Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356617 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1080 på: ſeptember 21, 2010, 21:22:18 »
Grayson kjører vel safe som vanlig. like greit...
Pride of Yorkshire

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1081 på: ſeptember 21, 2010, 21:30:15 »
Venstreback for Bessone sitt skadefravær. Kjekt for White, Hughes og Crowe

Crowe er skada og er vel høyreback... Hughes holder ikke mål...
White er vel ikke vurdert god nok... ?

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1082 på: ſeptember 21, 2010, 21:39:52 »
Venstreback for Bessone sitt skadefravær. Kjekt for White, Hughes og Crowe

Snodigt.....
DALHEIM WHITES

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1083 på: ſeptember 21, 2010, 21:41:30 »
Ny forsvarer inn? Trenger vi det da?
Kilde: http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Championship/Leeds+United
Sunderland defender George McCartney is expected to secure a one-month loan move to Leeds.

Kva i svarte?!? Vi har då White og eventuelt Johnson, og i verste fall Hughes. Dette forstår eg lite av >:(

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1084 på: ſeptember 21, 2010, 21:51:06 »
Venstreback for Bessone sitt skadefravær. Kjekt for White, Hughes og Crowe

Crowe er skada og er vel høyreback... Hughes holder ikke mål...
White er vel ikke vurdert god nok... ?


Kunne lagt Bromby til den listen og.

Crowe er høyreback, men i Connolly sitt skadefravær så spiller jo Hughes høyreback dermed er han ikke tilgjengelig som venstreback. At Grayson ikke vurdere at han kan sette inn Crowe/Bromby og flytte over Hughes er jo ikke så kjekt for Crowe og Hughes.

Om Hughes og White ikke er vurdert som god nok, hvorfor signerte Hughes ny kontrakt og hvorfor er ikke White solgt/lånt ut?
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1085 på: ſeptember 21, 2010, 21:52:50 »
Ny forsvarer inn? Trenger vi det da?
Kilde: http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Championship/Leeds+United
Sunderland defender George McCartney is expected to secure a one-month loan move to Leeds.

Kva i svarte?!? Vi har då White og eventuelt Johnson, og i verste fall Hughes. Dette forstår eg lite av >:(

Ingen grunn til å spille overrasket, gutter. Dette er jo Grayson i et nøtteskall. Ut og låne hver gang vi får en skade i troppen. 32 spillere i troppen er altså ikke nok.  >:(
Jon R.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1086 på: ſeptember 21, 2010, 22:23:16 »
Om dette er tilfellet så er det en graverende måte å forvalte spillerstallen på.

I følge squadlisten på www.leedsunited.com så har vi 10 forsvarspillere. Der 9 er hentet av Grayson (Parker som eneste unntak) itillegg har vi Hughes som er oppført som midtbanespiller, men som Grayson gav ny kontrakt (så han er pr. defenisjon hentet av Grayson) og benyttet i 40-50 kamper som venstreback ifjor.

Troppen innehar også Johnson som et aktuelt alternativ.

No skal ikke jeg stå her å si at vi har nok gode venstreback, men når du er arbeidsleder for en gjeng så er det ingen god måte å bygge troverdighet og motivasjon ved å ALLTID hente ekstern hjelp når en har en spillere ute. Hvorfor gi Hughes ny kontrakt om en ikke mener han kan fungere som andre eller tredjevalg? Hva med White, vi har hentet inn 4-5 kantalternativer de siste 8-9 mnd hvordan skal han fungere i dagens tropp. Kant eller venstreback? Hvordan skal han tro at han er eller kan bli god nok, når sjefen hans aldri gir han tegn på at han har tillit til han. Vi så det samme med Parker (ved Wise, Macca og Grayson) tilslutt da vi ikke hadde noe annet valg å benytte oss av han var det nesten et under at han kunne fungere. Etter å ha blitt plassert bak innlånte nødløsninger (Clapham, Dickinson, Sheehan, O'Hallan eller hva han fra Villa som ble skadet med engang het) og omplasserte interne spillere (Hughes, Johnson og Richardson).

Poenget mitt er at om du ikke mener at spilleren kan gjøre jobben så ikke ha han i stallen!

Skal vi ha stor stall så må vi nesten benytte oss av den, ellers må vi ha liten stall og derfor benytte oss av lånemarkedet som et resultat av det.
 

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1087 på: ſeptember 21, 2010, 22:28:01 »
Om dette er tilfellet så er det en graverende måte å forvalte spillerstallen på.

I følge squadlisten på www.leedsunited.com så har vi 10 forsvarspillere. Der 9 er hentet av Grayson (Parker som eneste unntak) itillegg har vi Hughes som er oppført som midtbanespiller, men som Grayson gav ny kontrakt (så han er pr. defenisjon hentet av Grayson) og benyttet i 40-50 kamper som venstreback ifjor.

Troppen innehar også Johnson som et aktuelt alternativ.

No skal ikke jeg stå her å si at vi har nok gode venstreback, men når du er arbeidsleder for en gjeng så er det ingen god måte å bygge troverdighet og motivasjon ved å ALLTID hente ekstern hjelp når en har en spillere ute. Hvorfor gi Hughes ny kontrakt om en ikke mener han kan fungere som andre eller tredjevalg? Hva med White, vi har hentet inn 4-5 kantalternativer de siste 8-9 mnd hvordan skal han fungere i dagens tropp. Kant eller venstreback? Hvordan skal han tro at han er eller kan bli god nok, når sjefen hans aldri gir han tegn på at han har tillit til han. Vi så det samme med Parker (ved Wise, Macca og Grayson) tilslutt da vi ikke hadde noe annet valg å benytte oss av han var det nesten et under at han kunne fungere. Etter å ha blitt plassert bak innlånte nødløsninger (Clapham, Dickinson, Sheehan, O'Hallan eller hva han fra Villa som ble skadet med engang het) og omplasserte interne spillere (Hughes, Johnson og Richardson).

Poenget mitt er at om du ikke mener at spilleren kan gjøre jobben så ikke ha han i stallen!

Skal vi ha stor stall så må vi nesten benytte oss av den, ellers må vi ha liten stall og derfor benytte oss av lånemarkedet som et resultat av det.
\


logisk....

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1088 på: ſeptember 22, 2010, 00:04:00 »
Ny forsvarer inn? Trenger vi det da?
Kilde: http://www.newsnow.co.uk/h/Sport/Football/Championship/Leeds+United
Sunderland defender George McCartney is expected to secure a one-month loan move to Leeds.

Kva i svarte?!? Vi har då White og eventuelt Johnson, og i verste fall Hughes. Dette forstår eg lite av >:(

Ingen grunn til å spille overrasket, gutter. Dette er jo Grayson i et nøtteskall. Ut og låne hver gang vi får en skade i troppen. 32 spillere i troppen er altså ikke nok.  >:(

Og så var det dette med rykter i et nøtteskall også... Dette trenger selvsagt ikke stemme. Men hvis både Connolly, Bessone og Bromby (i reservelagskampen i kveld) er ute med skader som holder dem ute i flere uker så er vel dette i tilfelle ikke så dumt. Det er dermed ikke sagt at denne spilleren vil bli førstevalg på venstreback.

auren, som venter og ser før øksa svinges...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1089 på: ſeptember 22, 2010, 08:28:42 »
Sunderland full-back George McCartney set for Leeds

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/sunderland/9021324.stm
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1090 på: ſeptember 22, 2010, 12:24:17 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1091 på: ſeptember 22, 2010, 12:28:00 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6393001,00.html

Ser ut til at McCartney kommer til Leeds på lån. Sky Sports er som kjent en svært pålitelig kilde. Bruce sa visstnok i går at venstrebacken var på vei til Leeds.

Noen som vet noe om McCartneys kvaliteter?

auren
« Siste redigering: ſeptember 22, 2010, 12:34:25 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1092 på: ſeptember 22, 2010, 12:36:26 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_6393001,00.html

Ser ut til at McCartney kommer til Leeds på lån. Sky Sports er som kjent en svært pålitelig kilde. Bruce sa visstnok i går at venstrebacken var på vei til Leeds.

Noen som vet noe om McCartneys kvaliteter?

auren

Jeg vil heller si de var en pålitelig kilde. I løpet av sommeren synes jeg de har servert like mye grunnløse rykter og svada som flere andre engelske (nett)aviser.

Akkurat dette ryktet ser det derimot ut til å være mer grunnlag for.
Marching on together!

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1093 på: ſeptember 22, 2010, 13:33:18 »
Hva er det med venstrebackene våre? Både White og Parker, og nå altså Bessone ser jo ut til å være en eneste stor, vandrende skade.
Håper White fortsatt får sjansen, i hvert fall til han har spilt seg ut av laget.
Og er Parker friskmeldt igjen?
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1094 på: ſeptember 22, 2010, 13:43:49 »
viss denne "noddyen" nå kommer inn på lån for en måned og tar plassen fra White blir jeg lynings!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1095 på: ſeptember 22, 2010, 15:25:33 »

Og så var det dette med rykter i et nøtteskall også... Dette trenger selvsagt ikke stemme. Men hvis både Connolly, Bessone og Bromby (i reservelagskampen i kveld) er ute med skader som holder dem ute i flere uker så er vel dette i tilfelle ikke så dumt. Det er dermed ikke sagt at denne spilleren vil bli førstevalg på venstreback.

auren, som venter og ser før øksa svinges...

Foreløpig bare et rykte ja. Om dette skulle går i orden er det dog verdt å merke seg grunnen til at Sunderland ønsker å låne han ut. ( se under) Minner om at selv med Connolly, Bromby og Beessone ute av troppen, har vi fortsatt White, Crowe og Johnson som reelle alternativer. Utfra det lille jeg har sett og hørt om Clayton, vil jeg tro at han også kan omskoleres til et backalternativ hvis det kniper. I mine øyne er nesten ethvert alternativ bedre enn å hente inn nok en unfit lånespiller til den 32 manns sterke troppen.

Sunderland full-back George McCartney set for Leeds 
 
George McCartney will have a brief spell at Elland Road
Sunderland defender George McCartney is expected to secure a one-month loan move to Leeds United on Thursday.

The Northern Ireland full-back has fallen out of favour at Sunderland after suffering knee ligament damage in a pre-season game in Portugal.

Sunderland hope the spell at Elland Road will help the former West Ham player to regain full fitness.

McCartney will join up with Northern Ireland assistant boss Glynn Snodin, who is first-team coach at Leeds.
 
Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1096 på: ſeptember 22, 2010, 15:30:51 »
Enig Jon. Hvis cluet er å "hjelpe" Sunderland å få en spiller matchfit, kan de bare glemme det. Mitt håp er at McCartney forblir på benken etter godt spill av White :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1097 på: ſeptember 22, 2010, 15:32:42 »

Og så var det dette med rykter i et nøtteskall også... Dette trenger selvsagt ikke stemme. Men hvis både Connolly, Bessone og Bromby (i reservelagskampen i kveld) er ute med skader som holder dem ute i flere uker så er vel dette i tilfelle ikke så dumt. Det er dermed ikke sagt at denne spilleren vil bli førstevalg på venstreback.

auren, som venter og ser før øksa svinges...

Foreløpig bare et rykte ja. Om dette skulle går i orden er det dog verdt å merke seg grunnen til at Sunderland ønsker å låne han ut. ( se under) Minner om at selv med Connolly, Bromby og Beessone ute av troppen, har vi fortsatt White, Crowe og Johnson som reelle alternativer. Utfra det lille jeg har sett og hørt om Clayton, vil jeg tro at han også kan omskoleres til et backalternativ hvis det kniper. I mine øyne er nesten ethvert alternativ bedre enn å hente inn nok en unfit lånespiller til den 32 manns sterke troppen.

Sunderland full-back George McCartney set for Leeds 
 
George McCartney will have a brief spell at Elland Road
Sunderland defender George McCartney is expected to secure a one-month loan move to Leeds United on Thursday.

The Northern Ireland full-back has fallen out of favour at Sunderland after suffering knee ligament damage in a pre-season game in Portugal.

Sunderland hope the spell at Elland Road will help the former West Ham player to regain full fitness.

McCartney will join up with Northern Ireland assistant boss Glynn Snodin, who is first-team coach at Leeds.
 


Er ikke lenge siden Mccharney kostet S'land 6 mill pund, så noe mer enn et "match fitness-stopp" blir vi neppe.. Vil heller se White på backen vår enn denne overprisete karen..
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1098 på: ſeptember 22, 2010, 16:24:43 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/leon_best_heading_to_elland_road_561243/index.shtml



Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiii!!!!  :o


Hva f :-X skal vi med han??!? Lite seriøs kilde jeg vet..
KEEP FIGHTING!!

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1099 på: ſeptember 22, 2010, 18:36:20 »
Nå har vi en bra stall... mangler muligens noe, men å hente lånespillere over en lav sko nå tror jeg er demoraliserende for troppen.

Alle spillere ville forstå et kjøp av bra klasse, noe for fremtiden... å hente noen for 1 mnd slik vi har gjort 100 ganger før uten suksess er rett å slett tull og det må LARRY slutte med!

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1100 på: ſeptember 22, 2010, 19:00:55 »
Nå er det vell ingnting som er bekreftet enda er det vell????
Trenger vell ikke hugge hodet av LARRY enda trenger vi vell???

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1101 på: ſeptember 22, 2010, 20:02:21 »
http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/leon_best_heading_to_elland_road_561243/index.shtml



Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiii!!!!  :o


Hva f :-X skal vi med han??!? Lite seriøs kilde jeg vet..

Snakker om bullshit-rykte!  :D
Jon R.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1102 på: ſeptember 22, 2010, 20:31:50 »
Nå er det vell ingnting som er bekreftet enda er det vell????
Trenger vell ikke hugge hodet av LARRY enda trenger vi vell???

Helt riktig, men at Larry er glad i å bruke lånevinduet er noe vi har sett mange mange ganger, og noe han heller aldri har lagt sjul på. Men la oss nå se først som du sier! Synes uansett det er tull å hente inn spillere på 1 mnds lån når vi har mange alternativer selv.
Marching on together

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1103 på: ſeptember 22, 2010, 20:38:26 »
Trur SG ser på White som framtidig ving :) Mcartney er vell bra han :)
Pontus ❤

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1104 på: ſeptember 22, 2010, 20:56:17 »
Nå er det vell ingnting som er bekreftet enda er det vell????
Trenger vell ikke hugge hodet av LARRY enda trenger vi vell???

Helt riktig, men at Larry er glad i å bruke lånevinduet er noe vi har sett mange mange ganger, og noe han heller aldri har lagt sjul på. Men la oss nå se først som du sier! Synes uansett det er tull å hente inn spillere på 1 mnds lån når vi har mange alternativer selv.

Så lenge Larry leverer resultater synes eg det er greit at han gjer ting på sin måte og ikkje høyrer på alle mulige "so called experts".

Men, den dagen resultatene uteblir, ja da blir det en annen tone.
COME ON LEEDS !!

Stephenjazz

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1105 på: ſeptember 22, 2010, 21:50:49 »
Galskap å hente en ny spiller i en allerede for stor stall
Det blir aldri umoderne å vinne

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1106 på: ſeptember 22, 2010, 22:07:48 »
Galskap å hente en ny spiller i en allerede for stor stall

Absolutt enig, med mindre det eren kanonsignering. Er det slik at vi nå har over 30 i A-Stallen så er det minst 8 for mange. Vi er jo ikke NAV heller. ;)

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1107 på: ſeptember 22, 2010, 23:24:19 »
Nå er det vell ingnting som er bekreftet enda er det vell????
Trenger vell ikke hugge hodet av LARRY enda trenger vi vell???

Helt riktig, men at Larry er glad i å bruke lånevinduet er noe vi har sett mange mange ganger, og noe han heller aldri har lagt sjul på. Men la oss nå se først som du sier! Synes uansett det er tull å hente inn spillere på 1 mnds lån når vi har mange alternativer selv.

Så lenge Larry leverer resultater synes eg det er greit at han gjer ting på sin måte og ikkje høyrer på alle mulige "so called experts".

Men, den dagen resultatene uteblir, ja da blir det en annen tone.

Resultater er tross alt det viktigste, det er jeg enig i. Men det er ingen heldig måte å bygge et lag på, på lang sikt.
Marching on together

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1108 på: ſeptember 23, 2010, 08:20:28 »
Nå er det vell ingnting som er bekreftet enda er det vell????
Trenger vell ikke hugge hodet av LARRY enda trenger vi vell???

Helt riktig, men at Larry er glad i å bruke lånevinduet er noe vi har sett mange mange ganger, og noe han heller aldri har lagt sjul på. Men la oss nå se først som du sier! Synes uansett det er tull å hente inn spillere på 1 mnds lån når vi har mange alternativer selv.

Så lenge Larry leverer resultater synes eg det er greit at han gjer ting på sin måte og ikkje høyrer på alle mulige "so called experts".

Men, den dagen resultatene uteblir, ja da blir det en annen tone.

Resultater er tross alt det viktigste, det er jeg enig i. Men det er ingen heldig måte å bygge et lag på, på lang sikt.

Kanskje ikkje, men det er tydeligvis "Simons way".
COME ON LEEDS !!

pedro

Leedsomaniac