Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 354879 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #360 på: Juli 23, 2010, 19:59:12 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6276075/Latics-complete-McArthur-signing

Sitat
Wigan have completed the signing of midfielder James McArthur from Hamilton for an undisclosed fee on a four-year contract.

The Scotland Under-21 international follows the same path as fellow midfielder James McCarthy, who left Accies for Wigan last summer.

Wigan manager Roberto Martinez said: "James is a really exciting prospect and we are all delighted that he has chosen to join Wigan Athletic.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #361 på: Juli 23, 2010, 20:45:58 »
dårlig dag i dag yeboah?
Neida,men jeg beklager at jeg nok engang er negativ.Blir bare så oppgitt over dette med transfer.Jeg har vel bare ikke klart å innse etter 35 år som supporter hvor liten klubb vi har blitt egentlig.Det føles bare så innmari depressivt å måtte hele tiden lete med lys og lykte etter en spiller som er kontraktløs, eller prøve en haug med spillere som kanskje slår til hvis vi er heldige.Jeg synes ihvertfall det er nedslående at vi hele tiden må lete etter en ny Beckford eller Kisnorbo.Er fullstendig klar over hva vi har vært igjennom og at vi for all del ikke må prøve en Ridsdale igjen, men det var jo en tid før Ridsdale også?Da investerte vi jo i spillere for fremtiden som kostet mellom £100.000 og £4,5mill.Jeg opplever dessverre ingen særlige lyspunkter slik det er idag.Vi diskuterte jo dette massivt ifjor,og jeg leste flere innlegg hvor folk med gode argumenter sa at hvis vi rykket opp, så ville det komme kjøp av spillere som vesentlig hevet laget.NpC ligaen genererte større inntekter og Bates ville satse litt sterkere nå som vi var en dividjon høyere.Beklager, men jeg opplever det ikke slik.Jeg trodde virkelig at vi kanskje kunne få tak i en profilert PL spiller eller to som kunne gi litt optimisme igjen.Bare trøyesalget ville stige betraktelig ved slike spillere.Etter min mening er det vel kun Kasper som er i den kategorien.De andre er jeg svært usikker på om vil heve laget noe særlig.Nå er vi snart i august og ikke en spiller har kommet som kan få supportere til å føle optimisme igjen.Vel, noen her på forumet, men leser man relaterte Leeds forum synes jeg det er overveldende enighet i innleggene: vi er overhodet ikke styrket i forhold til ifjor, Bates evner ikke å satse videre,stallen er for tynn og dårlig,det har sett svært "scrappy" ut i treningskampene til nå, og før en eneste kamp har blitt spilt, er Grayson bekymret og skuffet....
Jeg er en person som alltid har godt humør(tro det eller ei..)men jeg blir faktisk helt nedslått av hva som foregår i klubben om dagen.Jeg håper inderlig at vi skal starte som ifjor og gjøre manges tips til skamme, men er faktisk redd for at vi kan rykke ned igjen.
Vel, bare mine personlige synspunkter om dagen.Har hatt en fin dag og er meget spent foran seriestart :)
MOT!

