Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356756 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #330 på: Juli 22, 2010, 15:14:18 »
Leeds United set to complete the signing of Sc**thorpe stirker Gary Hooper for £3 Million on a four–year contract. Hooper will join United once they return from Slovakia.
Dette står på: http://www.football-rumours.co.uk/
Ikke veldig sannsynlig med tanke på prisen som står der  ;D
Newcastle to beat Leeds United to striker
Having been linked with Leeds virtually all summer, Scunthorpe's Gary Hooper now appears set to join Newcastle United instead.
The Daily Express report this morning that Chris Hughton is willing to pay £2.5 million for the 22-year-old - a figure that appears to have been the main stumbling block in a move to Elland Road.
Newcastle see Hooper as the perfect foil for Andy Carroll, who has been given the famous No.9 shirt at St James Park after his 19 league goals last term.
Hooper smacked in 30 goals for Scunthorpe last season, having joined the club from Southend in 2008. He began his career in non-league football with Grays Athletic.

Fra nettavisen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2949336.ece

Avviser mange rykter
Torsdag avkrefter for øvrig Hughton diverse andre overgangsrykter, melder Sky Sports.

- Raul måtte ha akseptert et stort lønnskutt for å komme hit (fra Real Madrid), og det tror jeg ikke han gjør. Benjani-ryktet er ganske enkelt feil, han har ikke trent med oss, og Gary Hooper-ryktet er også feil, sier Hughton, og fortsetter:

- Jeg leste om Ben Arfa. Han er en glimrende spiller og det er fint at han er koblet til oss, men det har absolutt ikke vært kontakt av noen art. Og når det gjelder ryktet om Sol Campbell så tror jeg det kommer av at jeg kjenner ham og at han er tilgjengelig.


Fortsatt håp.. :)
Marching on together

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #331 på: Juli 22, 2010, 15:17:31 »
Solli til Leeds.  Nei, for inderlig ikke håpe det. Aldri vært så imponert over han. Må da finnes bedre spillere enn han.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2949258.ece

Nei, vær så snill!

Nå må dere gi dere...

Hadde Jan Gunnar kommet til Leeds ville vi fått en glimrende ambassadør i klubben. Han er en likandes kar som jeg tror hadde vært gull for LUSCOS! :)
Sportslig hadde han selvfølgelig ikke vært den type holding midtbanespiller vi som mest sårt trenger nå (en defensivt orientert kar som tar støten foran forsvaret), men han hadde utvilsomt gitt laget sårt tiltrengt løpskapasitet, og bra duellkraft. Og han er gratis etter sesongen så det ville ikke være snakk om rare overgangsbeløpet...

Nei takk, ikke god nok. Holder ikke å være en fin fyr Asbjørn, da kunne jo du selv signet for Leeds ;D Vi trenger typer som er med å preger fotballkamper, og synes Solli fortsatt er veldig av og på, og desverre mest av.
Marching on together

Fripp

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #332 på: Juli 22, 2010, 15:24:29 »
Solli til Leeds.  Nei, for inderlig ikke håpe det. Aldri vært så imponert over han. Må da finnes bedre spillere enn han.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2949258.ece

Nei, vær så snill!

Nå må dere gi dere...

Hadde Jan Gunnar kommet til Leeds ville vi fått en glimrende ambassadør i klubben. Han er en likandes kar som jeg tror hadde vært gull for LUSCOS! :)
Sportslig hadde han selvfølgelig ikke vært den type holding midtbanespiller vi som mest sårt trenger nå (en defensivt orientert kar som tar støten foran forsvaret), men han hadde utvilsomt gitt laget sårt tiltrengt løpskapasitet, og bra duellkraft. Og han er gratis etter sesongen så det ville ikke være snakk om rare overgangsbeløpet...

Nei takk, ikke god nok. Holder ikke å være en fin fyr Asbjørn, da kunne jo du selv signet for Leeds ;D Vi trenger typer som er med å preger fotballkamper, og synes Solli fortsatt er veldig av og på, og desverre mest av.

Jan Gunnar Solli er den mest oppskrytte spiller i Norge. Han er ikke god nok for reservelaget vårt engang. Hvis han kommer er det krise. Kommer til å bli vanvittig skuffa hvis han kommer.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #333 på: Juli 22, 2010, 15:33:58 »
Solli til Leeds.  Nei, for inderlig ikke håpe det. Aldri vært så imponert over han. Må da finnes bedre spillere enn han.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2949258.ece

Nei, vær så snill!

Nå må dere gi dere...

