Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356747 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #600 på: August 06, 2010, 13:57:16 »
Nå har Arsenal etter sigende godtatt et bud fra både Hull og Leeds på 1.2 mill. Hmmm ... tviler på troverdigheten her.
 

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #601 på: August 06, 2010, 14:11:34 »
Ventes visstnok også at QPR kommer på banen, men om han skulle velge mellom Yorkshirelagene Hull :-[ og Leeds :) er det vel ikke tvil om hva han velger... ???
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #602 på: August 06, 2010, 15:23:48 »
Watt klarer vell og få han me : D
Pontus ❤

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #603 på: August 06, 2010, 16:56:36 »
Bra spiller, var vel veldig viktig for Millwall da de holdt seg i 07/08. Men er vel mye samme spillertype som Sam, Gradel og Watt?

Spennende type og i kategorien jeg mener vi skal lete etter, men jeg stiller spørsmål om vi ikke har nok hurtige kantspillere i stallen no. Watt, Simpson og Gradel kan alle spille spiss så det kan være en av de er tiltenkt en slik rolle. Vanskelig å spekulere i hva Grayson tenker, dersom vi ender opp med å betale 1,2 millioner pund for Simpson så antar jeg at han er tiltenkt en startplass.

Liker at vi er å prøver oss på de nest beste ungutta til de beste lagene i europa/england - vi kunne trengt en playmaker i den hengende spissrollen og, hva med Tom Cleverley  11 mål på 33 kamper for Watford i fjor
 

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #604 på: August 06, 2010, 17:28:57 »
Både Skysports og "Deilige upålitelige mail" hevder at vi er inne i bildet vedrørende Simpson.
Har geitebukken gått bananas og åpnet opp portemoneen slik at møllene slipper ut? Eller har han sparket kapteinen, styrmannen og en del av mannskapet på skuta i Monaco og kjører videre på autopilot? 
Fire klubber skal etter sigende være i bildet - Leeds, Hull, Crystal P. og QPR. Simpson var for øvrig utplassert hos sistnevnte som etter sigende var svært fornøyd med arbeidet som ble utført.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #605 på: August 06, 2010, 18:29:13 »
Vis QPR hadde ville hatt han så hadde de fått han,for der er det penger nok..hvorfor vil ikke de beholde han siden han gjorde det så imponerende der ifjor ?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #606 på: August 08, 2010, 02:18:34 »
mange rykter om at adam claytons lån vill gjøres sesongvarig på mandagen, og at det er han som skal være vår midtbanemann :-\
SJ

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #607 på: August 09, 2010, 16:03:40 »
Jay Simpsons så og si klar for Hull! skal ta den medisinske testen idag trur jeg  ??? hadde håpet vi hadde fått han jeg, er litt Beckford type!
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #608 på: August 09, 2010, 16:42:26 »
Jay Simpsons så og si klar for Hull! skal ta den medisinske testen idag trur jeg  ??? hadde håpet vi hadde fått han jeg, er litt Beckford type!

Har du en kilde?

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #609 på: August 09, 2010, 20:38:22 »
Jay Simpsons så og si klar for Hull! skal ta den medisinske testen idag trur jeg  ??? hadde håpet vi hadde fått han jeg, er litt Beckford type!

Har du en kilde?

Vet ikke noe definitivt, men hvertfall her jeg leste det! http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/leeds_target_simpson_poised_for_hull_544528/index.shtml
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Peter7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #610 på: August 09, 2010, 20:42:06 »
At han trolig velger Hull sier jo litt. Simpson koster jo også penger ... bedre å bruke disse på en hardman på midtbanen. Grayson innrømmer vel i dagens YEP at han er på utkikk etter en slik type - men at slike spillere ikke gror på trær (i hvert fall ikke om man skal betale med peanøtter - da har man lett for å få apekatter).
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #611 på: August 09, 2010, 20:49:25 »
At han trolig velger Hull sier jo litt. Simpson koster jo også penger ... bedre å bruke disse på en hardman på midtbanen. Grayson innrømmer vel i dagens YEP at han er på utkikk etter en slik type - men at slike spillere ikke gror på trær (i hvert fall ikke om man skal betale med peanøtter - da har man lett for å få apekatter).
Og som jeg og andre har sagt mange ganger tidligere: slike ting er rett og slett depressivt for supporterne.Vi taper hver jævla gang det er flere om "beinet".Nå har denne Simpson altså valgt gigantklubben Hull City foran Leeds United.....

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #612 på: August 09, 2010, 21:02:19 »
At han trolig velger Hull sier jo litt. Simpson koster jo også penger ... bedre å bruke disse på en hardman på midtbanen. Grayson innrømmer vel i dagens YEP at han er på utkikk etter en slik type - men at slike spillere ikke gror på trær (i hvert fall ikke om man skal betale med peanøtter - da har man lett for å få apekatter).
Og som jeg og andre har sagt mange ganger tidligere: slike ting er rett og slett depressivt for supporterne.Vi taper hver jævla gang det er flere om "beinet".Nå har denne Simpson altså valgt gigantklubben Hull City foran Leeds United.....


Nå vet vi vel ikke om Simpson er en mann vi er ute etter, gjør vi? Jeg føler meg ganske sikker på at vi kunne møtt hans lønnskrav dersom en overgang hadde gått i orden. Jeg er mye mer usikker på om vi har pengene til å kjøpe Simpson.

Men, men: Vi har nå fått Watt. Han er vel enda bedre, er han ikke?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #613 på: August 09, 2010, 21:07:25 »
At han trolig velger Hull sier jo litt. Simpson koster jo også penger ... bedre å bruke disse på en hardman på midtbanen. Grayson innrømmer vel i dagens YEP at han er på utkikk etter en slik type - men at slike spillere ikke gror på trær (i hvert fall ikke om man skal betale med peanøtter - da har man lett for å få apekatter).
Og som jeg og andre har sagt mange ganger tidligere: slike ting er rett og slett depressivt for supporterne.Vi taper hver jævla gang det er flere om "beinet".Nå har denne Simpson altså valgt gigantklubben Hull City foran Leeds United.....


Nå vet vi vel ikke om Simpson er en mann vi er ute etter, gjør vi? Jeg føler meg ganske sikker på at vi kunne møtt hans lønnskrav dersom en overgang hadde gått i orden. Jeg er mye mer usikker på om vi har pengene til å kjøpe Simpson.

Men, men: Vi har nå fått Watt. Han er vel enda bedre, er han ikke?

auren

Watt skal ikke være bedre enn Simpson, han er vel litt yngre og minner litt om Simpson i 07/08
 

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #614 på: August 09, 2010, 22:11:24 »
Skuta med Simpson ombord har stø kurs mot Hull og snipp, snapp, snute. Hull har for øvrig en lei regning liggende på ca. £9 mill. for kjøp av spillere tidligere, det kan kanskje være en brems?
Er det en ørliten mulighet for at Leeds henter inn Rob Hulse? Var linket sent i mai etter opprykket og kontrakten med Derby går ut denne sesongen. Var også nær å havne i M.borough i 2009 - da var prisen £4 mill. Derby har behov for cash og prisen er nå vesentlig lavere - £1 mill.? Blir vel likevel til at geitebukken velger å kanalisere penger/lønn til kaptein, styrmann og dekksgutter på skuta i Monaco.

Hulse er en gentleman - feiret målet med verdighet og respekt, eller lå også noe annet bak?
« Siste redigering: August 09, 2010, 22:41:42 av Leechap »

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #615 på: August 09, 2010, 22:23:55 »
At han trolig velger Hull sier jo litt. Simpson koster jo også penger ... bedre å bruke disse på en hardman på midtbanen. Grayson innrømmer vel i dagens YEP at han er på utkikk etter en slik type - men at slike spillere ikke gror på trær (i hvert fall ikke om man skal betale med peanøtter - da har man lett for å få apekatter).

- og betaler man med bananer får man en politiker som spiller Nintendo på Stortinget . . .

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #616 på: August 10, 2010, 10:27:56 »
Hull har ikke sikret seg Simpson... enda.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6303796,00.html

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #617 på: August 10, 2010, 12:33:05 »
Hull har som nevnt brukt mer penger enn klubben har i kassen og må kvitte seg med spillere før nye kjøp. Det åpner kanskje for en mulighet at skuta med Simpson ombord ikke klapper til kai riktig ennå i Hull? Så var det igjen dette med portemoneen til Bates som sjelden åpnes slik at møllene kan slippe ut.
Time will show if we have a real show . . .

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #618 på: August 10, 2010, 13:01:31 »
Iflg. BBC har Hull losset av Seyi Olofinjana til Cardiff på lån - forbereder lasting av Simpson?

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #619 på: August 10, 2010, 13:10:03 »
Grayson venter på "tilovers"spillere skal komme ut på lånemarkedet.

PL-lagene må oppgi kun 25 spillere i troppen og noen gode spillere vil da bli mulig å få på lån.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #620 på: August 10, 2010, 13:31:15 »
RYKTE SKY SPORTS!

Matt Law (Leeds United) says...

Leeds are currently looking for a striker to fill the void from beckford. With Jay Simpson negiotiating terms with Leeds as we speak.
Ups & Ups!!

MrK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #621 på: August 10, 2010, 14:33:59 »
Simpson kan bli en hit!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #622 på: August 10, 2010, 14:40:52 »
Hvis han kommer "hit"  ;D
Ups & Ups!!

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #623 på: August 10, 2010, 15:52:48 »
RYKTE SKY SPORTS!

Matt Law (Leeds United) says...

Leeds are currently looking for a striker to fill the void from beckford. With Jay Simpson negiotiating terms with Leeds as we speak.
har du en link?  :)
SJ

Dorigo`s left foot

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #624 på: August 10, 2010, 17:55:12 »
Simpson kan bli en hit!

Jeg kommer ikke til å juble før det står på den offisielle siden. Har blitt skuffa over ryktebørsen før i sommer. :'(

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #625 på: August 10, 2010, 17:59:34 »
Simpson kan bli en hit!

Jeg kommer ikke til å juble før det står på den offisielle siden. Har blitt skuffa over ryktebørsen før i sommer. :'(

samme her!
Pride of Yorkshire

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #626 på: August 11, 2010, 19:51:42 »
Det nærmeste man kommer en Simpson blir vel Bart Simpson - i spillerstallen på TV3 . . .

Lawerve

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #627 på: August 11, 2010, 20:11:00 »
Hva skal vi med Jay Simpson? Har vi ikke Watt, Grella, Somma og Gradel.

QPR: 39 kamper - 12 mål.
WBA: 13 kamper - 2 mål.
Millwall: 41 kamper - 7 mål.

Personlig håper jeg dette ikke er spissen som skal skyte oss oppover...

Hooper skulle vært spissen vår!
« Siste redigering: August 11, 2010, 20:23:44 av Lawerve »
SUPER LEEDS

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #628 på: August 11, 2010, 20:26:00 »
Hva skal vi med Jay Simpson? Har vi ikke Watt, Grella, Somma og Gradel.

QPR: 39 kamper - 12 mål.
WBA: 13 kamper - 2 mål.
Millwall: 41 kamper - 7 mål.


Ikke mye imponerende.
Erstatte Beckford ???

93 Kamper
21 Mål
Hva i allverden er det som skjer....Må være den største spøken noensinne....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #629 på: August 11, 2010, 20:51:36 »
Keith Lemon (Leeds United) says...
jeremie alliadiere to Leeds on free transfer

Et rykte som lå ute på skysports der folk kan skrive det de vil.... sikkert ikke noe i det, men så er jo dette en rykteside  :)