Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356626 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1140 på: Oktober 28, 2010, 12:16:34 »
Uenig

Problemet ligger i begge ender. Vi har knapt nok skapt sjanser de siste 3 kampene. Uten å score mål vinner vi heller vi heller ikke kamper. Samt all dårlig angrepsfotball har en tendens til å ende opp med at motstanderlaget får ballen å har muligheten til å sette igang ett angrep.

Når vi ikke vet hvordan vi selv skal skape sjanser/score så øker det risikoen for å bli presset tilbake å straffet på defensiven.
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1141 på: Oktober 28, 2010, 12:41:59 »
To spennende saker;

Henri Lansbury (Arsenal midtbanespiller) skal være aktuell på lån;
http://www.thescratchingshed.com/2010/08/arsenal-accept-leeds-loan-offer-for-henri-lansbury/

Jay Simpson (Arsenal angriper), priset til £1,3m er også linket:
http://www.thescratchingshed.com/2010/08/leeds-palace-and-hull-battle-it-out-for-arsenal-youngster/

Den siste er vel i alle fall "far fetched" skulle jeg tro ?

Gode spillere sikkert, men ingen av dem løser de største problemområdene våre vel ?

flynn


Hva i all verden skal vi med flere offensive spillere????
Få inn en hurtig stopper og et monster på midtbanen!

Hvor har du dette sitatet fra? Gamle saker. Jay gikk vel til Hull - var det det? Og barnebarnet til Angela gikk vel til en Londonklubb?

August er dette sitatet fra!!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1142 på: Oktober 28, 2010, 12:49:42 »
To spennende saker;

Henri Lansbury (Arsenal midtbanespiller) skal være aktuell på lån;
http://www.thescratchingshed.com/2010/08/arsenal-accept-leeds-loan-offer-for-henri-lansbury/

Jay Simpson (Arsenal angriper), priset til £1,3m er også linket:
http://www.thescratchingshed.com/2010/08/leeds-palace-and-hull-battle-it-out-for-arsenal-youngster/

Den siste er vel i alle fall "far fetched" skulle jeg tro ?

Gode spillere sikkert, men ingen av dem løser de største problemområdene våre vel ?

flynn


Hva i all verden skal vi med flere offensive spillere????
Få inn en hurtig stopper og et monster på midtbanen!

Hvor har du dette sitatet fra? Gamle saker. Jay gikk vel til Hull - var det det? Og barnebarnet til Angela gikk vel til en Londonklubb?

August er dette sitatet fra!!!!  ::)


Oppdaget det jeg også, og fjernet innlegget mens rødmen steg i kinnene. Men, dere var for raske  :-[

flynn

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1143 på: Oktober 28, 2010, 13:32:04 »
Helt enig med deg Sydhagen. Vår offensive del er ikke problemet, problemet ligger bakerst + at vi ikke har gode nok folk til å fore våre offensive spillere bakfra.


You attack as a team and you defend as a team!!!!

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1144 på: Oktober 28, 2010, 13:48:40 »
Helt enig med deg Sydhagen. Vår offensive del er ikke problemet, problemet ligger bakerst + at vi ikke har gode nok folk til å fore våre offensive spillere bakfra.


You attack as a team and you defend as a team!!!!
Jeg forstår ikke helt hvordan det er et argument mot det jeg skriver (om det var ment sånn)? Mitt syn er at vi sliter bakover, det sprer seg også forover i og med at de offensive spillerne ikke får den støtten en offensiv linje må ha for å gjøre jobben sin effektivt.

Runar: Jeg har i alle fall sett godt offensivt spill i de kampene vi har fått forsvaret til å sitte noenlunde. Mulig du har sett andre kamper?
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

flynn

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1145 på: Oktober 28, 2010, 13:56:11 »
Helt enig med deg Sydhagen. Vår offensive del er ikke problemet, problemet ligger bakerst + at vi ikke har gode nok folk til å fore våre offensive spillere bakfra.


You attack as a team and you defend as a team!!!!
Jeg forstår ikke helt hvordan det er et argument mot det jeg skriver (om det var ment sånn)? Mitt syn er at vi sliter bakover, det sprer seg også forover i og med at de offensive spillerne ikke får den støtten en offensiv linje må ha for å gjøre jobben sin effektivt.

Runar: Jeg har i alle fall sett godt offensivt spill i de kampene vi har fått forsvaret til å sitte noenlunde. Mulig du har sett andre kamper?

Du spurte Runar, men jeg svarer: Kampene mot Doncaster og Sheffield Utd. var begge preget av ok forsvarsspill, men lite ambisjoner/vilje/finspill framover.
Mener at problemene våre er bortimot like store framover på banen som bakover. Man kan godt argumentere begge veier; som ditt resonnement, eller motsatt: Angrep er det beste forsvar...


flynn

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1146 på: Oktober 28, 2010, 14:05:08 »
Man kommer ikke så langt med å slippe inn 4 mål eller mer i hver kamp....er absolutt det defensive som må jobbes med ja!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1147 på: Oktober 28, 2010, 14:10:18 »
Få inn en stopper på lån som kanskje kan kjøpest i Januar.. er O`Brien svaret??
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1148 på: Oktober 28, 2010, 14:11:36 »
Få inn en stopper på lån som kanskje kan kjøpest i Januar.. er O`Brien svaret??

Nye Lubo..

De vi har er nivået verdig, det er IKKE den defensive organiseringen, den er i beste fall naiv.. :(
KEEP FIGHTING!!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1149 på: Oktober 28, 2010, 15:04:45 »
Man kommer ikke så langt med å slippe inn 4 mål eller mer i hver kamp....er absolutt det defensive som må jobbes med ja!

Jepp, og det starter med angrepet vårt, så hvordan angrepet til Cardiff jobbet hjem, litt å hente der.
Ups & Ups!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1150 på: Oktober 28, 2010, 18:32:40 »
Helt åpenbart at det er organiseringen av forsvarsspillet  det er mangler ved, når det ikke er på plass, så lider også resten av spillet av dette. Håper treneren fatter at det også er andre enn forsvarsspillere som må spille i forsvar. (Nå er det jo nesten løkkefotballtendenser over hele spillorganiseringen).

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1151 på: Oktober 28, 2010, 18:52:24 »
Grayson bekreftet ikke noe, men mye tyder på at Andy O'Brien er med i troppen på lørdag.

Han virker også interressert i å hente inn en til spiller, så kanskje vi får se to nye spillere på lørdag?
« Siste redigering: Oktober 28, 2010, 18:54:23 av Ferre »

Tarald72

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1152 på: Oktober 29, 2010, 00:54:51 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11781_6221562,00.html

Tror Bates kanskje må åpne lommeboken skal det være et håp om denne spennende spilleren!

Tror nok Bates bør ha åpnet lommeboka for lenge siden, og hatt mulighet for å åpne den for slike spillerkjøp!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1153 på: Oktober 29, 2010, 01:29:25 »
Grayson bekreftet ikke noe, men mye tyder på at Andy O'Brien er med i troppen på lørdag.

Han virker også interressert i å hente inn en til spiller, så kanskje vi får se to nye spillere på lørdag?
Stort!!!!!!!!
Andy O´Brian er akkurat mannen vi trenger nå!!!
Enda en middelmådighet som troppen er full av fra før.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte,men det er dessverre lenge til 1.april.
Tragisk!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1154 på: Oktober 29, 2010, 08:41:59 »
hvordan er o'brian som spiller? rask? god i lufta?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1155 på: Oktober 29, 2010, 09:02:05 »
Grayson bekreftet ikke noe, men mye tyder på at Andy O'Brien er med i troppen på lørdag.

Han virker også interressert i å hente inn en til spiller, så kanskje vi får se to nye spillere på lørdag?
Stort!!!!!!!!
Andy O´Brian er akkurat mannen vi trenger nå!!!
Enda en middelmådighet som troppen er full av fra før.

Vet ikke om jeg skal le eller gråte,men det er dessverre lenge til 1.april.
Tragisk!



Er det noen som har sjekka Boltons hjemmesider????????
O´Brien har ikke spilt en kamp for Bolton siden oktober 2008 :(
Han har vært ute med en kneskade i 21 måneder....har begynt å trene seg opp igjen, men har ikke klart å overbevise slik at han har spilt ennå... :(
Dette er bare å le av ;D vi henter nok en gang rask som andre klubber ikke trenger...
joda,O´Brien er nok svaret for Leeds defensive problemer....

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1156 på: Oktober 29, 2010, 09:18:33 »
Er det noen som har sjekka Boltons hjemmesider????????
O´Brien har ikke spilt en kamp for Bolton siden oktober 2008 :(
Han har vært ute med en kneskade i 21 måneder....har begynt å trene seg opp igjen, men har ikke klart å overbevise slik at han har spilt ennå... :(
Dette er bare å le av ;D vi henter nok en gang rask som andre klubber ikke trenger...
joda,O´Brien er nok svaret for Leeds defensive problemer....

Må si meg enig her ja. Mer stallfyll er definitivt ikke løsningen på problemet SG!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1157 på: Oktober 29, 2010, 09:26:51 »
Det dette laget trenger er 3 klassespillere!

1 i midtforsvaret
1 på midtbanen
1 foran...

Kasper er klasse bak...
(Kisnorbo get well!!!)

Dette har jeg hevdet i mange år nå... laget ifjor fikk oss opp med et nødskrik men har åpenbare mangler...