Hadde Jan Gunnar kommet til Leeds ville vi fått en glimrende ambassadør i klubben. Han er en likandes kar som jeg tror hadde vært gull for LUSCOS! :)
Sportslig hadde han selvfølgelig ikke vært den type holding midtbanespiller vi som mest sårt trenger nå (en defensivt orientert kar som tar støten foran forsvaret), men han hadde utvilsomt gitt laget sårt tiltrengt løpskapasitet, og bra duellkraft. Og han er gratis etter sesongen så det ville ikke være snakk om rare overgangsbeløpet...

Nei takk, ikke god nok. Holder ikke å være en fin fyr Asbjørn, da kunne jo du selv signet for Leeds ;D Vi trenger typer som er med å preger fotballkamper, og synes Solli fortsatt er veldig av og på, og desverre mest av.

Jan Gunnar Solli er den mest oppskrytte spiller i Norge. Han er ikke god nok for reservelaget vårt engang. Hvis han kommer er det krise. Kommer til å bli vanvittig skuffa hvis han kommer.
han slår nok flest feilpasninger i tippeligaen ja....

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #334 på: Juli 22, 2010, 15:35:45 »
Solli til Leeds.  Nei, for inderlig ikke håpe det. Aldri vært så imponert over han. Må da finnes bedre spillere enn han.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2949258.ece

Nei, vær så snill!

Nå må dere gi dere...

Hadde Jan Gunnar kommet til Leeds ville vi fått en glimrende ambassadør i klubben. Han er en likandes kar som jeg tror hadde vært gull for LUSCOS! :)
Sportslig hadde han selvfølgelig ikke vært den type holding midtbanespiller vi som mest sårt trenger nå (en defensivt orientert kar som tar støten foran forsvaret), men han hadde utvilsomt gitt laget sårt tiltrengt løpskapasitet, og bra duellkraft. Og han er gratis etter sesongen så det ville ikke være snakk om rare overgangsbeløpet...

Nei takk, ikke god nok. Holder ikke å være en fin fyr Asbjørn, da kunne jo du selv signet for Leeds ;D Vi trenger typer som er med å preger fotballkamper, og synes Solli fortsatt er veldig av og på, og desverre mest av.

Jan Gunnar Solli er den mest oppskrytte spiller i Norge. Han er ikke god nok for reservelaget vårt engang. Hvis han kommer er det krise. Kommer til å bli vanvittig skuffa hvis han kommer.
han slår nok flest feilpasninger i tippeligaen ja....


Ja helt seriøst, det kan ikke være langt i fra..
Marching on together

Rune Bergen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #335 på: Juli 22, 2010, 15:42:44 »
Jan Gunnar Solli må gjerne gå til Leeds, han er slett ikke den spilleren som han fremstilles her inne. Hadde likt veldig godt å se Jan Gunnar  i den helhvite drakten.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #336 på: Juli 22, 2010, 16:06:17 »
Jan Gunnar Solli må gjerne gå til Leeds, han er slett ikke den spilleren som han fremstilles her inne. Hadde likt veldig godt å se Jan Gunnar  i den helhvite drakten.
jeg tror han rett og slett er for ustabil.Den sesongen Brann endelig vant serien var han outstanding.Etter 2007 har han vel stort sett vært en middels tippeligaspiller milevis unna landslaget.....tror også han er for veik i England, men tiden vil vise...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #337 på: Juli 22, 2010, 16:10:08 »
Solli til Leeds.  Nei, for inderlig ikke håpe det. Aldri vært så imponert over han. Må da finnes bedre spillere enn han.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2949258.ece

Nei, vær så snill!

Nå må dere gi dere...

Hadde Jan Gunnar kommet til Leeds ville vi fått en glimrende ambassadør i klubben. Han er en likandes kar som jeg tror hadde vært gull for LUSCOS! :)
Sportslig hadde han selvfølgelig ikke vært den type holding midtbanespiller vi som mest sårt trenger nå (en defensivt orientert kar som tar støten foran forsvaret), men han hadde utvilsomt gitt laget sårt tiltrengt løpskapasitet, og bra duellkraft. Og han er gratis etter sesongen så det ville ikke være snakk om rare overgangsbeløpet...

Nei takk, ikke god nok. Holder ikke å være en fin fyr Asbjørn, da kunne jo du selv signet for Leeds ;D Vi trenger typer som er med å preger fotballkamper, og synes Solli fortsatt er veldig av og på, og desverre mest av.