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #362 på: Juli 23, 2010, 21:00:47 »
dårlig dag i dag yeboah?
Neida,men jeg beklager at jeg nok engang er negativ.Blir bare så oppgitt over dette med transfer.Jeg har vel bare ikke klart å innse etter 35 år som supporter hvor liten klubb vi har blitt egentlig.Det føles bare så innmari depressivt å måtte hele tiden lete med lys og lykte etter en spiller som er kontraktløs, eller prøve en haug med spillere som kanskje slår til hvis vi er heldige.Jeg synes ihvertfall det er nedslående at vi hele tiden må lete etter en ny Beckford eller Kisnorbo.Er fullstendig klar over hva vi har vært igjennom og at vi for all del ikke må prøve en Ridsdale igjen, men det var jo en tid før Ridsdale også?Da investerte vi jo i spillere for fremtiden som kostet mellom £100.000 og £4,5mill.Jeg opplever dessverre ingen særlige lyspunkter slik det er idag.Vi diskuterte jo dette massivt ifjor,og jeg leste flere innlegg hvor folk med gode argumenter sa at hvis vi rykket opp, så ville det komme kjøp av spillere som vesentlig hevet laget.NpC ligaen genererte større inntekter og Bates ville satse litt sterkere nå som vi var en dividjon høyere.Beklager, men jeg opplever det ikke slik.Jeg trodde virkelig at vi kanskje kunne få tak i en profilert PL spiller eller to som kunne gi litt optimisme igjen.Bare trøyesalget ville stige betraktelig ved slike spillere.Etter min mening er det vel kun Kasper som er i den kategorien.De andre er jeg svært usikker på om vil heve laget noe særlig.Nå er vi snart i august og ikke en spiller har kommet som kan få supportere til å føle optimisme igjen.Vel, noen her på forumet, men leser man relaterte Leeds forum synes jeg det er overveldende enighet i innleggene: vi er overhodet ikke styrket i forhold til ifjor, Bates evner ikke å satse videre,stallen er for tynn og dårlig,det har sett svært "scrappy" ut i treningskampene til nå, og før en eneste kamp har blitt spilt, er Grayson bekymret og skuffet....
Jeg er en person som alltid har godt humør(tro det eller ei..)men jeg blir faktisk helt nedslått av hva som foregår i klubben om dagen.Jeg håper inderlig at vi skal starte som ifjor og gjøre manges tips til skamme, men er faktisk redd for at vi kan rykke ned igjen.
Vel, bare mine personlige synspunkter om dagen.Har hatt en fin dag og er meget spent foran seriestart :)
MOT!


Så rett så rett...

Som en kompis også Leeds fan sa til meg idag...
Jeg investerer mer i oppussing i kåken min en Bates gjør i Leeds...

Han poengterte også at det er en mellomting mellom Pistol Pete og det og ha et lån som kan betjenes...
som de fleste her på formumet som har investert i bil eller hus gjør.. de betjener lånet sitt fordi det samsvarer med inntektene...

Men det øret vil ingen høre på...


Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #363 på: Juli 23, 2010, 21:06:59 »
Sier meg fullstendig enig i en ting, DHY: Synes spillerkjøpene mangler en eller to litt tyngre signeringer (klar over at vi fortsatt har Robbo i stallen  ::)) utover Kasper Schmeichel.

Ettersom jeg vurderer det, mangler vi en klar midtbanesjef og en kjapp bakromsspiss, kanskje også en forsvarssjef nå som Kisnorbo er langtidsskadet (selv om jeg tror på en liten, ny vår om Naylor holder seg skadefri når han er tilbake).

Hadde ikke trodd vi ville 'splashe' pund, men hadde forhåpninger om bruk av et par millioner pund på to-tre litt mer provne spillere.

God nok stall til å holde seg? Ja
Play off? Veldig avhengig av flyt og unngå skader
Styrket fra i fjor? Nei
Marching on together!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #364 på: Juli 23, 2010, 21:08:48 »
som de fleste her på formumet som har investert i bil eller hus gjør.. de betjener lånet sitt fordi det samsvarer med inntektene...

Men det øret vil ingen høre på...

Leser du i det hele tatt artikler om Leeds utover kommentarer om Bates i bunnen av en blogg?

Leeds gikk med 15 millioner kroner i underskudd siste 14 mnds-periode! Dette underskuddet ble reddet av penger fra spillersalgene som du stadig spør hvor har blitt av. Hvilke penger skal det betjenes lån med?

