "rykter" her tidligere, rykter som tydeligvis har vært uten hold.

Presseskikk? Prioriterer folkeskikk.

 ;)

« Siste redigering: Juli 07, 2010, 17:26:39 av Per Arne »

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #192 på: Juli 07, 2010, 17:15:09 »
Hva er det du vil oppnå her Leechap?? Må forøvrig si meg veldig enig med siste taler (Per Arne).
Marching on together

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #193 på: Juli 07, 2010, 17:37:47 »
Kjeder du deg i sommer, Leechap?
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #194 på: Juli 07, 2010, 17:42:42 »
Det er vel ikke veldig vanskelig å forstå at han bare provoserer etter beste humorevne? For min del trekker jeg bare litt på smilebåndet og leser videre.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #195 på: Juli 07, 2010, 20:28:50 »


Dette er et sitat fra Leechap:


Så nysgjerrig du og andre er på denne siten - ja direkte fjollete nysgjerrig . . .
Da er det absolutt best å holde kildene for seg selv og benytte seg av retten til kildevern.
Nettopp presseskikk og etikk er noe som du og andre her på siten absolutt ikke har noe forhold til . . .
[/quote]

Tja. Om noen er en smule nysgjerrige er vel kanskje ikke det så rart. Synes å erindre at du har kastet ut forholdsvis mange "rykter" her tidligere, rykter som tydeligvis har vært uten hold.

Presseskikk? Prioriterer folkeskikk.

 ;)


[/quote]

Morsomt å finne ut hvem dere egentlig er og hva dere står for - noen av dere har kommet seg ut på løkka med ball mens mange av dere dessverre fortsatt sitter i sandkassen med spade og spann . . . Sistnevnte er dog temmelig ufarlig så lenge man ikke slår med spaden eller kaster sand en viss plass . . .
« Siste redigering: Juli 07, 2010, 20:32:04 av Leechap »

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #196 på: Juli 07, 2010, 20:30:00 »
Det er vel ikke veldig vanskelig å forstå at han bare provoserer etter beste humorevne? For min del trekker jeg bare litt på smilebåndet og leser videre.

Du har tatt pointet og er en fornuftig ballspiller . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #197 på: Juli 07, 2010, 20:30:56 »
Kjeder du deg i sommer, Leechap?

Morsomt å finne ut hvem dere egentlig er og hva dere står for - noen av dere har kommet seg ut på løkka med ball mens mange av dere dessverre fortsatt sitter i sandkassen med spade og spann . . . Sistnevnte er dog temmelig ufarlig så lenge man ikke slår med spaden eller kaster sand en viss plass . . .
« Siste redigering: Juli 07, 2010, 20:32:43 av Leechap »

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #198 på: Juli 07, 2010, 20:31:26 »
Hva er det du vil oppnå her Leechap?? Må forøvrig si meg veldig enig med siste taler (Per Arne).

Morsomt å finne ut hvem dere egentlig er og hva dere står for - noen av dere har kommet seg ut på løkka med ball mens mange av dere dessverre fortsatt sitter i sandkassen med spade og spann . . . Sistnevnte er dog temmelig ufarlig så lenge man ikke slår med spaden eller kaster sand en viss plass . . .

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #199 på: Juli 07, 2010, 20:40:53 »
Kjeder du deg i sommer, Leechap?

Morsomt å finne ut hvem dere egentlig er og hva dere står for - noen av dere har kommet seg ut på løkka med ball mens mange av dere dessverre fortsatt sitter i sandkassen med spade og spann . . . Sistnevnte er dog temmelig ufarlig så lenge man ikke slår med spaden eller kaster sand en viss plass . . .

Her er eit sitat fra Leechap postet 27/3-2010:

Når krybba er tom, bites hestene, heter det og noen har innspill her som de burde ha holdt for seg selv, oppfør dere sivilisert! Ikke lag kvalm på dette forumet, stick together


 :D ;)
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #200 på: Juli 07, 2010, 20:43:58 »
Takk, per-arne! :)

Mr.Chap er på en ørliten snurr i dag tror jeg  ???

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #201 på: Juli 07, 2010, 21:17:08 »
Kjeder du deg i sommer, Leechap?

Morsomt å finne ut hvem dere egentlig er og hva dere står for - noen av dere har kommet seg ut på løkka med ball mens mange av dere dessverre fortsatt sitter i sandkassen med spade og spann . . . Sistnevnte er dog temmelig ufarlig så lenge man ikke slår med spaden eller kaster sand en viss plass . . .

Her er eit sitat fra Leechap postet 27/3-2010:

Når krybba er tom, bites hestene, heter det og noen har innspill her som de burde ha holdt for seg selv, oppfør dere sivilisert! Ikke lag kvalm på dette forumet, stick together


 :D ;)

Han har også uttalt at forumet er på vei til å råtne fra innsiden, der han henviser til noen ufine kommentarer.

Prøver han å fremskynde forråtnelsen, tro...? :)

Ligner mest på et forumtroll, spør du meg.

 ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #202 på: Juli 07, 2010, 21:19:15 »
Ligner mest på et forumtroll, spør du meg.


... Lojosang, som vel er på ferie i Skottland (velsigne han) har et standarduttrykk i så måte:
Ikke mat trollet
;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per Arne

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #203 på: Juli 07, 2010, 21:28:00 »
Ligner mest på et forumtroll, spør du meg.


... Lojosang, som vel er på ferie i Skottland (velsigne han) har et standarduttrykk i så måte:
Ikke mat trollet
;)



Korrekt!

Matlådan herved fjernet for min del.

 ;D

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #204 på: Juli 08, 2010, 08:14:51 »
Det forteller det meste om en person som tolker et konkret svar som idioti . . .
Spennende å se at du tolker dine utsagn som konkrete svar...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

metaljon

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #205 på: Juli 08, 2010, 08:21:09 »
Jeg trodde det var rykter vi diskuterte her jeg..... ???
The Chief!

rd1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #206 på: Juli 08, 2010, 20:35:52 »
Noen som er istand til å oppsummere aktuelle sentralemidtbanespillere og spisser som er linket i det siste?? Virker som ryktene er så fraværende at alt annet diskuteres her inne..
"Who needs Cantona??"

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #207 på: Juli 08, 2010, 22:39:08 »
barnehage, her bør ansvarlig inn å rydde.

Tråden her er veldig klar :  RYKTER
 

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #208 på: Juli 08, 2010, 22:41:03 »
Pga av kildevern kan eg dessverre ikkje oppgi det, men det er sjølvsagt seriøst!

Utfra det eg har fanget opp tipper eg Russell og Hooper spiller for Leeds når sesongen sparkes i gang i august.
COME ON LEEDS !!

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #209 på: Juli 08, 2010, 22:53:28 »
Pga av kildevern kan eg dessverre ikkje oppgi det, men det er sjølvsagt seriøst!

Utfra det eg har fanget opp tipper eg Russell og Hooper spiller for Leeds når sesongen sparkes i gang i august.

http://www.betfairfootball.com/the-championship/rumour-mill---leeds-united-to-splash-the-cash/