1 - spillere med det lille ekstra
2 - fart

Det er strekk i lagdelene,
vi kommer ikke inn i press,
trekkspillformasjoner i leddene...
ligger for lavt (bedre med Bruce)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1158 på: Oktober 29, 2010, 12:42:02 »
Bolton chief Owen Coyle has confirmed former Bradford City defender Andy O'Brien is to join Leeds on a month-long loan as he completes his return to fitness after a recent hamstring injury.O'Brien goes straight into the team for tomorrow's trip

Er det mulig? Nok en spiller som ikke er matchfit? Hva faen er det Grayson holder på med?  ::)

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1159 på: Oktober 29, 2010, 15:33:15 »
Bolton chief Owen Coyle has confirmed former Bradford City defender Andy O'Brien is to join Leeds on a month-long loan as he completes his return to fitness after a recent hamstring injury.O'Brien goes straight into the team for tomorrow's trip

Er det mulig? Nok en spiller som ikke er matchfit? Hva faen er det Grayson holder på med?  ::)
Hvis han kan gjøre en impact på å få våre andre spillere litt mer på tå hev, som visstnok er noe av målet til Simon med denne spilleren, så er det jo bra. Men jeg må innrømme at jeg, som deg, nok er litt i overkant skeptisk til dette her.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1160 på: Oktober 29, 2010, 17:39:27 »
Det ryktes på Waccoe om Jay Demerit. Men selsvagt veldig rumourish.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1161 på: Oktober 29, 2010, 19:18:37 »
Det ryktes på Waccoe om Jay Demerit. Men selsvagt veldig rumourish.

auren
Hvorfor har ikke Demerit fått kontrakt med en klubb etter vm? Har han også vært skadet?  :D Da passer han jo helt perfekt inn, aldrende, middels CCC kvalitet og skadeutsatt. Flott!

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1162 på: Oktober 29, 2010, 20:01:40 »
Det ryktes på Waccoe om Jay Demerit. Men selsvagt veldig rumourish.

auren
Hvorfor har ikke Demerit fått kontrakt med en klubb etter vm? Har han også vært skadet?  :D Da passer han jo helt perfekt inn, aldrende, middels CCC kvalitet og skadeutsatt. Flott!

Optimismen rår ser jeg  :)
There is only one United

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1163 på: Oktober 29, 2010, 20:14:25 »
Håper indelig at han er fit, dersom ikke fit, så hvorfor låne en spiller for en måned hvis ikke fit.Dumt om han trenger en måned og bli fit.

Tarald72

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1164 på: Oktober 30, 2010, 02:51:40 »
Helt enig med deg Sydhagen. Vår offensive del er ikke problemet, problemet ligger bakerst + at vi ikke har gode nok folk til å fore våre offensive spillere bakfra.

Uenig! Det offensive virker ikke som så stort problem, fordi det er så store problemer i de bakre rekker.....og når det er problemer i de bakre rekker, kommer ikke det offensive problemet så lett til syne! Men jeg mener vi først og fremst at Leeds burde fokusert på problemene i bakleddet for å få fram de offensive kvalitetene!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Tarald72

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1165 på: November 01, 2010, 00:37:02 »
Helt enig med deg Sydhagen. Vår offensive del er ikke problemet, problemet ligger bakerst + at vi ikke har gode nok folk til å fore våre offensive spillere bakfra.

Uenig! Det offensive virker ikke som så stort problem, fordi det er så store problemer i de bakre rekker.....og når det er problemer i de bakre rekker, kommer ikke det offensive problemet så lett til syne! Men jeg mener vi først og fremst at Leeds burde fokusert på problemene i bakleddet for å få fram de offensive kvalitetene!

Her vil jeg gjøre noe så uvanlig som å korrigere meg selv - jeg er ikke Simon Grayson, men det er Simon Grayson, og etter kampen på lørdag, lurer jeg på om han har begynt å få orden på en del av de offensive/defensive problemene....mulig jeg har feil, jeg ville bare nevne det....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1166 på: November 13, 2010, 12:26:15 »

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1167 på: November 13, 2010, 12:58:46 »
http://www.leedsunited.com/news/20101113/trialists-set-for-thorp-arch_2247585_2217991


En italiener og en amerikaner på prøvespill neste uke.

Småspennende. Dette er eventuelt gutter for fremtiden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nikolai.nilsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1168 på: November 13, 2010, 14:59:58 »
Shaun Greenfield  - Skrytevideo fra Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=ybCSjeICrjI

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1169 på: November 14, 2010, 00:46:23 »
Shaun Greenfield  - Skrytevideo fra Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=ybCSjeICrjI


En mini Maradonna på vei til leeds ???
Skrytevideo er en ting men man kan jo se at denne gutten kan behandle en ball og han er MEGA kjapp også......Er det en unggutt som skal skyte oss opp til PL? så ja takk begge deler....
Det kan tom bli morsomt med 10 mann imot oss også :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje