Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 351072 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #690 på: August 14, 2010, 10:52:49 »
Er jo akkurat en type som Savage vi trenger,hver gang Leeds er god har vi hatt mengder med spillere som alle andre hater. Eg nevner i fleng....David Batty,Vinnie Jones,Danny Mills,Lee Bowyer,Billy Bremner,Norman Hunter......
Gi oss noe "grit and determination" 8)
Helt enig!
Nytter ikke å ha en midtbane bestående av spellere med "håndvesker" som jogger rundt(feks under Venables.Er klar for en rå taklingssterk speller :)
Er kanskje ikke så ofte dere to får lovord fra meg, men gud så flotte de to innlegga her er. Kunne ikke sagt meg mer enig. Den fyren som alle andre hater å spille mot, det er jo han du skal ha på laget ditt!

Akkurat som Dickov ::)

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #691 på: August 14, 2010, 11:56:50 »
Er jo akkurat en type som Savage vi trenger,hver gang Leeds er god har vi hatt mengder med spillere som alle andre hater. Eg nevner i fleng....David Batty,Vinnie Jones,Danny Mills,Lee Bowyer,Billy Bremner,Norman Hunter......
Gi oss noe "grit and determination"

Helt enig!
Nytter ikke å ha en midtbane bestående av spellere med "håndvesker" som jogger rundt(feks under Venables.Er klar for en rå taklingssterk speller

Er kanskje ikke så ofte dere to får lovord fra meg, men gud så flotte de to innlegga her er. Kunne ikke sagt meg mer enig. Den fyren som alle andre hater å spille mot, det er jo han du skal ha på laget ditt!

Absolutt enig i dette og Grayson som jo tidvis har litt nese for og finne spillere, burde vel klare og finne et par sånne. De behøver jo ikke være noen utgåtte/spilte  PL spillere heller.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #692 på: August 14, 2010, 12:18:41 »
Helt enig med de over her. Vi trenger en jævel på midtbanen. Typ Anthony Annan eller Rodolph Austin for å ta noen eksempler fra TL..

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #693 på: August 14, 2010, 14:27:13 »
Er kanskje ikke så ofte dere to får lovord fra meg, men gud så flotte de to innlegga her er. Kunne ikke sagt meg mer enig. Den fyren som alle andre hater å spille mot, det er jo han du skal ha på laget ditt!

Akkurat som Dickov ::)
Nja, fins jo grenser for alt...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #694 på: August 14, 2010, 15:23:50 »
Helt enig med de over her. Vi trenger en jævel på midtbanen. Typ Anthony Annan eller Rodolph Austin for å ta noen eksempler fra TL..
Kan fort være et godt poeng, men jeg er glad for at vi slipper villmannen Savage. Tror ikke han er god nok.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #695 på: August 14, 2010, 15:32:46 »
Grayson vil ha et par nye spillere til i følge Teamtalk:

Leeds manager Simon Grayson is hopeful of adding at least two new players to his squad before the end of the transfer window.

The Whites boss has already added eight players to his ranks as his side look to adapt to life back in the Championship, but he is keen to add even more depth to his squad.

Grayson has been a common trader in the loan market since taking over at Elland Road, but is refusing to be drawn on who his targets are and how long he wants to keep them for.

"We get players offered to us many times from all over, who all want to come to Leeds, but they have to come for the right reasons," he said. "We're working hard on one or two and hopefully by the end of the window we might get them in. It might start to move when the Premier League squads are announced.

"Some players will realise they don't have a squad number and will have to decide whether they want to go shopping with their wives or go somewhere and play football.

"We've got eight in already which is a good turnaround from last season but we're trying to strengthen all the time."


Kan vi håpe at en overflødig spiller fra en av de gode lagene i PL kommer til oss på permanent overgang? Jeg tviler at det blir permanent, men sier heller ikke nei til et season long lån på en god defansiv midtbanespiller fra ett av topplagene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #696 på: August 14, 2010, 15:39:43 »
"We're working hard on one or two and hopefully by the end of the window we might get them in. It might start to move when the Premier League squads are announced."

Kan vi håpe at en overflødig spiller fra en av de gode lagene i PL kommer til oss på permanent overgang? Jeg tviler at det blir permanent, men sier heller ikke nei til et season long lån på en god defansiv midtbanespiller fra ett av topplagene.

Det er jo alltids lov å håpe på ein "shock signing" frå eit av topplaga, men eg kan ikkje sjå kva sentral midtbanespelar med kaliber som kan vere aktuell. Fryktar det vert ein Spearing-type (L'Pool) eller ein retur for Doyle...

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #697 på: August 14, 2010, 18:00:18 »
For hver signering vi har gjort har Grayson uttalt"good addition to our squad"!

Ingen som kan gå rett inn å styrke laget,men fylle opp stallen med jevnt middels kvalitet.

Ser bort fra Schmeicel som et hederlig unntak!

Tror ikke vi får noen stjernesigneringer i løpet av august,men et par lånesigneringer med navn vi knapt har hørt om!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #698 på: August 14, 2010, 20:46:25 »
Helt enig med de over her. Vi trenger en jævel på midtbanen. Typ Anthony Annan eller Rodolph Austin for å ta noen eksempler fra TL..
Kan fort være et godt poeng, men jeg er glad for at vi slipper villmannen Savage. Tror ikke han er god nok.

Hehe, poenget mitt var vel at det er en slik type spiller vi trenger! Savage kan gjerne holde seg vekke for min del..!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #699 på: August 16, 2010, 10:32:35 »
Grayson wants two more signings
Leeds manager Simon Grayson is hopeful of adding at least two new players to his squad before the end of the transfer window.
The Whites boss has already added eight players to his ranks as his side look to adapt to life back in the Championship, but he is keen to add even more depth to his squad.
Grayson has been a common trader in the loan market since taking over at Elland Road, but is refusing to be drawn on who his targets are and how long he wants to keep them for.
"We get players offered to us many times from all over, who all want to come to Leeds, but they have to come for the right reasons," he said. "We're working hard on one or two and hopefully by the end of the window we might get them in. It might start to move when the Premier League squads are announced.
"Some players will realise they don't have a squad number and will have to decide whether they want to go shopping with their wives or go somewhere and play football.
"We've got eight in already which is a good turnaround from last season but we're trying to strengthen all the time."


Evig Pint

Marching on together

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #702 på: August 16, 2010, 18:06:25 »
Becchio til Celtic :( :( :(. Håper inderlig det bare et løst rykte.? Selges han , tar jo bare Bates salgssummen og putter i sine velfylte lommer.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #703 på: August 16, 2010, 19:15:15 »
Mannen har jo falle syken så det er vel ok, er det ikke det da ?  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

R - R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #704 på: August 16, 2010, 19:28:50 »
Becchio på vei til Celtic?

http://www.betfairfootball.com/the-championship/leeds-united/could-celtic-snap-up-leeds-united-striker-160810.html

Betfair si truverd er lik null. Viss du har fulgt med i sommar, så vil du ha sett at Betfair har kome med det eine ryktet etter det andre. Og rykta deira har vel fortsatt til gode å slå til.

Les the Scratching shed for ein litt humoristisk vri på vedkommande sitt syn på Betfair: http://www.thescratchingshed.com/2010/07/another-day-another-betfair-rumour/
- Rune

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #705 på: August 16, 2010, 19:43:50 »
HVIS ikke Becchio skriver under på y kontrakt (er vel det det deales om i disse dager) så få karen vekk for £££ , og la oss få inn en lånespiss vi heller betaler noe dyre daler for i noen mnd til Paynter kommer i gang....eller Hulse tilbake for godt!

Spisser vokser ikke på trær. der gror forsvarsspillerer tettere...bare se på troppen vår!
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #706 på: August 16, 2010, 20:49:41 »
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #706 på: I dag kl. 19:43:50 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
HVIS ikke Becchio skriver under på y kontrakt (er vel det det deales om i disse dager) så få karen vekk for £££ , og la oss få inn en lånespiss vi heller betaler noe dyre daler for i noen mnd til Paynter kommer i gang....eller Hulse tilbake for godt!

Spisser vokser ikke på trær. der gror forsvarsspillerer tettere...bare se på troppen vår!

Ja tenk og ha så mange forsvarsspillere og samtlige skal visstnok i følge forståsegpåerne ha det til felles at de mangler hurtighet. Jeg  har ikke  lest  ett ord om at vi har hurtige forsvarsspillere på dette  forumet på jeg kan erindre. Har som jeg alltid har uttrykt det hatt sansen for Becchio så håper for all del han blir og at det investeres i god makker til han.

baste



Peter7

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #710 på: August 16, 2010, 21:09:03 »
Linket med Darius Vassel, ville vært en glimrende signering i mine øyne på dette nivået! er en goalgetter og han har hurtighet og rutine! sign him!!
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #711 på: August 16, 2010, 21:31:17 »
Linket med Darius Vassel, ville vært en glimrende signering i mine øyne på dette nivået! er en goalgetter og han har hurtighet og rutine! sign him!!
Yess!Hadde vært helt konge!

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #712 på: August 16, 2010, 22:43:15 »
Dette er bra. Håper vi får han inn.
 

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #714 på: August 16, 2010, 23:32:31 »
D. Vassel på tur?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1303609/Leeds-target-England-international-Darius-Vassell.html

Næh... Scorer alt for lite mål og er redd han er litt over the hill, selv om han bare er 30 år. 286 kamper og 56 mål skremmer ingen.

auren; skeptisk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #715 på: August 16, 2010, 23:59:29 »
D. Vassel på tur?
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1303609/Leeds-target-England-international-Darius-Vassell.html

Næh... Scorer alt for lite mål og er redd han er litt over the hill, selv om han bare er 30 år. 286 kamper og 56 mål skremmer ingen.

auren; skeptisk

Har vel hatt flere benbrudd, og en karriere på vei nedover.. Over the hill? Enig med Auren - skeptisk x2
Marching on together

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #716 på: August 17, 2010, 00:22:39 »
Vassel en god signering?
Er dere gått fra sans og samling!

En mann som er vraket fra en tyrkisk bakgårdsklubb,og som ingen andre klubber vil ha.

Håper inderlig at dette ryktet ikke er sant!
Men han er jo gratis og da er vel Leeds klar for å signere!

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #717 på: August 17, 2010, 00:27:42 »
Darius Vassell = Julian Joachim .. Aldri sedd forskjell på de to  ??? Kanskje jeg må se nøyere etter..

Menne, nei takk til Darius. Ikke god nok .

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #718 på: August 17, 2010, 07:33:39 »
Han er ganske liten av vekst også  ??? :-\
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #719 på: August 17, 2010, 08:20:26 »
Vassel en god signering?
Er dere gått fra sans og samling!

En mann som er vraket fra en tyrkisk bakgårdsklubb,og som ingen andre klubber vil ha.

Håper inderlig at dette ryktet ikke er sant!
Men han er jo gratis og da er vel Leeds klar for å signere!

Hjelp!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heilt enig,denne mannen oser det "over the top" av,og den toppen han hadde var heller ikkje mykje å skryte av 8)