Jan Gunnar Solli er den mest oppskrytte spiller i Norge. Han er ikke god nok for reservelaget vårt engang. Hvis han kommer er det krise. Kommer til å bli vanvittig skuffa hvis han kommer.
han slår nok flest feilpasninger i tippeligaen ja....


Ja helt seriøst, det kan ikke være langt i fra..

Hehe, det er tydelig at managere og lagspillere setter mer pris på en sånn spillertype enn 'den gjengse publikummer', ja. Men medspillerne setter pris på lagkamerater som det ene øyeblikket er nede og takler motstanderen like utenfor egen sekstenmeter for deretter å sette på et løp der han ender med å legge inn foran mål. Landslagssjefene i Norge vet visst også å sette pris på sånne egenskaper. Men her inne på forumet..   ::)

'Feilpasningsfoten' hans oppstod i RBK og har ikke så ofte blitt brukt på Stadion.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #338 på: Juli 22, 2010, 16:53:33 »
Jeg har sett 1 tippeligamatch  iår... da fremsto Solli som Michel Platini i forhold til de 21 andre ute på banen...

Det kan ha vært et blaff?


Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #339 på: Juli 22, 2010, 17:28:49 »
Etter den fantastiske 2007 sesongen har Solli vært mye små skadet. I tillegg har han brukt mye tid på sin hobby som DJ og det har vel heller ikke hjulpet på formen. Denne sesongen har vi sett glimt av gammel klasse og hadde han kommet til LU og fått litt miljøforandring tror jeg han kunne slått ut full blomst igjen. Da hadde han tilført LU sårt trengt kvalitet. Se lenger oppe i et innlegg at det er en som mener han ville blitt for pinglete; helt feil, Jan Gunnar Solli er råsterk når han er i form!

Lucas_Radebe

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #340 på: Juli 22, 2010, 17:33:18 »
Solli er ikke en spillertype vi trenger, vi trenger et defensivt anker med knallharde ballvinninger, ikke en puslete løpsmaskin med bra grunnteknikk.

Ihag

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #341 på: Juli 22, 2010, 19:05:53 »
Tror ikke JGS ville blitt en forsterkning i LUFC, han er nok over toppen av sin karriere. Skulle heller sett Annan i klubben, men prisen RBK vil forlange har ikke LU råd til. Kanskje AA heller ikke vil se det som et steg videre å forlate en klubb som kanskje skal spille i CL ? Når jeg ser Jarle's geniale regnestykker, så følger jeg ikke helt med. Ikke rart kanskje, når jeg fortsatt ikke forstår at 1+1=1.

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #342 på: Juli 22, 2010, 22:40:17 »
Det ser ikke ut som at det skjer så mye på overgangsfronten med laget vårt nå.... Men så kan vi tenke på Hønefoss som forsterket seg med mange spillere foran 2010 sesongen, de ligger jo nå og kjemper for alvor om å unngå nedrykk, men Haugesund som hentet 2-3 spillere før sesongen, og var dømt nord og ned ligger midt på og ser ut til å unngå den verste kampen om å overleve  ;)

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #343 på: Juli 23, 2010, 01:30:55 »
JGS,kjøp
DALHEIM WHITES

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #344 på: Juli 23, 2010, 09:48:58 »
Tror ikke JGS ville blitt en forsterkning i LUFC, han er nok over toppen av sin karriere.

Ja, det er jo en kjent sak at ballsparkere i 2010 har passert toppen når de er 29. ???

MOT


Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #346 på: Juli 23, 2010, 14:13:57 »
Tror ikke JGS ville blitt en forsterkning i LUFC, han er nok over toppen av sin karriere.

Ja, det er jo en kjent sak at ballsparkere i 2010 har passert toppen når de er 29. ???

Hva med Ronaldinho eller Adriano? Det er ingenting som tilsier at en spiller MÃ… være på toppen i "fastsatte" 28-32-årsalderen, eller slå igjennom før de er 17, for den saks skyld.

Det er nok mer individuelt enn som så.
Marching on together!

JonK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #347 på: Juli 23, 2010, 14:53:47 »
 

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #348 på: Juli 23, 2010, 15:58:16 »
Da kan vi glemme McArthur
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6275964,00.html
:( Jeg hadde så enormt lyst på denne mannen. :(

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #349 på: Juli 23, 2010, 16:55:25 »
Da kan vi glemme McArthur
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6275964,00.html
:( Jeg hadde så enormt lyst på denne mannen. :(
vi hadde altså ikke midler til å kjøpe ham heller...og vi er liksom en stor klubb....

Tom S

COME ON LEEDS !!

MOT


Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #352 på: Juli 23, 2010, 17:15:46 »
Da kan vi glemme McArthur
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6275964,00.html
:( Jeg hadde så enormt lyst på denne mannen. :(
vi hadde altså ikke midler til å kjøpe ham heller...og vi er liksom en stor klubb....

Skal man tro Grayson, har han ikke engang ønsket McArthur!

Men, så juger jo sikkert han for Bates da...  ::)

http://www.leedsunited.com/news/20100715/grayson-dismisses-scottish-speculation_2247585_2093046
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #353 på: Juli 23, 2010, 18:05:43 »
Da kan vi glemme McArthur
http://www.skysports.com/story/0,19528,12875_6275964,00.html
:( Jeg hadde så enormt lyst på denne mannen. :(
vi hadde altså ikke midler til å kjøpe ham heller...og vi er liksom en stor klubb....

Skal man tro Grayson, har han ikke engang ønsket McArthur!

Men, så juger jo sikkert han for Bates da...  ::)

http://www.leedsunited.com/news/20100715/grayson-dismisses-scottish-speculation_2247585_2093046
så du tror virkelig Grayson ville sagt:"ja,vi ville gjerne ha denne spilleren, men han valgte en annen klubb"...det sender jo et ganske negativt signal.ingen har vel lyst til å innrømme offentlig at man har mislyktes i å signe en spiller?

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #354 på: Juli 23, 2010, 18:15:42 »
Grayson og Leeds har aldri vært interessert i hverken McArthur eller Hooper, så slutt å depp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #355 på: Juli 23, 2010, 18:42:58 »
Grayson og Leeds har aldri vært interessert i hverken McArthur eller Hooper, så slutt å depp!

auren
javel.du vet det vel.....

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #356 på: Juli 23, 2010, 18:46:13 »
så du tror virkelig Grayson ville sagt:"ja,vi ville gjerne ha denne spilleren, men han valgte en annen klubb"...det sender jo et ganske negativt signal.ingen har vel lyst til å innrømme offentlig at man har mislyktes i å signe en spiller?

Nei, men hvorfor gå ut og si noe i det hele tatt, om du har tapt kampen om spilleren?

Fordi en tabloid eller tre har limt sammen en historie om at Leeds ønsker en spiller, er ikke det synonymt med at klubben (les: Grayson) faktisk ønsker denne spilleren.

Jeg sier ikke at det er 100% sikkert at Leeds ikke ønsket spilleren; det er fullt mulig at han var på blokka til Grayson, men jeg tror på Simon når han sier at de ikke ønsket han nok til å legge inn bud. Om det er geniunt at de ikke var interessert på noe tidspunkt, vet jeg ikke, men de har tydeligvis ikke "tapt" noen ting.

Spennende at du sier "det vet vel du" til andre, når du faktisk selv utbasunerer at Leeds har tapt kampen om en spiller, som Grayson selv sier han ikke ville ha.
« Siste redigering: Juli 23, 2010, 18:51:53 av Mr Kaizer »
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #357 på: Juli 23, 2010, 18:53:30 »
så du tror virkelig Grayson ville sagt:"ja,vi ville gjerne ha denne spilleren, men han valgte en annen klubb"...det sender jo et ganske negativt signal.ingen har vel lyst til å innrømme offentlig at man har mislyktes i å signe en spiller?

Nei, men hvorfor gå ut og si noe i det hele tatt, om du har tapt kampen om spilleren?

Fordi en tabloid eller tre har limt sammen en historie om at Leeds ønsker en spiller, er ikke det synonymt med at klubben (les: Grayson) faktisk ønsker denne spilleren.

Jeg sier ikke at det er 100% sikkert at Leeds ikke ønsket spilleren; det er fullt mulig at han var på blokka til Grayson, men jeg tror på Simon når han sier at de ikke ønsket han nok til å legge inn bud. Om det er geniunt at de ikke var interessert på noe tidspunkt, vet jeg ikke, men de har tydeligvis ikke "tapt" noen ting.


du har sikkert rett...alle de spillerne vi har signet de 3 siste åra har vi vunnet etter et vanvittig race imot andre klubber....

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #358 på: Juli 23, 2010, 18:55:27 »
du har sikkert rett...alle de spillerne vi har signet de 3 siste åra har vi vunnet etter et vanvittig race imot andre klubber....

Ja, for det var jo akkurat det jeg skrev, Yeboah!  ::)
 
Hva er dette for svar?
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #359 på: Juli 23, 2010, 19:42:49 »
dårlig dag i dag yeboah?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!