Prøv å bruk mer penger enn du tjener og ta opp lån på toppen av det. Se hvor lenge det funker!
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #365 på: Juli 23, 2010, 21:16:25 »
dårlig dag i dag yeboah?
Neida,men jeg beklager at jeg nok engang er negativ.Blir bare så oppgitt over dette med transfer.Jeg har vel bare ikke klart å innse etter 35 år som supporter hvor liten klubb vi har blitt egentlig.Det føles bare så innmari depressivt å måtte hele tiden lete med lys og lykte etter en spiller som er kontraktløs, eller prøve en haug med spillere som kanskje slår til hvis vi er heldige.Jeg synes ihvertfall det er nedslående at vi hele tiden må lete etter en ny Beckford eller Kisnorbo.Er fullstendig klar over hva vi har vært igjennom og at vi for all del ikke må prøve en Ridsdale igjen, men det var jo en tid før Ridsdale også?Da investerte vi jo i spillere for fremtiden som kostet mellom £100.000 og £4,5mill.Jeg opplever dessverre ingen særlige lyspunkter slik det er idag.Vi diskuterte jo dette massivt ifjor,og jeg leste flere innlegg hvor folk med gode argumenter sa at hvis vi rykket opp, så ville det komme kjøp av spillere som vesentlig hevet laget.NpC ligaen genererte større inntekter og Bates ville satse litt sterkere nå som vi var en dividjon høyere.Beklager, men jeg opplever det ikke slik.Jeg trodde virkelig at vi kanskje kunne få tak i en profilert PL spiller eller to som kunne gi litt optimisme igjen.Bare trøyesalget ville stige betraktelig ved slike spillere.Etter min mening er det vel kun Kasper som er i den kategorien.De andre er jeg svært usikker på om vil heve laget noe særlig.Nå er vi snart i august og ikke en spiller har kommet som kan få supportere til å føle optimisme igjen.Vel, noen her på forumet, men leser man relaterte Leeds forum synes jeg det er overveldende enighet i innleggene: vi er overhodet ikke styrket i forhold til ifjor, Bates evner ikke å satse videre,stallen er for tynn og dårlig,det har sett svært "scrappy" ut i treningskampene til nå, og før en eneste kamp har blitt spilt, er Grayson bekymret og skuffet....
Jeg er en person som alltid har godt humør(tro det eller ei..)men jeg blir faktisk helt nedslått av hva som foregår i klubben om dagen.Jeg håper inderlig at vi skal starte som ifjor og gjøre manges tips til skamme, men er faktisk redd for at vi kan rykke ned igjen.
Vel, bare mine personlige synspunkter om dagen.Har hatt en fin dag og er meget spent foran seriestart :)
MOT!

MOT!

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #366 på: Juli 23, 2010, 21:22:32 »
som de fleste her på formumet som har investert i bil eller hus gjør.. de betjener lånet sitt fordi det samsvarer med inntektene...

Men det øret vil ingen høre på...

Leser du i det hele tatt artikler om Leeds utover kommentarer om Bates i bunnen av en blogg?

Leeds gikk med 15 millioner kroner i underskudd siste 14 mnds-periode! Dette underskuddet ble reddet av penger fra spillersalgene som du stadig spør hvor har blitt av. Hvilke penger skal det betjenes lån med?

Prøv å bruk mer penger enn du tjener og ta opp lån på toppen av det. Se hvor lenge det funker!



Kanskje du bør spørre deg hvordan Leeds kunne gå 15 mill kroner i minus!!!
Lave spillerlønnninger, fulle hus til overpris etc

Lurer på hvordan det har gått for de andre 3 div klubbene med 1/3 av bill pris og 1/3 av tilskuerne vi har...

Regnskapet er jo en vits...


Les regnskapet så ser du at Bates jobber gratis og det for en klubb han ikke engang eier!!!
Kanskje det får deg til å få opp øya!!!

Hele Leeds eierskapet og Bates er en stor vits... hva mer trenger du av bevis...


Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #367 på: Juli 23, 2010, 21:29:31 »
Unnskyld at jeg spør, men har dette også blitt en batestråd ???

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #368 på: Juli 23, 2010, 21:30:41 »
Jeg må le her jeg sitter..

Bates er en Leeds man tvers igjennom... en ekte fans  og ikke en skitten Chelsea mann som mange hevder.

Han vet ikke hvem som eier klubben, men han jobber knallhardt for dens suksess isteden for å nyte solen og kaffen i Monaco og sist men ikke minst han gjør det uten lønn!!!

Et eksemper til etterfølgelse....

HAIL BATES!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #369 på: Juli 23, 2010, 21:33:37 »
Denne tråden trenger opprydding. Pronto!!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #370 på: Juli 23, 2010, 21:34:22 »
Har du ikke fått med deg at det forsøples i hver eneste tråd, Rudi?

Det finnes nok av tråder hvor Bates kan diskuteres (selv om det alltid ender med at de som kommer med spørsmål er naive og uvitende (dokumentasjon er "slitsomt")).

Jeg må le her jeg sitter selv, jeg, men av fascinerende diskusjonsteknikk-grunner!  ::)
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #371 på: Juli 23, 2010, 21:39:05 »
Har du ikke fått med deg at det forsøples i hver eneste tråd, Rudi?

Det finnes nok av tråder hvor Bates kan diskuteres (selv om det alltid ender med at de som kommer med spørsmål er naive og uvitende (dokumentasjon er "slitsomt")).

Jeg må le her jeg sitter selv, jeg, men av fascinerende diskusjonsteknikk-grunner!  ::)

Da må det bare sluttes å svare da så forsvinner vel gnålet etter hvert!

euphor9

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #372 på: Juli 23, 2010, 21:46:13 »
dårlig dag i dag yeboah?
Neida,men jeg beklager at jeg nok engang er negativ.Blir bare så oppgitt over dette med transfer.Jeg har vel bare ikke klart å innse etter 35 år som supporter hvor liten klubb vi har blitt egentlig.Det føles bare så innmari depressivt å måtte hele tiden lete med lys og lykte etter en spiller som er kontraktløs, eller prøve en haug med spillere som kanskje slår til hvis vi er heldige.Jeg synes ihvertfall det er nedslående at vi hele tiden må lete etter en ny Beckford eller Kisnorbo.Er fullstendig klar over hva vi har vært igjennom og at vi for all del ikke må prøve en Ridsdale igjen, men det var jo en tid før Ridsdale også?Da investerte vi jo i spillere for fremtiden som kostet mellom £100.000 og £4,5mill.Jeg opplever dessverre ingen særlige lyspunkter slik det er idag.Vi diskuterte jo dette massivt ifjor,og jeg leste flere innlegg hvor folk med gode argumenter sa at hvis vi rykket opp, så ville det komme kjøp av spillere som vesentlig hevet laget.NpC ligaen genererte større inntekter og Bates ville satse litt sterkere nå som vi var en dividjon høyere.Beklager, men jeg opplever det ikke slik.Jeg trodde virkelig at vi kanskje kunne få tak i en profilert PL spiller eller to som kunne gi litt optimisme igjen.Bare trøyesalget ville stige betraktelig ved slike spillere.Etter min mening er det vel kun Kasper som er i den kategorien.De andre er jeg svært usikker på om vil heve laget noe særlig.Nå er vi snart i august og ikke en spiller har kommet som kan få supportere til å føle optimisme igjen.Vel, noen her på forumet, men leser man relaterte Leeds forum synes jeg det er overveldende enighet i innleggene: vi er overhodet ikke styrket i forhold til ifjor, Bates evner ikke å satse videre,stallen er for tynn og dårlig,det har sett svært "scrappy" ut i treningskampene til nå, og før en eneste kamp har blitt spilt, er Grayson bekymret og skuffet....
Jeg er en person som alltid har godt humør(tro det eller ei..)men jeg blir faktisk helt nedslått av hva som foregår i klubben om dagen.Jeg håper inderlig at vi skal starte som ifjor og gjøre manges tips til skamme, men er faktisk redd for at vi kan rykke ned igjen.
Vel, bare mine personlige synspunkter om dagen.Har hatt en fin dag og er meget spent foran seriestart :)
MOT!
   Helt enig Anthony,men ikke vær redd for å bruke space tasten innimellom.  Vet at jeg skrriver mye feil rettskrivning og bruker feil ord flere ganger(er litt ordblind), og har lojjjjosang i hælene rætt som det er.

Men må virkelig myse for å få med meg txt1..   (har bare drukket litt,starta ferien idag)

Men er oxo bekymret over at vi tilsynelatende ikke har forstærket stallen noe særlig..

Håper Leeds United er blant de 4beste i England snart.   Min drøm...

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #373 på: Juli 23, 2010, 21:48:52 »
Har du ikke fått med deg at det forsøples i hver eneste tråd, Rudi?

Det finnes nok av tråder hvor Bates kan diskuteres (selv om det alltid ender med at de som kommer med spørsmål er naive og uvitende (dokumentasjon er "slitsomt")).

Jeg må le her jeg sitter selv, jeg, men av fascinerende diskusjonsteknikk-grunner!  ::)
Ønsker ikke at dette skal bli en Bates tråd, men må spørre deg:
på bakgrunn av publikumstall,billettpriser,salg av spillere,kompensasjon av spillere,lønnsstrukturen i klubben samt kampene mot scum og spurs i FA-cupen: 1.det overveiende sannsynlig at klubben på bakgrunn av gitte punkter kan gå 15 millioner i underskudd?2. er det overveiende sannsynlig at regnskapet er korrekt?

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #374 på: Juli 23, 2010, 21:52:25 »
dårlig dag i dag yeboah?
Neida,men jeg beklager at jeg nok engang er negativ.Blir bare så oppgitt over dette med transfer.Jeg har vel bare ikke klart å innse etter 35 år som supporter hvor liten klubb vi har blitt egentlig.Det føles bare så innmari depressivt å måtte hele tiden lete med lys og lykte etter en spiller som er kontraktløs, eller prøve en haug med spillere som kanskje slår til hvis vi er heldige.Jeg synes ihvertfall det er nedslående at vi hele tiden må lete etter en ny Beckford eller Kisnorbo.Er fullstendig klar over hva vi har vært igjennom og at vi for all del ikke må prøve en Ridsdale igjen, men det var jo en tid før Ridsdale også?Da investerte vi jo i spillere for fremtiden som kostet mellom £100.000 og £4,5mill.Jeg opplever dessverre ingen særlige lyspunkter slik det er idag.Vi diskuterte jo dette massivt ifjor,og jeg leste flere innlegg hvor folk med gode argumenter sa at hvis vi rykket opp, så ville det komme kjøp av spillere som vesentlig hevet laget.NpC ligaen genererte større inntekter og Bates ville satse litt sterkere nå som vi var en dividjon høyere.Beklager, men jeg opplever det ikke slik.Jeg trodde virkelig at vi kanskje kunne få tak i en profilert PL spiller eller to som kunne gi litt optimisme igjen.Bare trøyesalget ville stige betraktelig ved slike spillere.Etter min mening er det vel kun Kasper som er i den kategorien.De andre er jeg svært usikker på om vil heve laget noe særlig.Nå er vi snart i august og ikke en spiller har kommet som kan få supportere til å føle optimisme igjen.Vel, noen her på forumet, men leser man relaterte Leeds forum synes jeg det er overveldende enighet i innleggene: vi er overhodet ikke styrket i forhold til ifjor, Bates evner ikke å satse videre,stallen er for tynn og dårlig,det har sett svært "scrappy" ut i treningskampene til nå, og før en eneste kamp har blitt spilt, er Grayson bekymret og skuffet....
Jeg er en person som alltid har godt humør(tro det eller ei..)men jeg blir faktisk helt nedslått av hva som foregår i klubben om dagen.Jeg håper inderlig at vi skal starte som ifjor og gjøre manges tips til skamme, men er faktisk redd for at vi kan rykke ned igjen.
Vel, bare mine personlige synspunkter om dagen.Har hatt en fin dag og er meget spent foran seriestart :)
MOT!
Et veldig godt innlegg, Tony. Er også spent foran seriestart, men kan ikke forstå at vi har stor grunn til å håpe på å kjempe i opprykksstriden.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #375 på: Juli 23, 2010, 21:52:46 »
Denne tråden trenger opprydding. Pronto!!

Har gitt opp for lenge siden...
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #376 på: Juli 23, 2010, 21:58:07 »
Enig med DHY, transfer så langt har ikkje stått til mine forventinger. Hadde trudd at det var £2-3M i potten, men det ser ikkje slik ut (sjølv om vinduet fortsatt er åpent ei stund).

Stallen i dag er nok litt breiere enn den vi avsluttet med i forrige sesong, men den er ikkje toppet. Vi trenger sårt ein sjef på midten og ein proven spiss, gjerne også ein solid stopper.

Eg har ikkje forventinger til topp 6 plassering denne sesongen, men forventer ein grei sesong på øvre halvdel.
Så gjenstår det å sjå om det skjer noko på transfersida som endrer dette.
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #377 på: Juli 23, 2010, 22:08:28 »
Gu'bedre. Er det folk her inne som har fritidsproblemer i ferien sin???

Bates meg hit & Bates meg diiit. Tror vi må til med en 'premie' der vedkommende med flest Bates-innlegg skal få et 'en ukes opphold på barnerommet i huset til Kenneth'.

Skal skaffe meg litt oversikt nå så blir det gjerne litt 'rensking' her ja. Og kanskje er det på tide at 'sarkasme-brukere' også bør få hvile seg litt... Blir såå oppgitt om man måå ty til tydelig sarkasme i annenhvert innlegg man skriver...   ::)


...men til trådens tema, jeg tror ikke vi er ferdig med årets stall ennå. Men det spørs om det ikke blir 'lån fra Premier League' i det som kommer inn nå... (det har jo SG også hintet om at han vil ty til) og det er ennå for tidlig for PL-klubber å vite hvem de vil låne ut ennå. Så her må det bare smøøres med tålmodighet.

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #378 på: Juli 23, 2010, 22:15:57 »
Gu'bedre. Er det folk her inne som har fritidsproblemer i ferien sin???

Bates meg hit & Bates meg diiit. Tror vi må til med en 'premie' der vedkommende med flest Bates-innlegg skal få et 'en ukes opphold på barnerommet i huset til Kenneth'.

Skal skaffe meg litt oversikt nå så blir det gjerne litt 'rensking' her ja. Og kanskje er det på tide at 'sarkasme-brukere' også bør få hvile seg litt... Blir såå oppgitt om man måå ty til tydelig sarkasme i annenhvert innlegg man skriver...   ::)


...men til trådens tema, jeg tror ikke vi er ferdig med årets stall ennå. Men det spørs om det ikke blir 'lån fra Premier League' i det som kommer inn nå... (det har jo SG også hintet om at han vil ty til) og det er ennå for tidlig for PL-klubber å vite hvem de vil låne ut ennå. Så her må det bare smøøres med tålmodighet.

 


Blir nok det som skjer nå ja, og tror faktisk det er en bedre løsning en å kjøpe og skrive kontrakt med noen som vi ikke har bruk for neste sesong om vi skulle rykke opp!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #379 på: Juli 23, 2010, 22:18:03 »
Gu'bedre. Er det folk her inne som har fritidsproblemer i ferien sin???

Bates meg hit & Bates meg diiit. Tror vi må til med en 'premie' der vedkommende med flest Bates-innlegg skal få et 'en ukes opphold på barnerommet i huset til Kenneth'.

Skal skaffe meg litt oversikt nå så blir det gjerne litt 'rensking' her ja. Og kanskje er det på tide at 'sarkasme-brukere' også bør få hvile seg litt... Blir såå oppgitt om man måå ty til tydelig sarkasme i annenhvert innlegg man skriver...   ::)


...men til trådens tema, jeg tror ikke vi er ferdig med årets stall ennå. Men det spørs om det ikke blir 'lån fra Premier League' i det som kommer inn nå... (det har jo SG også hintet om at han vil ty til) og det er ennå for tidlig for PL-klubber å vite hvem de vil låne ut ennå. Så her må det bare smøøres med tålmodighet.

 

Hr.Forumadministrator: siden De selvfølgelig er objektiv, regner jeg at De også setter opp en pris for den som har flest positive innlegg om Grayson..? ;D ;D ;D

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #380 på: Juli 24, 2010, 08:31:14 »
Når jeg åpner denne tråden så er det med håp om å finne et spennende rykte om fortsterkning. Men nå er også denne infisert av det evige pjattet om Bates, eierskap osv

Kan ikke Dere som skal diskutere Bates 24 timer i døgnet her inne snart ta signalene?

Vi har hørt dere. Vi vet hva dere mener. Vi er til og med veldig enige. Men vi trenger ikke lese det om og om og om igjen.

Det aller verste er jo at det faen ikke blir bedre. Det bare fortsetter i alle tråder med akkurat samme argumenter, samme tone, samme aggressive språkbruk osv.

Jeg er ganske sikker på at jeg har mange medsupportere her inne med meg når jeg sier:

Nå er det bra. Point taken.

Ikke kjenner jeg dere, ikke har jeg noe mot dere, men jeg er bare lei av å lese det samme hver eneste dag her inne.


Intet personlig, da jeg ikke aner hvem noen av dere er.
« Siste redigering: Juli 24, 2010, 08:32:50 av Kato »
 

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #381 på: Juli 24, 2010, 08:54:50 »
azar karadas er observert på både TA og ER på torsdag og i går formiddag.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #382 på: Juli 24, 2010, 09:12:12 »
Når jeg åpner denne tråden så er det med håp om å finne et spennende rykte om fortsterkning. Men nå er også denne infisert av det evige pjattet om Bates, eierskap osv

Kan ikke Dere som skal diskutere Bates 24 timer i døgnet her inne snart ta signalene?

Vi har hørt dere. Vi vet hva dere mener. Vi er til og med veldig enige. Men vi trenger ikke lese det om og om og om igjen.

Det aller verste er jo at det faen ikke blir bedre. Det bare fortsetter i alle tråder med akkurat samme argumenter, samme tone, samme aggressive språkbruk osv.

Jeg er ganske sikker på at jeg har mange medsupportere her inne med meg når jeg sier:

Nå er det bra. Point taken.

Ikke kjenner jeg dere, ikke har jeg noe mot dere, men jeg er bare lei av å lese det samme hver eneste dag her inne.


Intet personlig, da jeg ikke aner hvem noen av dere er.

Er enig med deg, er så lei av all den negativiteten. Gruer meg nesten til neste kamp som vi taper hvor det blir snudd til at det er Bates sin feil bla bla bla og alle konspirasjonsteoriene i tillegg.

Den gamle er litt kjip på pengene, det har vi alle skjønt. Han ønsker ikke å betale mer i overgangssum og lønn enn spilleren er verdt, i dagens marked fungerer den taktikken sjelden.

Vi har en bra grunnstamme i laget, men trenger et par forsterkninger på riktige plasser. Dessuten så trenger noen ubukelige spillere å forlate klubben jmf; Kandol, Sheehan og Robinson. Jeg ville egentlig heller ha 13 knallgode spillere og resten unggutter, enn slik vi har det nå hvor over 20 stykker er "dårligere" og "like gode"...

Kan ikke denne tråden fortsette med rykter??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leif Egil

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #383 på: Juli 24, 2010, 09:23:10 »
azar karadas er observert på både TA og ER på torsdag og i går formiddag.

Kilde???
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #384 på: Juli 24, 2010, 09:36:14 »
Velkommen?

Sitat
It is reported that Preston North End and Leeds United are interested in former Norwich City midfielder Darrel Russell.

Russell helped Norwich City overhaul Leeds to clinch the League One title last season.

However, he decided to leave Carrow Road at the end of the season after the expiry of his contract.

He has been linked with a move to North End and was seen watching the Lilywhites beat Blackburn Rovers on Tuesday evening.

Preston boss Darren Ferguson may have to fight for the 29-year-old as it seems Leeds united are also believed to be interested.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #385 på: Juli 24, 2010, 09:50:12 »
Når jeg åpner denne tråden så er det med håp om å finne et spennende rykte om fortsterkning. Men nå er også denne infisert av det evige pjattet om Bates, eierskap osv

Kan ikke Dere som skal diskutere Bates 24 timer i døgnet her inne snart ta signalene?

Vi har hørt dere. Vi vet hva dere mener. Vi er til og med veldig enige. Men vi trenger ikke lese det om og om og om igjen.

Det aller verste er jo at det faen ikke blir bedre. Det bare fortsetter i alle tråder med akkurat samme argumenter, samme tone, samme aggressive språkbruk osv.

Jeg er ganske sikker på at jeg har mange medsupportere her inne med meg når jeg sier:

Nå er det bra. Point taken.

Ikke kjenner jeg dere, ikke har jeg noe mot dere, men jeg er bare lei av å lese det samme hver eneste dag her inne.


Intet personlig, da jeg ikke aner hvem noen av dere er.
Jeg skjønner at man blir litt lei av dette gnålet om Bates.Beklager også at jeg er en av de som er negative til det meste om mannen, men når det er sagt:det blir faktisk litt form for meningstyranni at man ikke skal påpeke grunnen til hvilken tilstand klubben befinner seg i.Nå er det engang slik enten du vil eller ei, at Bates detaljstyrer denne klubben,han er eier,styreformann osv.Når man diskuterer mangelen på kvalitetsspillere og at stallen ikke er god nok blir det ganske merkelig hvis man overhodet ikke kommer inn på temaet Bates.Ethvert spillerkjøp,kontrakter osv må jo gå igjennom ham.Når supportere savner kvalitetsspillere,hvem er ansvarlig for at det er slik?Grayson?Da blir det dessverre litt gnåling om mannen som sitter på pengesekken.Det blir noe av det samme hvis jeg skulle si at jeg er så evinnelig lei dette gnålet om at forsvaret er dårlig,vi mangler en midtbanesjef og spiss.Nå er det engang slik at forsvaret lekker,skal man da unngå å nevne at Grayson bør få tak i bedre spillere?uansett skal jeg kutte ned på Bates innlegg.lover :)

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #386 på: Juli 24, 2010, 10:00:32 »



[/quote]
Jeg skjønner at man blir litt lei av dette gnålet om Bates.Beklager også at jeg er en av de som er negative til det meste om mannen, men når det er sagt:det blir faktisk litt form for meningstyranni at man ikke skal påpeke grunnen til hvilken tilstand klubben befinner seg i.Nå er det engang slik enten du vil eller ei, at Bates detaljstyrer denne klubben,han er eier,styreformann osv.Når man diskuterer mangelen på kvalitetsspillere og at stallen ikke er god nok blir det ganske merkelig hvis man overhodet ikke kommer inn på temaet Bates.Ethvert spillerkjøp,kontrakter osv må jo gå igjennom ham.Når supportere savner kvalitetsspillere,hvem er ansvarlig for at det er slik?Grayson?Da blir det dessverre litt gnåling om mannen som sitter på pengesekken.Det blir noe av det samme hvis jeg skulle si at jeg er så evinnelig lei dette gnålet om at forsvaret er dårlig,vi mangler en midtbanesjef og spiss.Nå er det engang slik at forsvaret lekker,skal man da unngå å nevne at Grayson bør få tak i bedre spillere?uansett skal jeg kutte ned på Bates innlegg.lover :)
[/quote]

Det er vel ingen som har nektet dere å komme med meningene deres. Alle her inne vet hva dere mener..... i detaljer.
 

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #387 på: Juli 24, 2010, 10:07:43 »
tidligere kasper kollega fra city, abdi ibrahim satser på 2x45 i leeds fremfor et og annet innhopp under manchinis stjernegalleri.
det snakkes om sesonglangt lån
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #388 på: Juli 24, 2010, 10:16:32 »
Den Hvite Yeboah: Et fornuftig innlegg!  :)

Det handler heller ikke om å verken drive et meningstyranni eller forumpoliti, men å holde litt orden i trådene. Ingen prøver å fortelle dere hva dere skal mene om Bates, forsvaret eller resultatet i siste kamp; det gjelder bare å putte innleggene i riktig tråd, i hvertfall til en viss grad. (Poenget er ikke å bli et sterilt, kjedelig forum).

Nå vil - som du sier - selvsagt alltid Ken Bates være en direkte eller indirekte grunn til det som skjer rent administrativt og rundt nye spillere. Det er helt naturlig, men er ikke dette underforstått? Vi trenger vel ikke trekke han inn i 'hver eneste' tråd, hvor det ikke er naturlig å diskutere han (denne linjen kan selvsagt være forskjellig fra tråd til tråd).

Så, mitt forslag: Kan vi ikke putte kritikk, ros, kjærlighetserklæringer e.l. til Kenneth Bates inn i de trådene som omhandler Bates (det finnes alt mange) i stedet for å trekke det gamle skjegget inn i ryktetråd, spillertråd eller kamptråd; vi lager jo ikke en ny tråd om Robert Snodgrass for hver uttalelse, eller hver gang han bytter støvler?

Nå er dette fortsatt en ryktetråd, så vi burde jo holde oss til nettopp det (unnskyld), men sier som Asbjørn også er innpå i 'offisielle meldinger': Det blir uheldige diskusjoner over opptrådte temaer, som kanskje bidrar til å senke kvaliteten på forumet, samt 'skremme' unna brukere.

Og igjen, det handler ikke om å verken styre meninger eller sensurere, bare organisere; de som ønsker å debattere Bateser'n kan gjerne gjøre det, men det beste er om de diskusjonene (som jo er ønskelig, innenfor et saklig nivå) holdes i riktige tråder.

Marching on together!

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #389 på: Juli 24, 2010, 11:34:48 »
tidligere kasper kollega fra city, abdi ibrahim satser på 2x45 i leeds fremfor et og annet innhopp under manchinis stjernegalleri.
det snakkes om sesonglangt lån
azar karadas er observert på både TA og ER på torsdag og i går formiddag.
Kilder?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct