Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1200 på: November 23, 2010, 19:34:40 »

All four players have been with the Elland Road club since the age of nine.



Det er derfor ingen vet hvem han er. Han har ikke kommet til klubben enda. Derfor han ikke har spilt så mange kamper for klubben. Hva gjør han egentlig i mellomtiden? Terrengløp?

Tror det var en liten detalj du gikk glipp av:
Sitat
All four players have been with the Elland Road club since the age of nine.

 ;D
[/quote]

Pføy, kaller du det en detalj?  ???

 ::) :D

mail2rj

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1201 på: Desember 01, 2010, 08:25:34 »
Steffen Iversen aktuell skriver VG. Terningkast 1 spør dere meg! Dyr, lat og lite veltrent. Hvorfor vi skal betale 5  mill i året for å ha en nordman sittende skadet på pubene i Leeds er beyond me. Den rollen ville jeg forresten bekledd både billigere og bedre selv.

Nei la oss håpe dette er typisk norsk navlebeskuende lavmåls-journalistikk!

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1202 på: Desember 01, 2010, 09:56:24 »
hvor leser du det om steffen iversen? Finner ikke noe link på det på vg ? :S
Alex

mail2rj

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1203 på: Desember 01, 2010, 13:49:19 »
hvor leser du det om steffen iversen? Finner ikke noe link på det på vg ? :S
Leter som bare d selv, fikk tipset i morges på sms fra en kompis. Noen som har lest papiravisen og kan bekrefte at d står der? Hvis ikke må jeg beklage falskneriet...

LeifMorten

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1204 på: Desember 01, 2010, 14:38:30 »
På side 4 i sportsmagasinet står det at Leeds har forhørt seg, men at det ikke er kommet noe konkret ut av linken.
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1205 på: Desember 01, 2010, 15:37:29 »
Nei takk! Finn en versjon av han som er 15 år yngre, bedre trent og mindre sutrete..!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1206 på: Desember 01, 2010, 16:53:16 »
Nei takk! Finn en versjon av han som er 15 år yngre, bedre trent og mindre sutrete..!
Det som kan være postivt med Iversen er at Leeds vil komme i norsk media 10 ganger så ofte som nå...norske aviser og tv kanaler ville garantert fulgt ham tett,hadde han attpåtil hatt snev av suksess, hadde dekningen blitt enda bedre- og kanskje til og med rekruttert nye Leedsfans.Med den størrelsen det er på den norske supporterklubben, er det rart at det pr dags dato ikke er en eneste nordmann i stallen >:(
Er helt sikker på at etter Kasper kom til oss, så har det sikkert generert i noen nye medlemmer eller sympatisører fra Danmark?som Jarle sa i et tidligere innlegg: hvorfor drar storklubbene på treningsleir til østen,Afrika eller Nord-Amerika?Derfor burde klubben satse på å kjøpe inn 1 norsk og svensk landslagsspiller.Mener at klubben ignorerer denne effekten,og når gnomefar Bates attpåtil gjør seg til uvenn med Sky,så er jo tragedien et faktum >:(

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1207 på: Desember 01, 2010, 17:44:40 »
Jeg er 100% enig. Brann er i mine øyne en klubb som vi burde ha utnyttet ved tanke på deres skakkjørte økonomi, Hva med en Huseklepp? Han holder standar langt over Tippeliga nivå og jeg er sikker på at han hadde spasert rett inn på førstelaget til Leeds.
B-H Riise han blir nektet spilletid I Fullham presterer godt på Landslaget. I mine øyner er det mange som kommer høyere opp på listen enn Steffen Iversen, mener å huske at han tente i mellom 2-2,5 mill i året i RBK det beløpet bør iallefall deles på 10 og trekke i fra halvparten før jeg ser gevinsten av å hente han til Leeds
Forza Leeds!

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1208 på: Desember 01, 2010, 17:48:01 »
Nei takk! Finn en versjon av han som er 15 år yngre, bedre trent og mindre sutrete..!

Seier meg enig i dette,Iversen har vore ein god fotballspelar,men er nok over the top og vil verta meir og meir skade forfulgt.Styr unna
LIFE IS LEEDS

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1209 på: Desember 01, 2010, 18:13:21 »
Jeg er 100% enig. Brann er i mine øyne en klubb som vi burde ha utnyttet ved tanke på deres skakkjørte økonomi, Hva med en Huseklepp? Han holder standar langt over Tippeliga nivå og jeg er sikker på at han hadde spasert rett inn på førstelaget til Leeds.
B-H Riise han blir nektet spilletid I Fullham presterer godt på Landslaget. I mine øyner er det mange som kommer høyere opp på listen enn Steffen Iversen, mener å huske at han tente i mellom 2-2,5 mill i året i RBK det beløpet bør iallefall deles på 10 og trekke i fra halvparten før jeg ser gevinsten av å hente han til Leeds

Denne mener jeg er minst et par meter over mål.
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1210 på: Desember 01, 2010, 18:37:19 »
Jeg er 100% enig. Brann er i mine øyne en klubb som vi burde ha utnyttet ved tanke på deres skakkjørte økonomi, Hva med en Huseklepp? Han holder standar langt over Tippeliga nivå og jeg er sikker på at han hadde spasert rett inn på førstelaget til Leeds.
B-H Riise han blir nektet spilletid I Fullham presterer godt på Landslaget. I mine øyner er det mange som kommer høyere opp på listen enn Steffen Iversen, mener å huske at han tente i mellom 2-2,5 mill i året i RBK det beløpet bør iallefall deles på 10 og trekke i fra halvparten før jeg ser gevinsten av å hente han til Leeds

Denne mener jeg er minst et par meter over mål.

Veldig enig i dette.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1211 på: Desember 01, 2010, 18:51:32 »
B.H Riise tror jeg ikke ville vært en veldig dårlig signering, sett at han vil bli brukt sentralt/som indreløper. Med tanke på dagens midtbane tror jeg han ville vært en god back-up.

Angående Brann: Tjaah, skulle snappet Vaagan Moen før QPR, han har vært fantastisk i år. Men å få tak i Huseklepp hadde heller ikke vært så verst. Muligens Rodolph Austin i samme slengen? :P

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1212 på: Desember 01, 2010, 19:20:00 »
http://www.leedsrumours.co.uk/

Synst denne passet her inne ;)
Forza Leeds!

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1213 på: Desember 01, 2010, 20:02:43 »
B.H Riise tror jeg ikke ville vært en veldig dårlig signering, sett at han vil bli brukt sentralt/som indreløper. Med tanke på dagens midtbane tror jeg han ville vært en god back-up.

Angående Brann: Tjaah, skulle snappet Vaagan Moen før QPR, han har vært fantastisk i år. Men å få tak i Huseklepp hadde heller ikke vært så verst. Muligens Rodolph Austin i samme slengen? :P
Nei takk x 4

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1214 på: Desember 01, 2010, 20:10:43 »
B.H Riise tror jeg ikke ville vært en veldig dårlig signering, sett at han vil bli brukt sentralt/som indreløper. Med tanke på dagens midtbane tror jeg han ville vært en god back-up.

Angående Brann: Tjaah, skulle snappet Vaagan Moen før QPR, han har vært fantastisk i år. Men å få tak i Huseklepp hadde heller ikke vært så verst. Muligens Rodolph Austin i samme slengen? :P
Nei takk x 4

Får utdype: BH Riise kunne funket som backup, samme med PVM, som offensiv midtbane, selv om dette ikke er en posisjon som trengs å forsterkes. Huseklepp ville vært et kupp for Leeds, mens Austin var mer ment som spøk! :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1215 på: Desember 01, 2010, 20:48:41 »
B.H Riise tror jeg ikke ville vært en veldig dårlig signering, sett at han vil bli brukt sentralt/som indreløper. Med tanke på dagens midtbane tror jeg han ville vært en god back-up.

Angående Brann: Tjaah, skulle snappet Vaagan Moen før QPR, han har vært fantastisk i år. Men å få tak i Huseklepp hadde heller ikke vært så verst. Muligens Rodolph Austin i samme slengen? :P
Nei takk x 4

Får utdype: BH Riise kunne funket som backup, samme med PVM, som offensiv midtbane, selv om dette ikke er en posisjon som trengs å forsterkes. Huseklepp ville vært et kupp for Leeds, mens Austin var mer ment som spøk! :)

Feil tråd dette men for å si det slik; SG vet om Huseklepp, og Rudy Austin hadde gått rett inn på laget!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1216 på: Desember 01, 2010, 20:58:40 »

Feil tråd dette men for å si det slik; SG vet om Huseklepp, og Rudy Austin hadde gått rett inn på laget!

Roy Keane kunne bare gått og lagt seg   :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

dansale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1217 på: Desember 01, 2010, 23:47:42 »
Etter å ha sett Steffen Iversen spille i mot Byer`L så står jeg for det jeg har skrevet tidligere, Steffen er overhodet ingen Championship spiller. Og jeg håper inderlig at SG ikke bruker tid og forbrenner mange kalorier på å vurdere han.
Forza Leeds!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1219 på: Desember 02, 2010, 09:40:19 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\
Jon R.

Totto

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1220 på: Desember 02, 2010, 09:45:35 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\

Var det lurt å ikke selge Beckford i fjor?
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1221 på: Desember 02, 2010, 09:47:31 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\

Ja, hvis vi bruker den millionen på Huseklepp!


Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1222 på: Desember 02, 2010, 09:48:26 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\

Var det lurt å ikke selge Beckford i fjor?

Men da hadde vi ikke en rekke angripere i samme klasse som banket på døren:
Paynter, Somma, McCormack.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1223 på: Desember 02, 2010, 10:13:32 »
Jeg vil gjerne se Paynter, Somma og McCormack i startoppstillingen. Becchio faller jo og lager frispark hele tiden... Men Luciano er god. En ting er ihvertfal sikkert. Vi har mange spisser å velge blant i år. Mer bekymret for midtbanen om Kilkenny også forsvinner. Hvem har vi da igjen å styre midtbanen?

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1224 på: Desember 02, 2010, 12:10:02 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\

Var det lurt å ikke selge Beckford i fjor?

Men da hadde vi ikke en rekke angripere i samme klasse som banket på døren:
Paynter, Somma, McCormack.....

Enig, vi er i en helt annen situasjon nå. Klubben må vurdere om de vil strekke seg for å beholde Becchio eller forsøke å cashe inn. Vi har gode alternativer i troppen. 8) Problemet er vel at denne millionen havner på en eller annen øy istedenfor i nye spillere eller gjenkjøp av TA/ER. ::)
Marching on together

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1225 på: Desember 02, 2010, 12:29:32 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\

Var det lurt å ikke selge Beckford i fjor?

Men da hadde vi ikke en rekke angripere i samme klasse som banket på døren:
Paynter, Somma, McCormack.....

Enig, vi er i en helt annen situasjon nå. Klubben må vurdere om de vil strekke seg for å beholde Becchio eller forsøke å cashe inn. Vi har gode alternativer i troppen. 8) Problemet er vel at denne millionen havner på en eller annen øy istedenfor i nye spillere eller gjenkjøp av TA/ER. ::)

Millionen brukes til å kjøpe McCartney!  ::)

Evt. McCartney og O'Brien.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1226 på: Desember 02, 2010, 13:12:52 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\

Var det lurt å ikke selge Beckford i fjor?

Nei.
Jon R.

kristoffera

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1227 på: Desember 02, 2010, 13:15:19 »
Behold Bechio er prioritet nummer en for meg, han har vært sentral og en av de beste spillerne de siste sesongene og vist at han har tatt steget høyere i år. Tror han er en viktig brikke å ha med videre, ikke for å snakke om lojaliteten hans til klubben. Har allerede gått ut og sagt han vil bli så det er bare å signere. Hva ellers skal fansen gjøre i løpet av 90 minutter når de ikke kan synge LUCIANOOOOOOO sangen, en klar farvoritt hos fansen og meg personlig:)

Totto

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1228 på: Desember 02, 2010, 13:42:32 »
Hvis han ikke signer nye kontrakt kan det være fristende å selge hvis Forest er villige til å gi 1 mill £ , men er det lurt?  :-\

Var det lurt å ikke selge Beckford i fjor?

Nei.

Riktig svar!

I år har vi minst en, kanskje tre, spillere i samme situasjon.
Selv om de ikke enkeltvis er like fremtredende som Beckford var i fjor, så er i hvert fall jeg meget skeptisk til å holde på spillere på "oppsigelse".

Råttene epler i kurven lukter vondt, og sverter på andre epler.
Ikke gir de penger ved salg heller, så de ødelegger utstillingsvinduet for friske epler!
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #1229 på: Desember 02, 2010, 13:58:00 »
Jeg er 100% enig. Brann er i mine øyne en klubb som vi burde ha utnyttet ved tanke på deres skakkjørte økonomi, Hva med en Huseklepp? Han holder standar langt over Tippeliga nivå og jeg er sikker på at han hadde spasert rett inn på førstelaget til Leeds.
B-H Riise han blir nektet spilletid I Fullham presterer godt på Landslaget. I mine øyner er det mange som kommer høyere opp på listen enn Steffen Iversen, mener å huske at han tente i mellom 2-2,5 mill i året i RBK det beløpet bør iallefall deles på 10 og trekke i fra halvparten før jeg ser gevinsten av å hente han til Leeds

2-2,5 mill???

sjekk denne du
http://skattelister.no/skatt/profil/steffen-iversen-32240178/

og hva BHR angår så har vel også henning hauger, tom høgli og espen ruud og denslags spillere prestert under drillo ::)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!